Jump to content

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Recommended Posts

Nie rozumiem co da właścicielowi, że mnie nie poinformuje odpowiednio wcześnie o zakończeniu Smart HD+?

Wpłacę jak zwykle po 180 zł za kilka kart, i jeśli choćby miesiąc mi z tego przepadnie, to stracą klienta na pewno.

Przecież nie chodzi im o oszukanie na kilkadziesiąt złotych jednorazowo, tylko o systematyczne wpłaty przez dłuższy czas.

Jeśli dadzą odpowiednio wcześnie rozsądną alternatywę - to będę mógł ją rozważyć. Tak jak było przy TNK SD.

180 zł rocznie za jedną kartę nie boli na tyle, żeby już teraz przechodzić na DVB-T, ale jest to poważna konkurencja dla najtańszych prepaidów.

38 minut temu, support458 napisał:

Aktualnie nie ma już fizycznej możliwości opłacenia karty na okres po grudniu 2019 roku. Mam na myśli zestawy z nieparowanymi kartami Conax).

Właściciel oferty nie ma interesu aby tak wcześnie informować o jej wyłączeniu, ponieważ straci wpływy. Wystarczy, że zrobi to na 3 miesiące przed terminem.

Nie mam czasu na szukanie dokumentów, ale uwierz, jest taka informacja. Tyle, że skrzętnie zadbano, aby nie była łatwo dostępna.

Czyli jak wpłacę teraz 180 za cały rok, to mi resztę kasy zwrócą, czy przepadnie?

Edited by recyko
Link to post
Share on other sites
40 minut temu, support458 napisał:

Aktualnie nie ma już fizycznej możliwości opłacenia karty na okres po grudniu 2019 roku. Mam na myśli zestawy z nieparowanymi kartami Conax).

 

Hmm, a skąd ta informacja? Ja nigdzie nie widziałem, aby był jakiś oficjalny komunikat ze strony platformy nc+ mówiący o tym.

 

 

6 minut temu, recyko napisał:

Nie rozumiem co da właścicielowi, że mnie nie poinformuje odpowiednio wcześnie o zakończeniu Smart HD+?

 

Dokładnie! Pamiętam, że jak kończyła się oferta TnK SD to wówczas operator wiele miesięcy wcześniej poinformował o tym (nie pamiętam już dokładnie kiedy, ale coś kojarzę, że chyba nawet wcześniej, niż rok przed jej końcem) i określił jasno, żeby nie doładowywać karty na później, niż do dnia takiego, a takiego.

 

@support458, jeśli faktycznie miałoby być tak, jak mówisz w poprzednim swoim poście, że wystarczy, że operator powiadomi o tym na 3 miesiące przed końcem oferty to w tym przypadku nie może to tak być, bo co w sytuacji, gdy ktoś, nie wiedząc o tym, np. na 4 miesiące przed końcem oferty doładuje swoją kartę Smart HD+ na cały rok z góry? Wtedy straci te pieniądze? To byłaby zwyczajna kradzież ze strony operatora. :shock:  :crazy:

Oferta Smart HD+ to nie jest oferta na abonament i tutaj operator musi powiadomić swoich klientów odpowiednio wcześniej, aby nikt nie doładował swojej karty na okres następujący już po dacie zakończenia tej oferty.

Link to post
Share on other sites

Ze Smart HD+ będzie tak samo, jak z TNK SD.

Czym krócej do końca ważności, tym informowali o braku możliwości doładowania na czas dłuższy, niż do zakończenia ważności.

Kto wpłacił więcej, miał możliwość w ramach reklamacji otrzymać zwrot pieniędzy.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, tweed77 napisał:

Ze Smart HD+ będzie tak samo, jak z TNK SD.

Czym krócej do końca ważności, tym informowali o braku możliwości doładowania na czas dłuższy, niż do zakończenia ważności.

Kto wpłacił więcej, miał możliwość w ramach reklamacji otrzymać zwrot pieniędzy.

