hruszcz Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Każdy Klient ma indywidualny rachunek, więc spokojnie - pieniądze trafią tam, gdzie powinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Jeśli chodzi o płatności w CP to nie zawsze warto wierzyć w komunikaty na telewizorze. Ostatnio pojawiło mi się info że zbliża się czas zapłaty za abonament. Zdziwiłem się bo ostatnio wpłaciłem za 3 miesiące z góry i na pewno coś na koncie zostało. Więc olałem to i nie płaciłem, tego komunikatu już teraz nie ma. Wiedziałem że mam wolne środki na koncie bo mam dostęp do konta z płatnościami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicramTV Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Czy jeśli umowę zawieram przez net i mam awarię dekodera to odsyłam go ? czy możliwa jest wymiana w dowolnym APS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Wymiana możliwa jest dowolnym APS . Edytowane 21 Lutego 2016 przez gawcio125 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicramTV Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Wymieniasz w dowolnym APS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibi Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Pewnie odpowiedź już gdzieś padła ale nie mogę znaleźć, jakie dekodery dają w pakiecie Familijny Max HD ? bo chyba nie ma możliwości wyboru? wszystkie są OK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 W Familijnym MAX HD są jeśli się nie mylę wszystkie dekodery HD od CPT czyli HDxxxx, Samsung DSB-H370G, wszystkie Echostary HD, oraz Nowy dekoder Evobox. Natomiast od 15 lutego nie są oferowane w żadnych ofertach dekodery PVR HD7000 i Sagemcom ESI-88. PS. Z dekoderem Samsung DSB-H370G i wszystkimi Echostarami HD może być problem z dostępnością w APS, ale pewnie można w niektórych nielicznych APSach je jeszcze dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja00 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam. Chcę cofnąć wysłane i potwierdzone już wypowiedzenie umowy z okresu podstawowego. Czy mam to zrobić na piśmie? Jaka powinna być treść takiego pisma? Mam Rodzinny HD i chcę przy nim pozostać, ale nie wiem na jak długo, bo nie wiem czy ręczna zostanie w Polsacie? Czy cofając wypowiedzenie przejdę na umowę na czas nieokreślony? Czy będę płacił tyle samo i będę miał taki sam czas na jej wypowiedzenie - 1 miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 W tym wypadku zazwyczaj wystarczy telefon do CP. Po potwierdzeniu danych osobowych powinni anulować wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem, bo mi 3 lata temu kazali wysłać rezygnację z wypowiedzenia umowy listownie z moim podpisem. Ale możliwe, że poszli po rozum do głowy. Edytowane 24 Lutego 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiuf1 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) Witam mam pytanie czy w czasie obowiązywania umowy jest możliwa zmiana pakietu na inny w wyższej cenie? obecnie moje zobowiązanie to Familijny Max + Film + Sport + Cinemax a chciałbym zmienić na Familijny Max + HBO ? Edytowane 26 Lutego 2016 przez misiuf1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef76 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Witam do 29 lutego jestem w NC+ i na 99% nie przedłużę z nimi umowy po 8 latach niestety oferują mi warunki nie do zaakceptowania i mam pytanie gdy np 4 marca zdecyduję się na podpisanie umowy z Polsatem to okres rozliczeniowy będzie zawsze od 4 dnia miesiąca? bo w nc+ okres rozliczeniowy zawsze jest od 1 dnia miesiąca a ten pierwszy niepełny miesiąc był i jest w nc+ gratis jak to jest w cyfrowym polsacie? Edytowane 27 Lutego 2016 przez jozef76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Tak tu okres rozliczeniowy to dzień podpisania umowy a nie 1 dzień miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam mam pytanie czy w czasie obowiązywania umowy jest możliwa zmiana pakietu na inny w wyższej cenie? obecnie moje zobowiązanie to Familijny Max + Film + Sport + Cinemax a chciałbym zmienić na Familijny Max + HBO ? Tylko przedłużenie umowy w tym wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef76 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Jeszcze takie pytanie czy dla przechodzących z NC+ są jakieś dodatkowe rabaty czy lepsza oferta? czy ktoś się orientuje bo Pani w punkcje Cyfrowego Polsatu próbowała mi wmówić że jak przechodzę z nc+ to będę miał lepsze ceny niż nowy klient który nie przechodzi z konkurencji? jak to jest ktoś sie orientuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Multirooma x3 masz w cenie pojedynczego i tyle. Oferty masz w sygnaturze @swojadroga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef76 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Multirooma x3 masz w cenie pojedynczego i tyle. Oferty masz w sygnaturze @swojadroga. jestem tu nowy na forum gdzie znajdę @swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 3 post od góry na tej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek.g Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 To nazwa użytkownika, więc znajdziesz go np. poprzez wyszukiwarkę: https://forum.satkurier.pl/user/12574-swojadroga/ Tu link do ofert: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/page-182#entry1098357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Przewertowałem wątek i nie do końca znalazłem odpowiedz na moje wątpliwości , dodam że Pani na infolinii całkowicie się pogubiła w wyjaśnianiu moich wątpliwości. Na koniec grudnia 20015 roku przedłużyłem umowę na TV Polsat Cyfrowy o kolejne 12 m-cy. , a parę dni temu zobaczyłem ofertę Smart Dom nad którą się zastanawiam , a szczegółowo dotyczy usługi TV i Telefon na który jest opcja -50% , dodam jeszcze że przenosił bym mój obecny numer telefonu. Pytanie moje to jak wygląda sprawa gdy kończy się jedna umowa np.TV którą nie przedłużam i kończę współpracę z Polsatem , a na usługi gsm mam jeszcze umowę ważną np. 15 m-cy , czy wysokość abonamentu na telefon zostanie podwyższona do obowiązującej w danym pakiecie usług? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz131 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Witam. Od razu przepraszam jeżeli było już to pytanie, ale czytanie 360 stron forum mnie przeraża . Otóż zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem (przechodziłem od konkurencji ) początkiem lutego na pakiet Familijny HD , więc przez 6 miesięcy mam mieć pakiet Max HD to rozumiem, ale czy ktoś się orientuje przez jaki okres czasu powinienem mieć wszystkie kanały? Ponieważ od czasu podpisania umowy je miałem, a dzisiaj mi je wyłączyli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Witam. Od razu przepraszam jeżeli było już to pytanie, ale czytanie 360 stron forum mnie przeraża . Otóż zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem (przechodziłem od konkurencji ) początkiem lutego na pakiet Familijny HD , więc przez 6 miesięcy mam mieć pakiet Max HD to rozumiem, ale czy ktoś się orientuje przez jaki okres czasu powinienem mieć wszystkie kanały? Ponieważ od czasu podpisania umowy je miałem, a dzisiaj mi je wyłączyli... Dostęp do pakietu Premium miałeś na 1 miesiąc. Przy podpisywaniu umowy w APS-ie powinni ci o tym powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Do miesiąca działa tak zwany pakiet techniczny.Ja to samo co ty, wczoraj wyłaczyli mi HBO.Jest to normalne działanie.Ten czas może być krótszy jeżeli dekoder dłuzej leżakuje w punkcie,ale obsługa to wie i powinna udzielić informacji. Edytowane 8 Marca 2016 przez marik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.