Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie a mianowicie czy jeżeli nowa umowa weszła w życie 22 grudnia, to okres za styczeń jest ostatnim w przypadku obowiązywania starej umowy? Na ICOK pisze mi 1 miesiąc do zakończenia starej umowy, ale nie wiem jak go liczyć :(

Edytowane przez Poland
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Pytanko do Was male takie. Otoz umowa z CP konczy mi sie za 6 miesiecy. Posiadam pakiet Familijny HD, dekoder PVR HD 7000 i lacznie moj abonament wynosi 29,90 (ale jako, ze placilem w okresie 6 miesiecy gratisu, to wychodzi 26 zl). Moje pytanko brzmi nastepujaco - Czy moge juz cos z nimi ugrac jesli chodzi o lepsze warunki np zostaje przy tej cenie co mam 29,90, a oni mi cos dokladaja, ewentualnie jak nic nie beda chcieli dolozyc, to schodza np z ceny o np 5 zl ? Czy lepiej przeczekac, zlozyc wypowiedzenie na miesiac przed i probowac cos negocjowac ? W zasadzie zmiana dekodera mnie nie interesuje, bo ten wystarcza w zupelnosci, natomiast wolalbym miec cos dolozone z kanalow, albo jesli nie to obnizony abonament... Jakies sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Pytanko do Was male takie. Otoz umowa z CP konczy mi sie za 6 miesiecy. Posiadam pakiet Familijny HD, dekoder PVR HD 7000 i lacznie moj abonament wynosi 29,90 (ale jako, ze placilem w okresie 6 miesiecy gratisu, to wychodzi 26 zl). Moje pytanko brzmi nastepujaco - Czy moge juz cos z nimi ugrac jesli chodzi o lepsze warunki np zostaje przy tej cenie co mam 29,90, a oni mi cos dokladaja, ewentualnie jak nic nie beda chcieli dolozyc, to schodza np z ceny o np 5 zl ? Czy lepiej przeczekac, zlozyc wypowiedzenie na miesiac przed i probowac cos negocjowac ? W zasadzie zmiana dekodera mnie nie interesuje, bo ten wystarcza w zupelnosci, natomiast wolalbym miec cos dolozone z kanalow, albo jesli nie to obnizony abonament... Jakies sugestie ?

Sugeruję lekturę:https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-staĹ‚ych-abonentĂłw-cp/page-517#entry1222557

Mając w elastyczności vod po skończeniu miesięcy promocyjnych chciałbym to wyłączyć.

Styczeń jest chyba ost darmowym, można to wyłączenie vod zrobić już i przez icok? czy lepiej dzwonić?

Dyspozycję musisz złożyć najpóźniej na 24h do zakończenia cyklu rozliczeniowego po którym chcesz zmiany pakietów. Jeśli dyspozycja jest złożona w okresie promocyjnym, to dyspozycja zostanie zrealizowana z końcem okresu promocyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, tylko gdy robie to przez icok odfajkuje vod pisze mi wówczas "Oczekuje na dezaktywacje z dniem 28.02.2017"

Oznaczało by to że luty jeszcze bez opłat?

oraz gdy odfajkuje to vod ale jeszcze nie kliknę dalej to pokazuje jakieś dziwne opłaty.

"Miesięczna opłata po okresie promocyjnym od 28.02.2017: 149,99 zł"

                                                                "Miesięczna ołata :     00,0 zł

 

Moje warunki umowy po okresie promo są oczywiście inne, nie wiem skąd takie sumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając w elastyczności vod po skończeniu miesięcy promocyjnych chciałbym to wyłączyć.

Styczeń jest chyba ost darmowym, można to wyłączenie vod zrobić już i przez icok? czy lepiej dzwonić?

Ja zawsze piszę, że swojego ICOK-a, aby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD.

Rozumiem, tylko gdy robie to przez icok odfajkuje vod pisze mi wówczas "Oczekuje na dezaktywacje z dniem 28.02.2017"

Ale po co te kombinacje?

Piszesz ze swojego ICOK-a, zakładka Kontakt z CP - napisz do nas - telewizja - warunki umowy

i piszesz, żeby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD, czy co tam masz w promocji (a już po promocji nie chcesz tego mieć i płacić za to).

Przyjdzie od CP e-mail na Twoją pocztę, że zlecenie jest przekazane do realizacji. I po jakiś 1- 2 dni, powinna na Twój ICOK- przyjść informacja z CP, (w zakładce komunikaty), że przyjęli do realizacji Twoje zlecenie. Ich problem jak tego nie wyłączą. Ty w swoim ICOK-u masz potwierdzenie, że dałeś taką dyspozycję i oni ją przyjęli do wykonania.

Ja zawsze piszę, ze swojego ICOK-a, aby wyłączyli VOD po promocji, jak tylko zacznie się mi pierwszy miesiąc promocyjny. Nie muszę już później pamiętać, że mam do wyłączenia VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze piszę, że swojego ICOK-a, aby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD.

Ale po co te kombinacje?

Piszesz ze swojego ICOK-a, zakładka Kontakt z CP - napisz do nas - telewizja - warunki umowy

i piszesz, żeby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD, czy co tam masz w promocji (a już po promocji nie chcesz tego mieć i płacić za to).

Przyjdzie od CP e-mail na Twoją pocztę, że zlecenie jest przekazane do realizacji. I po jakiś 1- 2 dni, powinna na Twój ICOK- przyjść informacja z CP, (w zakładce komunikaty), że przyjęli do realizacji Twoje zlecenie. Ich problem jak tego nie wyłączą. Ty w swoim ICOK-u masz potwierdzenie, że dałeś taką dyspozycję i oni ją przyjęli do wykonania.

