Jump to content

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Recommended Posts

Czyli jeśli ostatnie doładowanie było za 35 zł to pakiet Multi był uruchomiony.  Jeśli teraz chciałbym go wyłączyć to musiałbym najpierw wpłacić 35 zł następnie w trakcie tych 30 dni zlecić wyłączenie pakietu Multi i wtedy wpłacać dalej 20 zł?

Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam jak było z migracją u mnie ale  po migracji nie miałem uruchomionego pakietu Multi.Płaciłem normalną cenę 20 zł.Są dwa rozwiązania u Ciebie.Jeżeli robiłeś migrację przez infolinię konsultant uruchomił ci pakiet i kazał wpłacić 35 zł na miesiąc lub wpłaciłeś 35 zł i miałeś podstawowy pakiet czynny przez półtora miesiąca.Powinieneś dodzwonić się na infolinię i sprawdzić jak jest w rzeczywistości i jeżeli pakiet Multi jest aktywny,anulować go i wystarczy wpłacić wtedy 20 zł na miesiąc.Chyba że w regulaminie oferty  jest inny zapis.Usługa powinna działać najpóźniej po 48 godzinach.U mnie po doładowaniu pakiet był aktywny po 24 godzinach.Karta rok nie opłacana.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+.

Natomiast jeśli doładujesz w kwocie 20 złotych, to masz podstawowy pakiet,oraz tą paczkę która jest udostępniona promocyjnie już od dłuższego czasu.

Mam włączone multi ale nie ma Eurosport 1-i 2 w smart hd . Czy coś się zmieniło? Moja karta ma nr zaczynajacy się od 20 tzn że mogą mi ja wyłączyć czy będą wyłączać nieaktywne? Kartę ładuję raz na rok na cały rok do przodu...Oglądam mało tv i ta oferta jest dla mnie super mieszkając za granicą...

Link to post
Share on other sites

Nie ma Eurosportów w tej ofercie nawet w pakiecie Multi.Co będą robić z tą ofertą tego nikt nie wie.Jeżeli oferta przynosi dochód nawet nie regularny to się jej tak szybko nie pozbędą.Przykładem była TNK SD.

Link to post
Share on other sites
W dniu 3.01.2019 o 22:27, Barti napisał:

@markar

Jeśli na swojej karcie Smart HD+ nie masz aktualnie aktywnego dodatkowego pakietu Multi+, a jedynie podstawowy to wystarczy wpłata kwoty 20 zł, aby kartę ponownie aktywować i doładować na 31 dni.

Natomiast jeśli na swojej karcie masz aktywny pakiet Multi+ to wówczas należy wpłacić 35 zł, aby doładowanie karty nastąpiło na pełne 31 dni.

To, czy miałeś dotychczas na swojej karcie Smart HD+ dodatkowy pakiet Multi+, czy nie, to powinieneś pamiętać. Jeśli nie to "tyrknij" na infolinię i konsultant ci to sprawdzi.

Wyjaśniłem temat. Na mojej karcie był włączony pakiet Multi+. Zleciłem jego wyłączenie. Teraz wystarczy doładowanie 20 zł i karta znów ożyje.

Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem teraz z ciekawości, jak obecnie wygląda sytuacja z tą stroną internetową, na której można (było) sprawdzać aktualny termin ważności doładowania swojej karty Smart HD+ i niestety strona ta wciąż nie jest dostępna. :(

Coś to już za długo się "ciągnie". :roll:  Dlatego też ja obawiam się, że to wcale nie jest żadna awaria, tylko po prostu strona ta została przez platformę nc+ zlikwidowana (bez żadnego słowa wyjaśnienia, bez żadnego oficjalnego komunikatu w tej sprawie) i tym samym jest to już definitywny koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ przez Internet. :wacko:  Teraz pozostaje już tylko infolinia... :blink:

A tak swoją drogą to oferta Smart HD+ tak naprawdę nigdy nie miała swojej własnej, dedykowanej strony internetowej. :roll:  Oferta Smart HD+ była niejako "podpięta" pod stronę internetową zlikwidowanej już wcześniej oferty "Telewizja na Kartę" (SD). Wszystko to powstało jeszcze w czasach działalności platformy "n". Po powstaniu platformy nc+, ta ostatnia zaniechała całkowicie rozwoju tej strony internetowej. :(

