Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+.

Czy oby napewno jest Eurosport 2 HD ? Ja zawsze doładowuje kartę na sezon letni i nigdy tego kanału w ofercie Smart HD+ nie miałem odkodowanego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Eurosport 1 miałeś odkodowany?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że się dobrze rozumiemy. Na mojej karcie nie działa nawet pakiet bez opłat, ostatnie doładowanie w 2016r. Chcąc ją niejako "ożywić" wystarczy, że wpłacę 20 zł i będzie działał pakiet Smart HD+, czy muszę 35 zł, a dopiero następne doładowania za 20 zł?

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wystarczy doładować za 20 zł.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@markar

Pisałem ci już o tym wyżej, ale powtórzę:

Jeśli na swojej karcie Smart HD+ nie masz aktualnie aktywnego dodatkowego pakietu Multi+, a jedynie podstawowy to wystarczy wpłata kwoty 20 zł, aby kartę ponownie aktywować i doładować na 31 dni.

Natomiast jeśli na swojej karcie masz aktywny pakiet Multi+ to wówczas należy wpłacić 35 zł, aby doładowanie karty nastąpiło na pełne 31 dni.

To, czy miałeś dotychczas na swojej karcie Smart HD+ dodatkowy pakiet Multi+, czy nie, to powinieneś pamiętać. Jeśli nie to "tyrknij" na infolinię i konsultant ci to sprawdzi.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jak było z migracją u mnie ale  po migracji nie miałem uruchomionego pakietu Multi.Płaciłem normalną cenę 20 zł.Są dwa rozwiązania u Ciebie.Jeżeli robiłeś migrację przez infolinię konsultant uruchomił ci pakiet i kazał wpłacić 35 zł na miesiąc lub wpłaciłeś 35 zł i miałeś podstawowy pakiet czynny przez półtora miesiąca.Powinieneś dodzwonić się na infolinię i sprawdzić jak jest w rzeczywistości i jeżeli pakiet Multi jest aktywny,anulować go i wystarczy wpłacić wtedy 20 zł na miesiąc.Chyba że w regulaminie oferty  jest inny zapis.Usługa powinna działać najpóźniej po 48 godzinach.U mnie po doładowaniu pakiet był aktywny po 24 godzinach.Karta rok nie opłacana.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+.

Natomiast jeśli doładujesz w kwocie 20 złotych, to masz podstawowy pakiet,oraz tą paczkę która jest udostępniona promocyjnie już od dłuższego czasu.

Mam włączone multi ale nie ma Eurosport 1-i 2 w smart hd . Czy coś się zmieniło? Moja karta ma nr zaczynajacy się od 20 tzn że mogą mi ja wyłączyć czy będą wyłączać nieaktywne? Kartę ładuję raz na rok na cały rok do przodu...Oglądam mało tv i ta oferta jest dla mnie super mieszkając za granicą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2019 o 22:27, Barti napisał:

@markar

Jeśli na swojej karcie Smart HD+ nie masz aktualnie aktywnego dodatkowego pakietu Multi+, a jedynie podstawowy to wystarczy wpłata kwoty 20 zł, aby kartę ponownie aktywować i doładować na 31 dni.

Natomiast jeśli na swojej karcie masz aktywny pakiet Multi+ to wówczas należy wpłacić 35 zł, aby doładowanie karty nastąpiło na pełne 31 dni.

To, czy miałeś dotychczas na swojej karcie Smart HD+ dodatkowy pakiet Multi+, czy nie, to powinieneś pamiętać. Jeśli nie to "tyrknij" na infolinię i konsultant ci to sprawdzi.

Wyjaśniłem temat. Na mojej karcie był włączony pakiet Multi+. Zleciłem jego wyłączenie. Teraz wystarczy doładowanie 20 zł i karta znów ożyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem teraz z ciekawości, jak obecnie wygląda sytuacja z tą stroną internetową, na której można (było) sprawdzać aktualny termin ważności doładowania swojej karty Smart HD+ i niestety strona ta wciąż nie jest dostępna. :(

Coś to już za długo się "ciągnie". :roll:  Dlatego też ja obawiam się, że to wcale nie jest żadna awaria, tylko po prostu strona ta została przez platformę nc+ zlikwidowana (bez żadnego słowa wyjaśnienia, bez żadnego oficjalnego komunikatu w tej sprawie) i tym samym jest to już definitywny koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ przez Internet. :wacko:  Teraz pozostaje już tylko infolinia... :blink:

A tak swoją drogą to oferta Smart HD+ tak naprawdę nigdy nie miała swojej własnej, dedykowanej strony internetowej. :roll:  Oferta Smart HD+ była niejako "podpięta" pod stronę internetową zlikwidowanej już wcześniej oferty "Telewizja na Kartę" (SD). Wszystko to powstało jeszcze w czasach działalności platformy "n". Po powstaniu platformy nc+, ta ostatnia zaniechała całkowicie rozwoju tej strony internetowej. :(

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co oszukiwać, to już agonia tej oferty. Wielka szkoda, bo korzystam z niej od kilku lat, a niestety alternatywy niema żadnej. Osobiście mam opłacone do czerwca i nie wiem, czy jest sens stawiać na coś, co jest na tak ruchomych nogach. Jako że i tak opłacałem z góry na rok (SMART HD+) 180 zł to pozostanie mi tylko skorzystać z oferty konkurencji, niestety z oferty abonamentowej. Zapewne podpiszę umowę na najtańszą dostępną ofertę Polsatu za 20 zł (opcja z  Moduł CAM CI+), podobno współpracuje bezproblemowo z CryptoBox 652HD Combo. Po takich zagrywkach nc+ już ode mnie nie dostanie ani złotówki. Szkoda, wielka szkoda, ale nic nie trwa wiecznie.  ☹️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu człowieczkowi na infolinii zwróciłem uwagę, że nie działa sprawdzenie ważności doładowania SMART HD przez internet, to powiedział że już nie będzie takiej możliwości.

Moim zdaniem powinni zintegrować wszystkie karty aby była możliwość sprawdzenia ważności doładowania i numeru konta do wpłat poprzez SMS, tak jak jest to możliwe dla pozostałych ofert z parowaną kartą.

Albo powinna być możliwość rejestracji i zarządzania (zmiana pakietów itp. jak to Czesi mają w pre-paidach) w moje.ncplus.pl (ICA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2019 o 13:27, Marko 345 napisał:

Nie jest to śmieszne wytłumaczenie.  Powiedz to ludziom starszym. Znam osoby co nie mają kont internetowych, smartfonów itd. 

Ludzie starsi mają posegregowane "opłaty" i trzymają je w nieskończoność. 

Trzeba jasno powiedzieć: z pytaniem o nr konta (w szczególności) bądź końcowy termin opłaconego pakietu , dzwonią mało rozgarnięte osobniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...