czerstwy Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Pakiet kosztuje 40 zeta.Nie ma takiej konfiguracji jak Mini HD+Sport HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jakie kanały wchodzą w skład pakietu Film HD, Sport HD i Max HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Takie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/index.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Mam pytanie a mianowicie czy jeżeli nowa umowa weszła w życie 22 grudnia, to okres za styczeń jest ostatnim w przypadku obowiązywania starej umowy? Na ICOK pisze mi 1 miesiąc do zakończenia starej umowy, ale nie wiem jak go liczyć Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Nie zwracaj uwagi,na ICOK aktualizacja pojawia się czasami z mocnym poślizgiem,ważne co masz " w ręce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Pytanko do Was. Wujkowi kończy się umowa 12 lutego, nie wysłał jeszcze wypowiedzenia, może to zrobić jutro, czy jest już za późno? W sensie, że jeśli to zrobi jutro, to 12 lutego przestaną warunki obowiązywać, czy dopiero w marcu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Umowa zostanie przedłużona o miesiąc, chyba że ma możliwość rozwiązania umowy z powodu usunięcia CBS Drama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Mam ten kanał w gwarantowanych. Jak w takim razie powinno wyglądać moje wypowiedzenie i czy umowa przestanie obowiązywać 12 lutego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Wszystko masz w odpowiednim temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kanałach-cp-czy-można-wypowiedzieć-umowę/?view=getnewpost Przeszukaj temat wyszukiwarką forumowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griszas26 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Witajcie, Pytanko do Was male takie. Otoz umowa z CP konczy mi sie za 6 miesiecy. Posiadam pakiet Familijny HD, dekoder PVR HD 7000 i lacznie moj abonament wynosi 29,90 (ale jako, ze placilem w okresie 6 miesiecy gratisu, to wychodzi 26 zl). Moje pytanko brzmi nastepujaco - Czy moge juz cos z nimi ugrac jesli chodzi o lepsze warunki np zostaje przy tej cenie co mam 29,90, a oni mi cos dokladaja, ewentualnie jak nic nie beda chcieli dolozyc, to schodza np z ceny o np 5 zl ? Czy lepiej przeczekac, zlozyc wypowiedzenie na miesiac przed i probowac cos negocjowac ? W zasadzie zmiana dekodera mnie nie interesuje, bo ten wystarcza w zupelnosci, natomiast wolalbym miec cos dolozone z kanalow, albo jesli nie to obnizony abonament... Jakies sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Mając w elastyczności vod po skończeniu miesięcy promocyjnych chciałbym to wyłączyć. Styczeń jest chyba ost darmowym, można to wyłączenie vod zrobić już i przez icok? czy lepiej dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Witajcie, Pytanko do Was male takie. Otoz umowa z CP konczy mi sie za 6 miesiecy. Posiadam pakiet Familijny HD, dekoder PVR HD 7000 i lacznie moj abonament wynosi 29,90 (ale jako, ze placilem w okresie 6 miesiecy gratisu, to wychodzi 26 zl). Moje pytanko brzmi nastepujaco - Czy moge juz cos z nimi ugrac jesli chodzi o lepsze warunki np zostaje przy tej cenie co mam 29,90, a oni mi cos dokladaja, ewentualnie jak nic nie beda chcieli dolozyc, to schodza np z ceny o np 5 zl ? Czy lepiej przeczekac, zlozyc wypowiedzenie na miesiac przed i probowac cos negocjowac ? W zasadzie zmiana dekodera mnie nie interesuje, bo ten wystarcza w zupelnosci, natomiast wolalbym miec cos dolozone z kanalow, albo jesli nie to obnizony abonament... Jakies sugestie ? Sugeruję lekturę:https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-staĹ‚ych-abonentĂłw-cp/page-517#entry1222557 Mając w elastyczności vod po skończeniu miesięcy promocyjnych chciałbym to wyłączyć. Styczeń jest chyba ost darmowym, można to wyłączenie vod zrobić już i przez icok? czy lepiej dzwonić? Dyspozycję musisz złożyć najpóźniej na 24h do zakończenia cyklu rozliczeniowego po którym chcesz zmiany pakietów. Jeśli dyspozycja jest złożona w okresie promocyjnym, to dyspozycja zostanie zrealizowana z końcem okresu promocyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Rozumiem, tylko gdy robie to przez icok odfajkuje vod pisze mi wówczas "Oczekuje na dezaktywacje z dniem 28.02.2017" Oznaczało by to że luty jeszcze bez opłat? oraz gdy odfajkuje to vod ale jeszcze nie kliknę dalej to pokazuje jakieś dziwne opłaty. "Miesięczna opłata po okresie promocyjnym od 28.02.2017: 149,99 zł" "Miesięczna ołata : 00,0 zł Moje warunki umowy po okresie promo są oczywiście inne, nie wiem skąd takie sumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Mając w elastyczności vod po skończeniu miesięcy promocyjnych chciałbym to wyłączyć. Styczeń jest chyba ost darmowym, można to wyłączenie vod zrobić już i przez icok? czy lepiej dzwonić? Ja zawsze piszę, że swojego ICOK-a, aby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD. Rozumiem, tylko gdy robie to przez icok odfajkuje vod pisze mi wówczas "Oczekuje na dezaktywacje z dniem 28.02.2017" Ale po co te kombinacje? Piszesz ze swojego ICOK-a, zakładka Kontakt z CP - napisz do nas - telewizja - warunki umowy i piszesz, żeby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD, czy co tam masz w promocji (a już po promocji nie chcesz tego mieć i płacić za to). Przyjdzie od CP e-mail na Twoją pocztę, że zlecenie jest przekazane do realizacji. I po jakiś 1- 2 dni, powinna na Twój ICOK- przyjść informacja z CP, (w zakładce komunikaty), że przyjęli do realizacji Twoje zlecenie. Ich problem jak tego nie wyłączą. Ty w swoim ICOK-u masz potwierdzenie, że dałeś taką dyspozycję i oni ją przyjęli do wykonania. Ja zawsze piszę, ze swojego ICOK-a, aby wyłączyli VOD po promocji, jak tylko zacznie się mi pierwszy miesiąc promocyjny. Nie muszę już później pamiętać, że mam do wyłączenia VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 To faktycznie tak najlepiej, napisze przez icok. Dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ja zawsze piszę, że swojego ICOK-a, aby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD. Ale po co te kombinacje? Piszesz ze swojego ICOK-a, zakładka Kontakt z CP - napisz do nas - telewizja - warunki umowy i piszesz, żeby po okresie promocyjnym wyłączyli VOD, czy co tam masz w promocji (a już po promocji nie chcesz tego mieć i płacić za to). Przyjdzie od CP e-mail na Twoją pocztę, że zlecenie jest przekazane do realizacji. I po jakiś 1- 2 dni, powinna na Twój ICOK- przyjść informacja z CP, (w zakładce komunikaty), że przyjęli do realizacji Twoje zlecenie. Ich problem jak tego nie wyłączą. Ty w swoim ICOK-u masz potwierdzenie, że dałeś taką dyspozycję i oni ją przyjęli do wykonania. Ja zawsze piszę, ze swojego ICOK-a, aby wyłączyli VOD po promocji, jak tylko zacznie się mi pierwszy miesiąc promocyjny. Nie muszę już później pamiętać, że mam do wyłączenia VOD. Wszystko fajnie, tylko, że wysłałem (telewizja-warunki umowy-chcę zmienić obecny pakiet) pod koniec grudnia jak też 4 stycznia taką prośbę i jak dotąd, zero odpowiedzi. A okres mam od 21 każdego miesiąca, obecnie koniec 5 miesiąca w umowie 12/5. Mam zakładać, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Wszystko fajnie, tylko, że wysłałem (telewizja-warunki umowy-chcę zmienić obecny pakiet) pod koniec grudnia jak też 4 stycznia taką prośbę i jak dotąd, zero odpowiedzi. A okres mam od 21 każdego miesiąca, obecnie koniec 5 miesiąca w umowie 12/5. Mam zakładać, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji? Jak wysłałeś wypowiedzenie (ja wysyłam listem poleconym lub składam w APS-ie) nie składam wypowiedzenia prze ICOK. Ale skoro złożyłeś wypowiedzenie przez ICOK do dzwoń do DUK jeszcze dzisiaj tel. 22 212 71 i zapytaj czy dotarło wypowiedzenie, jeżeli Ci konsultant powie, że tak - to zapytaj czy są dla Ciebie jakieś oferty utrzymaniowe. I mów co chcesz dostać, jaką umowę, jaki pakiet, itd. nie certol się. Jak się konsultant nie zgodzi na to co chcesz, to się rozłącz i za jakiś czas (godzinę, dzień) dzwoń znowu, będziesz rozmawiał z innym konsultantem lub sami zaraz zadzwonią. Jakie oferty możesz ugrać to chyba wiesz. Jak się dzisiaj dogadasz to jeszcze dzisiaj możesz dostać nową umowę na e-maila, a papierowa przyjdzie. Napisz