domin107 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Ja również skłaniam się do złożenia wypowiedzenie. Ale nie palę się, żeby całkowicie zrezygnować raczej będę chciał coś ugrać. Mam pole manewru bo kończy mi się promocja na HBO i na Eleven. Mam jeszcze ponad rok do końca umowy i powalczę żeby uzyskać obie te opcje za free. Pewnie będzie o to dość trudno ale zaryzykować warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 W sumie dużo nie płacę 59,90 za 6x Canal+, 2x Cameleon, ale tak obserwuję od 20 lat Canal+ i HBO i zbyt często lecą filmy, które leciały lata temu.Do tego pomysły rządu w sprawie abo skutecznie zniechęcają mnie do płacenia za Nc+.Zapłacę nawet 500 złotych kary aby pozbyć się NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Sprawdziłem swoją umowę i mam wpisany Universal Channel HD jako kanał gwarantowany. 1 września kanał zostanie wyłączony z oferty NC+. Kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie? Z wyprzedzeniem 3 miesięcy, czy dopiero po wyłączeniu kanału? Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Barti Przeniesiono dyskusję do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Po wyłączeniu kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dziękuję za szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Względem regulaminu, zatem @mateusz14422 nie wprowadzaj ludzi w błąd. Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana Umowy 17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Umowy, Regulaminu,Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, Abonent ma praworozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodubraku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Umowy, Regulaminu,Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, doręczonejAbonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożeniapisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, niemoże być krótszy niż do dnia wejścia w życie proponowanych zmian. Brak pisemnego oświadczeniaAbonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionychwarunkach. Informacja o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, WarunkówPromocji obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniejjednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Czyli już 1 sierpnia można wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Względem regulaminu, zatem @mateusz14422 nie wprowadzaj ludzi w błąd. Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana Umowy 17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, Abonent ma prawo rozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu braku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, doręczonej Abonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożenia pisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może być krótszy niż do dnia wejścia w życie proponowanych zmian. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych warunkach. Informacja o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie. Od kiedy jest niby tak, że się umowę wypowiada przed wprowadzeniem zmian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Dzwoniłem dzisiaj, żeby się upewnić do jednego z salonów NC+ w Krakowie. Pani z salonu w ogóle nie wiedziała, że kanał ma być wycofany. Pani poinformowała mnie, że nie ma możliwości rozwiązania umowy i że kanał Universal Channel nie jest gwarantowany. A u mnie w karcie LISTA KANAŁÓW jest wymieniony jako gwarantowany. Sam już tego nie rozumiem. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez Vampi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Nie wiem, czemu zatrudniają takich ludzi na takie stanowiska, jak się w ogóle nie znają? U mnie też jest gwarantowany ten kanał, także jak najbardziej będzie można wypowiedzieć umowę, także tego się trzymajmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Po co w ogóle kogoś pytać o takie rzeczy, jak się ma wszystko napisane przejrzyście w aneksie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Od kiedy jest niby tak, że się umowę wypowiada przed wprowadzeniem zmian? Na pewno od zmiany regulaminu świadczenia usług z dnia 22.12.2014 roku, co było wcześniej nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Dzwoniłem dzisiaj, żeby się upewnić do jednego z salonów NC+ w Krakowie. Pani z salonu w ogóle nie wiedziała, że kanał ma być wycofany. Pani poinformowała mnie, że nie ma możliwości rozwiązania umowy i że kanał Universal Channel nie jest gwarantowany. A u mnie w karcie LISTA KANAŁÓW jest wymieniony jako gwarantowany. Sam już tego nie rozumiem. Jeżeli kanał masz gwarantowany w umowie, czy aneksie do umowy, to jak kanał zostanie wyłączony z oferty, będziesz miał prawo (o ile będziesz