Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, bo tam możesz mieć wiadomość od CP z linkiem, dzięki któremu możesz śledzić swoją przesyłkę od CP (link przekieruje cię na stronę internetową kuriera).

Skrzynkę sprawdzam kilka razy dziennie i nic, ale wczoraj napisałem reklamację i ok godz 16.00 zadzwonił do mnie gościu z nr zastrzeżonego i  się tłumaczył, że to wina systemu bo zawiesił wykonanie zlecenia z niewiadomych przyczyn. Następnie poinformował mnie, że już jest wszystko w porządku i w ciągu 7 dni dostanę przesyłkę. Postawiłem sprawę jasno albo dostanę przesyłkę w piątek 19.08.2016 r albo po tym terminie nie odbieram przesyłki i całkowicie rezygnuję z CP. O godz 16.56 dostałem sms o treści "Informujemy ze złozone zamówienie nr.............zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx. Numer listu przewozowego to.............ale sprawdzałem na stronie FedEx i ani wczoraj ani dzisiaj takiej przesyłki nie ma.

A i wczoraj znowu wyłączyli mi sygnał..... :crazy:

 

Godzina 8.56 dzwoni kurier ma dla mnie przesyłkę z CP :brawo::jupi:

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Wysłałem wypowiedzenie w związku z wycofaniem z oferty kanału Fightklub.11 sierpnia telefonicznie zaproponowano mi nową umowę 24 miesiące,w tym 6 bez opłat.Dekoder Evobox.Przyjąłem warunki umowy i konsultant zarejestrował to w systemie.Dostałem tego samego dnia email o treści:Potwierdzamy złożenie zamówienia nr...Poinformujemy o dalszych krokach realizacji.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki.Sms,ani email też nie otrzymałem że przesyłka została wysłana.Dzisiaj jest 19 sierpnia.Dzwoniłem wczoraj do CP i poinformowano mnie,że przesyłka jest w trakcie realizacji.Dzwoniłem dzisiaj ponownie na infolinię,a konsultant poinformował mnie że przesyłka nie została jeszcze wysłana(przekazana firmie kurierskiej).Konsultant zarejestrował reklamację z mojej strony i powiedział,że zostanie ona rozpatrzona w terminie najbliższych 30 dni i skontaktują się ze mną.Co w związku z tym powinienem zrobić.Czekać na kontakt,czy dzwonić i podtrzymać swoje wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje wypowiedzenie zostało wycofane w związku z przyjęciem nowych warunków umowy.

Dzwoń i się domagaj pilnego załatwienia sprawy i ciągle powtarzaj, że wina leży po ich stronie oraz, że oczekujesz jakiejś rekompensaty za nie dotrzymanie terminów dostawy.

 

Ja właśnie po 9 dniach oczekiwania :censored:  i 4 krotnym wyłączeniu mi sygnału :censored:  o godz 10.45 odebrałem paczkę z CP :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie poczekaj jeszcze kilka dni. Jak nie będzie nic wiadome około czwartku, piątku(przyszłego oczywiście) to wtedy podejmij decyzję ;)

 

@Mako Konsultant mi mówił (jak zmieniałem dekoder Echostar 7400 PVR na EVOBOX PVR), że oni na wysłanie nowego dekodera mają 14 dni kalendarzowych (10 dni roboczych) .

Edytowane przez kolos22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty opowiadasz CP ma 7 dni kalendarzowych na dostarczenie zamówienia do klienta....a jeśli się z tego nie wywiązuje to trzeba pisać reklamację, nie dzwonić ...rozmowa MOŻE być nagrywana - ale nie musi:) a jak napiszesz e-maila to jest czarno na białym ( nic tak nie brudzi jak atrament - jest takie powiedzenie) i domagać się jakiegoś gratisa. Oczywiście wszystko grzecznie i kulturalnie, bo to nie konsula wina.

 

 

kilkakrotnie różni konsule mi potwierdzali, że jest 7 dni kalendarzowych.

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 O godz 16.56 dostałem sms o treści "Informujemy ze złozone zamówienie nr.............zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx. Numer listu przewozowego to.............ale sprawdzałem na stronie FedEx i ani wczoraj ani dzisiaj takiej przesyłki nie ma.

