myster Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Skoro Vody świecą to musialaś wyrazić zgodę na natychmiastowe swiadczenie. usług. Nr umowy nie jest potrzebny do wypowiedzenia, tylko nr karty i ew. PESEL. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez myster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Wyraziłam sakramentalne TAK. Ale dalej uważam, że mam prawo do umowy, czy to w wersji papierowej czy to elektronicznej. Ponieważ wyraziłam zgodę na elektroniczną, to taką chcę dostać. A do tej pory nie mam żadnej. Ja chcę po prostu zobaczyć czy na tej umowie jest wszystko tak, jak uzgodniłam z konsultantem. A jak na razie nie wiem czy tak jest, ponieważ nie mogę się doprosić tej umowy do przeczytania. Przecież zdarzają się przypadki, że coś się uzgadnia telefonicznie, a co innego później w praktyce jest. Jak wszystko będzie tak, jak uzgodniłam, to mi ta umowa do niczego nie będzie potrzebna. Ale chcę mieć tą pewność, żeby w razie niezgodności móc odstąpić od umowy, zanim wejdzie w życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zobacz jeszcze czy w ICOK tam gdzie sie pakiety zmienia czy nie ma potwierdzenia zmian. Jak nie, to chyba tylko telefon do CP z prośbą o udostępnienie tych danych. Jak powiedziałas TAK, to nie odstapisz od umowy. Wtedy zostaje tylko reklamacja z żądaniem odsluchania rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Konsultant powiedział mi, że mam 14 dni na odstąpienie od umowy, po otrzymaniu jej na e-maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 14 dni jest przy umowach papierowych. Jeśli taką zawarłaś to trzeba ją podpisać i odesłać i wtedy wchodzi w życie. Ale z tego co piszesz wynika że to jest telefoniczna umowa, czyli wtedy jest 10 dni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zgadza się umowa została zawarta telefonicznie, ale konsultant mi powiedział, że mam 14 dni na odstąpienie. Póki co to nie mam na razie umowy. Jak jutro tej umowy nie będzie to do nich zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Jak pierwszą umowę podpiszę z opłatą za dzierżawę dekodera, to potem przy przedłużaniu będzie można wynegocjować dzierżawę za 0 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Raczej na pewno nie Tak jak ja mam z dekoderem- płacę 5zł i nijak z tego zejść się nie da,chyba że zupełnie nowa umowa,ale wtedy nie dostanę multiroomu za 0 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zamień dekoder na inny i po problemie. Pytanie do dobrze zorientowanych mam. W Apsach nie ma prawa do odstąpienia od umowy, tak jak przy załatwianiu przez telefon. Ale czy są jakieś odstępstwa od tej zasady. Na przykład, ktoś podpisał umowę i tego samego dnia wraca z powrotem do salonu i chce od niej odstąpić. Czy pracownik salonu może się nad nim ulitować? Bo technicznie jest to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Umowa zawierana przez telefon jest umową zawieraną na odległość poza siedziba firmy czyli możesz z niej zrezygnować.Oczywiście w określonym terminie i piszę o nowej umowie a nie o aneksie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zamień dekoder na inny i po problemie. Pytanie do dobrze zorientowanych mam. W Apsach nie ma prawa do odstąpienia od umowy, tak jak przy załatwianiu przez telefon. Ale czy są jakieś odstępstwa od tej zasady. Na przykład, ktoś podpisał umowę i tego samego dnia wraca z powrotem do salonu i chce od niej odstąpić. Czy pracownik salonu może się nad nim ulitować? Bo technicznie jest to możliwe. Nie musi się litować w ofertach "Trafny Wybór". W ciągu 10 dni może klient w tych ofertach odstąpić od umowy bez żadnych konsekwencji. W pozostałych ofertach po złożeniu podpisu pod umową klamka zapadła i nie pomoże nawet tutaj litość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samboman Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Mam pytanie o zawarcie nowej umowy z CP. Czy lepiej zrobić to przez ich stronę czy w APS? Rozumiem, że w przypadku umowy podpisanej w APS są ograniczone możliwości odstąpienia od umowy, o których pisaliście, ale za to nie ma oczekiwania na kuriera z dekoderem. Chyba, że ze względu na Evobox'a będą kolejki w APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ja bym na twoim miejscu przez stronę internetową zamówił, jeżeli