Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam pytanie, mam do zapłacenia rachunek za czerwiec i lipiec tego roku, zapłaciłem o godzinie 20 dzisiaj rachunek za czerwiec przelewem błyskawicznym z banku Pekao

i tu jest moje pytanie, czy z racji że jutro jest pierwszy dzień sierpnia to oni mi zablokują sygnał? kiedy ta platnosc się u nich zaksięguje? babka chwilę temu na infolinii powiedziała mi, że jakbym zapłacił przez stronę normalnie to by się szybciej zaksięgowała a tak to trzeba będzie na księgowanie nawet 2-3 dni czekać.. dajcie znać co wiecie w tej sprawie czy jutro mam wyłączony sygnał czy nie..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem abonentem Canal+ już bardzo długo z czasów jak jeszcze była Telewizja N. Z racji tego ze nie oglądam już tak dużo telewizji jak kiedyś (wole Netflix albo platformy online) pomyślałem że chyba z niej zrezygnuje. Obecnie mam pakiet Nowy Comfort+ z Canal+ (6) LIVE z dekoderem TurboBox+ (ITI-5720SX) w wersji z 1 TB dyskiem i płace za to wszystko 74,99 zł + gratis mam fakturę papierową. Szczegółowo wyglada to następująco: Pakiet główny 69,99 zł + dekoder 5,00 zł. Umowa do 31.10.2023. Wydzwaniają już do mnie o przedłużenie umowy, cena jest 10 złotych wyższa od tej obecnej a 15 złotych jeśli wymienie dekoder na 4K. Nie wiem co robić w tej sytuacji czy zostawiać i mieć nadal Canal+ czy rezygnować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, roc45 napisał(a):

Z racji tego ze nie oglądam już tak dużo telewizji jak kiedyś (wole Netflix albo platformy online) pomyślałem że chyba z niej zrezygnuje...

Nie wiem co robić w tej sytuacji czy zostawiać i mieć nadal Canal+ czy rezygnować. 

Poważnie? Zacznij od odpowiedzenia sobie na pytanie czy chcesz mieć płatną telewizję.

To, jak długo jesteś abonentem, nie ma najmniejszego znaczenia. Taniej raczej nie będziesz miał bo platforma nie przewiduje downgrade'u. Choć przy rosnącym spadku abonentów może zaczną to rozważać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@irciosorientujesz się może jaka jest dostępna oferta kanałowa w tym Canal+ Online ?

@irciosCo do tej rezygnacji to nie moje zdanie…, ale myśle ze skończy się na wypowiedzeniu tej umowy, i ojciec weźmie jako nowy abonent Entry+ Sport albo samo Entry+ z przyzwyczajenia do abonamentu. 

@irciosjeszcze jedno myślisz ze C+ Online pociągnie na Internecie 750Mb od UPC ? Chodzi o to czy będzie płynnie chodzić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jestem abonentem Canal+ od wielu lat. Po ostatniej aktualizacji softu zacząłem obserwować problemy których wcześniej nigdy nie miałem.

Na ekranie dość często pokazują się zakłócenia -piksele. Antena sygnał - 100/95.

Zadzwoniłem na infolinię i polecono mi wymienić dekoder  4k, co uczyniłem, niestety nowy dekoder i te same problemy . Jeszcze miesiąc temu przed ostatnią aktualizacją softu nie miałem żadnych zakłóceń. Jakieś pomysły - co zrobić ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem za granicą (Hiszpania) . I jest oczywiscie problem z Canal + online. Nie działa, proszą o wysłanie rachunku na moje imię i nazwisko a że jestem studentem to płace w domu tylko za telewizje z powodu sportu, więc ta droga odpada, konsultant kazał przynieść dowód tożsamości do punktu, tylko zapomniał oczywiście że nie ma mnie w Polsce. Zakupiłem VPN pierwszy dzień wszystko działało na polskiej lokalizacji , dzień następny już brak tv i zakładka oglądaj za darmo. Jest jakaś możliwość żeby pooglądać lub inne sposoby na rozwiązanie takiego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem i czasem jest Oglądaj za darmo a czasem teraz w tv i gdy się loguje, wylogowywuje i ponownie loguje to raz tak raz tak a gdy włączam kanał z mojej oferty to wyskakuje Nasi abonenci oglądają (Tytuł programu) i poznaj nasze pakiety bla bla bla. VPN nie pomaga więc nie wiem czy już jest jakieś wyjście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam. Miałem umowę do 7.10. Spóźniłem się z wypowiedzeniem więc przeszła na droższa o 35 zł bezterminowke do 31/11. 8.10 zaakceptowałem ofertę z duk, dziś wypowiedziałem, bo można do 14 dni.  I co? Zaakceptowali ale umowę rozwiążą dopiero 31.01.2024. I to na starych warunkach. Dlaczego tak długo,skoro okres wypowiedzenia jest miesięczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie. W zeszłym tyg wymieniłem dekoder multiroom wifibox+ na wifipremiumbox+. Zapewniano mnie że po wymianie pozostanę na tych samych warunkach umowy jednak tak się nie stało. System zaczął doliczać dodatkowe 10zł za multiroom (wcześniej miałem za 0). Poszła reklamacja która została rozpatrzona pozytywnie. Opłatę anulowano. Zauważyłem jednak że moja opłata w okresie nieoznaczonym wzrosła i jest teraz wyższa o 10zł niż poprzednio. Aktualnie płacę za wszystko 54.99 -> prognoza za okres nieoznaczony przed wymianą dekodera 68.99 (+4zł za pakiet comfort i 10zł za multiroom) . Po wymianie dekodera opłata po rozpatrzeniu reklamacji wynosi 54.99 jednak za okres oznaczony 78.99zł. Nikt na infolinii nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego to się zmieniło i skąd taka kwota.

 

Jaka jest standardowa opłata za multiroom przy dekoderze wifipremiumbox+ na okresie nieoznaczonym ?

Edytowane przez maciekmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...