 

Tak, tyle że oferta "Telewizja na kartę" w wersji SD miała już od razu, w dniu swojej premiery, ściśle i z góry określoną datę końca swojej ważności. Pamiętam, że data ta była podana na każdym "starterze" tej oferty. Więc tutaj klient był od razu świadomy, że poużywa jej sobie do dnia takiego, a takiego i potem koniec. W przypadku oferty Smart HD+ żadna data jej ważności nigdzie nie jest określona.

Link to post
Share on other sites

Smart HD+ zostanie pogrzebane w NC+ z tego samego powodu tak samo jak karty Cameleon z tunelem Seca - gdyż są to nieparowane karty w obiegu! To jest bolączka NC+ i naciski właścicieli treści. Conax i karty Conax nie zostaną wycofane. Po prostu wszystko to co jest nieparowane z satki dla potrzeb oferty nieparowanej Smart HD+ zostanie ponownie sparowane i odbiór tylko na zestawach z kartami Conax sparowanymi z dekoderem. Koniec odbioru z samej karty na własnym sprzęcie typu Ferguson czy Opticum. NC+ chce wycofać z obiegu u siebie wszystko to co jest nieparowane do końca 2019 roku. Będzie wszystko parowane jak w CP.

Oferta TNK Smart HD+ jest jedyną gdzie kupujesz tylko starter z kartą Conax nieparowaną i aktywujesz na swoim sprzęcie typu Ferguson czy Opticum. Inne oferty TNK są parowane - zestaw karta Conax + dekoder od NC+ z nim sparowany (jakiś ADB po n-ce!). No już od dawna można tylko migrować z oferty TNK na abonament NC+ tylko ze sprzętem parowanym TNK np. NC+ mix, Świat HD czy TNK NC+ lub NNK czy TNK HD.

Edited by pablo21
Link to post
Share on other sites

Po wygaszeniu "Smarta" znacznie spadnie im dochód z klientów niskobudżetowych, którzy to pewnie przejdą na ofertę DVB-T, a może i w międzyczasie pojawi się operator satelitarny, który wprowadzi ofertę pre-paid z nieparowanymi kartami i przejmie tych klientów. :) Wcale nie zdziwię się, jak będzie to Cyfrowy Polsat lub nawet sam... TVN Discovery. :P

Link to post
Share on other sites

A co np. z klientami, którzy zakupili kartę Smart HD+, dokupili moduł CAM i umieścili go w TV z wbudowanym dekoderem satelitarnym? Raz, że wygoda = 1 pilot, a dwa, większość odbiorników TV posiada już wbudowany dekoder DVB-S.

Link to post
Share on other sites

Chodzi o karty TNK Smart HD+, które nie są parowane. Tych kart nie można będzie już doładowywać w 2020. :) Zostaną tylko parowane zestawy po N, które teraz operator wciska gdzie się da, zachęca również aby przejść z TNK Smart HD+ na ofertę "Telewizja HD - bez umowy". Generalnie, zapomnijcie o nieparowanych kartach Conax po grudniu 2019.

Link to post
Share on other sites

Mam taką kartę Smart HD+ wraz z modułem Technisat, którą używam  wyłącznie w sezonie letnim i mogą mi oni ją sparować, pytanie czy technicznie będą chcieli takie działania podejmować.

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, markar napisał:

Próbuję sprawdzić ważność moich 2 kart i przy każdej nie pokazuje żadnej informacji. Może ktoś sprawdzić? Karty zmigrowane z TNK SD.

 

Sprawdziłem teraz z ciekawości u siebie i widzę, że w chwili obecnej sprawdzenie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ w ogóle nie jest możliwe! :/

Po wpisaniu na tej stronie numeru mojej karty (numer również wpisałem poprawnie), a następnie literek z obrazka, zamiast informacji o terminie ważności doładowania mojej karty, pokazuje się Błąd 502:

 

Error-502.png

 

Czyli, że ta strona internetowa w ogóle nie działa. Pytanie tylko, dlaczego?

