Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heh...

Ja to jakiś pechowy jestem. Najpierw przepychanki z CP i Plusem odnośnie SmartDom, później kolejne problemy ze SmartDom i rabatami, teraz następny kwiatek:

Pisałem na ICOK o wyłączenie VOD, bo mam koniec 5 darmowego miesiąca - 2 razy - zero odpowiedzi. Zadzwoniłem więc wczoraj i okazało się, że u mnie na koncie jest techniczny problem z wyłączeniem opcji VOD (pewnie dlatego nikt nie odpisał na ICOK). Od razu poszła reklamacja z uwagą, że mają nie ściągać mi abonamentu za opcje dodatkową VOD. Zobaczymy, jaki finał będzie. Póki co, miałem telefom, że na razie nie da się wyłączyć VOD, ale wszelkie opłaty za pakiet, jeśli zostaną pobrane, to będą później zwrócone.

 

Pytanie: czy ktoś już miał taki problem, że nie dało się wyłączyć opcji dodatkowych w umowie elastycznej?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zawarłeś  aneks z natychmiastowym rozpoczęciem świadczenia usług, to tego samego dnia, po kilku minutach, godzinach. Jeśli nie - to ponów sygnał. Gdybyś podpisał aneks z możliwością jego wypowiedzenia bez konsekwencji w ciągu 14 dni, to te kanały pojawią się z nowym okresem rozliczeniowym.

Edytowane przez Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne z ich strony ze mimo zamówienia oferty na www(6 miesięcy free), co prawda tuż przed zmianą promocji na gorszą(3m free) ale z całym zamówienie aż po potwierdzenie twierdzące ze zamówiłem 6m free, dzwoniący konsultant chciał mi wcisnąć umowę tylko z 3m free i no way by było 6m free? To [beep]ość konsultant że chciał lepsza prowizję, czy to normalna polityka CP? Ciężko mi to trochę pojąć, skoro to była normalna oferta ogólnodostępna która ma im ściągnąć klientów, a zaraz zniechęcają klienta takim traktowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałeś 1 lutego czyli już po zmianie ofert.Na stronie robią to zawsze póżniej nie z samego rana.Zresztą w celu weryfikacji zamówienia oddzwania konsultant i zapewne podał nową ofertę która obowiązywała od tego dnia.I albo bierzesz albo nie nad CP już się zastanawiałeś w tamtym roku.Było zamawiać a nie się czaić teraz wszyscy winni tylko nie ty chociaż 1 lutego zamawiając wiedziałeś że jest inna oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie było mi na rękę dublować oferty... więc nie czaiłem się, tylko jakbym zamówił wtedy to większość tego okresu free i tak by mi przepadło.... teraz z koleji mam niesmak bo czaiłem czy nie, jako klient nie zawiniłem by tak zostać potraktowany, oferta była, zamówiłem, i takie podejście uważam za lekko wątpliwe szczególnie że przecież nie oszukiwałem...

 

i im to by nie zrobiło różnicy skoro wcześniej rozdawali to na lewo i prawo....więc takie gadki że promocja była i się skończyła są dziwne u kogoś kto chce pozyskać klienta, w końcu nie dają mi tego za free ;) mimo 6m free podpisuje cyrograf

Edytowane przez marioking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zostałeś oszukany wiedziałeś wszystko z forum że jest nowa oferta i że ofertę na stronie zmieniają z opóżnieniem.Co wykorzystałeś zamawiając na stronie a skoro zamawiałeś powinieneś doczytać że póżniej jest telefon konsultanta w celu weryfikacji.Zwlekałeś od dawna i się przejechałeś na tym teraz wszyscy winni poza tobą. Myśle że ta stara oferta była jeszcze do ugrania przy normalnej i sensownej rozmowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedza z forum nie ma tu nic do rzeczy. Ważna jest informacja na drugiej stronie (Podsumowanie zamówienia):

 

 

 

Pamiętaj! Szczegóły zamówienia potwierdzi z Tobą nasz konsultant.
Będziesz miał możliwość zmiany zamówienia.

i drugie najważniejsze:

 

 

Wszystkie warunki współpracy określają Umowa, Regulaminy świadczenia usług, Regulaminy promocji i Cenniki 
dostępne w punktach sprzedaży oraz na www.cyfrowypolsat.pl. 
Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 

 

To co wysyłasz dochodząc do potwierdzenia zamówienia, to jest tak na prawdę informacja czym jesteś zainteresowany, ale nic wiążącego obie strony. Rozumiem Twój niesmak, ale nic nie zrobisz i wcale też to nie oznacza wyższej prowizji konsultanta.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i czekałem do ostatniej chwili ale dlatego że wciąż mam do końca lutego TV i nie planowałem jej brać wcześniej bo po co mi dwie umowy na raz, wydaje mi się logiczne...Tym bardziej że ciągle ja przedłużali. A że to nie była jakaś Happy hours na godziny dniowkowa promocja, ale taka od miesięcy i nie raz już przedłużana to nie rozumiem tego podejścia w stylu gestapo...Fakt, jak przeczytałem że się ofertą zmienia a na stronie była stara to zamówiłem bo to już od biedy miało ekonomiczna przesłankę, a skoro na stronie nie zmienili to uszanowanie zamówienia nie byłoby na ich szkodę, przecież ich celem jest pozyskanie abonenta a że na ciut gorszych warunkach to cel ciągle osiągają.
Z punktu prawnego oczywiście nie są do niczego zobowiązani ale jako usługodawca który chce pozyskać abonenta takie podejście jest Poroninie, skoro klient jest i czeka a tu jak gdyby nic, mimo zamówienia takie podejście i probuje się potwierdzić gorsze warunki.. może i wykorzystałem lukę ale chyba w obopólnym interesie, ale widać CP zbywa chętnych...I to jest kuriozalne.

 

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam 3 miesiace do konca umowy z CP chodzi i TV, ale mam tez wziety LTE w smartdom (TV jako pakiet uprawniajacy), moze byc tak ze zloze wypowiedzenie na TV i automatycznie LTE przejdzie na normalna cene 50GB za 49.99zl+15zl koszt modemu, potem podpisze nowa umowe na TV na korzystnych dla mnie warunkach i wtedy pakietem uprawniajacym do rabatu bedzie LTE 50GB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj miałem bardzo dziwną sytuację...

Ktoś do mnie napisał z zapytaniem czy byłem klientem Cyfrowego Polsatu. Zapytałem o co chodzi to on od razu podał mój PESEL i serie dowodu osobistego twierdzą, że dane te ma z pisma, które kierowane było do CP(protokół wymiany modemu rutera, zestaw domowy CP) Wysłał mi zdjęcie tego dokumentu widniał tam mój podpis, mam kopie tego dokumentu w domu ale tylko z pieczątką i podpisem pracownika CP(dokument którego jest w posiadani jest tym, który został podpisany przez mnie i został w punkcie CP). Pytanie czy ktoś miał z Was podobną sytuację. Jeśli tak to co z tym zrobiliście. Ja byłem już na policji, zgłosiłem reklamację tel w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak CP rozpatruje reklamacje złożone telefonicznie? Od złożenia minęły 34 dni. Infolinia twierdzi, że nadal jest w trakcie rozpatrywania, Według regulaminu decyzja już powinna być uznana za pozytywną dla mnie. A jak jest w rzeczywistości? Sprawa dotyczy telewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...