Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana Umowy

 

17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, Abonent ma prawo

rozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu

braku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, doręczonej

Abonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożenia

pisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie

może być krótszy niż do dnia wejścia w życie proponowanych zmian. Brak pisemnego oświadczenia

Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych

warunkach. Informacja o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków

Promocji obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej

jednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie.

 

Tego punktu szukałem.Nc+ musi nas powiadomić max do 31/7,do  max 31/8 musi do nich wpłynać wypowiedzenie skutkujące końcem umowy na koniec sierpnia i do 14/9 mamy czas na oddanie sprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DejwidBDG jak zostało to już tu napisane liczy sie data podpisania umowy a nie włączenia jakiejś dodatkowej usługi. Skoro podpisałeś w kwietniu 2016 roku to ten kanał masz gwarantowany i nic tego nie zmienia :)

Aneksowałem tego dnia umowę i mam tam go zagwarantowanego :). Ale czy ja coś ugram jak napisze rezygnacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego punktu szukałem.Nc+ musi nas powiadomić max do 31/7,do  max 31/8 musi do nich wpłynać wypowiedzenie skutkujące końcem umowy na koniec sierpnia i do 14/9 mamy czas na oddanie sprzętu

 

Z twojej dedukcji wynika że najlepiej złożyć wypowiedzenie 1.08 żeby mieć miesiąc na negocjacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje odnośnie kwestii : Universal Channel HD:

 

Odnośnie kanału Universal Channel HD potwierdzam, iż w dniu przedłużania Umowy był to kanał gwarantowany. Wyjaśniam, że zostaliśmy poinformowani przez nadawcę kanału Universal Channel o planach wycofania kanału z polskiego rynku telewizyjnego. Obecnie analizujemy prawne aspekty przesłanej nam informacji. W ustawowym terminie poinformujemy Abonentów o wpływie wycofania kanału na ich Umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zostaliśmy poinformowani przez nadawcę kanału Universal Channel o planach wycofania kanału z polskiego rynku telewizyjnego. Obecnie analizujemy prawne aspekty przesłanej nam informacji. W ustawowym terminie poinformujemy o wpływie wycofania kanału na Państwa umowy.

 

Tyle się dowiedziałem prócz informacji, że kanał jest w mojej umowie gwarantowany. Czyli pozostaje czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie nc+ w ciula leci z ludźmi. Uruchomiłem plus miesiąca i mam Universal niegwarantowany. Tylko czy to jest zgodnie z prawem? Bo umowę podpisywałem w kwietniu 2016 i mam go tu gwarantowanego.

 

Na ostatnim aneksie jaki masz status kanalu? Bo piszesz malo zrozumiale.

Edytowane przez Barti
Twoja pisownia postów też nie jest wcale lepsza. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powód rezygnacji jest taki, że ceny kosmiczne, a same powtórki i reklamy. Na C+, oprócz naszej ligi i angielskiej, nic już nie ma. Płacę 140 zł, a Eleveny mogę mieć np. w Ipli za 15 zł + Eurosport-y i Polsat-y Sport za kolejne 19,19 zł i mam 100 zł w kieszeni.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kania dżdżu wyczekuje dnia kiedy będę mógł zrezygnować.

Płacę ponad 200zł za dwa dekodery. I co w zamian? Dramat.

Cały czas tracą prawa do transmisji sportowych. A ceny bez zmian albo w górę! 

 

Co z tego że jest tyle śmieciowych kanałów jak cały czas lecą reklamy i nie ma co oglądać. Ten ich kontent premium to śmiech na sali.

Tylko czekam na dzień, i wystarczy mi Netflix oraz Eleveny przez internet. Może dokupię HBO na pół roku jak będzie w końcu Gra o tron

I wcale nie zależy mi na żadnej renegocjacji, co mi po tym że będzie taniej o 40zł jak nadal będą tracić prawa do wszystkiego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też pewnie skorzystam z wypowiedzenia. Ostatnim razem wziąłem C+, który jest jak dla mnie za drogi jak na zawartość i szkoda za niego płacić. Do tego z ekstraklasy odpadło Podbeskidzie, a w Polsacie jest I liga, więc... chętnie z niego zrezygnuję.

W ostateczności przy upartości nC+ również ze wszystkich ich usług. Wszystko w ich rękach. Tyle :)

Edytowane przez Luks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...