shark Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 8 minut temu, support458 napisał: Chyba żartujesz, operator nie będzie parował kart ze sprzętem co do którego nie ma wiedzy, czyli nie pochodzi od niego. Bierzesz sprzęt od NC+ albo nie oglądasz. Na pewno w okresie przed wyłączeniem kart TNK Smart HD+ będzie akcja "preferencyjnego" przechodzenia na sprzęt NC+. Czyli operator odcina mnie od możliwości korzystania z oferty na doładowanie poprzez moduł CAM. Dekodery nc+ czy CP są po jednym „ojcu”, więc mnie osobiście nie interesują. Jedyny przedsionek jaki powinni zastosować, to do kart, które posiadają użytkownicy odsprzedawać swoje moduły na własność z jednoczesnym parowaniem w/w kart Smart HD+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Kiedyś działała strona do sprawdzenia ważności TNK HD - N na Kartę - teraz też nie działa. Teraz sprawdzanie ważności konta tylko telefonicznie albo SMS dla ofert TNK HD - N na Kartę. Choć oferta nadal działa Może tak samo zrobili ze stroną dla Smart HD+? Koszty, koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Generalnie NC+ idzie w kierunku aby pozbyć się starego sprzętu po N i C+ zmniejszając stratę. Zarobią na klientach, którzy wezmą ofertę N na kartę oraz na dekoderach, które powinny trafić na złom. W ten sposób poprawią szczelność zabezpieczania kontentu, którego domagają się właściciele treści oraz zarabiają. Więc czy Wam się to podoba czy nie, parowanie całkowite będzie faktem. Jedyna oferta na kartę, jest wyłącznie ze sprzętem operatora. Wszystkie dotychczasowe "stare" oferty będą wygaszone. Nie ma co panikować, macie jeszcze przynajmniej rok. Pamiętajcie, że poro sprzętu dla TNK jest jeszcze u sprzedawców więc oni też cisną NC+ Edytowane 2 Grudnia 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Sprawdziłem moje zmigrowane karty Smart HD+ i również strona nie działa, a miałem doładować na święta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) Odbieracie w Smart HD+ kanał Kino Polska HD ? edit: u mnie działa w Smart HD+ Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 U mnie też Kino Polska HD działa w Smart HD+. Odniosę się też do plotek o likwidacji Smart HD+. Czy ktoś z forumowiczów rozsiewający te plotki może mi wskazać źródło? Oczywiście wiarygodne, np. te pochodzące od właściciela tej oferty. Bo te typu ktoś mówił, gdzieś czytałem, bo ktoś napisał, czy słyszałem to lepiej zachowajcie dla siebie i nie siejcie zamętu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Karty SMART HD+ cały czas można doładowywać bez żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Dokładnie tak! Na chwilę obecną nie ma żadnych ograniczeń odnośnie terminów, na jakie można doładować kartę Smart HD+. Nie ma też ze strony operatora żadnych oficjalnych informacji w sprawie zakończenia oferty Smart HD+. Co do strony, na której można sprawdzić aktualny termin doładowania swojej karty Smart HD+ to możliwość ta już powróciła! W tej chwili możliwość sprawdzenia swojej karty tą drogą ponownie już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Dokładnie, nie siać fermentu proszę, wszystko hula i strona z doładowaniem już działa tzn. sprawdzenie ważności konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) Czy w pakiecie Multi+ dostępny jest kanał Kino Polska Muzyka? W pakiecie Start na abonament jest bodajże dostępny. A jak jest tutaj? Edytowane 17 Grudnia 2018 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Nie ma w/w kanału, a wykaz kanałów masz tutaj: Dodatkowo jest promocja do odwołania z dodatkowymi kanałami. Poczytaj tutaj: https://satkurier.pl/news/159186/smart-hd-kanaly-promocyjne-dostepne-do-odwolania.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Strona https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php. ponownie nie pokazuje ważności doładowania dla kart po TNK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Niestety, potwierdzam. Znowu jest dokładnie ta sama sytuacja, co niedawno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Karta opłacona. Kwota zaksięgowana i jest problem bo nie wiem którą kartę opłaciłem .Dlatego jest potrzebna strona bo można po numerze karty dojść do numeru rachunku a tak to lipa.Karty powędrowały do tunerów i po ok. 2 godzinach są uprawnienia. 