jose821011 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 15 minut temu, tail# napisał: Wygląda na to że klienci za bardzo "cisnęli" infolinię, bo dzisiaj LE. właśnie o tym samym pomyślałem a już miałem jechać wymieniać cameleona żeby mecze obejrzeć hehehhe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) Widzisz, pośpiech w tym przypadku niech jest wskazany. Niech spróbują podstawowe kanały typu tvp albo flagowe canal+ na weekend wyłączyć. Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Jeśli takie mają podejście do zabezpieczenia treści to powiem o nich jedno: amatorszczyzna, jeśli ugięli się pod naciskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Nie musieliby się uginać jeżeli organizacja wymiany kart/sprzętu byłaby lepiej przygotowana. Najpierw wszyscy abonenci powinni dostać karty lub sprzęt, a dopiero wtedy mogą przełączyć wszystko nawet w jedną noc. Tak więc amatorszczyzna, ale w organizacji tego cyrku... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Dla tego co abonuje i interesuje się tym operatorem to żadna nowość.Od lat bez ładu i składu. Ale oferta jest jaka jest i wybór tego operatora jest słuszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) Przez ostatnie 8 lat mój kontakt z operatorem ograniczał się do krótkich pertraktacji co 2 lata przy przedłużaniu umowy. Amatorszczyznę, ignorancję i bajzel jaki tam mają miałem okazję poznać dopiero teraz. Sama wymiana karty na nową z modułem to była droga przez męki, choć wydawało mi się, że wystarczy przyjść do punktu i najzwyczajniej dokonać wymiany. W praktyce, gdyby nie to forum, to pewnie wcale by mi się to nie udało. Aktywacja modułu to istny dramat - mimo wskazówek, żeby sprawdzić czy jest do niego przypisana właściwa karta (i zapewnień, że tak!) dopiero po 3 dniach się to udało. I tylko dzięki temu, że po kolejnym konakcie z infolinią trafiłem na kumatego człowieka, który od razu wyłapał niepoprawne sparowania karty z modułem i po godzinie wszystko działało. Poprzedni wysyłali uprawnienia i kazali czekać do 24 godzin. Kompetencja większości konsultanów sięga poziomu piwnicy, ale jeżeli ma się to szczęście i trafi na właściwego człowieka to jestem w stanie sobie wybrazić, że wszystko przebiegnie szybko i sprawnie. Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 2 godziny temu, meckbar napisał: Aktywacja modułu to istny dramat Z ciekawości zapytam czy DeltaCam Twin też używasz? Mój jeszcze "lata". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) Jeżeli nie masz DeltaCAM z softem z Hollexu to możesz oglądać tylko CAID 0100, więc obecnie używam go z kartą TNK w conaxie i HD+ w nagra. Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez meckbar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk76 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 23 godziny temu, AORUS46 napisał: Ale co Inea oferuje cie te same kanały co ma CP+ ? Ciekawe jaką jakość obrazu oferują te '' światłowodowe" dekodery w porównaniu z VU+ Ultimo 4K , który jest best of the best w tej kwestii. Ja mam 670/65 u miejscowego dostawcy ale telewizja ma gorszy wybór stacji. Ja akurat w stosunku do pc+ zyskałem na kanałach sportowych: eleven w 4k i paczka polsat sport. Jeżeli chodzi o jakość to na istotnych kanałach różnicy w stosunku do sat na vu uno 4k większej nie widzę (za wyjątkim c+ family) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paabu Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Czyli era klasycznych spliterów z cameleonami kończy się bezpowrotnie? Mam spliter a za nim Pace500 z jednym TV i moduł Aston crypt w drugim Tv czyli mogę kabelki zwijać i pożegnać się z Aston Crypt? W Pace 500 soft 161 i w spliterze bloker FEDC - gasną kanały jeden po drugim. Co mi pozostało? - Włożyć Cameleona w Pace, pozwolić na soft 162 i i nic więcej? Umowa się kończy,, chcą wymienić Pace na Ultrabox i kartę Cayman - godzić się, nie mam innego wyjścia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) Temat jest już przerabiany od co najmniej dwóch miesięcy: 1. Wziąć „ichniejszy” dekoder lub moduł CAM i wszystko będzie, przynajmniej w teorii, działać (celowo piszę „przynajmniej w teorii” bo z doświadczenia wiem, że sami nie ogarniają własnego sprzętu). 2. Bawić się w uruchamianie karty cameleon na sprzęcie z Enigma2 - na ile przyszłościowe jest to rozwiązanie tak naprawdę nie wie nikt. 3. Zrezygnować z umowy i wziąć TNK z nieparowaną kartą conax i dalej cieszyć się spliterem (jeżeli oczywiście oferta programowa spełnia oczekiwania). Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) Jedno jest pewne w 100%. @paabu możesz zwijać kabelki, kartę włożyć do Pejsa i cieszyć się z oferty sat operatora. Edytowane 6 Sierpnia 2020 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) 11 godzin temu, paabu napisał: Czyli era klasycznych spliterów z cameleonami kończy się bezpowrotnie? Tak i będziesz miał znacznie łatwiej, bo wystarczy podłączyć tuner operatora, a jeśli nie będzie działać, to dzwonisz na infolinię i rozwiążą wszystkie twoje problemy, a jeśli nie to wymienią sprzęt na inny. Łatwo i przyjemnie. Edytowane 6 Sierpnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawojt Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W dniu 4.08.2020 o 22:53, lukx95 napisał: @p_gruszka Najlepiej jak udasz się do salonu CANAL+ z tą gołą kartą Cameleon, którą masz do Multiroomu post Cyfra+. W salonie pracownik powinien wydać Ci bez problemu moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający do MR post Cyfra+ i wymienić tą kartę Cameleon na nową kartę Cayman, która zostanie sparowana z tym modułem CAM. Oczywiście jeszcze przedzwoń sobie do najbliższych salonów, czy mają na stanie te najnowsze moduły CAM CI+ ECP i upewnij się przy tym, czy wydadzą Ci ten moduł CAM jako sprzęt uzupełniający w MR post Cyfra+. Gdyby odmówili, bo nie ma takiej możliwości i tylko dekoder mogą Ci wydać, to zażądaj, aby zadzwonili na swoją specjalną infolinię wsparcia w tej sprawie. Na specjalnej infolinii wsparcia pracownik salonu zostanie doinformowany odnośnie możliwości wydania modułów CAM w usłudze MR post Cyfra+ i jak należy Ci wydać taki moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający. Listę salonów znajdziesz pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow Witam Czy czynność wydania modułu zamiast karty jest bez kosztowa dla umowy terminowej ? Mnie zaproponowali wymianę ale z miesięczną opłatą 10 zł natomiast wymianę karty na wifi box+ za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamuerte Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Godzinę temu, tail# napisał: i będziesz miał znacznie łatwiej, bo wystarczy podłączyć tuner operatora, a jeśli nie będzie działać, to dzwonisz na infolinię i rozwiążą wszystkie twoje problemy Widzę, że Kolega ma spore poczucie humoru... albo ma tyle szczęścia, że trafia zawsze na tę garstkę konsultantów, którzy wiedzą co robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawojt Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 3 godziny temu, lamuerte napisał: a z czego to jest zrzut ? Jak loguję się do C+ nie widzę takiej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamuerte Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Ze strefy C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 2 minuty temu, jawojt napisał: a z czego to jest zrzut ? Jak loguję się do C+ nie widzę takiej oferty. A może nie masz CANAL+ 4K w ofercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawojt Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, lamuerte napisał: Ze strefy C+. problem rozwiązany zmieniłem punkt obsługi i bez jakichkolwiek problemów i opłat dokonali wymiany karty na moduł pozdrawiam Jawojt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Pamiętaj tylko, że w przyszłości Canal+ 4K może Ci nie działać, jeśli tuner nie obsługuje ECP, bo nie wiadomo czy będzie ECP włączane tylko podczas meczy, np. Premier League czy też cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 4 godziny temu, meckbar napisał: Widzę, że Kolega ma spore poczucie humoru... albo ma tyle szczęścia, że trafia zawsze na tę garstkę konsultantów, którzy wiedzą co robią. Co w tym dziwnego? Z perspektywy klienta który się nie zna, to dla klienta lepiej jest mieć sprzęt operatora, podłączyć sprzęt do telewizora, anteny i uruchomić. Jeżeli nie działa to dzwonić na infolinię z prośbą "prowadźcie za rączkę" jeżeli nie to wizyta w punkcie i wymiana sprzętu. Wszystko robią bez dodatkowych opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W dniu 4.08.2020 o 17:07, ircios napisał: Niech bierze sprzęt operatora lub kupi tuner z E2. Sprzęt od operatora miał ale sprzedał. Okazało się, że był na udostępnienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 3 godziny temu, tail# napisał: Z perspektywy klienta który się nie zna, to dla klienta lepiej jest mieć sprzęt operatora, podłączyć sprzęt do telewizora, anteny i uruchomić. Jeżeli nie działa to dzwonić na infolinię z prośbą "prowadźcie za rączkę" Gdyby tak było naprawdę to „żyć, nie umierać”... Moje aktualne doświadczenia z infolinią przeczą temu, co piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelkrak Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) mam kartę DNASP400 RevI4G - brak TVN FABUŁA i TVN TURBO - kanał na siłę ciągnie z CAID 1803 - czy jest szansa jakoś to ogarnąć aby szło z karty? Zaznaczam, że mam wykupiony FULL pakiet Edytowane 6 Sierpnia 2020 przez pawelkrak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.