Jump to content

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Recommended Posts

4 minuty temu, tweed77 napisał:

W opcjach TNK HD / N na Kartę jeszcze jest możliwość sprawdzić wysyłając SMS na numer 725727272, w treści wpisujesz numer karty.

Dostaniesz SMS zwrotnego z ważnością konta oraz numer konta do doładowania.

 

No właśnie, a w przypadku oferty Smart HD+ takiej możliwości w ogóle nie ma. :(  Co uważam za kompletnie niedorzeczne... :wacko:

A czy na infolinii termin ważności doładowania karty Smart HD+ można sprawdzić sobie za pomocą jakiegoś "gadającego automatu" ;) , czy za każdym razem trzeba się w tym celu łączyć z konsultantem i przedtem czekać "wieki" na połączenie z nim? :roll:  :sciana:

Link to post
Share on other sites

To, co robi NC+ z tymi stronami i serwisami SMS to kompletny idiotyzm. A najbardziej zabawny jest komunikat przed połączeniem z konsultantem, żeby właśnie skorzystać z serwisu SMS... Kiedyś idiotycznie blokowali ponowną rejestrację z tego samego numeru telefonu (chociaż jakiś czas temu, już po 8 latach to poprawili), teraz rozwalają ostatnią stronę...

Link to post
Share on other sites

Oferta TnK SD od samego początku swojego istnienia miała z góry ustalony termin jej ważności. Nawet na oryginalnych opakowaniach starterów TnK SD ta data była wydrukowana.

W przypadku oferty Smart HD+ takiej daty nie ma i też nigdy nie było. Więc można uznać, że jest to oferta na cza nieokreślony. Oczywiście operator ma pełne prawo w każdej chwili ogłosić jej zakończenie w jakimś tam, ustalonym przez siebie, terminie. Jednak na dzień dzisiejszy żadnego oficjalnego komunikatu ze strony platformy w nc+ odnośnie zakończenia oferty Smart HD+ nie ma.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, markar napisał:

Poszperałem i odnalazłem oryginalne opakowanie od TNK SD i wraz z nim numer konta. Póki nie ma komunikatu o wygaszeniu oferty to można zatem wpłacać...

 

 

Jak masz kartę TNK SD to trzeba zrobić migrowanie do oferty Smart HD.

 

Doładować i zadzwonić na infolinię 224307777 zlecić migrację.

Zmieni się  CAID karty z 0B00 na 0B01.

 

I będzie można używać dalej karty.

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.12.2018 o 13:28, Marko 345 napisał:

Nie ma w/w kanału, a wykaz kanałów masz tutaj:

Dodatkowo jest promocja do odwołania z dodatkowymi kanałami. Poczytaj tutaj: https://satkurier.pl/news/159186/smart-hd-kanaly-promocyjne-dostepne-do-odwolania.html

 

W spisie widnieje kanał Fokus, a u mnie nie działa.

Wszystkie inne działają bez problemu.

Czemu Fokus nie?

Link to post
Share on other sites

Przed chwilą skanowałem tuner raz jeszcze. Opticum HD AX410

 

Przy 10.758, V,  nie widzi mi tego jednego programu.

Reszta jest.

 

Edit.

Coś było skopane w ustawieniu tego danego transpordera.

Było zaznaczone by go nie skanował.

Poprawiłem,przeskanowałem i działa.

Edited by Fido
Link to post
Share on other sites
W dniu 22.12.2018 o 01:50, Barti napisał:

sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony  ➡️ https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php nadal nie działa. :(  

Wykonałem dziś połączenie pod numer 22  430 77 77, zgodnie z odpowiedzią od konsultanta z nc+ na moje zgłoszenie pisemne. Konsultant stwierdził, że pewnie coś robią na stronie, no i oferta jest archiwalna, 10-letnia, po czym chciał mi sprzedać nowy dekoder z pakietem Comfort+ (29 zł abonament). Tak naprawdę nie wiedział czemu to nie działa, ale można nadal wpłacać. Potwierdził znany mi mój numer konta do wpłat.

Link to post
Share on other sites

Oferta Smart HD+, póki co, nie została zakończona, więc logicznym wydaje się być to, że kartę z tej oferty wciąż można doładowywać na dotychczasowych zasadach.

