ircios Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 (edytowane) To zrób jak napisał. Zajmie Ci to jeden dzień, albo i dzisiaj byś to ogarnął. Przekonasz się czy mówił prawdę. Jak bedzie problem w salonie, to niech żona pokaże skan z rozmowy i tyle. A jak nie to zrób tak jak pisałem wcześniej. Pobierz załącznik, wypełnij, wyślij, żona wypełnia i idzie do salonu temat ogarnąć. Kilka dni i po problemie. Edytowane 15 Czerwca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 53 minuty temu, aster napisał(a): Ciekawe... właśnie skończyłem czat z konsultantem i poinformowano mnie, że w sprawie cesji nikt nie musi iść do punktu tylko wystarczy im wysłać skan. Zakładam... że zostałem źle poinformowany (mogę wkleić kopię tego czatu)? @aster Wydaje mi się, że powinni zaakceptować wypełniony i podpisany przez obie strony formularz cesji w formie skanu wysłanego przez formularz kontaktowy w Strefie CANAL+. Formularz cesji umowy telewizji satelitarnej można pobrać z tej strony https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/pomoc/formularz_cesji_umowy_dth_20210518_102021.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Zaakceptują. Ja kilka lat temu dwukrotnie dokonywałem cesji zostawiając za jednym razem formularz w punkcie a za drugim wysyłałem poprzez formularz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klakier Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Jak zadzwoniłem do nc plus po telefonie Telemarketera okazało się ze mnie oszukał i wcisną mi drugą umowę na pakiet extra z hbo , na infolinii powiedzieli żebym nie odbierał paczki , i umowa zostanie anulowana w ciągu 7 dni , mam tylko pytanie bo zapomniałem się zapytać czy trzeba też wysłać rezygnacje z umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Wydaje mi się że przy nowej umowie w paczce będą papiery do podpisania, które zabiera kurier. Nie odbierasz nie ma podpisanej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Wystarczy, że odmówi przyjęcia przesyłki i wyślę odstąpienie od umowy, które już powinien mieć na mailu. Ostatnio brałem Polsat Box i nic nie podpisywałem u kuriera. Nie było żadnej umowy. Wszystko odbywało się mailowo i smsem. Tam dostałem umowę i kwitek na odstąpienie, a kurier przywiózł sam moduł. Chyba, że w Canał+ jeszcze jest po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 No ja właśnie kiedyś odbierałem moduł od c+ i musiałem papiery podpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 3 godziny temu, Klakier napisał(a): Jak zadzwoniłem do nc plus Zadzwoniłeś do Canal+. Zapomnijcie w końcu o nc+. Nie ma takiej platformy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 8 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2023 Witam Dzisiaj przysłali mi nowy dekoder na wymianę bo się zawieszał. Ten stary mam zwrócić w ciągu 14 dni. Podłączyłem i ciągle jest ekran aktywacyjny. Co mam robić chyba nie czekać 24 h na aktywację. Nigdy po wymianie nie było problemu. Dzwonię to każą czekać albo że w systemie nie widzą tego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 8 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2023 (edytowane) 4 minuty temu, Pawel6666 napisał(a): Co mam robić chyba nie czekać 24 h na aktywację. Na razie podłączyć stary i czekać aż nowy pojawi się w systemie i wtedy podłączyć nowy i aktywować. Edytowane 8 Lipca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Mam pytanie odnośnie płatności za 6 mies. z góry za C+ Online. W opisie dotyczącym płatności jest napisane, że "dostępna jest płatność jednorazowa przelewem lub Blik" natomiast w obrazku poniżej widać "Blik, szybki przelew." Czy tradycyjnym przelewem też można zapłacić czy musi to być szybki przelew za pomocą jakiegoś prowidera