Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Jeżeli posiadasz potwierdzenie doręczenia reklamacji z datą i przekracza ona 30 dni od daty doręczenia, możesz złożyć wezwanie do wykonania reklamacji i wskazać im na to np. 7 dniowy termin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Mam pismo potwierdzające telefoniczne przyjęcie reklamacji dnia 12 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 No to śmiało składaj wezwanie do wykonania reklamacji, gdyż nie zmieścili się w terminie 30 dniowym i Twoje żądania muszą zostać spełnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Czyli jedynie powołać się na regulaminowy zapis o terminie rozpatrzenia reklamacji oraz datę jej złożenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Dokładnie tak. Napisz im tak, że w związku z nieustosunkowaniem się do reklamacji złożonej telefonicznie z dnia 12.01.2017 w terminie 30-dniowym, zgodnie z Regulaminem pkt.[ ] uznaje się, iż złożona reklamacja jest zasadna i wzywasz do jej wykonania w terminie np. 7 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) Dziękuję Edytowane 15 Lutego 2017 przez paskud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Akurat 30 dni to mają znając życie na odpowiedź, a kiedy przyjdzie to inna sprawa. Przerabiane nie raz tylko w konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Odpowiedź miała być telefonicznie lub mailowo. Dziś dzwoniłem i powiedzieli, że jest w trakcie rozpatrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 To zadzwoń i powiedz że już nie muszą rozpatrywać tylko niech wykonają to co reklamowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Wczoraj po 23:00 poszedł stosowny faks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Jak CP rozpatruje reklamacje złożone telefonicznie? Od złożenia minęły 34 dni. Infolinia twierdzi, że nadal jest w trakcie rozpatrywania, Według regulaminu decyzja już powinna być uznana za pozytywną dla mnie. A jak jest w rzeczywistości? Sprawa dotyczy telewizji. Po pierwsze musisz spełniać warunki prawidłowo złożonej reklamacji, a potem egzekwujesz swoje prawo. § 18 REKLAMACJE 1. Cyfrowy Polsat jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji Usług. 2. Reklamacja może dotyczyć niedotrzymania z winy Cyfrowego Polsatu określonego w Umowie rozpoczęcia świadczenia tych Usług, niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi, nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi. 3. Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia Okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usług, lub od dnia, w którym Usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana, lub od dnia otrzymania informacji o nieprawidłowym obliczeniu należności lub doręczenia faktury zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia Usług. Reklamację złożoną po upływie terminu, o którym mowa powyżej, pozostawia się bez rozpoznania, o czym jednostka usług Cyfrowego Polsatu rozpatrująca reklamację niezwłocznie powiadamia reklamującego. 4. Reklamacja może być złożona: a) w formie pisemnej – osobiście podczas wizyty reklamującego w Punkcie sprzedaży (obsługi) lub w COK, albo przesyłką pocztową na adres COK: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa; ustnie – telefonicznie na numer Centrum Obsługi Klienta (COK) albo osobiście do protokołu podczas wizyty reklamującego w Punkcie Sprzedaż (obsługi) lub w COK; c) w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w postaci poczty elektronicznej na adres e-mail COK: kontakt@cyfrowypolsat.pl. 5. Reklamacja powinna zawierać: a) imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby reklamującego; określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu; c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację; d) przydzielony reklamującemu numer, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny nadany reklamującemu przez Cyfrowy Polsat; e) datę zawarcia Umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia Usług; f) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności wynikających z Umowy lub z przepisów prawa – w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty; g) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o zaliczenie ich na poczet przyszłych płatności – w przypadku, gdy reklamujący żąda ich wypłaty; h) podpis reklamującego – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej. (...) 10. W przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej przesyłką pocztową, telefonicznie albo w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, Cyfrowy Polsat w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji potwierdza jej przyjęcie. 11. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji wskazuje dzień złożenia reklamacji oraz zawiera nazwę, adres i numer telefonu jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację. Postanowienia nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. 12. Jednostka Cyfrowego Polsatu, rozpatrująca reklamację, udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu przez Cyfrowy Polsat odpowiedzi o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji. Odpowiedź na reklamację spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa. 13. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że została ona uwzględniona. 14. W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą – w przypadku gdy odpowiedź na reklamację jest udzielana na papierze. 15. Cyfrowy Polsat potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację na papierze, z zastrzeżeniem ustępów poniżej. 16. Za zgodą reklamującego, wyrażoną w reklamacji, w Umowie lub w odrębnym oświadczeniu, Cyfrowy Polsat potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej na wskazany w tym celu adres poczty elektronicznej albo z wykorzystaniem innego, wskazanego przez reklamującego środka komunikacji elektronicznej. 17. Postanowienia powyższego nie stosuje się w przypadku złożenia reklamacji w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. W takim przypadku Cyfrowy Polsat potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej na wskazany w tym celu adres poczty elektronicznej albo z wykorzystaniem innego, wskazanego przez reklamującego środka komunikacji elektronicznej. Jeżeli reklamujący nie wskaże adresu poczty elektronicznej albo innego środka komunikacji elektronicznej, Cyfrowy Polsat potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana, albo z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej użytego przez reklamującego do złożenia reklamacji. 