Jump to content

cabott

Users
  • Content Count

    705
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutralna

About cabott

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 03/22/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Właśnie dekoder mam podpięty pod zestaw 5.1 w sypialni, ale myślę, że przeboleję, bo i tak TV nie oglądam dużo, czasem jakieś wiadomości czy muzyka, ewentualnie sport na zywo. Szkoda, że CP przyciął na kosztach i nie ma wyjścia optycznego. Anyway, główna sala kinowa i tak jest w salonie, a tam Evobox PVR daje radę (też ma swoje bolączki, ale da się z nimi żyć). Dzięki za odpowiedź.
  2. Zarobiłem końcówki, dalej problem występował. Po przywróceniu ustawień fabrycznych w salonie CP zaczęło działać, więc dekodera nie wymieniłem. Pobawilem się w domu ustawieniami i znalazłem, kiedy obraz zaczyna znikać: dzieje się to, jak przedstawię dźwięk że stereo na auto. Ma ktoś ustawiony dźwięk na auto, obraz 1080i i wszystko mu działa bez problemu? Edit: sprawdziłem inny dekoder, po zmianie dźwięku na auto i przełączeniu z Polsat News na Stars.tv zanik obrazu. Pomaga dopiero restart dekodera (lub wypięcie w wpięcie HDMI).
  3. Zmiana wskazuje raczej na problem z dekoderem - na różnych kablach jak i konwerterach (w domu mam starszego quada inverto i zestaw od Polsatu zakupiony wraz z Evoboxem jak tylko dekoder ten się pojawił). Jak pisałem, protestuję i zobaczymy. Zarobienie końcówek na nowo na pewno nie zaszkodzi.
  4. Ja w umowie z marca tego roku mailem ten kanał gwarantowany. Obecnie przedłużyłem umowę, wykazu nie dostałem a na stronie widnieje już jako kanał promocyjny. Muszę przez icok poprosić o listę kanałów gwarantowanych do mojej umowy.
  5. Tak, zamieniałem. Stąd pomysł na reklamację i wymianę na inną sztukę. W któryś weekend protestuję jeszcze różne kombinacje (m.in. inny konwerter, różne kable, net przez kabel, najnowszy TV) ale ewidentnie coś jest nie tak. Akurat w pokoju, gdzie mam ten dekoder sporadycznie coś oglądam (najczęściej muzyka lub informacje lecą bez przełączania z kanału na kanał), więc poczekam z jeden okres rozliczeniowy (może to kwestia uprawnień i autoryzacji z Evoboxa), bo dopiero zmieniłem dekodery. Jak nic się nie poprawi, to kolejna wymiana. Chciałem tylko zapytać, czy ktoś miał podobny problem z tym dekoderem.
  6. Mam pytanie: czy występuje u kogoś zanik wideo podczas zmiany kanałów? W sobotę wymieniłem HDxx00 na Evobox Lite (3 sztuki). Dwa z nich działają bez zarzutu, trzeci po zmianie kanału jeden w górę/dół zazwyczaj też działa poprawnie, ale jak zmienię je szybko lub wybiorę większy offset z klawiatury pilota (np z 85 na 185), to jest głos, wyświetla się menu (OSD), ale nie ma wizji (dalsza zmiana kanałów już nic nie daje). Obraz wraca dopiero po wyłączeniu i włączeniu dekodera, zmianie ustawień wideo (np. z 1080i na 1080p) lub wypięciu i wpięciu kabla HDMI. Telewizor mam starą plazmę Panasonica Full HD, wideo ustawione 1080i, HDMI-CEC wyłączone. Wymieniłem dekoder w APS i na drugim mam to samo. Problematyczny dekoder mam podpięty przez wzmacniacz Yamaha, ale testowałem go na różnych telewizorach/kablach/zasilaczach podpiętych bezpośrednio pod telewizor i problem pojawia się zawsze (czasami tylko trochę później) na tym jednym dekoderze.
  7. Ale nie na 8 miesięcy do końca umowy. Do mnie już ponad dwa lata temu zadzwonili z DUK, aby przedłużyć umowę bez wypowiedzenia, na pół roku przed końcem. Tak dałem się wkręcić, że przedłużyłem wtedy 15/3 a mogłem ugrać 12/3, bo wcześniej też miałem umowę 15 miesięczną.
  8. Ja 2 miesiące temu przedłużyłem 12/3. Nie sądzę, żeby coś się zmieniło, nie wyczytałem też tego w bieżącym wątku. Może typo lub błędna interpretacja wpisów przez kolegę, który to napisał. Najlepiej, niech @kfm877 się wypowie, skąd info o 15/3 vs 12/1.
  9. 2 umowy z dwoma różnymi podmiotami.
  10. Od Premium Max HD w górę OTG jest za free, niezależnie od czasu trwania umowy.
  11. W Premium MAX HD OTG jest w cenie, nawet przy umowie na 12 czy 15 miesięcy. Nie będziesz musiał dopłacać piątki.
  12. Przedłużając umowę na produkt uprawniający przeszedłeś do smartdom4 automatycznie, zachowując jednak zniżki na 2 oraz 3 produkt. AFAIK, stracisz je (a raczej zmienisz na zasadach sd4) dopiero, gdy przedłużysz umowę 2 lub umowę 3.
  13. Nie, nie będziesz miał rabatu 50% po przedłużeniu drugiej umowy.
×
×
  • Create New...