Gość Krzysiek11:) Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) Katalog treści online to aplikacja Cyfrowy Polsat GO(stb), oznaczona w EVOBOX jako VOD. Edytowane 25 Września 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Ten katalog jest całkowicie darmowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Co jest darmowe to jest darmowe,co płatne to ci się wyświetli opłata w zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_usunięte Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Działa komuś CBS Action w Rodzinnym HD ? W tabelce na stronie jest z gwiazdką czyli dostępny promocyjnie, Ja przedlużylem umowę na Mistrzostwa i nie mam tego kanału w pakiecie, cały czas dostępny CBS Drama. Dział reklacji dał mi odpowiedź że w dniu aneksowania umowy taki był skład Rodzinnego HD. Niestety, u mnie również ten kanał nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Ma działać ponoć tylko u osób, które przedłużyły umowę po przeniesieniu CBS Action do Rodzinnego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Panowie uruchomili mi moduł CAM i On The Go. Ale jestem średnio zadowolony. Ogólnie obraz jest jak by lepszy ale EPG jest uboższe poza tym nie mogę sobie ponumerować wybranych kanałów. A najbardziej denerwuje mnie że co jakiś czas pojawia się pikseloza i kanały bardzo długo się ładują. Jednak wole dekoder. Mimo wszystko wolałbym dekoder, ale przez to że podpisałem umowę przez kuriera mam 14dni na odstąpienie od umowy. I czy gdy z tego skorzystam, to wtedy wrócę do starej umowy? Wie ktoś może jak to się odbywa? Edytowane 3 Października 2016 przez swojadroga Ale co to ma wspólnego z tematem dekodera HD6000? Wyjątkowo przenoszę do właściwego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Wyłącz kontrolę rodzicielską z poziomu modułu, wtedy kanały szybciej będą się ładować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 (...) Mimo wszystko wolałbym dekoder, ale przez to że podpisałem umowę przez kuriera mam 14dni na odstąpienie od umowy. I czy gdy z tego skorzystam, to wtedy wrócę do starej umowy? Wie ktoś może jak to się odbywa? Stosowny zapis masz w umowie. Sprawdź w swojej. Moja wiedza się kończy na tym, że przy dekoderze własnościowym wracało się do starej umowy, przy udostępnionym umowa została zakończona. Oczywiście działo się tak po dopełnieniu formalności związanych z odstąpieniem od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ja teraz mam własnościowy. Ta pikseloza myślę że spowodowana jest jakością sygnału. Moc mam 100%ale jakość koło 53%. Ale na dekoderze miałem koło 70%. Ciekawe czemu taka różnica. Dlatego pewnie pikseloza jest. A i owszem po wyłączeniu kontroli rodzicielskiej kanały przełączają się szybciej niż na dekoderze. Czyli będę musiał przeczytać umowę. Przeglądałem ją trochę i jest nawet gotowy druk do odstąpienia od umowy. Muszę sprawdzić jakie są zasady bo jednak pewnie wyłączą mi On The GO. Panowie jeśli ktoś się zna. Chciałbym jednak zwrócić modól CAM. Wczoraj działały mi wszystkie kanały a dzisiaj co niektórych nie ma np.Polsat HD czy TVP HD. Czy jest mozliwe zwrócenie sam modół CAM a Bonament niech zostanie ten co podpisałem? Nie chce aby modółu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astalavista Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Taka sprawa Przedłużyłem umowe 3 tygodnie temu z wymianą na Evoboxa...kurier przyjechał ale nie wydał mi sprzętu bo na umowie był zły numer dowodu osobistego. Niby przesyłka została zwrócona CP (info na stronie kuriera)...ale dzwonie od kilku dni do CP i nie mają tego w systemie...oferty są zablokowane...no i mam czekać bo nie mogą poprawić umowy i zrobić nowego zamówienia. Zresztą konsultanci zachowują się jakby mieli pierwszy raz taką sprawe....nic nie wiedzą. W między czasie zapłaciłem następny rachunek z starej umowy (2.10) ..teraz już umowa na czas nieokreślony. Może ktoś miał taki przypadek....ile to trwało do wyjaśnienia....co robić...czy zostaje tylko czekać i wszystko się wyprostuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Monitować, czekać, monitować, czekać, monitować, czekać... Może trwać ładne tygodnie odkręcenie sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astalavista Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Wczoraj odwiedziłem punkt (bo kolejny telefon a Pani z BOK zakręcona jak słoik na zimę) myślałem że tam coś załatwię...Pan sprawdził że sprzęt i umowa już 29.09 wróciły do CP..ale system dalej nie przepuszcza nowych ofert żeby ponowić zamówienie...no to wykonał jakiś telefon taki do rozmów miedzy CP a punktem no i Pani bo drugiej stronie też za bardzo nie wiedziała o co chodzi dlaczego tak się dzieje:)..no i skończyło się na reklamacji i mam czekać na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Powiedzcie mi, ile w ostatnim czasie mniej więcej czeka się na kuriera z Evoboksem przy przedłużaniu umowy? Złożyłem zamówienie 6 października i ciekawi mnie ile będę czekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Sprawdzaj pocztę-tam dostaniesz maila jak tylko CP da zlecenie do wysyłki i będzie tam też jej nr.wiec