shark Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Godzinę temu, ARTIPAPK napisał: Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+. Czy oby napewno jest Eurosport 2 HD ? Ja zawsze doładowuje kartę na sezon letni i nigdy tego kanału w ofercie Smart HD+ nie miałem odkodowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) A Eurosport 1 miałeś odkodowany? Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Nie, Eurosport 1 HD nie był dostępny. Pomyliłem z wersją SD Eurosportu z satelity Astra (kanał FTA). Edytowane 3 Stycznia 2019 przez shark Błąd w opisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Mam nadzieję, że się dobrze rozumiemy. Na mojej karcie nie działa nawet pakiet bez opłat, ostatnie doładowanie w 2016r. Chcąc ją niejako "ożywić" wystarczy, że wpłacę 20 zł i będzie działał pakiet Smart HD+, czy muszę 35 zł, a dopiero następne doładowania za 20 zł? Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Tak, wystarczy doładować za 20 zł. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 @markar Pisałem ci już o tym wyżej, ale powtórzę: Jeśli na swojej karcie Smart HD+ nie masz aktualnie aktywnego dodatkowego pakietu Multi+, a jedynie podstawowy to wystarczy wpłata kwoty 20 zł, aby kartę ponownie aktywować i doładować na 31 dni. Natomiast jeśli na swojej karcie masz aktywny pakiet Multi+ to wówczas należy wpłacić 35 zł, aby doładowanie karty nastąpiło na pełne 31 dni. To, czy miałeś dotychczas na swojej karcie Smart HD+ dodatkowy pakiet Multi+, czy nie, to powinieneś pamiętać. Jeśli nie to "tyrknij" na infolinię i konsultant ci to sprawdzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Czyli jeśli ostatnie doładowanie było za 35 zł to pakiet Multi był uruchomiony. Jeśli teraz chciałbym go wyłączyć to musiałbym najpierw wpłacić 35 zł następnie w trakcie tych 30 dni zlecić wyłączenie pakietu Multi i wtedy wpłacać dalej 20 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nie pamiętam jak było z migracją u mnie ale po migracji nie miałem uruchomionego pakietu Multi.Płaciłem normalną cenę 20 zł.Są dwa rozwiązania u Ciebie.Jeżeli robiłeś migrację przez infolinię konsultant uruchomił ci pakiet i kazał wpłacić 35 zł na miesiąc lub wpłaciłeś 35 zł i miałeś podstawowy pakiet czynny przez półtora miesiąca.Powinieneś dodzwonić się na infolinię i sprawdzić jak jest w rzeczywistości i jeżeli pakiet Multi jest aktywny,anulować go i wystarczy wpłacić wtedy 20 zł na miesiąc.Chyba że w regulaminie oferty jest inny zapis.Usługa powinna działać najpóźniej po 48 godzinach.U mnie po doładowaniu pakiet był aktywny po 24 godzinach.Karta rok nie opłacana. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yonasz Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 18 godzin temu, ARTIPAPK napisał: Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+. Natomiast jeśli doładujesz w kwocie 20 złotych, to masz podstawowy pakiet,oraz tą paczkę która jest udostępniona promocyjnie już od dłuższego czasu. Mam włączone multi ale nie ma Eurosport 1-i 2 w smart hd . Czy coś się zmieniło? Moja karta ma nr zaczynajacy się od 20 tzn że mogą mi ja wyłączyć czy będą wyłączać nieaktywne? Kartę ładuję raz na rok na cały rok do przodu...Oglądam mało tv i ta oferta jest dla mnie super mieszkając za granicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nie ma Eurosportów w tej ofercie nawet w pakiecie Multi.Co będą robić z tą ofertą tego nikt nie wie.Jeżeli oferta przynosi dochód nawet nie regularny to się jej tak szybko nie pozbędą.Przykładem była TNK SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 W dniu 3.01.2019 o 22:27, Barti napisał: @markar Jeśli na swojej karcie Smart HD+ nie masz aktualnie aktywnego dodatkowego pakietu Multi+, a jedynie podstawowy to wystarczy wpłata kwoty 20 zł, aby kartę ponownie aktywować i doładować na 31 dni. Natomiast jeśli na swojej karcie masz aktywny pakiet Multi+ to wówczas należy wpłacić 35 zł, aby doładowanie karty nastąpiło na pełne 31 dni. To, czy miałeś dotychczas na swojej karcie Smart HD+ dodatkowy pakiet Multi+, czy nie, to powinieneś pamiętać. Jeśli nie to "tyrknij" na infolinię i konsultant ci to sprawdzi. Wyjaśniłem temat. Na mojej karcie był włączony pakiet Multi+. Zleciłem jego wyłączenie. Teraz wystarczy doładowanie 20 zł i karta znów ożyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Ile czekałeś na połączenie z konsultantem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Około 10 minut. Mnóstwo informacji o dekoderze za 0 zł. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtex216 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Nie działają mi kanały tvnowskie. Czym to może być spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Zapewne złym ustawieniem anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Gorsza pogoda, zasypana antena, uszkodzony konwerter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Sprawdziłem teraz z ciekawości, jak obecnie wygląda sytuacja z tą stroną internetową, na której można (było) sprawdzać aktualny termin ważności doładowania swojej karty Smart HD+ i niestety strona ta wciąż nie jest dostępna. Coś to już za długo się "ciągnie". Dlatego też ja obawiam się, że to wcale nie jest żadna awaria, tylko po prostu strona ta została przez platformę nc+ zlikwidowana (bez żadnego słowa wyjaśnienia, bez żadnego oficjalnego komunikatu w tej sprawie) i tym samym jest to już definitywny koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ przez Internet. Teraz pozostaje już tylko infolinia... A tak swoją drogą to oferta Smart HD+ tak naprawdę nigdy nie miała swojej własnej, dedykowanej strony internetowej. Oferta Smart HD+ była niejako "podpięta" pod stronę internetową zlikwidowanej już wcześniej oferty "Telewizja na Kartę" (SD). Wszystko to powstało jeszcze w czasach działalności platformy "n". Po powstaniu platformy nc+, ta ostatnia zaniechała całkowicie rozwoju tej strony internetowej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Nie ma się co oszukiwać, to już agonia tej oferty. Wielka szkoda, bo korzystam z niej od kilku lat, a niestety alternatywy niema żadnej. Osobiście mam opłacone do czerwca i nie wiem, czy jest sens stawiać na coś, co jest na tak ruchomych nogach. Jako że i tak opłacałem z góry na rok (SMART HD+) 180 zł to pozostanie mi tylko skorzystać z oferty konkurencji, niestety z oferty abonamentowej. Zapewne podpiszę umowę na najtańszą dostępną ofertę Polsatu za 20 zł (opcja z Moduł CAM CI+), podobno współpracuje bezproblemowo z CryptoBox 652HD Combo. Po takich zagrywkach nc+ już ode mnie nie dostanie ani złotówki. Szkoda, wielka szkoda, ale nic nie trwa wiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Póki co, oferta jest aktywna. Zamierzam ją uaktywnić jak zdam Cameleona na koniec września. Jeśli będzie trzeba, zasilę wcześniej, by móc spokojnie korzystać ze swojego sprzętu z kartą w czytniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusktill Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Z czym jest problem? Z zamkniętą stronką? Choćby nawet zapomniał doładować: przelew z poziomu bankowości internetowej i najpóźniej, na drugi dzień są programy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Nie każdy zna numer konta do przelewu i wtedy musi zadzwonić na infolinię, a tam przywitanie: "Mamy dla Pana/Pani atrakcyjną ofertę abonamentową". Więcej atrakcyjniejszych kanałów oczywiście z super hiper dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Parę dni temu człowieczkowi na infolinii zwróciłem uwagę, że nie działa sprawdzenie ważności doładowania SMART HD przez internet, to powiedział że już nie będzie takiej możliwości. Moim zdaniem powinni zintegrować wszystkie karty aby była możliwość sprawdzenia ważności doładowania i numeru konta do wpłat poprzez SMS, tak jak jest to możliwe dla pozostałych ofert z parowaną kartą. Albo powinna być możliwość rejestracji i zarządzania (zmiana pakietów itp. jak to Czesi mają w pre-paidach) w moje.ncplus.pl (ICA). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusktill Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 2 godziny temu, Marko 345 napisał: Nie każdy zna numer konta do przelewu[...] W dobie przelewów internetowych, aparatów fotograficznych w smartfonach czy wreszcie, długopisu i kartki, by utrwalić nr konta, to śmieszne wytłumaczenie. Nie sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Nie jest to śmieszne wytłumaczenie. Powiedz to ludziom starszym. Znam osoby co nie mają kont internetowych, smartfonów itd. Oferta z tymi kanałami im wystarcza w zupełności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusktill Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 W dniu 14.01.2019 o 13:27, Marko 345 napisał: Nie jest to śmieszne wytłumaczenie. Powiedz to ludziom starszym. Znam osoby co nie mają kont internetowych, smartfonów itd. Ludzie starsi mają posegregowane "opłaty" i trzymają je w nieskończoność. Trzeba jasno powiedzieć: z pytaniem o nr konta (w szczególności) bądź końcowy termin opłaconego pakietu , dzwonią mało rozgarnięte osobniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.