Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To zrób jak napisał. Zajmie Ci to jeden dzień,  albo i dzisiaj byś to ogarnął. Przekonasz się czy mówił prawdę. Jak bedzie problem w salonie, to niech żona pokaże skan z rozmowy i tyle.  A jak nie to zrób tak jak pisałem wcześniej. Pobierz załącznik, wypełnij,  wyślij, żona wypełnia i idzie do salonu temat ogarnąć. Kilka dni i po problemie.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, aster napisał(a):

Ciekawe... właśnie skończyłem czat z konsultantem i poinformowano mnie, że w sprawie cesji nikt nie musi iść do punktu tylko wystarczy im wysłać skan.

 

Zakładam... że zostałem źle poinformowany (mogę wkleić kopię tego czatu)?

@aster Wydaje mi się, że powinni zaakceptować wypełniony i podpisany przez obie strony formularz cesji w formie skanu wysłanego przez formularz kontaktowy w Strefie CANAL+. Formularz cesji umowy telewizji satelitarnej można pobrać z tej strony https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/pomoc/formularz_cesji_umowy_dth_20210518_102021.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zadzwoniłem  do nc plus po telefonie Telemarketera  okazało się ze  mnie  oszukał i wcisną mi drugą umowę na pakiet extra z hbo  , na infolinii powiedzieli żebym nie odbierał paczki , i umowa zostanie anulowana w ciągu 7 dni , mam tylko pytanie bo zapomniałem się zapytać czy trzeba też wysłać rezygnacje z umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że odmówi przyjęcia przesyłki i wyślę odstąpienie od umowy, które już powinien mieć na mailu. Ostatnio brałem Polsat Box i nic nie podpisywałem u kuriera. Nie było żadnej umowy. Wszystko odbywało się mailowo i smsem. Tam dostałem umowę i kwitek na odstąpienie, a kurier przywiózł sam moduł. 

 

Chyba, że w Canał+ jeszcze jest po staremu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam 

Dzisiaj przysłali mi nowy dekoder na wymianę bo się zawieszał.  Ten stary mam zwrócić w ciągu 14 dni. Podłączyłem i ciągle jest ekran aktywacyjny.  Co mam robić chyba nie czekać 24 h na aktywację. 

Nigdy po wymianie nie było problemu. Dzwonię to każą czekać albo że w systemie nie widzą tego dekodera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie płatności za 6 mies. z góry za C+ Online.

 

W opisie dotyczącym płatności jest napisane, że "dostępna jest płatność jednorazowa przelewem lub Blik" natomiast w obrazku poniżej widać "Blik, szybki przelew."

 

Czy tradycyjnym przelewem też można zapłacić czy musi to być szybki przelew za pomocą jakiegoś prowidera płatności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry Wieczór. Mam dwa pytania bo i problem jest duży. Zepsuł Mi się dekoder, przychodzę z pracy chce włączyć nie działa szlak go trafił, co teraz iść do punktu Canal+ i dostanę w zastępstwie taki sam? Obecnie czyli od 2019 roku posiadałem na wynajem 0 zł Ultrabox 4K, 

Czy coś będę musiał dopłacic przez to że tamten się zepsuł nie z mojej winy 

Drugi problem nie problem, to taki że dokupiłem do południa na infolinii Canal+ , dostęp do Netflixa za 38 zł bardziej żeby dzieko i żona oglądały na tablecie lub Canal online na drugim telewizorze raczej przez aplikację Netflix. I mam take pytanie bo dostałem link do Netflixa ale muszę wejść na strefe Canal+ i tam zalogować się do Netflixa. Wcześniej dostałem na numer telefonu SMS z hasłem ale loguję się na nie i dalej nie mam Netflixa. Myślałem że to będzie taki link aktywacyjny jak miałem w Viaplay od Canal+ wchodziłem w niego on był tak jakby adresem mailowym i hasło wymyślałem sam. Tu jest inaczej i nie mogę się połapać. Doradzi Mi ktoś jak to robił kupując Netflixa.z góry Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz do salonu i wymieniasz dekoder bez problemu i dopłaty.  

W salonie nie pozwól,  aby w zamian dali Ci dekoder 4k Dualbox. Jest to gorszy sprzęt z mniejszym dyskiem.  

Konto Netflix musisz sam sobie założyć, (chyba, że już masz) a potem przez ten link robisz aktywację, czyli powiazujwsz opłaty z C+ z kontem Netflix. 

Tam wszystko jest opisane krok po kroku. 

 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za informację ircios. Podjadę może dzisisj na salonu Canal+ , a wcześniej zadzwonię czy mają dekoder Ultrabox. Co do Netflixa nie mam konta, ale spróbuję przez ten link jeszcze raz, też przychodziło Ci hasło smsem które trzeba wpisać do konta na Netflixie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno przedłużyłem umowę wraz z opcją Viaplay. Teraz okazuje się, że będą uciekać z naszego rynku: https://satkurier.pl/news/229731/viaplay-group-wycofuje-sie-z-polski-co-z-prawami-do-transmisji-akt.html. Ciekawi mnie jak to się ma do umów C+ z abonentami. Czy będzie możliwość zerwania umowy albo rezygnacji? Może C+ zaoferuje w zamian następcę Viaplay. Czy C+ wypowiedziała się w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, markar napisał(a):

 Czy będzie możliwość zerwania umowy albo rezygnacji? Może C+ zaoferuje w zamian następcę Viaplay. Czy C+ wypowiedziała się w temacie?

