Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Mam pytanie związane z reklamacją, dnia 7 grudnia 2015 złożyłem telefonicznie reklamacje na wszystkie rozmowy odnośnie propozycji przedłużenia umowy (jeden konsultant twierdził tak, drugi tak, trzeci potwierdzał wersje tego pierwszego, a czwarty potwierdzał wersje drugiego) powstał lekki "misz-masz" z tego wszystkiego i dnia 7 grudnia złożyłem reklamacje telefonicznie. Termin CP to 30 dni na rozpatrzenie. Dziś wykonałem telefon i okazuje się, że odpowiedzi nie ma w systemie (31 dzień)

 

Moje pytanie brzmi: Czy mogę o coś wnioskować z racji nie udzielenia odpowiedzi w terminie ustawowym 30 przez Cyfrowy Polsat?

 

Z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sytuacja. Wypowiedzenie umowa złożone we wrześniu 2015 r., z mocą na koniec października 2015 . W ostatnim tygodniu październioka. telefon z pytaniem czy wiem jaki jest skutek rozwiązania umowy przed terminem. Tak wiem, zapłacę kare umowną. Ok., ale może pan uniknąć zapłaty jak złoży pan reklamacje i pisemnie wycofa wypowiedzenia. Wtedy technik przyjdzie i sprawdzi czy faktycznie drzewo zasłania sygnał. Os czułem, że to ściema, bo CP nie odpowiada za utrudnienia nie leżące po jego stronie. Dobra pomyślę, mam jeszcze pięć dni. w międzyczasie załatwiłem umowę z MMP i ok. W pierwszym tygodniu sprawdziłem czy jest sygnał CP- nie było. Ok. Przyślą pisemko z zapłatą i po sprawie. Minął listopad i nic. W ICOK w najlepsze trwa umowa.  Dzwonię 10 grudnia i pytam, ile mam zapłacić, bo umowa rozwiązała się na koniec października. Facet mówi, że nic podobnego, bo nie potwierdziłem woli rozwiązania umowy. Mówię: słucham?!  No tak bo miał pan się zgłosić do POK i potwierdzić. Mówię, że nierozumiem sytuacji. Trochę dyskusja trwała i facet mówi - zgoda ma pan racje. Odkręcimy i umowa ustalimy, że się rozwiązała zgodnie z dyspozycją. Minął grudzień, pisemka z kwota nie dostałem - wchodzę w ICOK - tam to samo co m-c temu. Dzwonię wczoraj  i  dyskusja od początku.  Z niechęcią, ale facet przyjął reklamacje bo ktoś błędnie wpisał dane do systemu i umowa się nie rozwiązała. Mają oddzwonić. Ot taka historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pytanie związane z reklamacją, dnia 7 grudnia 2015 złożyłem telefonicznie reklamacje na wszystkie rozmowy odnośnie propozycji przedłużenia umowy (jeden konsultant twierdził tak, drugi tak, trzeci potwierdzał wersje tego pierwszego, a czwarty potwierdzał wersje drugiego) powstał lekki "misz-masz" z tego wszystkiego i dnia 7 grudnia złożyłem reklamacje telefonicznie. Termin CP to 30 dni na rozpatrzenie. Dziś wykonałem telefon i okazuje się, że odpowiedzi nie ma w systemie (31 dzień)

 

Moje pytanie brzmi: Czy mogę o coś wnioskować z racji nie udzielenia odpowiedzi w terminie ustawowym 30 przez Cyfrowy Polsat?

 

Z góry dziękuję

 

Jakie było Twoje żądanie? Bo nie bardzo rozumiem co Ty reklamowałeś. Reklamować możesz zakupiony towar lub usługę. Reklamować możesz zawarcie umowy przez wprowadzenie Cię w błąd.

To co zrobiłeś (jak ja rozumiem), to skarga na konsultanta, że nie dali Ci tego co chciałeś lub nie potrafiliście się porozumieć.

Oprócz wzorca reklamacji w regulaminie CP masz wzorzec reklamacji tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym z warunków złożenia reklamacji jest określenie żądania. Jeśli żądania nie ma, to nie ma reklamacji i nie ma odpowiedzi, bo jej nie musi być. W dobrym tonie byłoby jednak poinformowanie skarżącego się, nawet enigmatycznie, że przyjęto uwagi i będą one wzięte pod uwagę przy szkoleniach konsultantów. ;)  Nie będę oceniał konsultantów, którzy wpisując w systemie skargę klienta w zakładce "Reklamacje" mówią klientowi o przyjęciu reklamacji.