płatności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korfu Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Dobry Wieczór. Mam dwa pytania bo i problem jest duży. Zepsuł Mi się dekoder, przychodzę z pracy chce włączyć nie działa szlak go trafił, co teraz iść do punktu Canal+ i dostanę w zastępstwie taki sam? Obecnie czyli od 2019 roku posiadałem na wynajem 0 zł Ultrabox 4K, Czy coś będę musiał dopłacic przez to że tamten się zepsuł nie z mojej winy Drugi problem nie problem, to taki że dokupiłem do południa na infolinii Canal+ , dostęp do Netflixa za 38 zł bardziej żeby dzieko i żona oglądały na tablecie lub Canal online na drugim telewizorze raczej przez aplikację Netflix. I mam take pytanie bo dostałem link do Netflixa ale muszę wejść na strefe Canal+ i tam zalogować się do Netflixa. Wcześniej dostałem na numer telefonu SMS z hasłem ale loguję się na nie i dalej nie mam Netflixa. Myślałem że to będzie taki link aktywacyjny jak miałem w Viaplay od Canal+ wchodziłem w niego on był tak jakby adresem mailowym i hasło wymyślałem sam. Tu jest inaczej i nie mogę się połapać. Doradzi Mi ktoś jak to robił kupując Netflixa.z góry Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 (edytowane) Idziesz do salonu i wymieniasz dekoder bez problemu i dopłaty. W salonie nie pozwól, aby w zamian dali Ci dekoder 4k Dualbox. Jest to gorszy sprzęt z mniejszym dyskiem. Konto Netflix musisz sam sobie założyć, (chyba, że już masz) a potem przez ten link robisz aktywację, czyli powiazujwsz opłaty z C+ z kontem Netflix. Tam wszystko jest opisane krok po kroku. Edytowane 18 Lipca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korfu Opublikowano 18 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 Dziękuje za informację ircios. Podjadę może dzisisj na salonu Canal+ , a wcześniej zadzwonię czy mają dekoder Ultrabox. Co do Netflixa nie mam konta, ale spróbuję przez ten link jeszcze raz, też przychodziło Ci hasło smsem które trzeba wpisać do konta na Netflixie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 Tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Niedawno przedłużyłem umowę wraz z opcją Viaplay. Teraz okazuje się, że będą uciekać z naszego rynku: https://satkurier.pl/news/229731/viaplay-group-wycofuje-sie-z-polski-co-z-prawami-do-transmisji-akt.html. Ciekawi mnie jak to się ma do umów C+ z abonentami. Czy będzie możliwość zerwania umowy albo rezygnacji? Może C+ zaoferuje w zamian następcę Viaplay. Czy C+ wypowiedziała się w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 6 minut temu, markar napisał(a): Czy będzie możliwość zerwania umowy albo rezygnacji? Może C+ zaoferuje w zamian następcę Viaplay. Czy C+ wypowiedziała się w temacie? Cierpliwym bądź. Wszystko się okaże w swoim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Niedawno przedłużyłem umowę wraz z opcją Viaplay. Teraz okazuje się, że będą uciekać z naszego rynku: https://satkurier.pl/news/229731/viaplay-group-wycofuje-sie-z-polski-co-z-prawami-do-transmisji-akt.html. Ciekawi mnie jak to się ma do umów C+ z abonentami. Czy będzie możliwość zerwania umowy albo rezygnacji? Może C+ zaoferuje w zamian następcę Viaplay. Czy C+ wypowiedziała się w temacie?Wiele opcji wymieniłeś ale jednej ważnej nie. C+ może zdjąć opłaty za Viaplay w przypadku wyjścia z polskiego rynku. Nie musi niczego w zamian dawać a tym bardziej możliwości zerwania umowy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, mikoko napisał(a): C+ może zdjąć opłaty za Viaplay w przypadku wyjścia z polskiego rynku. Nie musi niczego w zamian dawać a tym bardziej możliwości zerwania umowy. Nigdy czegoś takiego nie było i nie będzie. Co do zasady jeśli abonent wykupił opcję Viaplay z zobowiązaniem do końca trwania umowy to operator ma obowiązek