24 godziny od doładowania do nadania uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Nadal strona nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Pojawił się u mnie taki problem. Karta działa w czytniku przez chwilę od uruchomienia, potem tuner gubi kartę. Co ciekawe, dzieje się tak w kilku tunerach i kilku czytnikach. Przełożyłem kartę do modułu i tutaj działa bez problemu. Jakieś sugestie? Póki działa do świąt to nic nie ruszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yonasz Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Mam pytanko odnośnie uprawnień. Czy są już uprawnienia na styczeń? U mnie pokazuje do końca grudnia... Wydawało mi się że pokazywali na miesiąc do przodu. Czy w razie czego trzeba dzwonić i prosić o wysłanie uprawnień?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Nie ma jeszcze uprawnień na styczeń. Uprawnienia odbioru na karcie Smart HD+ są zawsze do końca bieżącego miesiąca. Nigdy nie były na miesiąc do przodu. A tymczasem, sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php nadal nie działa. Nadal jest Błąd 502. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 13 godzin temu, yonasz napisał: Mam pytanko odnośnie uprawnień. Czy są już uprawnienia na styczeń? U mnie pokazuje do końca grudnia... Wydawało mi się że pokazywali na miesiąc do przodu. Czy w razie czego trzeba dzwonić i prosić o wysłanie uprawnień?? Uprawnienia na styczeń będą w następny wtorek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Noo, albo nawet dwa, trzy dni później. Ja już tak kilkakrotnie chyba miałem, że uprawnienia odbioru na mojej karcie Smart HD+ na kolejny miesiąc nie pojawiły się już 1-go dnia tego nowego miesiąca, tylko np. 2-go, innym razem 3-go, a raz chyba nawet miałem 5-go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 To trzeba 1-go w godzinach popołudniowych ustawić na TVP1 HD (lub każdy inny kanał z 11449) na max kilkanaście minut - wtedy już tego dnia przyjdą uprawnienia na nowy miesiąc. Dodam, że ostatnimi czasy na 11508 bardzo szybko schodzą prawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 15 minut temu, SatExpert napisał: To trzeba 1-go w godzinach popołudniowych ustawić na TVP1 HD (lub każdy inny kanał z 11449) na max kilkanaście minut - wtedy już tego dnia przyjdą uprawnienia na nowy miesiąc. Swego czasu miałem też właśnie na tym kanale mój tuner ustawiony. I mimo to, dnia 1-go nowego miesiąca uprawnienia odbioru na kartę nie wpłynęły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 A to ciekawe, bo mi na TNK HD zawsze 1-go schodzą. Czyżby Smarta już tak bardzo olali, że zmniejszyli częstotliwość nadawania uprawnień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 U mnie, na dekoderze sezonowym Ferguson, uprawnienia do oferty Smart HD+ zaciąga właśnie z transpondera 11449V (chwilę temu podłączyłem i sprawdziłem). Szkoda tylko będzie, jak wyłączą tą ofertę, choć terminu oficjalnego o zakończeniu sprzedaży usługi nadal nigdzie nie ogłoszono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 12 minut temu, SatExpert napisał: Czyżby Smarta już tak bardzo olali, że zmniejszyli częstotliwość nadawania uprawnień? Z tego, co kojarzę to taką sytuację z tymi uprawnieniami mam chyba od samego początku, odkąd mam kartę Smart HD+. A mam już od daaaawna. Więc to na pewno nie jest kwestia olewania tej oferty przez jej operatora. Ale i tak wygląda na to, że nc+ już te ofertę olało. Nadal nie działa sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php A to bardzo źle wróży! Nie rozumiem, jaki jest powód tej sytuacji. Czy to jest jakaś awaria serwera, czy po prostu już koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ tą drogą? 9 minut temu, shark napisał: Szkoda tylko będzie, jak wyłączą tą ofertę, choć terminu oficjalnego o zakończeniu sprzedaży usługi nadal nigdzie nie ogłoszono. Ojj, bardzo będzie szkoda! Oferta Smart HD+ jest świetnym uzupełnieniem oferty np. Cyfrowego Polsatu o dodatkowe kanały tematyczne platformy nc+, te z "plusikiem" w nazwie. Zwłaszcza, że są one teraz dostępne w ramach bezterminowej promocji w pakiecie podstawowym, bez dodatkowych opłat za pakiet Multi+. Jednak na dzień dzisiejszy nie ma kompletnie żadnych oficjalnych informacji, ani też terminów ze strony platformy nc+, jakoby ta oferta miała zostać zakończona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.