Barti Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Przypuszczam, że chodzi o nową usługę VOD Cyfrowego Polsatu dostępną na jego dekoderach dedykowanych w miejsce dotychczasowej Ipli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Czyli mając własny dekoder nie odbiorę tej usługi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerni Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Witam Mam pytanie, wczoraj na moim dekoderze wyświetlił się komunikat w stylu że "16.08.2016 kończy się okres podstawowy". Umowę mam ważną jeszcze 17 miesięcy, o co chodzi? Byłbym wdzięczny jakby ktoś wyjaśnił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Gdzieś mają "byka" w systemie,ale jeśli tak twierdzą jw. to spróbuj wysłać wypowiedzenie "z końcem okresu podstawowego" jak nie zadzwonią to dalej pojedziesz na obecnej a jak się odezwą to ugadasz nowy aneks,darmowy okres i co Ci tam jeszcze się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras00001 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 U mnie komunikat także dzisiaj wyskoczył o takiej samej treści. Widocznie jakis błąd w systemie Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Cytat z innego wątku: Obecnie Cyfrowy Polsat zablokował możliwość podpisywania umów abonenckich na sprzętach własnościowych tzw. pre-paidach. Sam mam trzy moduły CAM CI na które chciałem tez podpisać taką umowę, lecz w DUK oświadczyli, że nie jest to możliwe.Po zatwierdzonej reklamacji moja umowa przeszła na czas nieokreślony i pomimo że jak zapewniał mnie konsultant, że po tygodniu będę miał odblokowaną możliwość podpisania nowej umowy nadal jej nie mam jak myślicie, czy czasem mnie nie dopadło to co kolegi @Burito? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Ile wynosi okres wypowiedzenia umowy, która przeszła na czas nieokreślony w Cyfrowym Polsacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Też 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Cytat z innego wątku: Po zatwierdzonej reklamacji moja umowa przeszła na czas nieokreślony i pomimo że jak zapewniał mnie konsultant, że po tygodniu będę miał odblokowaną możliwość podpisania nowej umowy nadal jej nie mam jak myślicie, czy czasem mnie nie dopadło to co kolegi @Burito? A że zadam głupie pytanie - próbowaliście na zwykłej infolinii, czy tylko na DUK? Bo mam wrażenie, że DUK bez wypowiedzenia w tej chwili w ogóle nie chce gadać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Nie muszę, bo okazało się że to jest usterka w ich systemie i dostałem dziś zapewnienie, że w ciągu tygodnia zostanie ona naprawiona i za tydzień sami do mnie zadzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazaky00 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Witam. Posiadam umowe na czas nieokreslony. Jestem ciekaw, czy moge usunąć z umowy pakiet (tj. sport hd) lub zastąpić go ewentualnie innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Mam nadzieję, że jak usuną tą usterkę, to ICOK dla prepaidu też zacznie działać... Albo, że się da wziąć umowę na Mini HD na 2 lata na własnym sprzęcie z Euro w pakiecie, bo to by mi pasowało. Edytowane 19 Maja 2016 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Oczywiście nie uznali mi reklamacji. Mam płacić 100% za TV, mimo, że sprzedawca twierdził, że rabat mi się należy (smartDOM). OK, zapłacę. Ale jak już mówiłem- wyprowadzę prawie 10 numerów z Plusa, TV i NET do konkurencji. Jak Kuba Bogu... Radzę nagrywać cały przebieg rozmowy ze sprzedawcą w salonie. Zakrawa to już na kpinę, ale cóż poradzić... Edytowane 19 Maja 2016 przez Pas Ratunkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Mam krótkie pytanie - czy przy pełnomocnictwie potrzebny jest do okazania w APS np. dowód właściciela czy wystarczy tylko wypełniony wniosek i mój dokument tożsamości jako potencjalnego pełnomocnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Niech nawet Ci do głowy nie przychodzi zabieranie dowodu osobistego mamy. To podpada pod Kodeks Karny. Przychodzisz z pełnomocnictwem i swoim dowodem osobistym jeśli jest to zwykłe przedłużenie umowy. Gotowy wzór Pełnomocnictwa dostaniesz w APS-ie. Wypełnisz je lub mama i mama je podpisze (w domu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Dziękuję za odpowiedź i przepraszam za takie "niegramotne" pytanie, ale jestem laikiem w tych sprawach typowo proceduralnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Co to takiego "Katalog treści online", czy to opcja dodatkowa czy na stałe w pakiecie, no i czy tylko do odbioru na tunerze podpiętym do neta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 W temacie o Cyfrowym Polsacie GO o tym jest: https://forum.satkurier.pl/topic/14880-cyfrowy-polsat-go/ Katalog Online to treści video dostępne bez dodatkowych opłat w dekoderze, w aplikacji VOD, w katalogu "Odkodowane". Te same treści video są dostępne na stronie www.go.cyfrowypolsat.pl pod warunkiem wykupienia opcji ON THE GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Bylem dzis złożyć wypowiedzenie w salonie CP(przy okazji i Plusa), a jakiś młody pan mówi, ze to się powinno wyslac pocztą... Przeciez od jakiegoś czasu można składać wypowiedzenia w APS więc o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Najwyraźniej temu młodemu panu się "nie chciało". APS Cyfrowego Polsatu ma obowiązek przyjąć wypowiedzenie umowy od abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Wykupił już ktoś z Was dostęp do Euro 2016 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbig Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Miejmy nadzieję ,że nikt nie wykupi ( kto ogląda wszystkie mecze ?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Hipotetyczna sytuacja - nie ma mnie w domu, nadchodzi burza, piorun uderza w linię, pali się dekoder. Czy przysługuje mi wymiana, czy muszę zapłacić jakąś karę za uszkodzenie dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jeśli będą ewidentne ślady wypalenia po burzy, to masz "szansę" dostać propozycję otrzymania nowego dekodera w pełnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.