Czy to znowu jest jakiś chwilowy błąd, czy też to już jest koniec możliwości sprawdzania w ten sposób terminu ważności doładowania karty Smart HD+? :shock:  :roll:

Link to post
Share on other sites

Chyba żartujesz, operator nie będzie parował kart ze sprzętem co do którego nie ma wiedzy, czyli nie pochodzi od niego. Bierzesz sprzęt od NC+ albo nie oglądasz. Na pewno w okresie przed wyłączeniem kart TNK Smart HD+ będzie akcja "preferencyjnego" przechodzenia na sprzęt NC+.

Edited by support458
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
18 minut temu, markar napisał:

Próbuję sprawdzić ważność moich 2 kart i przy każdej nie pokazuje żadnej informacji. Może ktoś sprawdzić? Karty zmigrowane z TNK SD.

 

 

Karty Smart HD+ możesz sprawdzić tutaj:

https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php

Po podaniu numeru karty.

 

Druga opcja to telefon na infolinię 224307777

Poprzez wysłanie SMS nie sprawdzisz.

Link to post
Share on other sites
Cytat

A jak będzie np. z takimi dekoderami "nieN-kowymi" jak Technisat ComboPlus CE HD, który paruje się z kartą Smart HD+ przy pierwszej instalacji. To jeden z nielicznych dekoderów, na którym można mieć własne listy kanałów i "doskanować" sobie dowolne kanały FTA. O dvb-t już nie wspominam.

 

Ona się paruje, ale sama wewnątrz oprogramowania dekodera, dla opertora jest to bez znaczenia. Parowanie musi być widoczne u operatora w CAS.

Edited by support458
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, support458 napisał:

Chyba żartujesz, operator nie będzie parował kart ze sprzętem co do którego nie ma wiedzy, czyli nie pochodzi od niego. Bierzesz sprzęt od NC+ albo nie oglądasz. Na pewno w okresie przed wyłączeniem kart TNK Smart HD+ będzie akcja "preferencyjnego" przechodzenia na sprzęt NC+.

Czyli operator odcina mnie od możliwości korzystania z oferty na doładowanie poprzez moduł CAM. Dekodery nc+ czy CP są po jednym „ojcu”, więc mnie osobiście nie interesują. Jedyny przedsionek jaki powinni zastosować, to do kart, które posiadają użytkownicy odsprzedawać swoje moduły na własność z jednoczesnym parowaniem w/w kart Smart HD+.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Kiedyś działała strona do sprawdzenia ważności TNK HD - N na Kartę - teraz też nie działa.

Teraz sprawdzanie ważności konta tylko telefonicznie albo SMS dla ofert TNK HD - N na Kartę.

Choć oferta nadal działa :)

 

Może tak samo zrobili ze stroną dla Smart HD+?

Koszty, koszty.

Link to post
Share on other sites

Generalnie NC+ idzie w kierunku aby pozbyć się starego sprzętu po N i C+ zmniejszając stratę. Zarobią na klientach, którzy wezmą ofertę N na kartę oraz na dekoderach, które powinny trafić na złom. W ten sposób poprawią szczelność zabezpieczania kontentu, którego domagają się właściciele treści oraz zarabiają. Więc czy Wam się to podoba czy nie, parowanie całkowite będzie faktem.

Jedyna oferta na kartę, jest wyłącznie ze sprzętem operatora. Wszystkie dotychczasowe "stare" oferty będą wygaszone.

Nie ma co panikować, macie jeszcze przynajmniej rok. Pamiętajcie, że poro sprzętu dla TNK jest jeszcze u sprzedawców więc oni też cisną NC+ :)

Edited by support458
Link to post
Share on other sites

U mnie też  Kino Polska HD działa w Smart HD+.

Odniosę się też do plotek o likwidacji Smart HD+. Czy ktoś z forumowiczów rozsiewający te plotki może mi wskazać źródło? Oczywiście wiarygodne, np. te pochodzące od właściciela tej oferty. Bo te typu ktoś mówił, gdzieś czytałem, bo ktoś napisał, czy słyszałem to lepiej zachowajcie dla siebie i nie siejcie zamętu.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...