  • Like 1
  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

Nie ma się co oszukiwać, to już agonia tej oferty. Wielka szkoda, bo korzystam z niej od kilku lat, a niestety alternatywy niema żadnej. Osobiście mam opłacone do czerwca i nie wiem, czy jest sens stawiać na coś, co jest na tak ruchomych nogach. Jako że i tak opłacałem z góry na rok (SMART HD+) 180 zł to pozostanie mi tylko skorzystać z oferty konkurencji, niestety z oferty abonamentowej. Zapewne podpiszę umowę na najtańszą dostępną ofertę Polsatu za 20 zł (opcja z  Moduł CAM CI+), podobno współpracuje bezproblemowo z CryptoBox 652HD Combo. Po takich zagrywkach nc+ już ode mnie nie dostanie ani złotówki. Szkoda, wielka szkoda, ale nic nie trwa wiecznie.  ☹️

Link to post
Share on other sites

Nie każdy zna numer konta do przelewu i wtedy musi zadzwonić na infolinię, a tam przywitanie: "Mamy dla Pana/Pani atrakcyjną ofertę abonamentową". Więcej atrakcyjniejszych kanałów oczywiście z super hiper dekoderem.

Link to post
Share on other sites

Parę dni temu człowieczkowi na infolinii zwróciłem uwagę, że nie działa sprawdzenie ważności doładowania SMART HD przez internet, to powiedział że już nie będzie takiej możliwości.

Moim zdaniem powinni zintegrować wszystkie karty aby była możliwość sprawdzenia ważności doładowania i numeru konta do wpłat poprzez SMS, tak jak jest to możliwe dla pozostałych ofert z parowaną kartą.

Albo powinna być możliwość rejestracji i zarządzania (zmiana pakietów itp. jak to Czesi mają w pre-paidach) w moje.ncplus.pl (ICA).

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Marko 345 napisał:

Nie każdy zna numer konta do przelewu[...]

W dobie przelewów internetowych, aparatów fotograficznych w smartfonach czy wreszcie, długopisu i kartki, by utrwalić nr konta, to śmieszne wytłumaczenie. Nie sądzisz?

Link to post
Share on other sites
W dniu 14.01.2019 o 13:27, Marko 345 napisał:

Nie jest to śmieszne wytłumaczenie.  Powiedz to ludziom starszym. Znam osoby co nie mają kont internetowych, smartfonów itd. 

Ludzie starsi mają posegregowane "opłaty" i trzymają je w nieskończoność. 

Trzeba jasno powiedzieć: z pytaniem o nr konta (w szczególności) bądź końcowy termin opłaconego pakietu , dzwonią mało rozgarnięte osobniki.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dusktill napisał:

Ludzie starsi mają posegregowane "opłaty" i trzymają je w nieskończoność.

Po Nowym Roku trzem starszym osobom wypełniałem blankiet opłat. Infolinia podała numer konta do wpłaty.

Link to post
Share on other sites

Czy oferta jest nadal aktualna? Opłaciłem, a nie mam dostępu.

Wysłałem SMS na 725727272. Pisze, że dane niepoprawne.

Totalny bałagan w tym TVN.

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Oferta aktualna. Kiedy i gdzie opłaciłeś to raz? Dwa, SMS nie wysyła się na ten numer, to nie ta oferta. Tyrknij na infolinię. Jak kasa jest na koncie to Ci ponowią uprawnienia.

Numer telefonu infolinii nc+ Telewizji na Kartę:  22 430 77 77

Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Marko 345 napisał:

Oferta aktualna. Kiedy i gdzie opłaciłeś to raz? Dwa, SMS nie wysyła się na ten numer, to nie ta oferta. Tyrknij na infolinię. Jak kasa jest na koncie to Ci ponowią uprawnienia.

Numer telefonu infolinii nc+ Telewizji na Kartę:  22 430 77 77

Dzięki za info.

Opłatę dokonuje przelewem z konta, uprawnienia zazwyczaj były w tym samym dniu lub w dniu następnym.

Taką sytuację mam pierwszy raz od początku istnienia oferty.

Aktualnie brak jakichkolwiek uprawnień?

 

Uprawnienia już są na starym Fergusonie Ariva 200. Brak nadal na CryptoBox 650 HD.

Link to post
Share on other sites

@jerkre
Oferta Smart HD+ to już nie n-ka/TVN, a platforma nc+. To nowy twór, czyli ITI Neovision S.A./nc+, teraz to prowadzi dalej. :)

Edited by Barti
Pisanie całego postu dużą i pogrubioną czcionką jest zbędne. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...