Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, support458 napisał:

Chyba żartujesz, operator nie będzie parował kart ze sprzętem co do którego nie ma wiedzy, czyli nie pochodzi od niego. Bierzesz sprzęt od NC+ albo nie oglądasz. Na pewno w okresie przed wyłączeniem kart TNK Smart HD+ będzie akcja "preferencyjnego" przechodzenia na sprzęt NC+.

Czyli operator odcina mnie od możliwości korzystania z oferty na doładowanie poprzez moduł CAM. Dekodery nc+ czy CP są po jednym „ojcu”, więc mnie osobiście nie interesują. Jedyny przedsionek jaki powinni zastosować, to do kart, które posiadają użytkownicy odsprzedawać swoje moduły na własność z jednoczesnym parowaniem w/w kart Smart HD+.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie NC+ idzie w kierunku aby pozbyć się starego sprzętu po N i C+ zmniejszając stratę. Zarobią na klientach, którzy wezmą ofertę N na kartę oraz na dekoderach, które powinny trafić na złom. W ten sposób poprawią szczelność zabezpieczania kontentu, którego domagają się właściciele treści oraz zarabiają. Więc czy Wam się to podoba czy nie, parowanie całkowite będzie faktem.

Jedyna oferta na kartę, jest wyłącznie ze sprzętem operatora. Wszystkie dotychczasowe "stare" oferty będą wygaszone.

Nie ma co panikować, macie jeszcze przynajmniej rok. Pamiętajcie, że poro sprzętu dla TNK jest jeszcze u sprzedawców więc oni też cisną NC+ :)

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też  Kino Polska HD działa w Smart HD+.

Odniosę się też do plotek o likwidacji Smart HD+. Czy ktoś z forumowiczów rozsiewający te plotki może mi wskazać źródło? Oczywiście wiarygodne, np. te pochodzące od właściciela tej oferty. Bo te typu ktoś mówił, gdzieś czytałem, bo ktoś napisał, czy słyszałem to lepiej zachowajcie dla siebie i nie siejcie zamętu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak! Na chwilę obecną nie ma żadnych ograniczeń odnośnie terminów, na jakie można doładować kartę Smart HD+.

Nie ma też ze strony operatora żadnych oficjalnych informacji w sprawie zakończenia oferty Smart HD+.

 

Co do strony, na której można sprawdzić aktualny termin doładowania swojej karty Smart HD+ to możliwość ta już powróciła!

W tej chwili możliwość sprawdzenia swojej karty tą drogą ponownie już działa. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Karta opłacona. Kwota zaksięgowana i jest problem bo nie wiem którą kartę opłaciłem :).Dlatego jest potrzebna strona bo można po numerze karty dojść do numeru rachunku a tak to lipa.Karty powędrowały do tunerów i po ok. 2 godzinach są uprawnienia. 24 godziny od doładowania do nadania uprawnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się u mnie taki problem. Karta działa w czytniku przez chwilę od uruchomienia, potem tuner gubi kartę. Co ciekawe, dzieje się tak w kilku tunerach i kilku czytnikach. Przełożyłem kartę do modułu i tutaj działa bez problemu. Jakieś sugestie? Póki działa do świąt to nic nie ruszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jeszcze uprawnień na styczeń. Uprawnienia odbioru na karcie Smart HD+ są zawsze do końca bieżącego miesiąca. Nigdy nie były na miesiąc do przodu.

A tymczasem, sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony  ➡️ https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php nadal nie działa. :(  :wacko:  Nadal jest Błąd 502.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, yonasz napisał:

Mam pytanko odnośnie uprawnień. Czy są już uprawnienia na styczeń? U mnie pokazuje do końca grudnia... Wydawało mi się że pokazywali na miesiąc  do przodu. Czy w razie czego trzeba dzwonić i prosić o wysłanie uprawnień??

Uprawnienia na styczeń będą w następny wtorek. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, albo nawet dwa, trzy dni później. ;)  Ja już tak kilkakrotnie chyba miałem, że uprawnienia odbioru na mojej karcie Smart HD+ na kolejny miesiąc nie pojawiły się już 1-go  dnia tego nowego miesiąca, tylko np. 2-go, innym razem 3-go, a raz chyba nawet miałem 5-go. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, SatExpert napisał:

To trzeba 1-go w godzinach popołudniowych ustawić na TVP1 HD (lub każdy inny kanał z 11449) na max kilkanaście minut - wtedy już tego dnia przyjdą uprawnienia na nowy miesiąc. ;)

 

Swego czasu miałem też właśnie na tym kanale mój tuner ustawiony. I mimo to, dnia 1-go nowego miesiąca uprawnienia odbioru na kartę nie wpłynęły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie, na dekoderze sezonowym Ferguson, uprawnienia do oferty Smart HD+ zaciąga właśnie z transpondera 11449V (chwilę temu podłączyłem i sprawdziłem). Szkoda tylko będzie, jak wyłączą tą ofertę, choć terminu oficjalnego o zakończeniu sprzedaży usługi nadal nigdzie nie ogłoszono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, SatExpert napisał:

Czyżby Smarta już tak bardzo olali, że zmniejszyli częstotliwość nadawania uprawnień? :roll:

 

Z tego, co kojarzę to taką sytuację z tymi uprawnieniami mam chyba od samego początku, odkąd mam kartę Smart HD+. A mam już od daaaawna. ;)

Więc to na pewno nie jest kwestia olewania tej oferty przez jej operatora. Ale i tak wygląda na to, że nc+ już te ofertę olało. :roll:  Nadal nie działa sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php  :( A to bardzo źle wróży! :wacko: Nie rozumiem, jaki jest powód tej sytuacji. :roll: Czy to jest jakaś awaria serwera, czy po prostu już koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ tą drogą? :roll:

 

 

9 minut temu, shark napisał:

Szkoda tylko będzie, jak wyłączą tą ofertę, choć terminu oficjalnego o zakończeniu sprzedaży usługi nadal nigdzie nie ogłoszono.

 

Ojj, bardzo będzie szkoda! :/  :(  Oferta Smart HD+ jest świetnym uzupełnieniem oferty np. Cyfrowego Polsatu o dodatkowe kanały tematyczne platformy nc+, te z "plusikiem" w nazwie. ;) Zwłaszcza, że są one teraz dostępne w ramach bezterminowej promocji w pakiecie podstawowym, bez dodatkowych opłat za pakiet Multi+. :)

Jednak na dzień dzisiejszy nie ma kompletnie żadnych oficjalnych informacji, ani też terminów ze strony platformy nc+, jakoby ta oferta miała zostać zakończona. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...