18. Jeżeli wysłana przez Cyfrowy Polsat odpowiedź na reklamację nie została doręczona reklamującemu, Cyfrowy Polsat, na żądanie reklamującego, niezwłocznie przekazuje ponownie tę odpowiedź, jej [beep]likat lub kopię. 19. Reklamujący, w porozumieniu z Cyfrowym Polsatem, określa sposób, formę i postać, w jakiej odpowiedź na reklamację, jej [beep]likat lub kopia, ma zostać przekazana. Na żądanie reklamującego, w przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części, Cyfrowy Polsat ponownie przekazuje odpowiedź na reklamację, jej [beep]likat lub kopię przesyłką poleconą, bez względu na formę, w jakiej pierwotnie została wysłana odpowiedź na reklamację. Cyfrowy Polsat nie jest obowiązany do ponownego przekazania reklamującemu odpowiedzi na reklamację, jej [beep]likatu lub kopii, jeżeli z okoliczności danej sprawy jednoznacznie wynika, że odpowiedź na reklamację została doręczona reklamującemu. 20. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku bieżącego regulowania opłat należnych Cyfrowemu Polsatowi. 21. Abonent ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku Konsumenta w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym, po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego. Drogę postępowania reklamacyjnego, uważa się za wyczerpaną, jeżeli reklamacja nie została przez Cyfrowy Polsat uwzględniona lub Cyfrowy Polsat nie zapłacił dochodzonej należności w terminie 30 dni od dnia, w którym reklamacja została uwzględniona. 22. Spór cywilnoprawny wynikający z Umowy zawartej z Abonentem będącym Konsumentem, może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE. 23. Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich może być prowadzone: a) przez Prezesa UKE, na wniosek Abonenta będącego konsumentem lub z urzędu, jeśli wymaga tego ochrona interesu konsumenta, przez inny podmiot uprawniony wpisany do rejestru podmiotów uprawnionych, prowadzonego przez Prezesa UOKiK, na wniosek Abonenta będącego konsumentem, a jeśli przewiduje to regulamin tego podmiotu – także na wniosek Cyfrowego Polsatu. 24. Udział Cyfrowego Polsatu w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny. W przypadku, gdy w następstwie reklamacji złożonej przez Abonenta będącego konsumentem spór nie został rozwiązany, Cyfrowy Polsat każdorazowo podejmuje decyzję o zgodzie na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub o odmowie udziału w takim postępowaniu i przekazuje ją Abonentowi będącemu konsumentem na papierze lub innym trwałym nośniku. Jeśli Cyfrowy Polsat nie złożył żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 25. Pod rozstrzygnięcie stałych polubownych sądów konsumenckich przy Prezesie UKE może być poddany spór o prawa majątkowe wynikające z Umowy zawartej z Abonentem będącym konsumentem. 26. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa lub w regulacjach, które są stosowane przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/regulamin-swiadczenia-uslug.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Wszystko spełniłem Widać, mam rację, bo teraz ludzie z TCOK próbują mnie zniechęcić do tego, czego się domagam. Edytowane 16 Lutego 2017 przez paskud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Teraz to Ci mogą na dzyndzel skoczyć,mieli 30 dni na "fikołki" teraz duDa mokra,muszą spełnić Twoje zachcianki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek90 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Witam, jak wiadomo Bundesliga znika od przyszłego sezonu z Eurosportu czy w takim razie mam prawo do renegocjacji czy rezygnacji z umowy mam familijny max+sport ? Edytowane 16 Lutego 2017 przez Robek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Nie masz prawa do rezygnacji. Mam na myśli tutaj rezygnację bez żadnych konsekwencji (kar). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek90 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) A do renegocjacji za mniejszą opłatę? Edytowane 16 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Nie masz prawa. Nawet gdyby TVP wycofała z emisji "M jak Miłość" też nie bedziesz miał prawa. Umowy nie przewidują zawartości programowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Witam, jak wiadomo Bundesliga znika od przyszłego sezonu z Eurosportu czy w takim razie mam prawo do renegocjacji czy rezygnacji z umowy mam familijny max+sport ? Do tego prawa nie masz,ale masz prawo dobrać pakiet ELEVEN Edytowane 16 Lutego 2017 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek90 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Zatem czeka mnie ponad rok udręki i przepłacenia za kanały, na których nie ma ani jednej poważnej ligi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Obojętnie jaką platformę byś wziął to miałbyś dokładnie tę samą sytuację. Cyfrowy Polsat nie ma wpływu na ofertę programową poszczególnych kanałów, więc zmiana takiej oferty nie stanowi absolutnie żadnej podstawy do bezkarnego rozwiązania umowy przez abonenta przed końcem jej terminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Zatem czeka mnie ponad rok udręki i przepłacenia za kanały, na których nie ma ani jednej poważnej ligi. Wstrząsające. A w umowie masz gwarantowaną jakąś Bundesligę, czy kanał Eurosport? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek90 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Obojętnie jaką platformę byś wziął to miałbyś dokładnie tę samą sytuację. Cyfrowy Polsat nie ma wpływu na ofertę programową poszczególnych kanałów, więc zmiana takiej oferty nie stanowi absolutnie żadnej podstawy do bezkarnego rozwiązania umowy przez abonenta przed końcem jej terminu. Po prostu się zapytałem ponieważ, jak był przetarg na Premier League to ludzie pisali że, rozwiążą umowę jak w NC+ nie będzie, tylko się nie przyglądałem sprawie, bo NC+ nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 To, że ludzie pisali, że z tego powodu rozwiążą umowę to mogą sobie pisać, bo i tak tego nie uczynią. Chyba, że z zapłatą kary umownej to wtedy tak. Koniec tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Wezwanie chyba przyniosło skutek. Przed chwilą był telefon z CP. To, czego nie chcieli mi sprzedać w APS, teraz wyślą kurierem za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Cieszy mnie, że nasza pomoc pomogła załatwić sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.