mihau Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Przyszła odpowiedź na reklamację. Wg tego co napisali w reklamacji zniżka na telewizję w ramach SmartDom nie przysługuje bo rachunek telefoniczny nie spełnia warunków SmartDom. Dziwne bo za internet zniżka jakoś normalnie jest naliczana. Ojciec za komórkę płaci większe rachunki niż kwota podana w opisie warunków SmartDom na stronie cyfrowego polsatu, więc mijają się z prawdą. Promocja dostępna dla Abonentów posiadających usługę Plusa lub Cyfrowego Polsatu za min. 49,90 zł przez okres min. 60 dni lub Abonentów posiadających krócej niż 60 dni za min. 59,90 zł/mies. usługę telewizji lub Internetu/telefonu w ofercie ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat) albo za min. 39,90 zł/mies. w ofercie bez sprzętu, ze sprzętem tylko na raty lub udostępnienie. Opłata nie obejmuje rat oraz opłat za udostępnienie sprzętu. Przy zakupie kolejnej usługi - innej niż posiadane (tj. telewizji, Internetu LTE lub Plus Abonamentu), z opłatą wg zasad określonych wyżej na okres min. 24 miesięcy, Abonenci otrzymają rabat 50% na abonament za tę usługę. Abonent może zakupić trzecią usługę (inną niż już posiadane) na okres min. 24 miesięcy, na którą otrzyma rabat obniżający miesięczny abonament maksymalnie do 1 zł, ale nie więcej niż o 18,99 zł. Dodatkowo Abonent, przy zawarciu lub przedłużeniu umowy na kolejną usługę Plus Abonament z opłatą wg zasad określonych wyżej dla maksymalnie 3 usług, otrzyma rabat 10 zł/mies. na abonament za tę usługę. Rabaty przez całą umowę dostępne w przypadku zachowania warunków promocji. Rabat dostępny najpóźniej od 2. pełnego okresu rozliczeniowego. Promocja dostępna do 27.04.2016 r. z możliwością przedłużenia. Szczegóły w regulaminie programu smartDOM 3 na www.plus.pl i www.cyfrowypolsat.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Witam! Ile umów na jedną osobę może zawrzeć abonent? W tej chwili mam podpisaną jedną umowę na siebie która zakończy się za 8 miesięcy. Czy mogę podpisać drugą dla nowych abonentów z promocji Happy Hours na pakiet Premium z HBO GO i dekoderem EvoBox za kwotę 79,99 zł. Generalnie tą starą chcę dociągnąć do końca i później z niej zrezygnować Edytowane 31 Marca 2016 przez wally79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Tak, można podpisać umowę drugą na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Czy istnieje możliwość dobrania multiroom w APS do umowy zawartej poprzez internet (obecne HH) ?? Myślę o okresie tuż po otrzymaniu dekodera (Evobox) do domu (najwyżej kilka dni) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Nie, w okresie promocyjnym nie ma ofert (nie tylko w APS-ach). Poza tym wykonując taki ruch, po okresie promocyjnym tracisz ofertę HH i podpisujesz przedłużenie umowy na nowych warunkach (Premium za 89,99 + MR). PS. 30 marca 2016 w temacie dla "nowych" było to już wyjaśniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Przyszła odpowiedź na reklamację. Wg tego co napisali w reklamacji zniżka na telewizję w ramach SmartDom nie przysługuje bo rachunek telefoniczny nie spełnia warunków SmartDom. Dziwne bo za internet zniżka jakoś normalnie jest naliczana. Ojciec za komórkę płaci większe rachunki niż kwota podana w opisie warunków SmartDom na stronie cyfrowego polsatu, więc mijają się z prawdą. Jeśli spełniasz kwotowy warunek na telefon, a oni twierdzą, że nie to piszcie ponownie reklamację, powołaj się na konkretny zapis/punkt w regulaminie promocji smartdom. Na internet na pewno masz zniżkę w ramach smartdom? Może za przedłużenie umowy, jako stały abonent? Masz w icok taki komunikat w szczegółach umowy: Usługi powiązane ofertą: Kontrakt uczestniczy w promocji Superoferta w SmartDom - produkt rabatowany jako drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihau Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Dwie komórki w Plusie i dwa abonamenty (na ruchunku z Plusa są sumowane),których suma wynosi ponad 80 zł ale pojedyńczo żaden nie przekracza kwoty 49,99. W cytacie z warunkami SmartDom jest napisane: Promocja dla Abonamentów posiadających usługę. I teraz pytanie jak to interepretować. Czy dwa abonamenty to jedna usługa - telefonia komórkowa czy dwie usługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dwie różne usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam Was proszę o pomoc, jak mam postąpić. W dniu 29.03.2016r. dokonałem zamówienia przez internet oferty Premium Happy Hours. Tego samego dnia dzwoniła do mnie konsultantka, której podałem swoje dane personalne (dane te są również w archiwum firmy, ponieważ byłem kiedyś ich