chciał) bezkarnie wypowiedzieć umowę. Tylko najpierw kanał (Universal Channel HD) musi zostać wyłączony z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Nty raz to piszę i po raz ostatni, bo piszecie głupoty.. Jeżeli kanał zostanie wyłączony z oferty a Wy nie złożycie wypowiedzenia to tj pisze w regulaminie - Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych warunkach. NC+ do 1 sierpnia musi poinformować abonentów o zaistniałych zmianach i w terminie 1-31 sierpień CZYLI przed wejściem zmiany w życie trzeba złożyć wypowiedzenie aby umowa została rozwiązana z dniem 1.09.2017r. Jeżeli złożycie wypowiedzenie po wejściu w życie zmiany, czyli po pierwszym września to dostaniecie karę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Mam tylko nadzieję,że nc+ nic nie wykombinuje by nie można było rozwiązać umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Czas pokaże, ale myślę, że nc+ jak i CP nie w smak, że UC kończy nadawanie w naszym kraju, co otworzy furtkę. Myślę, że może być ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiugumisiu Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Nty raz to piszę i po raz ostatni, bo piszecie głupoty.. Jeżeli kanał zostanie wyłączony z oferty a Wy nie złożycie wypowiedzenia to tj pisze w regulaminie - Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych warunkach. NC+ do 1 sierpnia musi poinformować abonentów o zaistniałych zmianach i w terminie 1-31 sierpień CZYLI przed wejściem zmiany w życie trzeba złożyć wypowiedzenie aby umowa została rozwiązana z dniem 1.09.2017r. Jeżeli złożycie wypowiedzenie po wejściu w życie zmiany, czyli po pierwszym września to dostaniecie karę.. Przed przeczytaniem tego punktu umowy też wydawało mi się, że umowę wypowiadać będzie można po 1 września. Ale po jego analizie i tego co napisałeś uważam że masz w 100% rację. Po prostu w lipcu trzeba czekać na informację z nc+. Niestety pewnie będą ją wysyłać listem zwykłym z myślą, że część osób jej nie otrzyma, do części dotrze pewnie w sierpniu, żeby mieli mniej czasu, a przy okazji nikt nie zakwestionuje terminu poinformowania. Jeśli ktoś otrzyma taką informację niech wrzuci info na forum. Przynajmniej pozostała część będzie wiedziała, że coś się ruszyło i nawet bez otrzymania pisma złoży stosowne papiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Ja tam składać wypowiedzenia nie będę mimo tego że mam gwarantowany, ale wy kombinujecie Ja raczej tak ja ty nie wypowiadam umowy bo i tak nic nie ugram chyba że jak chce HBO i Cinemax za 20 zł a nie jak proponują za 30 zł teraz ogólnie nie zależy mi na nich i dam sobie spokój z rezygnacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) A ja złożę tylko po to by ugrać umowę roczną na tych samych warunkach jakie mam teraz. Aktualne umowa do końca stycznia 2018. Ewentualne przedłużenie na rok do końca sierpnia 2018, kiedy to już powinno być wiadomo co z LM. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Rozumiem, że jak się wypowiada umowę dzięki furtce polegającej na zamknięciu jakiegoś kanału to dzwonią z nc+ i składają lepsze propozycje żeby pozostać? Czy składając wypowiedzenie 1 sierpnia i nie otrzymawszy żadnego telefonu przez jakiś czas można się rozmyślić i anulować wypowiedzenie do tego 31 sierpnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) To czy zadzwonią to się okaże...zazwyczaj dzwonią.Wypowiedzenie można wycofać.Dwie możliwości:albo niższy abonament w dobrej cenie dla Rodziców, albo kolejny abonent mniej( patrząc z perspektywy czasu od fuzji ...bez żalu). Edytowane 13 Czerwca 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Mam tylko nadzieję,że nc+ nic nie wykombinuje by nie można było rozwiązać umowy. Prawdopodobnie już wykombinowali, akceptując plus miesiąca zmieniasz status programów gwarantowanych i niegwarantowanych - a tam universal jest już niegwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 @Mikizncplus To chyba przekombinowali bo jeśli chodzi o obecny +miesiąca to dali wszystkie kanały jako niegwarantowane. A to już trochę podchodzi pod UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Taki numer nie przejdzie.Opcją dodatkową nie można załatwić "zmian" w ofercie podstawowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Micki to nie przejdzie - plus miesiąca to oferta dodatkowa, nie będąca integralną cześcią umowy - w każdej chwili możesz ja wyłaczyć. Zresztą było tu już pisane, że po rozmowie z infolinią, konsultancji mówili że to błąd. A swoją drogą nawet jeśli nie błąd, to pakiet dodatkowy (wzięty w czasie okresu obowiazkowego umowy) nie może zmienić, zakresu jakiego obejmuje ów umowa:) Edytowane 13 Czerwca 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.