myster Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Najlepiej spróbować na infolinii lub w DUK. Powinni się zgodzić na wyższy pakiet. Ktoś tu juz kiedys pisał, że zwiększył pakiet w trakcie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Jeśli umowę podpisał APS-ie to raczej "kuper mokry" ale warto do DUKu zadzwonić jak @myster sugeruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Dzwoniłem na infolinię i jest mozliwość przejścia na wyższy abonament i dobranie multiroomu do mojego modułu cam ale dopiero po okresie 6 miesięcy darmowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Spróbuj tu pogadać Powiedz, że z nc+ zmigrowałeś i spodobała Ci się oferta, ale wolałbyś wyzszy pakiet i takie tam. Dobra ściema nie jest zła, zresztą to im powinno być na rekę, że bierzesz wyższy abonament i jest chcesz multiroom dobrać. Dział Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu (DUK)Telefon: 222 127 128 Oni więcej mogą, chyba, że już tu dzwoniłeś. Chyba, że zamawiałeś przez www to możesz umowę rozwiązać bez podania przyczyny do 14 dni wg prawa. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/pouczenie-o-odstapieniu-od-umowy.pdf Edytowane 29 Września 2015 przez myster 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Dzwoniłem na 222 127 222 i powiedziała,że dopiero po okresie darmowym. Wiem,że mam 14 dni na odstąpienie od umowy ale wszystko pięknie działa na module i chce zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) No to pogadaj z DUK (nr wyzej) i powiedz, ze odstąpisz od umowy, jak nie chcą pakietu zwiększyć i dać multiroomu Powinno przejść. Edytowane 29 Września 2015 przez myster 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Dzwoniłem do DUK. Muszę czekać pól roku. Mogę odstąpić i podpisać nową umowę. Nie zależy im. Nie mam aż takiego ciśnienia na już. Mam jeszcze do końca roku w drugim pokoju nc+ więc jakoś sobie poradzę. Wziąłem polsat z modułem żeby sprawdzić czy to będzie działać na moim tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 No to im wyślij wypowiedzenie wtedy zamiast Ty do nich to oni będą się Tobie czapkować a nawet jak nie zadzwonią to umowę rozwiążesz i najwyżej zawrzesz nową taką jak tobie będzie pasowało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 W okresie bezpłatnym nie da się nic zrobić. Tylko odstąpienie od umowy wchodzi w rachubę i zapłata za wykorzystany okres, bo jak rozumiem wyraziłeś zgodę na świadczenie usług natychmiast. Potem zawarcie nowej umowy z wszystkimi usługami jakie potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) A jak mam pakiet Familijny HD + Max HD (2 mies. za free) i wyłączyłem go przed końcem darmowego okresu i teraz chciałbym do niego powrócić to jak to wygląda? Po prostu zaznaczam Max HD w ICOK i włączany jest od razu czy od nowego okresu rozliczeniowego? (w moim przypadku 9 dnia miesiąca). Ewentualne potem wyłączenie też odbywa się bezproblemowo? Nie spowoduje to też utraty zniżek w SmartDomie (trzeci produkt)? Edytowane 30 Września 2015 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Od nowego okresu będzie wlaczony pakiet. Elastyczność nie zmienia rabatów SmartDom. Możesz ewentualnie poprosic przez infolinię by nadali promocyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Od 1 października kanałami niegwarantowanymi umową zostaną: Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Play, TV4, TNT, Cartoon Network, E!, 13 Ulica, SciFi Universal, Universal Channel HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Ciekawe czemu kanały Universalu są niegwarantowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Trzeba by pogrzebać, czy aby przypadkiem umowa się nie kończy miedzy CP a Universalem. Swego czasu z tego powodu cała paczka Discovery wyleciała do niegwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 @swojadroga: A na ile lat CP z reguły podpisuje umowy? Bo w listopadzie miną 3 lata od dodania ich do oferty https://satkurier.pl/news/80316/kanaly-universal-networks-international-w-cp.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 TVN jest/był(?) chyba na 4 lata jak pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Na stronie http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/897271,prawo-konsumenckie-przez-telefon-mozna-porozmawiac-interesu-zrobic-sie-nie-da.html Pojawił się art. dotyczący przedłużania umów z CP. Prawnicy którzy się tam wypowiadają twierdzą że przedłużenie umowy to w zasadzie nowa umowa.i że klient powinien potwierdzić na jakimś nośniku że zgadza się na takie warunki. Jednak to fikcja jest. W przypadku przedłużenia telefoniczicznego dostaje potwierdzenie na papierze lub mejla jeśli ma i tyle, niczego nie odsyła. W ustawie jest napisane, że takie potwierdzenie powinno być wysłane w najbliższym czasie od złożenia zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Kto pomoże:umowę podpisałem w grudniu 2013 na 29 miesięcy,ale w umowie nie mam spisu kanałów gwarantowanych,gdzie mogę taką listę znaleść aby odpowiadała mojej umowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Mam pytanie do Was. Dzisiaj zamawiałem przez infolinię 222127222 usługę Cyfrowego Polsatu Oferta elastyczna: Rodzinny HD Przez pierwsze 6 miesięcy oglądasz pakiet Familijny HD i nic za niego nie płacisz. Konsultant co najmniej dwu krotnie zapewniał mnie że kanały Polsat Sport SD i Polsat Sport Ekstra SD są gwarantowane. Patrząc na stronę CP w/w kanały dostępne promocyjnie (nie wchodzą w skład jakiegokolwiek Pakietu) dla Abonentów: od Pakietu Rodzinnego HD - Polsat Sport, Polsat Sport Extra i jak to jest naprawdę gwarantowane czy nie gwarantowane? Na co zwrócić uwagę jak dostanę dokumenty do podpisu jest tam jakiś zapis odnośnie kanałów gwarantowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Polsat Sport HD i Polsat Sport Extra HD są gwarantowane w pakiecie Sport HD. W niższych pakietach dostępne są niegwarantowane Polsat Sport i Polsat Sport Extra, w wersji SD oczywiście. Do umowy jest dołączony m.in. Promocyjne Warunki Umowy z wykazem kanałów gwarantowanych. Poza tym na maila powinieneś dostać wzór umowy z regulaminami, które przywiezie kurier. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 @ swojadroga dzięki za odpowiedż. Nie dostałem na meila ani wzoru umowy ani regulaminów tylko meila Powiadomienie o zmianie statusu zamówienia Potwierdzamy złożenie zamówienia. Wysłałem zapytanie na adres zwrotny o braku dokumentów i potwierdzeniu oferty odnośnie kanałów PS i PSE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Tylko, że kanały PS(przed wszystkim) i PSE są dla wielu abonentów tym po co trzymają oni CP. Siatka, kosz, piłka pojawiają się na kanale SD Polsatu Sport tak samo jak w wersji HD, więc po ewentualnej likwidacji zwykłej wersji PS mogliby potracić abonentów. Albo te kanały przejdą całkowicie do HD i zostaną w takich pakietach jakich były, albo zostawią wersje SD do końca oferty Familijnej, czy MINI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Zobaczę co mi odpiszą. Skoro konsultant potwierdził w rozmowie że PS i PSE są gwarantowane przy złożeniu zamówienia a jak w papierach nie będą to wprowadził mnie w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Witam. Od sierpnia 2013 posiadam umowę z CP na 29 okresów rozliczeniowych, czyli do końca stycznia 2016. W umowie mam 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Wysyłać wypowiedzenie teraz czy w związku z nową ustawą obejmuje mnie 1-miesięczne wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Masz 1 miesięczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.