Jump to content

333mateusz

Users
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About 333mateusz

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. Jeżeli chodzi o aktualizację danych to po pierwszym telefonie kazano mi się udać do APS. Zadzwoniłem z czystej ciekawości za godzinę i miła Pani powiedziała mi, że za chwilę to załatwi i tak się stało (dopisała moje drugie imię). Specjalista, nie mogę wysłać Ci wiadomości prywatnej.
  2. Witam. Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)?
  3. Witam. Po wypowiedzeniu umowy dostałem telefon od DUK. Oferta zaakceptowana, wysłali kuriera, ale nie mogłem odebrać przesyłki (dodatkowy dekoder), ponieważ mam dwa imiona, a na aneksie było tylko jedno (kurier sprawdził dowód). Mogę zmienić dane poprzez ICOK, czy muszę udać się osobiście do punktu obsługi?
  4. Cześć . W swoim pakiecie nie mam pakietu Rozrywka i Ekstraklasy (reszta jest), obecnie płacę 125 zł - Evobox plus MR. Wczoraj złożyłem wypowiedzenie (usunięcie kanału CBS Action). Co w najlepszym wypadku mogę dostać? Czy jest szansa na Ekstraklasę, żeby abonament został ten sam? Ewentualnie jakbym chciał dodatkowy dekoder, czy opłata i miesiące gratis się zmieniają?
  5. Witam. Jeżeli przy nowej umowie chciałbym dodatkowy dekoder to muszę odebrać go osobiście od kuriera, czy też mógłbym udać się do punktu obsługi i odebrać go w dogodnym dla mnie terminie?
×
×
  • Create New...