Pytanie tylko, co dalej z tą stroną internetową, na której można sobie sprawdzać termin ważności aktualnego doładowania karty Smart HD+? :roll:  Bo, póki co, strona ta nadal nie jest dostępna. :wacko:

Link to post
Share on other sites

Przeprowadzałem rozmowę z konsultantem i dostałem informację, że karty od nr 017 i 020 mogą być stopniowo wyłączane w okresie 31.10.2019,  lecz oferta może być nadal przedłużana i nie wiadomo, jak długo będzie jeszcze aktywna. Widać, że zainteresowanie tą ofertą jest coraz mniejsze, bo nc+ proponuje przejście na nowszą ofertę, a stan konta można sprawdzić tylko dzięki konsultantowi. Szkoda, bo jednak jest to sama karta i można korzystać z niej w każdym odbiorniku z czytnikiem CA.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Dawid6237 napisał:

Przeprowadzałem rozmowę z konsultantem i dostałem informację, że karty od nr 017 i 020 mogą być stopniowo wyłączane w okresie 31.10.2019,  lecz oferta może być nadal przedłużana i nie wiadomo, jak długo będzie jeszcze aktywna.

 

Ooo, to ciekawe, ale jednocześnie trochę niedorzeczne, że jedne karty mają być wyłączane, a inne wciąż mają działać. :roll:   :crazy:

Nie wiem, czy przypadkiem karty z początkiem numeru "017" i "020" to nie są jeszcze karty niebieskie, z logo "Telewizji na Kartę (SD)". :roll:  Wcześniej też miałem taką kartę, z początkiem numeru "020", która została zakupiona "oryginalnie" już jako starter Smart HD+, ale to też była karta niebieska, z logo "Telewizji na Kartę (SD)". Karta ta wyglądała identycznie, jak pierwsze karty, dla oferty "Telewizja na Kartę (SD)" właśnie.

Jakiś czas później zakupiłem też jeszcze jeden starter Smart HD+, jednak karta znajdująca się w nim jest już z początkiem numeru "021" i jest ona już czarna, z logo "nc+". I tylko z tej karty aktualnie korzystam.

Mam tylko nadzieję, że ta moja obecna karta Smart HD+, z logo "nc+", będzie mi działała jeszcze długo... :unsure:

 

@markar

Tak, jeśli kartę masz już zmigrowaną do oferty Smart HD+ i nie posiadasz na niej włączonego dodatkowego pakietu Multi+ to tak, możesz tę kartę doładować teraz na kwotę 20 zł. :)

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+.

Natomiast jeśli doładujesz w kwocie 20 złotych, to masz podstawowy pakiet,oraz tą paczkę która jest udostępniona promocyjnie już od dłuższego czasu.

Edited by ARTIPAPK
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+.

Czy oby napewno jest Eurosport 2 HD ? Ja zawsze doładowuje kartę na sezon letni i nigdy tego kanału w ofercie Smart HD+ nie miałem odkodowanego. 

Link to post
Share on other sites

A Eurosport 1 miałeś odkodowany?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że się dobrze rozumiemy. Na mojej karcie nie działa nawet pakiet bez opłat, ostatnie doładowanie w 2016r. Chcąc ją niejako "ożywić" wystarczy, że wpłacę 20 zł i będzie działał pakiet Smart HD+, czy muszę 35 zł, a dopiero następne doładowania za 20 zł?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Tak, wystarczy doładować za 20 zł.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

@markar

Pisałem ci już o tym wyżej, ale powtórzę:

Jeśli na swojej karcie Smart HD+ nie masz aktualnie aktywnego dodatkowego pakietu Multi+, a jedynie podstawowy to wystarczy wpłata kwoty 20 zł, aby kartę ponownie aktywować i doładować na 31 dni.

Natomiast jeśli na swojej karcie masz aktywny pakiet Multi+ to wówczas należy wpłacić 35 zł, aby doładowanie karty nastąpiło na pełne 31 dni.

To, czy miałeś dotychczas na swojej karcie Smart HD+ dodatkowy pakiet Multi+, czy nie, to powinieneś pamiętać. Jeśli nie to "tyrknij" na infolinię i konsultant ci to sprawdzi.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...