Cierpliwym bądź.

Wszystko się okaże w swoim czasie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno przedłużyłem umowę wraz z opcją Viaplay. Teraz okazuje się, że będą uciekać z naszego rynku: https://satkurier.pl/news/229731/viaplay-group-wycofuje-sie-z-polski-co-z-prawami-do-transmisji-akt.html. Ciekawi mnie jak to się ma do umów C+ z abonentami. Czy będzie możliwość zerwania umowy albo rezygnacji? Może C+ zaoferuje w zamian następcę Viaplay. Czy C+ wypowiedziała się w temacie?

Wiele opcji wymieniłeś ale jednej ważnej nie. C+ może zdjąć opłaty za Viaplay w przypadku wyjścia z polskiego rynku. Nie musi niczego w zamian dawać a tym bardziej możliwości zerwania umowy.
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mikoko napisał(a):
C+ może zdjąć opłaty za Viaplay w przypadku wyjścia z polskiego rynku. Nie musi niczego w zamian dawać a tym bardziej możliwości zerwania umowy.

Nigdy czegoś takiego nie było i nie będzie. Co do zasady jeśli abonent wykupił opcję Viaplay z zobowiązaniem do końca trwania umowy to operator ma obowiązek udostępnić abonentowi tą opcję. W chwili gdy Viaplay zniknie z oferty operatora w trakcie trwania umowy łączącej operatora z abonentem na skutek zakończenia działalności w naszym kraju otwiera się furtka do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary umownej dla abonenta.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie. VP jest jako osobna pozycja na fakturze, więc wystarczy, że przestaną ją naliczać i klient nie może mieć żadnych innych roszczeń z tego powodu. To zupełnie coś innego, jak usuniecie kanału z jakiegoś pakietu, bo kanały nie są osobno rozliczane na dokumencie sprzedaży, tylko stanowią pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mruczek tak pojmując każdą składową faktury operator ma uprzywilejowaną pozycję w stosunku do abonenta. A tak nie jest. Są też regulaminy opcji, pakietów które szczegółowo określają warunki promocji. Odsyłam każdego z Was do lektury. Podpisując umowę z operatorem umawiam się na warunki (części składowe - opcje, pakiety) oraz cenę jaką zamierzam płacić operatorowi. Trzeba pamiętać, że umowa wiąże obie strony. a tak poza konkursem. Ewentualne zamknięcie działalności Viaplay w Polsce nie podejdzie pod żaden rebranding bo o ile poszczególne prawa sportowe może i trafią do Canal+, Eleven Sports czy Polsat Sport Premium ale co z treściami typu seriale, filmy? także mówię Ci abonent będzie miał prawo zerwania umowy. Zresztą ostatnio można było przeczytać o zakupie udziałów w spółce Viaplay przez francuski oddział Canal+ Myślisz że Canal+ ratowałby trupa bez jakiegoś celu? Nie! Chodzi o odkupienie praw sportowych oraz utrzymanie tych osób które mogą potencjalnie zerwać umowę w przypadku zamknięcia działalności we Francji (choć Viaplay chyba we Francji nie świadczy swoich usług) a także zapewne w Polsce. Ale o czym w ogóle ta rozmowa? Poczekajmy do oficjalnych komunikatów i wtedy możemy powrócić do rozmowy. Narazie poruszamy się w świecie dywagacji.





Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2023 o 15:25, wally79 napisał(a):

w trakcie trwania umowy łączącej operatora z abonentem na skutek zakończenia działalności w naszym kraju otwiera się furtka do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary umownej dla abonenta

O ile usługa była gwarantowana😇

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultanci różne rzeczy mówią. Ja mam Superpremium+4K na okresie bezterminowym i płacę 124,99 zł. Mi to odpowiada bo to tylko 5 zł więcej niż płaciłem przez pierwsze dwa lata, a w każdej chwili mogę zrezygnować bez konsekwencji. Nie odpowiada to chyba PC+. Dziś dzwonili do mnie żebym przedłużył umowę na dwa lata za 129,99 zł. Mówię mu, że to 5 zł drożej niż mam na to on mi że dorzuci Viaplay za 5 zł. Jak mu powiedziałem, że Viaplay wynosi się z PL to się rozłączył. I dzwonią i dzwonią i myślą że ja podpiszę umowę na dwa lata po to żeby płacić więcej niż płacę. Kombinują a to inny pakiet, a to opcje dodatkowe, ale żeby powiedzieć konkretnie 99,00 zł to nie. Przecież ja im nie podpisze umowy na dwa lata żeby mieć 5 czy 10 zł taniej.

Edytowane przez andjaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...