możesz śledzić,ale myślę że to już powinno być "w ruchu" ja swój też załatwiałem w czwartek a dostałem go w poniedziałek bez problemów po niedzieli powinien do Ciebie dotrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 I tak interesuje mnie tylko termin orientacyjny, bo pan z infolinii powiedział że jest jakaś inwentaryzacja w magazynie i termin to generalnie około 14 dni. Dlatego szukam informacji jak to wygląda ostatnio. Tak czy inaczej super, jeśli coś takiego będzie się działo w podanym przez Ciebie czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Pisząc że:załatwiałem w czwartek a dostałem go w poniedziałek- miałem na myśli normalna sytuacje, ale jak oni jakiś [beep] w magazynie mają(bo już ktoś z miesiąc temu pisał że coś tam w magazynach kombinują) to faktycznie dostaw do Ciebie może "jeszcze w tym roku" trafić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Wcześniej była mowa o przenosinach magazynu centralnego. Teraz jest inwentaryzacja roczna całej sieci sprzedaży CP. Stąd utrudnienia i możliwe dłuższe terminy realizacji zamówień. Daleko zatem o problemy spowodowane [beep]em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Aaaa...to co innego,ale nie widzę problemu by mimo wszystko sprzęt wysyłać jak najszybciej.na zasadzie "klient nasz pan" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 No i jak mówił konsultant, tak niestety jest. Właśnie minął tydzień od złożenia zamówienia przedłużającego umowę i zero kontaktu z CP od tego momentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterhak2 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Witam Mam pytanie czy jest jakiś telefon, adres mailowy pod którym mogę się dowiedzieć o losach mojego zamówienia przez internet. Zostało ono złożone 25.09.16, konsultant zadzwonił 2-3 dni później, po potwierdzeniu danych i wybranej oferty do dnia dzisiejszego nie ma żadnych informacji o losach zamówienia. Konsultanci na infolinii mówią że prześledzić zamówień złożonych przez internet nie mogą. Stąd moje pytanie czy mogę gdzieś uzyskać informację co i jak z zamówieniem?, czy składać je po raz kolejny? Uprzedzając odpowiedzi że mogę zamówić w punkcie albo przez telefon, nie mogę tego zrobić bo potrzebuję usługę z montażem a ta podobno dostępna jest jedynie przez internet. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Wszystkie możliwe formy kontaktu masz opisane w przypiętym temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/10324-cyfrowy-polsat-wa%C5%BCne-telefony-i-adresy/ PS. Pierwsze słyszę, aby w APS-ach nie było usługi montażu. Nawet jest na to Regulamin CP. Edytowane 14 Października 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinl88 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Koledzy i koleżanki mam pytanie, tata chciał w APS rozwiązać umowę, to mu powiedziano, że nie może, że musi list wysłać z wypowiedzeniem umowy. To prawda czy w kulki z nim polecieli ? U mnie w NC+ bez problemu w APS można złożyć wypowiedzenie, nawet sami drukują druk, a w APS Polsatu nawet nie chcieli powiedzieć tacie do kiedy konkretnie ma umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Zła wola przedstawiciela APS-u, obowiązkiem każdego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest przyjęcie od abonenta wypowiedzenia umowy i wprowadzenie go do systemu. Ponadto na żądanie abonenta mają obowiązek udzielenia wszelkiej informacji odnośnie konkretnej umowy. Ja też walczę z jednym APS-em, bo od ponad roku Pani twierdzi, że nie ma skanera i nie może przyjmować wypowiedzeń umów. Napisałem za pośrednictwem ICOK takie zgłoszenie i otrzymałem odpowiedź: "Szanowny PanieDziękujemy za poniższe zgłoszenie. Uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat zweryfikuje jakość świadczenia Usług w podanym przez Pana punkcie dystrybucyjnym.Jednocześnie wyjaśniamy, że każdy z Autoryzowanych Punktów Sprzedaży ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń od Klientów." @marcinl88 ustal wszelkie dane umowy, napisz tacie wypowiedzenie umowy i niech zaniesie do tego APS-u, a jak odmówią to niech napiszą na nim, że odmawiają przyjęcia.... Edytowane 15 Października 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Koledzy i koleżanki mam pytanie, tata chciał w APS rozwiązać umowę, to mu powiedziano, że nie może, że musi list wysłać z wypowiedzeniem umowy. To prawda czy w kulki z nim polecieli ? U mnie w NC+ bez problemu w APS można złożyć wypowiedzenie, nawet sami drukują druk, a w APS Polsatu nawet nie chcieli powiedzieć tacie do kiedy konkretnie ma umowę. Niech tata zadzwoni do CP i złoży oficjalną skargę na ten konkretny APS. Może jak yoby z góry dostaną to im się rozumki zresetują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turnip Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jestem TOTALNIE rozczarowany, wczoraj od konsultanta dowiedziałem się że aby włączyć ON THE GO musi mi zostać przedłużona umowa.I że to moja wina że sobie tego nie zażyczyłem przy podpisywaniu umowy. I że nie ma możliwości dołączenia tego teraz do obecnej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.