Jump to content

cabott

Users
  • Content Count

    698
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutralna

About cabott

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 03/22/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja 2 miesiące temu przedłużyłem 12/3. Nie sądzę, żeby coś się zmieniło, nie wyczytałem też tego w bieżącym wątku. Może typo lub błędna interpretacja wpisów przez kolegę, który to napisał. Najlepiej, niech @kfm877 się wypowie, skąd info o 15/3 vs 12/1.
  2. 2 umowy z dwoma różnymi podmiotami.
  3. Od Premium Max HD w górę OTG jest za free, niezależnie od czasu trwania umowy.
  4. W Premium MAX HD OTG jest w cenie, nawet przy umowie na 12 czy 15 miesięcy. Nie będziesz musiał dopłacać piątki.
  5. Przedłużając umowę na produkt uprawniający przeszedłeś do smartdom4 automatycznie, zachowując jednak zniżki na 2 oraz 3 produkt. AFAIK, stracisz je (a raczej zmienisz na zasadach sd4) dopiero, gdy przedłużysz umowę 2 lub umowę 3.
  6. Nie, nie będziesz miał rabatu 50% po przedłużeniu drugiej umowy.
  7. A orientuje się ktoś, czy mając Evoboxa (dekoder wypożyczony), mogę zejść z Premium Max HD na Rodzinny HD za piątaka? Przerabiał to ktoś? Póki co, mam Rodzinny HD za 5PLN, ale na dekoderach własnościowych...
  8. W rzeczy samej! Sam miałem przeprawy z pierwszą edycją smartdom (ponad 5 reklamacji do CP oraz dwie lub trzy do PLUSa), później (kilkadziesiąt miesięcy i kilka przedłużeń każdej z umów) był okres względnego spokoju, jeśli nie liczyć reklamacji odnośnie bonusu z PlusBanku. Teraz w czerwcu (15.06) DUK sam zadzwonił do mnie z ofertą przedłużeniową na 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy. Po rozmowie z Panią, że przedłużenie na umowie uprawniającej (TV) nie zmieni moich rabatów na 2 oraz 3 umowie, zdecydowałem się przedłużyć umowę 15/3, z dotychczasowym pakietem - droższym o 1 grosza - wyrównanie ceny do pełnych złotych. Umowy 2 praz 3 nie ruszałem. No i się zaczęło - widzę w ICOK, że za internet płatność o 100% wyższa (30PLN) - dzwonię z reklamacją - dostaję informację, że w systemie widnieje kwota z rabatem 50% (15PLN). Dzisiaj na maila dostaję fakturę na kwotę (sic!) 30PLN. Dzwonię z kolejną reklamacją. Sprawdzam PLUSa, a tam abonament wyższy o 48.99 PLN. Dzwonię z reklamacją - dostaję informację, że 22 czerwca CP wysłał informację do Plusa, że kontrakt zostaje odpięty od smartdomu. Nie wiem, czy to jest niekompetencja konsultantów w obsłudze systemu i odpowiednim zaznaczaniu opcji podczas przedłużania umowy, czy sam system informatyczny jest taki kulawy, ale coraz bliżej jestem powiedzenia sobie pas. BTW, czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem, że po przedłużeniu umowy uprawniającej jeszcze z SD1 musiał składać reklamacje, bo mu zniżki zniknęły na produkt drugi i trzeci?
×
×
  • Create New...