swojadroga Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Tylko niektóre oferty w APS nie mają opcji "TV na próbę". Z tego co napisałeś (chyba, że o czymś istotnym zapomniałeś napisać), umowa jest z opcją "TV na próbę". Wątpliwości rozwieje lektura podpisanej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Heh... Ja to jakiś pechowy jestem. Najpierw przepychanki z CP i Plusem odnośnie SmartDom, później kolejne problemy ze SmartDom i rabatami, teraz następny kwiatek: Pisałem na ICOK o wyłączenie VOD, bo mam koniec 5 darmowego miesiąca - 2 razy - zero odpowiedzi. Zadzwoniłem więc wczoraj i okazało się, że u mnie na koncie jest techniczny problem z wyłączeniem opcji VOD (pewnie dlatego nikt nie odpisał na ICOK). Od razu poszła reklamacja z uwagą, że mają nie ściągać mi abonamentu za opcje dodatkową VOD. Zobaczymy, jaki finał będzie. Póki co, miałem telefom, że na razie nie da się wyłączyć VOD, ale wszelkie opłaty za pakiet, jeśli zostaną pobrane, to będą później zwrócone. Pytanie: czy ktoś już miał taki problem, że nie dało się wyłączyć opcji dodatkowych w umowie elastycznej? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Barti Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Aktualnie mam tylko dostęp do pierwszej strony umowy i tam jest tylko "warunki oferty: Telewizja satelitarna dla nowych klientów". Czy już w tym powinno pisać "TV na próbę", czy dopiero gdzieś na 2 stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Takie jedno banalne pytanie: Jeżeli przedłużyłem umowę, to po jakimś czasie będe miał promocyjnie odkodowane kanały, których nie wykupiłem? Edytowane 24 Stycznia 2017 przez Solderowy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Jeśli zawarłeś aneks z natychmiastowym rozpoczęciem świadczenia usług, to tego samego dnia, po kilku minutach, godzinach. Jeśli nie - to ponów sygnał. Gdybyś podpisał aneks z możliwością jego wypowiedzenia bez konsekwencji w ciągu 14 dni, to te kanały pojawią się z nowym okresem rozliczeniowym. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Jak na razie włączyli pakiet VOD, który zamówiłem ok. godzinę temu. Mam nadzieję, że jutro już będą odkodowane. Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Pytanko z ciekawości. Jeśli kupię od kogoś dekoder PVR HD7000, to będę mógł na niego podpisać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Jeśli kupisz, to nie. Jeśli zrobisz cesję, to już z umową będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 A czy ten dekoder był kiedykolwiek sprzedawany? Tego dekoder to raczej legalnie nie można kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Czy to normalne z ich strony ze mimo zamówienia oferty na www(6 miesięcy free), co prawda tuż przed zmianą promocji na gorszą(3m free) ale z całym zamówienie aż po potwierdzenie twierdzące ze zamówiłem 6m free, dzwoniący konsultant chciał mi wcisnąć umowę tylko z 3m free i no way by było 6m free? To [beep]ość konsultant że chciał lepsza prowizję, czy to normalna polityka CP? Ciężko mi to trochę pojąć, skoro to była normalna oferta ogólnodostępna która ma im ściągnąć klientów, a zaraz zniechęcają klienta takim traktowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Zamawiałeś 1 lutego czyli już po zmianie ofert.Na stronie robią to zawsze póżniej nie z samego rana.Zresztą w celu weryfikacji zamówienia oddzwania konsultant i zapewne podał nową ofertę która obowiązywała od tego dnia.I albo bierzesz albo nie nad CP już się zastanawiałeś w tamtym roku.Było zamawiać a nie się czaić teraz wszyscy winni tylko nie ty chociaż 1 lutego zamawiając wiedziałeś że jest inna oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Po prostu nie było mi na rękę dublować oferty... więc nie czaiłem się, tylko jakbym zamówił wtedy to większość tego okresu free i tak by mi przepadło.... teraz z koleji mam niesmak bo czaiłem czy nie, jako klient nie zawiniłem by tak zostać potraktowany, oferta była, zamówiłem, i takie podejście uważam za lekko wątpliwe szczególnie że przecież nie oszukiwałem... i im to by nie zrobiło różnicy skoro wcześniej rozdawali to na lewo i prawo....więc takie gadki że promocja była i się skończyła są dziwne u kogoś kto chce pozyskać klienta, w końcu nie dają mi tego za free mimo 6m free podpisuje cyrograf Edytowane 7 Lutego 2017 przez marioking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Nie zostałeś oszukany wiedziałeś wszystko z forum że jest nowa oferta i że ofertę na stronie zmieniają z opóżnieniem.Co wykorzystałeś zamawiając na stronie a skoro zamawiałeś powinieneś doczytać że póżniej jest telefon konsultanta w celu weryfikacji.Zwlekałeś od dawna i się przejechałeś na tym teraz wszyscy winni poza tobą. Myśle że ta stara oferta była jeszcze do ugrania przy normalnej i sensownej rozmowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Wiedza z forum nie ma tu nic do rzeczy. Ważna jest informacja na drugiej stronie (Podsumowanie zamówienia): Pamiętaj! Szczegóły zamówienia potwierdzi z Tobą nasz konsultant.Będziesz miał możliwość zmiany zamówienia. i drugie najważniejsze: Wszystkie warunki współpracy określają Umowa, Regulaminy świadczenia usług, Regulaminy promocji i Cenniki dostępne w punktach sprzedaży oraz na www.cyfrowypolsat.pl. Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. To co wysyłasz dochodząc do potwierdzenia zamówienia, to jest tak na prawdę informacja czym jesteś zainteresowany, ale nic wiążącego obie strony. Rozumiem Twój niesmak, ale nic nie zrobisz i wcale też to nie oznacza wyższej prowizji konsultanta. Edytowane 7 Lutego 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Myśle że ta stara oferta była jeszcze do ugrania przy normalnej i sensownej rozmowie. Jedynie w trybie reklamacyjnym, jak w moim przypadku przedłużenia umowy. Od 1 lutego nie było możliwości wprowadzić do systemu umowy po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Może i czekałem do ostatniej chwili ale dlatego że wciąż mam do końca lutego TV i nie planowałem jej brać wcześniej bo po co mi dwie umowy na raz, wydaje mi się logiczne...Tym bardziej że ciągle ja przedłużali. A że to nie była jakaś Happy hours na godziny dniowkowa promocja, ale taka od miesięcy i nie raz już przedłużana to nie rozumiem tego podejścia w stylu gestapo...Fakt, jak przeczytałem że się ofertą zmienia a na stronie była stara to zamówiłem bo to już od biedy miało ekonomiczna przesłankę, a skoro na stronie nie zmienili to uszanowanie zamówienia nie byłoby na ich szkodę, przecież ich celem jest pozyskanie abonenta a że na ciut gorszych warunkach to cel ciągle osiągają.Z punktu prawnego oczywiście nie są do niczego zobowiązani ale jako usługodawca który chce pozyskać abonenta takie podejście jest Poroninie, skoro klient jest i czeka a tu jak gdyby nic, mimo zamówienia takie podejście i probuje się potwierdzić gorsze warunki.. może i wykorzystałem lukę ale chyba w obopólnym interesie, ale widać CP zbywa chętnych...I to jest kuriozalne. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam. Czy ktos moze mi wytlumaczyc, czy te ceny sa prawdziwe? Bo tu na forum inne sa podawane. Cennik usług ważny od 28.04.2016roku: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-abonentow.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Podane w wyżej przedstawionym cenniku ceny to są ceny obowiązujące bez żadnych promocji, przy umowie na czas nieokreślony, czyli takiej bez "cyrografu" np. na 15, czy tam 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlak Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 panowie mam 3 miesiace do konca umowy z CP chodzi i TV, ale mam tez wziety LTE w smartdom (TV jako pakiet uprawniajacy), moze byc tak ze zloze wypowiedzenie na TV i automatycznie LTE przejdzie na normalna cene 50GB za 49.99zl+15zl koszt modemu, potem podpisze nowa umowe na TV na korzystnych dla mnie warunkach i wtedy pakietem uprawniajacym do rabatu bedzie LTE 50GB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Face1988 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Witam Wczoraj miałem bardzo dziwną sytuację... Ktoś do mnie napisał z zapytaniem czy byłem klientem Cyfrowego Polsatu. Zapytałem o co chodzi to on od razu podał mój PESEL i serie dowodu osobistego twierdzą, że dane te ma z pisma, które kierowane było do CP(protokół wymiany modemu rutera, zestaw domowy CP) Wysłał mi zdjęcie tego dokumentu widniał tam mój podpis, mam kopie tego dokumentu w domu ale tylko z pieczątką i podpisem pracownika CP(dokument którego jest w posiadani jest tym, który został podpisany przez mnie i został w punkcie CP). Pytanie czy ktoś miał z Was podobną sytuację. Jeśli tak to co z tym zrobiliście. Ja byłem już na policji, zgłosiłem reklamację tel w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xShandyyy Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Witam . Chciałbym podpisać umowe z cyfrowym polsatem.Chciałbym samą telewizję i chciałbym sie poradzić który pakiet wybrać , i czy w każdym pakiecie można zamówić eleveny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Masz wątek dla nowych i wszystkie oferty.A oferta jest na stronie operatora zobacz co najbardziej Ciebie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Jak CP rozpatruje reklamacje złożone telefonicznie? Od złożenia minęły 34 dni. Infolinia twierdzi, że nadal jest w trakcie rozpatrywania, Według regulaminu decyzja już powinna być uznana za pozytywną dla mnie. A jak jest w rzeczywistości? Sprawa dotyczy telewizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Niby mają 30 dni na ustosunkowanie się do problemu/reklamacji. Po tym terminie, przy braku ich reakcji, zgodnie z prawem wiążąca jest Twoja wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Dziękuję za odpowiedź. Jak zatem w salonie teraz udowodnić, że miałem rację, skoro reklamacja nie została zamknięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.