majkel_QQ Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zamawiając najwyższy pakiet CP z antena + konwerter unicable za 129zł a czy mozna sam konwerter unicable? Jak tak to ile kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Post wyżej masz w opisie link z ofertami dla nowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) antena 49zł antena + conwerter unicable 129zł czyli z tego wychodzi ze sam conwerter 80zł, popraw mnie jeśli się mylę. Druga sprawa zamawiając przez internet są inne ceny niż pisze w cenniku da dole strony ( no której się zamawia). Jak to w końcu jest? Edytowane 19 Grudnia 2016 przez majkel_QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 W rozpisce nie ma nic, że można sam konwerter kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 antena 49zł antena + conwerter unicable 129zł czyli z tego wychodzi ze sam conwerter 80zł, popraw mnie jeśli się mylę. Druga sprawa zamawiając przez internet są inne ceny niż pisze w cenniku da dole strony ( no której się zamawia). Jak to w końcu jest? Antena + konwerter unicable 129zł to jest komplet w promocji razem z Evoboxem,jak chcesz sam konwerter kupić to poszukaj w sieci,zapłacisz coś koło 230,- jak Ci sie opłaci to szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viscera Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam to mój pierwszy post na forum,zatem chciałabym się serdecznie przywitać. Mam pytanie możliwe,że dosyć u[beep]liwe. Właśnie zamówiłam pakiet CP online. Wszystko spoko, konsultant w końcu po tygodniu przypominania się zadzwonił, deklaracja złożona. Kurier jeszcze z paczką nie wyjechał (Pani mnie uspokoiła,ze przed świętami na bank dotrze co mnie trochę zastanawia ale bardzo na to liczę) . Nurtują mnie tylko kwestie związane ze zgodami (strasznie ich dużo i są bardzo dziwne) a mianowicie czy muszę się na to wszystko zgadzać? Pani mnie kilkukrotne zlała jak zadawałam pytanie czy muszę mówić tak. Wzór umowy na mejla przyszedł z zaznaczonymi tymi zgodami. Czy mogę to jeszcze odhaczyć przy podpisaniu umowy u kuriera? Druga kwestia. Pani poinformowała mnie,że muszę kurierowi dać ksero dowodu osobistego i koniecznie drugiego jakiegoś dokumentu (np. prawa jazdy). W obecnych czasach już dawanie ksera dowodu osobistego wzbudza wielkie kontrowersje (nawet ponoć banki już powoli od tego odchodzą) a co dopiero dawanie jeszcze ksera drugiego dokumentu I to kurierowi do łapki, który może sobie z tym zrobić co chce i nabrać na mnie np kredytów. dzięki za wszelką pomoc i rozwianie wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zrób ksero dokumentów i przekreśl(przez"obrazki") niebieskim długopisem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viscera Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 sorki,że tak głupio spytam ale co to zmieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Zgody w każdej chwili możesz zmienić, ale nic nie możesz poprawiać w umowie, którą przywiezie kurier. Możesz jej nie podpisać jeśli Cię coś niepokoi lub się nie zgadza. Kserokopie są niezbędne. Masz obiekcje i nie ufasz kurierowi, to możesz umowy nie podpisać lub iść do APS-u i tam podpisać umowę. W APS-ie pracownik zrobi kserokopię i dołączy do umowy (również dwa dokumenty są potrzebne). PS. Wszystkie zgody marketingowe są nieobowiązkowe. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viscera Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Dzięki wielkie za pomoc. Czyli rozumiem,ze już potem po podpisaniu umowy (bo w jej podglądzie, na mejlu, te wszystkie zgody mam wklepane) będę mogła to sobie w swoim panelu klienta odklikać jakoś? Co do dwóch kopii dokumentu to widzę,że CP ma jakieś nowatorskie metody. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam. jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
333mateusz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Cześć to mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem: mój tata jest abonentem CP w październiku skończyła mu się umowa (miał pełny pakiet za 109,9 zł). 10 grudnia udał się do salonu sieci Plus aby zarejestrować numer, wtedy też zaproponowano mu przedłużenie umowy CP. Skończyło się to tak: - smart dom (telefon jako dodatkowa usługa) abonament za telefon 25 zł (nie pamiętam na jaki okres) -CP pakiet premium max plus wymiana dekodera na nowy evobox (i tu niespodzianka) umowa na 29 miesięcy za 114,99 Tata cały czas myślał, że przez okres 6 miesięcy nie będzie płacił, tak jak w przypadku pierwszej umowy (nowy klient dostaje takie same warunki za 104,99 i 6 miesięcy gratis). Przeczytałem kilka wątków na forum i pewnie już z tym nic się nie da zrobić. Umowa zawarta w salonie więc nie obowiązuje okres 14 dni wypowiedzenia. Jednak może macie jakieś rady jak tu poprawić humor starszemu na święta. dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Przykro mi że niestety,ale muszę to z przykrością powiedzieć że z Twojego taty w salonie zrobili