Inna rzecz, że to Ty powinieneś wiedzieć co robisz, czy reklamujesz, czy składasz skargę. Aby korzystać ze swoich praw, swoje prawa trzeba znać.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczywiście podałem ( w tej pierwszej) swoje żądania - chłopie za kogo Ty mnie masz :wink:, I teraz następne , w  związku z brakiem odpowiedzi na "reklamację". Zawsze jak do nich dzwonie żądam jakieś rekompensaty (jeśli coś się nie zgadza) - tak samo w NC+. I zawsze słyszę określenie "termin na rozpatrywanie reklamacji - to 30 dni", więc REKLAMACJA to REKLAMACJA :wink: :wink: W NC+ również posługują się tym słowem, dlatego uważam, że jakieś tam pojęcie w tym temacie mam, bo już tyle tych reklamacji miałem i za każdym razem dostawałem odpowiedź na tzw. "Zgłoszenie reklamacyjne", które tyczyło się: przeprowadzonych rozmów, czy innych spraw.  Wygrałem przez reklamację 6 z 9 spraw, to znaczy przyznawali mi rację

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty masz okreslic swoje zadania juz w trakcie skladania reklamacji to raz a dwa to konsultanci zazwyczaj klamac nie moga bo najzwyczajniej w swiecie rozmowy sa nagrywane a kazdy konsultabt ma co niesiac robione podsumowabie z roznow, jest sluchany online przez koordynatora wiec nikt pracy w taki glupi sposob atracic nie chce a wszelkie niedopatrzenia wynikaja z tego ze rozmowa czesto jest w biegu, ktos dzwoni z pracy, z ulicy, ze sklepu i bie wszystko zrozumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek - Zawarłeś umowę pod wpływem błędnych informacji podanych Ci przez któregoś konsultanta? Musiałeś zapłacić wyższy abonament, bo włączył Ci usługę, której nie chciałeś? Nie, więc nie ma czego reklamować.

Ty chciałeś reklamować samą rozmowę, bo nie potrafiliście się dogadać, porozumieć. Mieliście tylko problem werbalny w negocjacjach i za to nie ma rekompensat, ani ustawowego terminu na odpowiedź. Już napisałem wcześniej, w dobrym tonie było napisani Ci, że Twoje uwagi zostaną zastosowane podczas szkoleń konsultantów. Tylko tyle i aż tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 dni temu zawarłam nową umowę przedłużeniową. Miałam dostać umowę tylko na e-maila. Do tej pory tej umowy nie mam.

Napisałam już dwa e-maile ze swojego ICOK-a do Cyfrowego Polsatu, z prośbą o przysłanie tej umowy i nadal jej nie mam. Co mogę jeszcze zrobić. Gdzie ewentualnie napisać skargę za brak umowy. Uważam, że mam prawo do tej umowy, ponieważ chcę zobaczyć czy na umowie jest wszystko tak jak uzgodniłam z konsultantem. Chcę zobaczyć tą umowę zanim wejdzie w życie (zacznie obowiązywać od 26 stycznia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nic mi konsultant nie mówił, że będę musiała odsyłać zwrotnego e-maila, akceptującego umowę. Powiedział tylko, że może potrwać dłuższy czas zanim dostanę tą umowę. W wątku o umowach stałych abonentów, ludzie piszą, że zawierali umowę po mnie, a dostali na e-maila w ciągu kilkunastu minut. Ja poprzednią umowę też dostałam kilka minut po zakończonej rozmowie z konsultantem.

8 lub więcej dni, na umowę e-mailową moim zdaniem to bardzo długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba tak jest, że dają ci czas na zgłoszenie swoich wątpliwości i jak się nie sprzeciwisz to uznają, że akceptujesz warunki

Konsultant powiedział mi, że mam 14 dni na odstąpienie od umowy po otrzymaniu jej na e-maila. Póki co mija 8 dzień od telefonicznego zawarcia tej umowy, a e-maila/umowy jak nie było tak nie ma. Rozumiem, że umowa papierowa "idzie" długo, ale e-mail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Umowa zawierana na odległość wchodzi chyba dopiero w życia po podpisaniu/potwierdzeniu np.mailowym przez konsumenta (nawet przy przedłużaniu). Nie ma już tak, że rozmowa telefoniczna i już wchodzą nowe warunki.

 

Jak nie wiesz, to nie pisz. Nie potwierdza się umowy telefonicznej ze strony klienta. Wysyła się mu potwierdzenie na piśmie, a jeśli ma mejla to też na niego. Umowa wchodzi w życie z następnym okresem rozliczeniowym, czyli jak jest zawierana dzisiaj, a okres rozliczeniowy przepada 14 stycznia to tego dnia wchodzi w życie. Klient podpisuje umowę jedynie jeśli jest to umowa w formie papierowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja maila dostałem,ale byłem umówiony też na wersję i co ciekawe konsul poinformował mnie ze mam 14 dni na wypowiedzenie od dnia otrzymania przesyłki a mineło już prawie 2 miechy a nic nie dotarło-ciekawe co by z tym wyszło gdybym się upomniał :?:

 

Chyba do nich zadzwonię-ciekawe jak będzie reakcja jak powiem że nasz aktualna umowa jest nie ważna z w/w względu

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

folder spam sprawdzałeś?

Tak. Nic w nim nie ma.

W ICOK masz wersję elektroniczną.

 

 

Nie mam nic w ICOK. W ICOK jest tylko to, co dotyczy starej umowy. Nowa ma wejść w życie 26 stycznia 2016.

W ICOK tylko pisze, że mam do zapłaty 0 zł. od 26.01.2016 i to jest prawidłowo. Świecą kanały VOD (zaraz po rozmowie z konsultantem).

Na tej umowie, której nie mam, chcę zobaczyć na ile miesięcy opiewa umowa (czy na 15, tak ma być, czy gratisów jest 5 mies) i ile mam płacić po okresie promocyjnym - czy też tak jak uzgodniłam. I chcę jeszcze znać nr umowy - potrzebny do kolejnego wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...