Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dodatku wpłaciłem niepotrzebnie na czerwiec i kasa zniknęła z konta, a powinna chyba być w portfelu. 

Spokojnie,nic Ci nie zginie,forsa wyląduje w "wolnych środkach" zawsze będziesz mógł ją wykorzystać np. w formie portmonetki,albo poczekają na dzień kiedy przyjdzie pierwsza opłata za abo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurier był u mnie 9.06, umowa telefonicznie przedłużona 06.06. A cykl też od 9 też.

 

No i wszystko jasne. Liczy się data podpisania umowy, a nie rozmowy telefonicznej w Twoim wypadku. Skoro podpisałeś umowę 9 czerwca i 9 czerwca rozpoczyna Ci się cykl rozliczeniowy, to jesteś cały jeden pełny cykl rozliczeniowy w plecy. Nowe warunki płatnicze podpisanej 9 czerwca umowy zaczną obowiązywać z najbliższym cyklem rozliczeniowym, czyli 9 lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zostanie skrócona. W CP umowa się skraca, ale nowa zaczyna biec od kolejnego pełnego cyklu rozliczeniowego. W Twoim przypadku, umowa skróci się o miesiąc. Po 9 lipca w ICOK będziesz miał juz miesiące wyłącznie nowej umowy. O jeden dzień spóźniłeś się z podpisaniem umowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie od niezapłacenia abonamentu w terminie zablokują mi dostęp?

Kompletnie zapomniałem o wpłacie, dzisiaj mija termin wpłaty, a mogę zapłacić dopiero jutro. Mogę spodziewać się braku dostępu do TV dzisiejszego dnia czy mogę oglądać bez obaw o nagły brak uprawnień? :D

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mingo

Masz zarejestrowane konto w iCOK? Masz kartę płatniczą/kredytową z opcją płatności internetowych?

Jeśli tak to możesz zapłacić kartą przez iCOK i wówczas wpłatę tę Cyfrowy Polsat otrzyma w ciągu kilku minut. :)

Zapłata tą drogą obciążana jest niewielką prowizją w wysokości 0,75 zł. Opłata ta jest na rzecz operatora tych płatności elektronicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti

Ja to wszystko wiem, mam konto w ICOK i nie raz już opłacałem tam rachunki. Problem taki, że na koncie bankowym nie mam wystarczająco forsy, a przebywam w dość zacisznym miejscu, gdzie najbliższy bank znajduje się 20 km ode mnie i nie uśmiecha mi się dziś jechać.

 

Jutro wpłacę pieniądze na konto, to wszystko ureguluję, tylko zastanawiam się, czy do tego czasu mi nie "zablokują" odbioru kanałów kodowanych z SAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w strefie abonenta pozostały okres obowiązywania umowy wyświetla się prawidłowo?

 

Z tego co pamiętam to ostatnia zmiana umowy miała miejsce w połowie września 2015, natomiast w ICOK widzę, że zostało jeszcze 20 miesięcy. Nie powinno to być 24 miesiące licząc od połowy września, czyli jakieś 15 miesięcy do końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że mają! Przeważnie od takich umów (na tak długi, 29-miesięczny okres) konsultanci z Cyfrowego Polsatu zaczynają rozmowę telefoniczną z abonentem w sprawie przedłużenia umowy.

Abonent powinien być świadomy tego, że w ofercie są też znacznie krótsze umowy, np. na 12 miesięcy, 15 miesięcy dostępne po uprzednim złożeniu wypowiedzenia umowy.

Jeśli abonent nie jest tego świadomy to potem w rozmowie z konsultantem "klepie" taką umowę na 29 miesięcy i wtedy jest już "pozamiatane". :/

Na szczęście istnieje niniejsze forum, gdzie można uzyskać wszelkie informacje, jak otrzymać znacznie lepsze, korzystniejsze warunki przedłużenia umowy. :)

Podstawą tutaj jest też uprzednie wysłanie do Cyfrowego Polsatu wypowiedzenia umowy lub złożenie go w APS-ie tegoż operatora.

