Jump to content

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Recommended Posts

Dokładnie tak! Na chwilę obecną nie ma żadnych ograniczeń odnośnie terminów, na jakie można doładować kartę Smart HD+.

Nie ma też ze strony operatora żadnych oficjalnych informacji w sprawie zakończenia oferty Smart HD+.

 

Co do strony, na której można sprawdzić aktualny termin doładowania swojej karty Smart HD+ to możliwość ta już powróciła!

W tej chwili możliwość sprawdzenia swojej karty tą drogą ponownie już działa. :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy w pakiecie Multi+ dostępny jest kanał Kino Polska Muzyka? W pakiecie Start na abonament jest bodajże dostępny. A jak jest tutaj?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Karta opłacona. Kwota zaksięgowana i jest problem bo nie wiem którą kartę opłaciłem :).Dlatego jest potrzebna strona bo można po numerze karty dojść do numeru rachunku a tak to lipa.Karty powędrowały do tunerów i po ok. 2 godzinach są uprawnienia. 24 godziny od doładowania do nadania uprawnień.

Link to post
Share on other sites

Pojawił się u mnie taki problem. Karta działa w czytniku przez chwilę od uruchomienia, potem tuner gubi kartę. Co ciekawe, dzieje się tak w kilku tunerach i kilku czytnikach. Przełożyłem kartę do modułu i tutaj działa bez problemu. Jakieś sugestie? Póki działa do świąt to nic nie ruszam.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanko odnośnie uprawnień. Czy są już uprawnienia na styczeń? U mnie pokazuje do końca grudnia... Wydawało mi się że pokazywali na miesiąc  do przodu. Czy w razie czego trzeba dzwonić i prosić o wysłanie uprawnień??

Link to post
Share on other sites

Nie ma jeszcze uprawnień na styczeń. Uprawnienia odbioru na karcie Smart HD+ są zawsze do końca bieżącego miesiąca. Nigdy nie były na miesiąc do przodu.

A tymczasem, sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony  ➡️ https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php nadal nie działa. :(  :wacko:  Nadal jest Błąd 502.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, yonasz napisał:

Mam pytanko odnośnie uprawnień. Czy są już uprawnienia na styczeń? U mnie pokazuje do końca grudnia... Wydawało mi się że pokazywali na miesiąc  do przodu. Czy w razie czego trzeba dzwonić i prosić o wysłanie uprawnień??

Uprawnienia na styczeń będą w następny wtorek. :)

 

Link to post
Share on other sites

Noo, albo nawet dwa, trzy dni później. ;)  Ja już tak kilkakrotnie chyba miałem, że uprawnienia odbioru na mojej karcie Smart HD+ na kolejny miesiąc nie pojawiły się już 1-go  dnia tego nowego miesiąca, tylko np. 2-go, innym razem 3-go, a raz chyba nawet miałem 5-go. ;)

Link to post
Share on other sites

To trzeba 1-go w godzinach popołudniowych ustawić na TVP1 HD (lub każdy inny kanał z 11449) na max kilkanaście minut - wtedy już tego dnia przyjdą uprawnienia na nowy miesiąc. ;)

 

Dodam, że ostatnimi czasy na 11508 bardzo szybko schodzą prawka. :)

Link to post
Share on other sites
15 minut temu, SatExpert napisał:

To trzeba 1-go w godzinach popołudniowych ustawić na TVP1 HD (lub każdy inny kanał z 11449) na max kilkanaście minut - wtedy już tego dnia przyjdą uprawnienia na nowy miesiąc. ;)

 

Swego czasu miałem też właśnie na tym kanale mój tuner ustawiony. I mimo to, dnia 1-go nowego miesiąca uprawnienia odbioru na kartę nie wpłynęły.

Link to post
Share on other sites

U mnie, na dekoderze sezonowym Ferguson, uprawnienia do oferty Smart HD+ zaciąga właśnie z transpondera 11449V (chwilę temu podłączyłem i sprawdziłem). Szkoda tylko będzie, jak wyłączą tą ofertę, choć terminu oficjalnego o zakończeniu sprzedaży usługi nadal nigdzie nie ogłoszono.

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, SatExpert napisał:

Czyżby Smarta już tak bardzo olali, że zmniejszyli częstotliwość nadawania uprawnień? :roll:

 

Z tego, co kojarzę to taką sytuację z tymi uprawnieniami mam chyba od samego początku, odkąd mam kartę Smart HD+. A mam już od daaaawna. ;)

Więc to na pewno nie jest kwestia olewania tej oferty przez jej operatora. Ale i tak wygląda na to, że nc+ już te ofertę olało. :roll:  Nadal nie działa sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php  :( A to bardzo źle wróży! :wacko: Nie rozumiem, jaki jest powód tej sytuacji. :roll: Czy to jest jakaś awaria serwera, czy po prostu już koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ tą drogą? :roll:

 

 

9 minut temu, shark napisał:

Szkoda tylko będzie, jak wyłączą tą ofertę, choć terminu oficjalnego o zakończeniu sprzedaży usługi nadal nigdzie nie ogłoszono.

 

Ojj, bardzo będzie szkoda! :/  :(  Oferta Smart HD+ jest świetnym uzupełnieniem oferty np. Cyfrowego Polsatu o dodatkowe kanały tematyczne platformy nc+, te z "plusikiem" w nazwie. ;) Zwłaszcza, że są one teraz dostępne w ramach bezterminowej promocji w pakiecie podstawowym, bez dodatkowych opłat za pakiet Multi+. :)

Jednak na dzień dzisiejszy nie ma kompletnie żadnych oficjalnych informacji, ani też terminów ze strony platformy nc+, jakoby ta oferta miała zostać zakończona. :roll:

Link to post
Share on other sites

Tak, wiem już. Skojarzyło mi się, że jest jeszcze przecież oferta "n na kartę". A ta korzysta właśnie z systemu Conax. ;)

Ale fakt, nie o tym jest niniejszy wątek. Zatem koniec off-topic. :read:

Link to post
Share on other sites
W dniu 22.12.2018 o 21:40, Barti napisał:

Nadal nie działa sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php  :( A to bardzo źle wróży! :wacko: Nie rozumiem, jaki jest powód tej sytuacji. :roll: Czy to jest jakaś awaria serwera, czy po prostu już koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ tą drogą? :roll:

 

Pozwolę sobie na zacytowanie samego siebie. ;)

Otóż, wiele wskazuje na to, że to jest już definitywny koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ przez Internet. :wacko:  :o  :(

Obecnie ta strona internetowa nie otwiera się już w ogóle! Przy próbie wejścia na tę stronę wyświetla się już tylko coś takiego:

 

Smart-HD-sprawdzanie-do-adowania-b-d.png

 

 

Czyli wygląda na to, że to jest już absolutny koniec... :/

I teraz co? Jak sprawdzić termin ważności doładowania swojej karty?

Co prawda, ja akurat mam odnotowany termin ważności aktualnego doładowania mojej karty Smart HD+, ale co potem? Pozostaje już tylko infolinia? :roll:  :angry:

Link to post
Share on other sites

W Smart HD+ tak, tylko infolinia pozostaje.

W opcjach TNK HD / N na Kartę jeszcze jest możliwość sprawdzić wysyłając SMS na numer 725727272, w treści wpisujesz numer karty.

Dostaniesz SMS zwrotnego z ważnością konta oraz numer konta do doładowania.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...