Skocz do zawartości

hruszcz

Użytkownik
  • Postów

    310
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nieustawiona

Ostatnie wizyty

498 wyświetleń profilu

Osiągnięcia hruszcz

Rozpisany

Rozpisany (4/11)

-3

Reputacja

  1. To moje pierwsze przedłużenie w C+ - Pakiet Extra+, CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, HBO Max, Najem Dysk, Opłata najem N9 UltraBox+ - 121,89 na 12 mies. Nie myślałem że wchodzą w grę umowy na rok
  2. Dziś rano - koło 7.00 zniknął Netflix - z listy kanałów - 88 jak z listy aplikacji.
  3. Moje pierwsze przedłużenie umowy w C+ - proszę o podpowiedzi. Koniec umowy 31.12 - wypowiedzenie wysłane. Mam: Extra + CANAL+4K ULTRA HD HBO MR + dysk w trakcie trwania umowy dokupiłem sobie Player i Viaplay (16 +19) - od paru miesięcy opłacam leżąc po wypadku w łóżku Płacę z dokupionymi opcjami - 149,99 Chciałbym utrzymać podstawę (E+, C+, MR), może Player, HBO niekoniecznie MP i Eleven mnie nie interesują Dzwonić samemu? Pod jaki nr? Jak liczymy aneks? Od teraz czy od końca roku? Zmiana dekodera z JADA na inny wchodzi w grę?
  4. Koniec umowy w grudniu. Zły na całą akcję z dekoderem JADA złożyłem wypowiedzenie. Wiadomo: nie mogę wymienić w ramach tej umowy. Takie dostałem info. Kiedy zaczną dzwonić? Aneks liczymy od grudnia czy od przedłużenia? /To moje pierwsze przedłużenie w C+. Proszę o wyrozumiałość/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...