Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widzisz, pośpiech w tym przypadku niech jest wskazany. :D Niech spróbują podstawowe kanały typu tvp albo flagowe canal+ na weekend wyłączyć. :D

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musieliby się uginać jeżeli organizacja wymiany kart/sprzętu byłaby lepiej przygotowana.

Najpierw wszyscy abonenci powinni dostać karty lub sprzęt, a dopiero wtedy mogą przełączyć wszystko nawet w jedną noc.

Tak więc amatorszczyzna, ale w organizacji tego cyrku...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie 8 lat mój kontakt z operatorem ograniczał się do krótkich pertraktacji co 2 lata przy przedłużaniu umowy.

Amatorszczyznę, ignorancję i bajzel jaki tam mają miałem okazję poznać dopiero teraz. Sama wymiana karty na nową z modułem to była droga przez męki, choć wydawało mi się, że wystarczy przyjść do punktu i najzwyczajniej dokonać wymiany. W praktyce, gdyby nie to forum, to pewnie wcale by mi się to nie udało. Aktywacja modułu to istny dramat - mimo wskazówek, żeby sprawdzić czy jest do niego przypisana właściwa karta (i zapewnień, że tak!) dopiero po 3 dniach się to udało. I tylko dzięki temu, że po kolejnym konakcie z infolinią trafiłem na kumatego człowieka, który od razu wyłapał niepoprawne sparowania karty z modułem i po godzinie wszystko działało. Poprzedni wysyłali uprawnienia i kazali czekać do 24 godzin.

Kompetencja większości konsultanów sięga poziomu piwnicy, ale jeżeli ma się to szczęście i trafi na właściwego człowieka to jestem w stanie sobie wybrazić, że wszystko przebiegnie szybko i sprawnie.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, AORUS46 napisał:

Ale co Inea oferuje cie te same kanały co ma CP+ ? Ciekawe jaką jakość obrazu oferują te '' światłowodowe" dekodery w porównaniu z VU+ Ultimo 4K , który jest best of the best w tej kwestii. Ja mam 670/65 u miejscowego dostawcy ale telewizja ma  gorszy wybór stacji.

 

Ja akurat w stosunku do pc+ zyskałem na kanałach sportowych: eleven w 4k i paczka polsat sport. Jeżeli chodzi o jakość to na istotnych kanałach różnicy w stosunku do sat na vu uno 4k większej nie widzę (za wyjątkim c+ family)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli era klasycznych spliterów z cameleonami  kończy się bezpowrotnie?

Mam  spliter a za nim Pace500 z jednym TV  i  moduł Aston crypt w drugim Tv czyli mogę kabelki zwijać i pożegnać się z Aston Crypt?

W Pace 500 soft 161 i w spliterze bloker FEDC - gasną kanały jeden po drugim.

Co mi pozostało? - Włożyć Cameleona w Pace, pozwolić na soft 162 i i nic więcej?

Umowa się kończy,,  chcą wymienić Pace na Ultrabox i kartę Cayman - godzić się, nie mam innego wyjścia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest już przerabiany od co najmniej dwóch miesięcy:

1. Wziąć „ichniejszy” dekoder lub moduł CAM i wszystko będzie, przynajmniej w teorii, działać (celowo piszę „przynajmniej w teorii” bo z doświadczenia wiem, że sami nie ogarniają własnego sprzętu).

2. Bawić się w uruchamianie karty cameleon na sprzęcie z Enigma2 - na ile przyszłościowe jest to rozwiązanie tak naprawdę nie wie nikt. 
3. Zrezygnować z umowy i wziąć TNK z nieparowaną kartą conax i dalej cieszyć się spliterem (jeżeli oczywiście oferta programowa spełnia oczekiwania). 

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, paabu napisał:

Czyli era klasycznych spliterów z cameleonami  kończy się bezpowrotnie?

Tak i będziesz miał znacznie łatwiej, bo wystarczy podłączyć tuner operatora, a jeśli nie będzie działać, to dzwonisz na infolinię i rozwiążą wszystkie twoje problemy, a jeśli nie to wymienią sprzęt na inny. Łatwo i przyjemnie. ;)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2020 o 22:53, lukx95 napisał:

@p_gruszka Najlepiej jak udasz się do salonu CANAL+ z tą gołą kartą Cameleon, którą masz do Multiroomu post Cyfra+. W salonie pracownik powinien wydać Ci bez problemu moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający do MR post Cyfra+ i wymienić tą kartę Cameleon na nową kartę Cayman, która zostanie sparowana z tym modułem CAM. Oczywiście jeszcze przedzwoń sobie do najbliższych salonów, czy mają na stanie te najnowsze moduły CAM CI+ ECP i upewnij się przy tym, czy wydadzą Ci ten moduł CAM jako sprzęt uzupełniający w MR post Cyfra+. Gdyby odmówili, bo nie ma takiej możliwości i tylko dekoder mogą Ci wydać, to zażądaj, aby zadzwonili na swoją specjalną infolinię wsparcia w tej sprawie. Na specjalnej infolinii wsparcia pracownik salonu zostanie doinformowany odnośnie możliwości wydania modułów CAM w usłudze MR post Cyfra+ i jak należy Ci wydać taki moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający. Listę salonów znajdziesz pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow

 

Witam

Czy czynność wydania modułu zamiast karty jest bez kosztowa dla umowy terminowej ? Mnie zaproponowali wymianę ale z miesięczną opłatą 10 zł natomiast wymianę karty na wifi box+ za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tail# napisał:

i będziesz miał znacznie łatwiej, bo wystarczy podłączyć tuner operatora, a jeśli nie będzie działać, to dzwonisz na infolinię i rozwiążą wszystkie twoje problemy


Widzę, że Kolega ma spore poczucie humoru... ???

albo ma tyle szczęścia, że trafia zawsze na tę garstkę konsultantów, którzy wiedzą co robią. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, meckbar napisał:


Widzę, że Kolega ma spore poczucie humoru... ???

albo ma tyle szczęścia, że trafia zawsze na tę garstkę konsultantów, którzy wiedzą co robią.

Co w tym dziwnego? Z perspektywy klienta który się nie zna, to dla klienta lepiej jest mieć sprzęt operatora, podłączyć sprzęt do telewizora, anteny i uruchomić. Jeżeli nie działa to dzwonić na infolinię z prośbą "prowadźcie za rączkę" jeżeli nie to wizyta w punkcie i wymiana sprzętu. Wszystko robią bez dodatkowych opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tail# napisał:

Z perspektywy klienta który się nie zna, to dla klienta lepiej jest mieć sprzęt operatora, podłączyć sprzęt do telewizora, anteny i uruchomić. Jeżeli nie działa to dzwonić na infolinię z prośbą "prowadźcie za rączkę" 


Gdyby tak było naprawdę to „żyć, nie umierać”...

Moje aktualne doświadczenia z infolinią przeczą temu, co piszesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...