 

Konkretne oferty Cyfrowego Polsatu na przedłużenie umowy są przedstawiane przez Forumowiczów w tym oto wątku: :arrow:https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/

Wszelkie pytania związane z takimi ofertami należy zadawać w tamtym właśnie wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za pomoc. U mnie sytuacja jest wręcz "dramatyczna" bo mamy obecnie właśnie 29-miesięczną umowę z CP oraz do tego 3 (tak, aż 3) osobne umowy z NC+ (na szczęście jedna się wkrótce kończy i jest do wyautowania bez względu na poczynania DUK).

 

Dzwoniłem do CP i co gorsze każda jedna z usług (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet IPLA MIX, Pakiet VOD) jest czasowo związana właśnie na 29-mies. Tak więc zero pola manewru, obecny abonament zostaje aż do końca umowy...

 

Tak jak mi poradziłeś, wcześniej pójdzie wypowiedzenie i kolejna umowa będzie na 12/15 mies., do tego wtedy zorientuję się jakie są "aktualne" ceny usług by zatrzymać klienta, itd. Może i dekoder się wymieni bo ten HD 5500s nie zachwyca.

Edytowane przez aster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, a więc jednak masz umowę na 29 miesięcy.... :/

 

Po takiej umowie z pewnością dostaniesz kolejną umowę na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis, jeśli nie będziesz przy tym wymieniał obecnie posiadanego dekodera.

Pilnuj terminu obecnie posiadanej umowy. Gdy do jej końca będzie już mniej, niż 6 miesięcy to napisz wypowiedzenie umowy i wyślij je pocztą, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Cyfrowego Polsatu w Warszawie albo złóż je w APS-ie tegoż operatora. Zdecydowanie bardziej polecam tę drugą opcję. :) Wtedy wypowiedzenie jest od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu.

Po złożeniu wypowiedzenia umowy będą do ciebie dzwonić konsultanci z DUK Cyfrowego Polsatu i proponować ci nowe warunki na przedłużenie umowy. Do tego czasu śledź niniejsze forum, zwłaszcza wątek poświęcony ofertom przedłużeniowym ( :arrow:https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/ ), a już po złożeniu wypowiedzenia śledź znacznie częściej. Wówczas będziesz wiedział na bieżąco, co w danej chwili możesz "wyrwać". ;) No i nie daj się "konsulowi". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobię, dzięki. Na razie muszę uzbroić się w cierpliwość i zabrać się za 3 abonamenty w NC+.

 

Tak z ciekawości się spytam tylko czy zdarzało się w ostatnich latach, by ze względu na zmianę w ofercie programowej czy zapisach regulaminowych była okazji do natychmiastowego odstąpienia od umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem. Zamówiłem pakiet EURO. Dzień później zadzwoniła do mnie konsultantka i aneksowałem umowę na kolejne 29 miesięcy. Konsultantka zapewniała mnie że dostęp do Euro w ramach promocji za aneks mam gratis. Po kilku dniach dostaje emaila z informacja ze mam zapłacić za pakiet Euro 79zł. Napisałem reklamacje i odpowiedź negatywna że zamówiłem świadomie i mam bulić więc napisałem reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy. Co o tym myślcie? Nie chodzi o to kasę którą mogę bez problemu zapłacić tylko o szacunek i ludzkie podejście do wieloletniego abonenta. Poproszę w szczególności o opinie kolegę SWOJA DROGA. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że złożyłem reklamację i poprosiłem o odsłuchanie rozmowy. Na chwilę obecną minęły 3 dni i cisza pewnie dlatego że wiedzą że mam racje. Nie zapłacę ani grosza i poważnie zastanowię się nad odstąpieniem od tego aneksu (mam na to 14 dni) jak dalej tak będą pogrywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego Cyfrowy Polsat żąda oplaty za abonament w dniu wystawienia rachunku ?? 

Znajoma podpisala umowe 4 dnia miesiaca i kazdego 4go musi oplacac rachunek , nie jest to faktura tylko rachunek  - nie ma 14 dni na oplate jak za inne rachunki tylko Polsat wrecz KRZYCZY ze oplata ma byc 4go na koncie ??

 

Poza tym kobieta na infolinii powiedziala ze Polsat nie wystawia faktur tylko oplate za Internet, nie za TV.

Moze mi to ktos wyjasnic ??

 

Bede wdzięczny.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...