chodzi o kuriera to zazwyczaj do 4 dni się czeka. W Aps jest na tyle lepiej że czytasz regulamin dokładniej i nie pogania cię nikt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Właśnie dostałam na e-maila potwierdzenie warunków zawarcia/przedłużenia umowy (telefonicznie). Trwało to bardzo długo. Przedłużałam umowę z DUK 4.01.2016 r, a potwierdzenie na e-maila dostałam przed godziną tj. 22.01.2016. Papierowej umowy nie dostałam, i chyba nie dostanę, ponieważ uzgodniłam z konsultantem, że dostanę umowę tylko na e-maila. Wysłałam im 3 e-maile z mojego ICOK-a - zero odpowiedzi, dzwoniłam do DUK, konsultantka powiedziała, że przekaże sprawę do rozpatrzenia - zero odzewu od CP. Dopiero dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsul Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zamień dekoder na inny i po problemie. Pytanie do dobrze zorientowanych mam. W Apsach nie ma prawa do odstąpienia od umowy, tak jak przy załatwianiu przez telefon. Ale czy są jakieś odstępstwa od tej zasady. Na przykład, ktoś podpisał umowę i tego samego dnia wraca z powrotem do salonu i chce od niej odstąpić. Czy pracownik salonu może się nad nim ulitować? Bo technicznie jest to możliwe. Nie od umów w APS nie da rady odstąpić prawnie , chyba że powiedział coś Konsultant w punkie nie tak tzn wprowadził w błąd ale to ... rozmowy nie są rejestrowane wiec może być cięzko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) @Swojądrogą - dostałem odpowiedź od CP, w sprawie tej reklamacji, o której było tutaj "głośno". Treść pisma: W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie zarejestrowane w Cyfrowym Polsacie w dniu 8-01-2016 uprzejmie informujemy, że po dokładniej analizie zaistniałej sytuacji Pana wniosek został uznany. W ramach rekompensaty otrzymuje Pan dostęp do treści VOD (kanały 205-208) na okres jednego okresu rozliczeniowego. Okres aktywacji to 19 stycznia - 19 lutego. Tak więc kolego swoją-drogą po raz kolejny z nimi wygrałem. Na to wygląda, że tą reklamacje, którą złożyłem na rozmowę z konsultantem - można śmiało nazwać reklamacją Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Czy teraz aneksy umów się podpisuje w aż 4 miejscach? czy to zależy od rodzaju umowy? bo dostałem przykład umowy przedłużeniowej przed przybyciem kuriera, i są 4 miejsca na podpis a zawsze były po 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam, w tym miesiące kończę umowę z nc plus, bo zwyczajnie nie będę kontynuował współpracy z żabojadami co nie szanują klienta. żeby nie zostać z samą naziemna to chcę przejść do cyfrowego polsatu na najniższy pakiet. Chcę zapytać, czy jeżeli wezmę pakiet bez eurosportów to eurosporty zagraniczne będą mi działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Chcę zapytać, czy jeżeli wezmę pakiet bez eurosportów to eurosporty zagraniczne będą mi działać? Żeby je oglądać to muszą być niekodowane a one kodowane są,jedyny niekodowany przekaz masz z Astry(po niemiecku) więc musisz założyć "zeza" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek_dl Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam - mam taki problem. Zawarłem z CP poprzez Dział utrzymania klienta umowę aneksową przy okazji nabycia evoboxa. Kurier przywiózł umowę do podpisania, którą podpisałem pismem odręcznym. Ku mojemu zdziwieniu firma kurierska zadzwoniła, że CP nie chce uznać umowy za podpisaną, gdyż jest podpisana odręcznym pismem drukowanym (same duże litery). Tak się podpisuję w banku (wzór podpisu), w Urzędzie Skarbowym i we wszystkich innych instytucjach i urzedach państwowych i prywatnych i nikt inny nie kwestionował mojego podpisu. Nie zgadzając się z takim stanowiskiem zadzwoniłem na infolinię CP, gdzie usłyszałem, że tak podpisana umowa jest nieważna i jeśli z tym się nie zgadzam to mam zwrócić sprzęt przywieziony przez kuriera. Zgłosiłem wobec tego zarejestrowane weto wobec takiego wyjaśnienia żadając podania podstawy prawnej takiego działania. Kurier przywiózł ponownie umowę, a ja tylko parafowałem. Zobaczymy co bedzie dalej... Zgłaszam nieuczciwe praktyki telekomunikacyjne ze strony CP do Urzedu Komunikacji Elektronicznej. Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Myślę że to lekka przesada-tak z Twojej jak i CP strony,ale ostatecznie to Ty jesteś ich klientem,to Ty zgłosiłeś chęć korzystania z tego co oni ofrują więc musisz się dostosować do ich wymagań a po za tym wcześniej już podpisałeś zapewne "czytelnie" a więc i aneks powinieneś podpisać tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam - mam taki problem. Zawarłem z CP poprzez Dział utrzymania klienta umowę aneksową przy okazji nabycia evoboxa. Kurier przywiózł umowę do podpisania, którą podpisałem pismem odręcznym. Ku mojemu zdziwieniu firma kurierska zadzwoniła, że CP nie chce uznać umowy za podpisaną, gdyż jest podpisana odręcznym pismem drukowanym (same duże litery). Tak się podpisuję w banku (wzór podpisu), w Urzędzie Skarbowym i we wszystkich innych instytucjach i urzedach państwowych i prywatnych i nikt inny nie kwestionował mojego podpisu. Nie zgadzając się z takim stanowiskiem zadzwoniłem na infolinię CP, gdzie usłyszałem, że tak podpisana umowa jest nieważna i jeśli z tym się nie zgadzam to mam zwrócić sprzęt przywieziony przez kuriera. Zgłosiłem wobec tego zarejestrowane weto wobec takiego wyjaśnienia żadając podania podstawy prawnej takiego działania. Kurier przywiózł ponownie umowę, a ja tylko parafowałem. Zobaczymy co bedzie dalej... Zgłaszam nieuczciwe praktyki telekomunikacyjne ze strony CP do Urzedu Komunikacji Elektronicznej. Co o tym sądzicie? "Zgłaszam nieuczciwe praktyki telekomunikacyjne ze strony CP do Urzedu Komunikacji Elektronicznej." zgłoś tylko się ośmieszysz. Widocznie inny podpis widnieje na wczesniejszych umowach. Dziwisz im się? Mi bank nie chciał zaakceptować stałego zlecenia choć podpisywałem jedno zlecnie (21 razy). Stwierdzili, iż kiedyś moje "i", konkretnie kropeczka wyglądała bardziej jak linia pionowa a nie kropka(podpisywalem umowe na konto jakieś 8 lat temu). No ale powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek_dl Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Otóz nie - od kilku lat w CP podpisuję umowy w ten sam sposób wyjżej wymienionym pismem i identycznie, Mam wszystkie kopie umów i aneksów, myślę ,że to wymysł jakiegoś biuralisty. Z odpowiednim urzędem jeszcze poczekam do czasu zajecia ostatecznego stanowiska przez CP. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwl Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Jeśli już masz umowę z CP podpisaną w ten sam sposób, to masz pełną rację. Zgodnie z kodeksem cywilnym, do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Podpisałeś się własnoręcznie i zgodnie ze wzorcem znajdującym się już u operatora. Twierdzenie kogoś powyżej, że zgłosiłeś chęć korzystania z usług, więc i z podpisem masz się dostosować do wymogów usługodawcy (niesprecyzowanych zresztą w żadnym regulaminie) jest nieuprawnione. Jeśli ktoś w CP sie nie ogarnie, skarga do stosownych instytucji jest zasadna, bo operator nie wypełnia postanowień prawa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam - mam taki problem. Zawarłem z CP poprzez Dział utrzymania klienta umowę aneksową przy okazji nabycia evoboxa. Kurier przywiózł umowę do podpisania, którą podpisałem pismem odręcznym. Ku mojemu zdziwieniu firma kurierska zadzwoniła, że CP nie chce uznać umowy za podpisaną, gdyż jest podpisana odręcznym pismem drukowanym (same duże litery). Tak się podpisuję w banku (wzór podpisu), w Urzędzie Skarbowym i we wszystkich innych instytucjach i urzedach państwowych i prywatnych i nikt inny nie kwestionował mojego podpisu. Nie zgadzając się z takim stanowiskiem zadzwoniłem na infolinię CP, gdzie usłyszałem, że tak podpisana umowa jest nieważna i jeśli z tym się nie zgadzam to mam zwrócić sprzęt przywieziony przez kuriera. Zgłosiłem wobec tego zarejestrowane weto wobec takiego wyjaśnienia żadając podania podstawy prawnej takiego działania. Kurier przywiózł ponownie umowę, a ja tylko parafowałem. Zobaczymy co bedzie dalej... Zgłaszam nieuczciwe praktyki telekomunikacyjne ze strony CP do Urzedu Komunikacji Elektronicznej. Co o tym sądzicie? CP jeśli chodzi o podpisy wymaga czytelnego podpisu pod umową, jednak kwestionują podpisy (nie złośliwie przy umowach zawieranych na odległość) drukowanymi literami i tzw. "x". Sposobem na to jest przesłanie do CP kserokopii dowodu osobistego z podpisem. Kserokopię oczywiście przekreśl długopisem (nie czarnym kolorem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.