jelenia,umowy już zmienić się nie da,ale dlaczego nie dostał darmowych miesięcy to nie rozumiem,to już zwyczajna podłość i [beep]ość na szmal pracowników salonu,wpakowali mu wszystko co było możliwe. Szkoda,wielka szkoda że wcześniej tu nie zajrzałeś bo sam zobaczyłeś czytając posty ile można zyskać, jedyna możliwość by sie z tego wyplątać to jakieś zmiany na liście CP (usunięcie kanału gwarantowanego) zaglądaj tu regularnie-być może już po Nowym Roku coś się skroi. Mimo wszystko Wesołych Świąt Szczególnie śledź temat- https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kana%C5%82ach-cp-czy-mo%C5%BCna-wypowiedzie%C4%87-umow%C4%99/ Edytowane 21 Grudnia 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Po 20 lipca podpisywałem nową umowę z CP i mam do 22 stycznia okres promocyjny. Podczas podpisywania umowy koleś mówił w APS-ie aby do 22 stycznia wyłączyć VOD (jeśli nie chcę dopłacać 10zł). Dzisiaj wchodzę w ICOK i jest już wystawiona kwota do zapłaty do 22 stycznia. Cena wlicza oczywiście pakiet VOD. Bo mówię sobie dobra do 22 stycznia jest czas. Wziąłem dzisiaj czyli dzień po okresie rozliczeniowym anulowałem ten pakiet VOD ale tam jest napisane, że zostanie to anulowane z okresem rozliczeniowym czyli 22 stycznia.I teraz pytanie czy mam na to nie patrzeć i zrobi się korekta rachunku i będę miał normalnie do zapłaty do tego 22 stycznia bez VOD. Czy facet w APS-ie mi namieszał trochę i teraz będę musiał za te VOD zapłacić i dopiero na luty będę miał to anulowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Wszystko jest jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Czyli co? Muszę teraz zapłacić za VOD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Nie- wyłączą Ci zgodnie z Twoją dyspozycją, za parę dni się zmieni,ale na pewno przed 22.01 będzie widniała prawidłowa opłata, Tak że spokojnie- Wesołych Świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Skoro cykl rozliczeniowy masz 23 dnia miesiąca i okres promocyjny masz do 22 stycznia, to zgodnie z zapisami umowy deklarację zmiany pakietów musisz złożyć najpóźniej na 24h przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego, po którym zmiana ma wejść w życie. Dopiero niespełnienie tego warunku powoduje wyłączenie deklarowanego pakietu z kolejnym cyklem rozliczeniowym, a za najbliższy naliczenie opłaty zgodnie z umową. ICOK aktualizowany jest zawsze zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Ty, stały bywalec forum nie wiedziałeś? Wesołych świąt! Edytowane 24 Grudnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotq Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Dzisiaj podpisałem umowę na familijny max + film + sport + cinemax i jak na razie działają wszystkie programy (hbo itp), podobno tak moze być przez jakiś czas, ktoś wie ile czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Nie ma reguły czy normy może być kilka dni jak i nawet miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikg331 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam dziś podpisałem umowę na 24 mc w Cyfrowym Polsacie ( 2 miesiące bez opłat ) z pakietem Familijny HD, po 2 mc mogę chyba wybrać pakiet Rodzinny HD jako podstawowy , i moje pytanie jest takie czy mogę do tego pakietu wziąć dodatkowo pakiet Sport HD ? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Rodzinny HD + Sport HD tylko dla stałych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Czy orientujecie się w jaki sposób jest rozliczania nadpłata na koncie abonenckim w przypadku cesji umowy ? - tzn. chodzi mi o to, czy nadpłata przechodzi na cesjonariusza, czy jest zwracana dotychczasowemu abonentowi ?. Z góry dziękuję za odpowiedź. Zadałem podobne zapytanie za pośrednictwem ICOK, ale CP milczy, a w Regulaminie świadczenia usług nie znalazłem odniesienia się do tej kwestii, Pozwoliłem sobie tutaj zapytać gdyż zanim otrzymam odpowiedź z CP może ktoś z Was wie jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Sprawa wygląda tak, bo miałem taki przypadek. Nadpłata przechodzi na nowego abonenta po przeprowadzonej cesji. Jak chcesz ją odzyskać to przed wejściem w życie zmiany abonenta musisz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 @Burito dziękuję za informację Przed chwilą właśnie otrzymałem informację z ICOK: "Uprzejmie informujemy, że w opisanej sytuacji środki pozostałyby na koncie do dyspozycji nowego Abonenta. Zwracamy jednak uwagę, że dla posiadanej przez Pana umowy na usługę telewizyjną Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości zmiany danych Abonenta". Z cesji wprawdzie nici, ale przynajmniej mam jasność, że muszę dociągnąć jeszcze przez 7 miesięcy do końca kontraktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Rodzinny HD + Sport HD tylko dla stałych abonentów. Można spytać ile taki pakiet kosztuje, choć pewnikiem taniej by było MiniHD + Sport HD, ale czegoś takiego pewnie nie ma?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.