abonentem). Do wspomnianej oferty zamówiłem antenę z konwerterem. Z uwagi na to, że nie dostałem żadnego sms-a, ani wiadomości na mój adres mailowy a konsultantka podała, że takowy będzie kontaktowałem się z CP, ale zapewniono mnie, że trzeba czekać itp. W dniu dzisiejszym zadzwoniłem na infolinię i jakie było moje zdziwienie, ponieważ mojego zlecenia (zamówienia) nie ma w ogóle w systemie. Bardzo miła Pani podała, że dokona stosownego zgłoszenia jako pilnego i jeszcze dzisiaj powinien nastąpić ze mną kontakt telefoniczny. Piszę tego posta ponieważ zrezygnowałem z usług nc+ i boję się, że nie będę mógł skorzystać z oferty Happy Hours, która kończy się w dniu jutrzejszym. Powiem szczerze, że czuję niesmak z dotychczasowej obsługi, czy ktoś też był tak ignorowany ? Co mam dalej zrobić ? Nadmieniam, że do chwili obecnej kontakt nie nastąpił ze strony CP. Czy to standard jakości CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihau Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/najczesciej-zadawane-pytania-smartdom-11062014.cp Na tej stronie znalazłem taki punkt: 14. Mam już telefon w Plusie Abonament i Internet LTE. Potrzebuję drugiego telefonu. Czy mogę skorzystać z oferty? Tak, może Pan zakupić w ramach oferty drugi telefon, a także telewizję Cyfrowego Polsatu. Produktem uprawniającym będzie wówczas Internet LTE. Czyli, że co? Jak się ma dwa telefony to wtedy w prawdzie za LTE płaci się pełną stawkę ale ma się zniżkę na telefon (oba telefony czy tylko jeden z nich?) i telewizję? Czy to dotyczy tylko jak LTE było zakupione w salonie Plusa? Drugi telefon musi być też w abonamencie czy może być jako komórka stacjonarna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zadzwoń i zamów. Gdyby się okazało, że jednak zamówienie się odnajdzie, to zwyczajnie z jednego zrezygnujesz lub nie odbierzesz przesyłki. To nie jest ignorowanie, tylko raczej brak chłodnego podejścia do sprawy w mojej ocenie. Nie liczy się data, kiedy Ty zamówienie klikniesz na stronie, tylko moment przyjęcia zamówienia przez operatora. Zamówienia są realizowane w kolejności zgłoszeń. Pomijam fakt, że załatwianie takiej sprawy na ostatni moment niesie z sobą takie ryzyko. Poza tym trzeba zawsze zakładać przy zamówieniach usług z kurierem, że sama obsługa kurierska może trwać 2-3 dni robocze, a jeszcze musi sam operator skompletować Twoje zamówienie i przekazać kurierowi. Jak już Ci wcześniej napisano na stronie www CP jest informacja o 7 dniach roboczych na realizację zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie mogę zamówić telefonicznie, ten HH mogę tylko zamówić przez stronę internetową i czekać na potwierdzenie przez konsultanta. Dzisiejsza rozmowa o której pisałem wyżej wskazywała, że jeżeli skończyła by się oferta HH to i tak mi zostanie przyznana, ponieważ było to niezależne ode mnie. Ale widząc jak podchodzą do mnie (jeden konsultant miał się zorientować co tam z moją przesyłką i zapewnieniem że do mnie oddzwoni nie uczynił tego do dzisiaj) ta HH przemknie mi koło nosa Dlatego pytałem, czy takie podejście to norma w CP ? Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dziś zadzwoniłem do BOK CP i jak mi powiedziano konsultant nie ma wejścia do bazy zamówień HH. Zajmuje się tym tylko dział sprzedaży, który pracuje tylko w dni robocze. Zamówieniami z weekendu zaczną się zajmować dopiero od poniedziałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/najczesciej-zadawane-pytania-smartdom-11062014.cp Na tej stronie znalazłem taki punkt: Czyli, że co? Jak się ma dwa telefony to wtedy w prawdzie za LTE płaci się pełną stawkę ale ma się zniżkę na telefon (oba telefony czy tylko jeden z nich?) i telewizję? Czy to dotyczy tylko jak LTE było zakupione w salonie Plusa? Drugi telefon musi być też w abonamencie czy może być jako komórka stacjonarna? Za internet i pierwszy telefon będzie płacił 100%. SmartDom będzie miał na drugi telefon (umową uprawniającą jest internet), zniżka 50% i ewentualnie jak weźmie telewizję to rabat kwotowy na nią jako 3 usługa. Pierwszy telefon jest tutaj bez znaczenia, gdyż nie ma na niego smartdomu, można go w ogóle nie wspominać. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihau Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Czy przypadkiem nie jest tak, że to by zadziałało tylko wtedy gdy LTE i telewizja zostały by kupione zanim została kupiona druga komórka i/lub przed zakupem drugiej komórki miało SmartDom na podstawie abonamentu pierwszej komórki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafloo Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam Was proszę o pomoc, jak mam postąpić. W dniu 29.03.2016r. dokonałem zamówienia przez internet oferty Premium Happy Hours. Tego samego dnia dzwoniła do mnie konsultantka, której podałem swoje dane personalne (dane te są również w archiwum firmy, ponieważ byłem kiedyś ich abonentem). Do wspomnianej oferty zamówiłem antenę z konwerterem. Z uwagi na to, że nie dostałem żadnego sms-a, ani wiadomości na mój adres mailowy a konsultantka podała, że takowy będzie kontaktowałem się z CP, ale zapewniono mnie, że trzeba czekać itp. W dniu dzisiejszym zadzwoniłem na infolinię i jakie było moje zdziwienie, ponieważ mojego zlecenia (zamówienia) nie ma w ogóle w systemie. Bardzo miła Pani podała, że dokona stosownego zgłoszenia jako pilnego i jeszcze dzisiaj powinien nastąpić ze mną kontakt telefoniczny. Piszę tego posta ponieważ zrezygnowałem z usług nc+ i boję się, że nie będę mógł skorzystać z oferty Happy Hours, która kończy się w dniu jutrzejszym. Powiem szczerze, że czuję niesmak z dotychczasowej obsługi, czy ktoś też był tak ignorowany ? Co mam dalej zrobić ? Nadmieniam, że do chwili obecnej kontakt nie nastąpił ze strony CP. Czy to standard jakości CP ? Oferta HH jest czasowa nie ma limitów ilościowych, tzn kto złoży zamówienie to otrzyma ofertę (tak ja to odczytuję) ja złożyłem zamówienie 31 i do tej pory nie było kontaktu. Trochę to trwa ale takich uciekinierów z nc+ jest więcej . Na kontakt z konsultantem trzeba czekać dobę. Także spokojnie promocja HH trwa do poniedziałku do 12:00 więc do tego terminu można składać zamówienia. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez Mr. Orbita Poprawione cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Czy przypadkiem nie jest tak, że to by zadziałało tylko wtedy gdy LTE i telewizja zostały by kupione zanim została kupiona druga komórka i/lub przed zakupem drugiej komórki miało SmartDom na podstawie abonamentu pierwszej komórki? Nie możesz mieć dwa razy tej samej usługi w smartdom. Jakby pierwsza komórka była w SD, to drugiej już tam nie podepniesz pod ten sam smartdom. Jeśli wcześniej miałbyś internet i TV już w smartdom to nowy kontrakt na telefon może być jako 3 usługa, o ile spełnisz warunki promocji. Posiadany wcześniej telefon nie ma tutaj żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihau Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nie możesz mieć dwa razy tej samej usługi w smartdom. Jakby pierwsza komórka była w SD, to drugiej już tam nie podepniesz pod ten sam smartdom. Jeśli wcześniej miałbyś internet i TV już w smartdom to nowy kontrakt na telefon może być jako 3 usługa, o ile spełnisz warunki promocji. Posiadany wcześniej telefon nie ma tutaj żadnego znaczenia.Nie chodzi mi o to żeby dwie komórki były podpięte pod SD.Dwie komórki zostały kupione zanim został kupiony internet i telewizja. Abonament żadnej z komórek nie spełnia warunku SD ale Internet już spełnia. Czy wobec tego załapuję się na to co piszą w punkcie 14, że usługą uprawniającą staje się Internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak, punkt 14 ma zastosowanie. Internet będzie uprawniał do smartdomu. Wtedy możesz wziąć nowy abo na tv i nowa komórkę w ramach SmartDom. Być może jest tez opcja przedłużenia jednej z obecnych komórek w SmartDom, nie czytałem obecnego regulaminu. Najlepiej zadzwoń na infolinie i popytaj o oferty z SmartDom. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihau Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dowiedziałem się, że usługa na, którą ma się najwyższy abonament staje się usługą nr 1 i,że druga usługa też musi spełniać minimalną wysokość abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Tak z ciekawości - zrywając umowę przed jej końcem, ulega ona rozwiązaniu na dzień cyklu rozliczeniowego, czy od razu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Z końcem cyklu rozliczeniowego z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Pytanie do osób, które już zamówiły pakiet Eleven. Macie w ICOK gdzieś zaznaczone, że wykupiliście ten pakiet? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Mr. Orbita Przenoszę ponownie, gdyż okazało się, że dalsze odpowiedzi nie pasują do wątku iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Czynsz za dekoder płaci się od pierwszego miesiąca, czy po okresie promocyjnym? I czy jest szansa na usunięcie go przy ofercie Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD w zamian może za coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 @mingo - Nie wykupywaliśmy bo są promocyjnie dostępne więc na razie nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.