Ja zawsze piszę, ze swojego ICOK-a, aby wyłączyli VOD po promocji, jak tylko zacznie się mi pierwszy miesiąc promocyjny. Nie muszę już później pamiętać, że mam do wyłączenia VOD.

 

Wszystko fajnie, tylko, że wysłałem (telewizja-warunki umowy-chcę zmienić obecny pakiet) pod koniec grudnia jak też 4 stycznia taką prośbę i jak dotąd, zero odpowiedzi. A okres mam od 21 każdego miesiąca, obecnie koniec 5 miesiąca w umowie 12/5.

Mam zakładać, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, tylko, że wysłałem (telewizja-warunki umowy-chcę zmienić obecny pakiet) pod koniec grudnia jak też 4 stycznia taką prośbę i jak dotąd, zero odpowiedzi. A okres mam od 21 każdego miesiąca, obecnie koniec 5 miesiąca w umowie 12/5.

Mam zakładać, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji?

Jak wysłałeś wypowiedzenie (ja wysyłam listem poleconym lub składam w APS-ie) nie składam wypowiedzenia prze ICOK.

Ale skoro złożyłeś wypowiedzenie przez ICOK do dzwoń do DUK jeszcze dzisiaj tel. 22 212 71 i zapytaj czy dotarło wypowiedzenie, jeżeli Ci konsultant powie, że tak - to zapytaj czy są dla Ciebie jakieś oferty utrzymaniowe. I mów co chcesz dostać, jaką umowę, jaki pakiet, itd. nie certol się. Jak się konsultant nie zgodzi na to co chcesz, to się rozłącz i za jakiś czas (godzinę, dzień) dzwoń znowu, będziesz rozmawiał z innym konsultantem lub sami zaraz zadzwonią. Jakie oferty możesz ugrać to chyba wiesz. Jak się dzisiaj dogadasz to jeszcze dzisiaj możesz dostać nową umowę na e-maila, a papierowa przyjdzie.

Napisz jaką masz teraz umowę i co chciałbyś, to zobaczymy czy Twoje oczekiwania są realne i ewentualnie podpowiemy co możesz dostać.

Jak wysłałeś wypowiedzenie (ja wysyłam listem poleconym lub składam w APS-ie) nie składam wypowiedzenia prze ICOK.

Ale skoro złożyłeś wypowiedzenie przez ICOK do dzwoń do DUK jeszcze dzisiaj tel. 22 212 71 i zapytaj czy dotarło wypowiedzenie, jeżeli Ci konsultant powie, że tak - to zapytaj czy są dla Ciebie jakieś oferty utrzymaniowe. I mów co chcesz dostać, jaką umowę, jaki pakiet, itd. nie certol się. Jak się konsultant nie zgodzi na to co chcesz, to się rozłącz i za jakiś czas (godzinę, dzień) dzwoń znowu, będziesz rozmawiał z innym konsultantem lub sami zaraz zadzwonią. Jakie oferty możesz ugrać to chyba wiesz. Jak się dzisiaj dogadasz to jeszcze dzisiaj możesz dostać nową umowę na e-maila, a papierowa przyjdzie.

Napisz jaką masz teraz umowę i co chciałbyś, to zobaczymy czy Twoje oczekiwania są realne i ewentualnie podpowiemy co możesz dostać.

A, ślepa jestem. Teraz przeczytałam, że masz umowę 12/5. No to teraz dostaniesz 15/5, wejdzie od najbliższego okresu rozliczeniowego czyli 21.01. 2017, jeśli się dogadasz do tego terminu. Dzwoń do DUK i tylko do DUK. telefon Ci podałam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. A okres mam od 21 każdego miesiąca, obecnie koniec 5 miesiąca w umowie 12/5.

Mam zakładać, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji?

Zaraza, zaraz. Kończy Ci się 5 miesiąc gratisu przy 12/5 i już chcesz nową umowę? Musisz przecież zapłacić choćby jeden miesiąc i dopiero wypowiedź umowę. Trzeba mieć 6-5 miesięcy do końca umowy, żeby wysyłać wypowiedzenie, a nie od razu po gratisach. No chyba że usuwają kanał, który masz gwarantowany w umowie. Masz taki?

cabott

Pisał o zleceniu wyłączenia VOD a nie wypowiedzeniu poprzez icok  :wink:

 

Chyba coś źle zrozumiałam, bo myślałam, że to Ty masz koniec umowy 12/5.

lesiemu przecież o VOD - napisałam jak i co. Ma dostać odpowiedź na swoją pocztę i na swój ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, tylko gdy robie to przez icok odfajkuje vod pisze mi wówczas "Oczekuje na dezaktywacje z dniem 28.02.2017"

Oznaczało by to że luty jeszcze bez opłat?

oraz gdy odfajkuje to vod ale jeszcze nie kliknę dalej to pokazuje jakieś dziwne opłaty.

"Miesięczna opłata po okresie promocyjnym od 28.02.2017: 149,99 zł"

"Miesięczna ołata : 00,0 zł

 

Moje warunki umowy po okresie promo są oczywiście inne, nie wiem skąd takie sumy.

Kombinujesz jak koń pod górę. Zatwierdź dyspozycję i masz wszystko załatwione jak należy. Dokładnie Ci napisałem jak to działa. Co do reszty się nie wypowiadam, bo nie wiem co masz i na jakich warunkach, ani kiedy umowa zawarta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można to zrobić bez kar ?? Jest jakiś termin ?? To jest zależne od chęci w punkcie (żeby rozwiązać za porozumieniem) czy jest do tego normalna procedura ??

Bo wiem ze niektóre umowy w APS miały 10dni na zwrot "TV na probe" ale tu jest chyba inny przypadek.

Edytowane przez Gregrin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...