udostępnić abonentowi tą opcję. W chwili gdy Viaplay zniknie z oferty operatora w trakcie trwania umowy łączącej operatora z abonentem na skutek zakończenia działalności w naszym kraju otwiera się furtka do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary umownej dla abonenta. Edytowane 25 Lipca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Oczywiście, że nie. VP jest jako osobna pozycja na fakturze, więc wystarczy, że przestaną ją naliczać i klient nie może mieć żadnych innych roszczeń z tego powodu. To zupełnie coś innego, jak usuniecie kanału z jakiegoś pakietu, bo kanały nie są osobno rozliczane na dokumencie sprzedaży, tylko stanowią pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 @Mruczek tak pojmując każdą składową faktury operator ma uprzywilejowaną pozycję w stosunku do abonenta. A tak nie jest. Są też regulaminy opcji, pakietów które szczegółowo określają warunki promocji. Odsyłam każdego z Was do lektury. Podpisując umowę z operatorem umawiam się na warunki (części składowe - opcje, pakiety) oraz cenę jaką zamierzam płacić operatorowi. Trzeba pamiętać, że umowa wiąże obie strony. a tak poza konkursem. Ewentualne zamknięcie działalności Viaplay w Polsce nie podejdzie pod żaden rebranding bo o ile poszczególne prawa sportowe może i trafią do Canal+, Eleven Sports czy Polsat Sport Premium ale co z treściami typu seriale, filmy? także mówię Ci abonent będzie miał prawo zerwania umowy. Zresztą ostatnio można było przeczytać o zakupie udziałów w spółce Viaplay przez francuski oddział Canal+ Myślisz że Canal+ ratowałby trupa bez jakiegoś celu? Nie! Chodzi o odkupienie praw sportowych oraz utrzymanie tych osób które mogą potencjalnie zerwać umowę w przypadku zamknięcia działalności we Francji (choć Viaplay chyba we Francji nie świadczy swoich usług) a także zapewne w Polsce. Ale o czym w ogóle ta rozmowa? Poczekajmy do oficjalnych komunikatów i wtedy możemy powrócić do rozmowy. Narazie poruszamy się w świecie dywagacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 (edytowane) A co jest do ugrania jeśli wyłączą VP ? Pojście gdzie inaczej i oferta bez rabatów Niektorzy widzą w tym biznes. Edytowane 25 Lipca 2023 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2023 W dniu 25.07.2023 o 15:25, wally79 napisał(a): w trakcie trwania umowy łączącej operatora z abonentem na skutek zakończenia działalności w naszym kraju otwiera się furtka do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary umownej dla abonenta O ile usługa była gwarantowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 @ircios w moim przypadku konsultant zapewniał mnie, że usługa jest gwarantowana jak i cena jest gwarantowana. Zawsze pytam dwa razy konsultanta o warunki promocji i cenę. Poza tym oni mają nagraną naszą rozmowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 28 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 (edytowane) Konsultanci różne rzeczy mówią. Ja mam Superpremium+4K na okresie bezterminowym i płacę 124,99 zł. Mi to odpowiada bo to tylko 5 zł więcej niż płaciłem przez pierwsze dwa lata, a w każdej chwili mogę zrezygnować bez konsekwencji. Nie odpowiada to chyba PC+. Dziś dzwonili do mnie żebym przedłużył umowę na dwa lata za 129,99 zł. Mówię mu, że to 5 zł drożej niż mam na to on mi że dorzuci Viaplay za 5 zł. Jak mu powiedziałem, że Viaplay wynosi się z PL to się rozłączył. I dzwonią i dzwonią i myślą że ja podpiszę umowę na dwa lata po to żeby płacić więcej niż płacę. Kombinują a to inny pakiet, a to opcje dodatkowe, ale żeby powiedzieć konkretnie 99,00 zł to nie. Przecież ja im nie podpisze umowy na dwa lata żeby mieć 5 czy 10 zł taniej. Edytowane 28 Lipca 2023 przez andjaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.