A i wczoraj znowu wyłączyli mi sygnał..... :crazy:

 

Godzina 8.56 dzwoni kurier ma dla mnie przesyłkę z CP :brawo::jupi:

 

To chyba standard w FedEx. Ja wczoraj dostałem sms oraz maila z nr przesyłki, ale w ich systemie ciągle tej przesyłki nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie i dziękuję za podpowiedzi.Otóż przed jakąś godziną wyciągnąłem ze skrzynki na listy korespondencję od CP z datą wysłania 12 sierpnia,czyli dzień po tym jak przedłużyłem umowę na warunkach  jakie wymieniłem w poście powyżej.Fragment treści listu:Uprzejmie informujemy,że na podstawie korespondencji,która wpłyneła do Cyfrowego Polsatu w dniu 08-08-2016,Umowa Abonencka z dnia 16-01-2016 zostanie rozwiązana zgodnie z Umową tj.z dniem 16-08-2016.W ICOK czas umowy nadal widnieje 8 miesięcy do końca.Dodam że posiadam jeszcze drugą opcję w Smart Dom na telefon 50%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam telewizję z Cyfrowego Polsatu i mam 70zł wolnych środków. wczoraj zamówiłem sobie SMS-em pod numer 7043 film w VOD.Film widnieje mi do zapłaty na rachunku w ICOK. Czy mogę za niego zapłacić wolnymi środkami? I co to są te wolne środki i na czym one polegają? Z góry dziękuję za pomoc. :)

Edytowane przez Mr. Orbita
Łączę z wątkiem dotyczącym umów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zapłacisz przelewem za film to system sam pobierze należną dolę z tych środków,wolne środki to taka "skarbonka" tam odkładają się wszelkie nadpłaty,wcześniej przelany abonament a także jakieś "odsetki" kiedyś też jak pierwszy raz wszedłem na ICOK okazało się że mam kilkanaście zł. do przodu choć z zaokrągleń po 1 groszu nie miało szans osiągnąć takiej sumy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz jednorazowy abonament,ale jeśli by się w tych 70-ciu zł.mieścił się abo+film to nawet w ogóle nie musisz nic wysyłać a nawet gdy zabraknie kilka zł. to wystarczy że tyle wyślesz byle by na końcu saldo na Twoim koncie wynosiło min. 0zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem bo w ICOKU  mam takie dzisiaj dane sprzętowe:

ECHOSTAR DSB-61
Telewizja
HD 3000
Telewizja
PVR HD 700
Telewizja
HD 5500s Multiroom
Telewizja
HD 5500s Multiroom
Telewizja
HD 5000 Multiroom
Telewizja
EVOBOX PVR
Telewizja
HD 5500s Multiroom
Telewizja
HD 5500s Multiroom
Telewizja
HD 5000 Multiroom
Telewizja
PVR HD 7000
Telewizja
HD 5000 Multiroom
Telewizja
HD 5500s Multiroom
Telewizja
HD 5500s Multiroom
Telewizja
EVOBOX PVR
Telewizja

nie kumam o co chodzi ale wydaje mi się, że jeszcze nie wyłączyli uprawnień starej umowy bo wczoraj jeden z dekoderów HD 5500s w MR zawołał kartę główną ale po przełożeniu karty z Evobox-a nie odblokował się i wtedy przełożyłem kartę z HD 7000 i dekoder odblokował się..ja :censored: ale mają tam [beep].

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie kumam o co chodzi ale wydaje mi się, że jeszcze nie wyłączyli uprawnień starej umowy bo wczoraj jeden z dekoderów HD 5500s w MR zawołał kartę główną ale po przełożeniu karty z Evobox-a nie odblokował się i wtedy przełożyłem kartę z HD 7000 i dekoder odblokował się..ja :censored: ale mają tam [beep].

Musisz zadzwonić na pomoc techniczną CP i poprosić o zresetowanie uprawnień do Multiroomu by dekoder Multiroom widział kartę EVOBOXA, a nie HD7000. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...