Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam, czy jet możliwość zmiany poszczególnych pakietów w umowie? Aktualnie mam abonament, w którym jest zawarte wszystko co się da. Wszystkie kanały, ipla, hbo go, pakiet vod, multoroom. Chciałbym zrezygnować z Vodów i ipli max, a wziąć w to miejsce one the go cyfrowego polsatu. Jest taka możliwość mieszania w umowie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W telewizji reklamowany usługę SmartDom wg, której to drugą usługę ma się za pół ceny, a trzecią nawet za złotówkę.

Ojciec ma abonament w Plusie, wziął internet z CP jako drugą usługę i telewizję jako trzecią usługę.

Sprzedawca w punkcie sprzedaży powiedział, że to ,,nawet za złotówkę’’ dotyczy najtańszego pakietu.

Sprzedawca powiedział też, że wydaje dekoder z aktywowanym pakietem familijnym i, że przed upływem dwóch miesięcy trzeba zgłosić, że chce się mieć pakiet najtańszy, a nie familijny. Ojciec za wczasu zgłosił i wyłączyli kanały z pakietu familijnego i zostały tylko te z najtańszego. Zapłacił za najtańszy pakiet z góry za dwa lata, tj 22 zł.

Mimo to CP domaga się żeby płacił 20 zł miesięcznie.

Czy zniżka w ramach w usłu SmartDom nie obowiązuje przez całą umowę? Czy w czasie trwania umowy mają prawo zmoeniać cenę i mówić, że tej zniżki juź nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec w reklamacji pisał, że nie została uwzględniona zniżka SmartDom.

Mimo, że czas na rozpatrzenie reklamacji minął odpowiedź nie przyszła.

Oni potraktowali 22 zł jaką wpłatę za trzeci miesiąc (pierwsze dwa były darmowe) i żądali zapłacenia za czwarty.

Pani konsultantka arogancka, nie docierał do niej fakt, że ma telewizję jako trzecią usługę w  SmartDOM.

Najpierw straszyła windykacją ale ostatecznie powiedziała, że odetną telewizję.

Chcą odciąć coś za co było zapłacone z góry za dwa lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat u mnie cały czas wyświetlała się kwota zrabatowana (jak już wszystko poustawiali tam u siebie, jak trzeba), czyli za neta miałem 29,95 widoczne nonstop, więc nie do końca jest, jak piszesz.

 

Jeśli nie odpowiedzieli na reklamację w ciągu 30 dni, to możesz się powołać na nią, że została rozpatrzona pozytywnie w związku z brakiem odpowiedzi.

A sprawa smartdomu to czasami droga przez dział reklamacji, gdyż czasami czegoś tam nie wklepią w system. Ja złożyłem 5 reklamacji, zanim zaczęli mi naliczać odpowiednie (obniżone) kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W APS-ach na pewno. Zapytaj konsultanta o kartę. Jeśli będzie mogla być, to pamiętaj o zasłonięciu numeru karty przed kserowaniem.

Dowiedziałem się, że można kartę płatniczą, ale nie zapytałem o zasłonięcie, ale to chyba logiczne i nie powinni się o to czepiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...