Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o płatności w CP to nie zawsze warto wierzyć w komunikaty na telewizorze. Ostatnio pojawiło mi się info że zbliża się czas zapłaty za abonament. Zdziwiłem się bo ostatnio wpłaciłem za 3 miesiące z góry i na pewno coś na koncie zostało. Więc olałem to i nie płaciłem, tego komunikatu już teraz nie ma. Wiedziałem że mam wolne środki na koncie bo mam dostęp do konta z płatnościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Familijnym MAX HD są jeśli się nie mylę wszystkie dekodery HD od CPT czyli HDxxxx, Samsung DSB-H370G, wszystkie Echostary HD, oraz Nowy dekoder Evobox. Natomiast od 15 lutego nie są oferowane w żadnych ofertach dekodery PVR HD7000 i Sagemcom ESI-88.

 

PS. Z dekoderem Samsung DSB-H370G i wszystkimi Echostarami HD może być problem z dostępnością w APS, ale pewnie można w niektórych nielicznych APSach je jeszcze dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chcę cofnąć wysłane i potwierdzone już wypowiedzenie umowy z okresu podstawowego. Czy mam to zrobić na piśmie? Jaka powinna być treść takiego pisma? Mam Rodzinny HD i chcę przy nim pozostać, ale nie wiem na jak długo, bo nie wiem czy ręczna zostanie w Polsacie?  Czy cofając wypowiedzenie przejdę na umowę na czas nieokreślony? Czy będę płacił tyle samo i będę miał taki sam czas na jej wypowiedzenie - 1 miesiąc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam pytanie czy w czasie obowiązywania umowy jest możliwa zmiana pakietu na inny w wyższej cenie?

obecnie moje zobowiązanie to Familijny Max + Film + Sport + Cinemax a chciałbym zmienić na Familijny Max + HBO ?

Edytowane przez misiuf1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do 29 lutego jestem w NC+ i na 99% nie przedłużę z nimi umowy po 8 latach niestety oferują mi warunki nie do zaakceptowania i mam pytanie gdy np 4 marca zdecyduję się na podpisanie umowy z Polsatem to okres rozliczeniowy będzie zawsze od 4 dnia miesiąca? bo w nc+ okres rozliczeniowy zawsze jest od 1 dnia miesiąca a ten pierwszy niepełny miesiąc był i jest w nc+ gratis jak to jest w cyfrowym polsacie?

Edytowane przez jozef76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam pytanie czy w czasie obowiązywania umowy jest możliwa zmiana pakietu na inny w wyższej cenie?

obecnie moje zobowiązanie to Familijny Max + Film + Sport + Cinemax a chciałbym zmienić na Familijny Max + HBO ?

Tylko przedłużenie umowy w tym wypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze takie pytanie czy dla przechodzących z NC+ są jakieś dodatkowe rabaty czy lepsza oferta? czy ktoś się orientuje bo Pani w punkcje Cyfrowego Polsatu próbowała mi wmówić że jak przechodzę z nc+ to będę miał lepsze ceny niż nowy klient który nie przechodzi z konkurencji? jak to jest ktoś sie orientuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewertowałem wątek i nie do końca znalazłem odpowiedz na moje wątpliwości , dodam że Pani na infolinii całkowicie się pogubiła w wyjaśnianiu moich wątpliwości. Na koniec grudnia 20015 roku przedłużyłem umowę na TV Polsat Cyfrowy o kolejne 12 m-cy. , a parę dni temu zobaczyłem ofertę Smart Dom nad którą się zastanawiam , a szczegółowo dotyczy usługi TV i Telefon na który jest opcja -50% , dodam jeszcze że przenosił bym mój obecny numer telefonu. Pytanie moje to jak wygląda sprawa gdy kończy się jedna umowa np.TV którą nie przedłużam i kończę współpracę z Polsatem , a na usługi gsm mam jeszcze umowę ważną np. 15 m-cy , czy wysokość abonamentu na telefon zostanie podwyższona do obowiązującej w danym pakiecie usług? .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od razu przepraszam jeżeli było już to pytanie, ale czytanie 360 stron forum mnie przeraża ;) . Otóż zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem (przechodziłem od konkurencji ) początkiem lutego na pakiet Familijny HD , więc przez 6 miesięcy mam mieć pakiet Max HD to rozumiem, ale czy ktoś się orientuje przez jaki okres czasu powinienem mieć wszystkie kanały? Ponieważ od czasu podpisania umowy je miałem, a dzisiaj mi je wyłączyli... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od razu przepraszam jeżeli było już to pytanie, ale czytanie 360 stron forum mnie przeraża ;) . Otóż zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem (przechodziłem od konkurencji ) początkiem lutego na pakiet Familijny HD , więc przez 6 miesięcy mam mieć pakiet Max HD to rozumiem, ale czy ktoś się orientuje przez jaki okres czasu powinienem mieć wszystkie kanały? Ponieważ od czasu podpisania umowy je miałem, a dzisiaj mi je wyłączyli... 

Dostęp do pakietu Premium miałeś na 1 miesiąc. Przy podpisywaniu umowy w APS-ie powinni ci o tym powiedzieć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do miesiąca działa tak zwany pakiet techniczny.Ja to samo co ty, wczoraj wyłaczyli mi HBO.Jest to normalne działanie.Ten czas może być krótszy jeżeli dekoder dłuzej leżakuje w punkcie,ale obsługa to wie i powinna udzielić informacji.

Edytowane przez marik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...