jaką masz teraz umowę i co chciałbyś, to zobaczymy czy Twoje oczekiwania są realne i ewentualnie podpowiemy co możesz dostać. Jak wysłałeś wypowiedzenie (ja wysyłam listem poleconym lub składam w APS-ie) nie składam wypowiedzenia prze ICOK. Ale skoro złożyłeś wypowiedzenie przez ICOK do dzwoń do DUK jeszcze dzisiaj tel. 22 212 71 i zapytaj czy dotarło wypowiedzenie, jeżeli Ci konsultant powie, że tak - to zapytaj czy są dla Ciebie jakieś oferty utrzymaniowe. I mów co chcesz dostać, jaką umowę, jaki pakiet, itd. nie certol się. Jak się konsultant nie zgodzi na to co chcesz, to się rozłącz i za jakiś czas (godzinę, dzień) dzwoń znowu, będziesz rozmawiał z innym konsultantem lub sami zaraz zadzwonią. Jakie oferty możesz ugrać to chyba wiesz. Jak się dzisiaj dogadasz to jeszcze dzisiaj możesz dostać nową umowę na e-maila, a papierowa przyjdzie. Napisz jaką masz teraz umowę i co chciałbyś, to zobaczymy czy Twoje oczekiwania są realne i ewentualnie podpowiemy co możesz dostać. A, ślepa jestem. Teraz przeczytałam, że masz umowę 12/5. No to teraz dostaniesz 15/5, wejdzie od najbliższego okresu rozliczeniowego czyli 21.01. 2017, jeśli się dogadasz do tego terminu. Dzwoń do DUK i tylko do DUK. telefon Ci podałam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 cabottPisał o zleceniu wyłączenia VOD a nie wypowiedzeniu poprzez icok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 . A okres mam od 21 każdego miesiąca, obecnie koniec 5 miesiąca w umowie 12/5. Mam zakładać, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji? Zaraza, zaraz. Kończy Ci się 5 miesiąc gratisu przy 12/5 i już chcesz nową umowę? Musisz przecież zapłacić choćby jeden miesiąc i dopiero wypowiedź umowę. Trzeba mieć 6-5 miesięcy do końca umowy, żeby wysyłać wypowiedzenie, a nie od razu po gratisach. No chyba że usuwają kanał, który masz gwarantowany w umowie. Masz taki? cabott Pisał o zleceniu wyłączenia VOD a nie wypowiedzeniu poprzez icok Chyba coś źle zrozumiałam, bo myślałam, że to Ty masz koniec umowy 12/5. lesiemu przecież o VOD - napisałam jak i co. Ma dostać odpowiedź na swoją pocztę i na swój ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Tylko że @cabott pisał właśnie o tym że zlecił takie wyłączenie i zero odpowiedzi. Mi się umowa nie kończy tylko też VOD chce wyłączyć, a kiedy mi odpiszą i czy to sie okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Rozumiem, tylko gdy robie to przez icok odfajkuje vod pisze mi wówczas "Oczekuje na dezaktywacje z dniem 28.02.2017" Oznaczało by to że luty jeszcze bez opłat? oraz gdy odfajkuje to vod ale jeszcze nie kliknę dalej to pokazuje jakieś dziwne opłaty. "Miesięczna opłata po okresie promocyjnym od 28.02.2017: 149,99 zł" "Miesięczna ołata : 00,0 zł Moje warunki umowy po okresie promo są oczywiście inne, nie wiem skąd takie sumy. Kombinujesz jak koń pod górę. Zatwierdź dyspozycję i masz wszystko załatwione jak należy. Dokładnie Ci napisałem jak to działa. Co do reszty się nie wypowiadam, bo nie wiem co masz i na jakich warunkach, ani kiedy umowa zawarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Czy przy kontynuacji umowy on line z wymianą dekodera,kurier zawsze sprawdza dowód i czy dekoder do wymiany ma być zapakowany,czy kurier sprawdza najpierw zawartość.W APS-ie załatwił bym to przed lub po pracy ale nie uzyskam umowy 12 msc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam, znajoma podpisała dziś umowę w APS na warunkach z www (Max HD 24/6 + 2xMR). Doszla do wniosku ze chciałaby jeszcze jeden MR. (wiem ze trochę późno) Jest taka możliwość ?? Jak by to wyglądało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Tylko odstąpienie od umowy i podpisanie nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) A można to zrobić bez kar ?? Jest jakiś termin ?? To jest zależne od chęci w punkcie (żeby rozwiązać za porozumieniem) czy jest do tego normalna procedura ?? Bo wiem ze niektóre umowy w APS miały 10dni na zwrot "TV na probe" ale tu jest chyba inny przypadek. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Gregrin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.