swojadroga Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Link w moim podpisie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Czyli wychodzi na to że będą kolejne zmiany po przejściu na MPEG4 i cennik jest inny w umowach o różnych terminach typu 18 miesięcy. A zazwyczaj jakie pudła dają jako MR na teraz? Bo ja teraz nic nie biorę zbieram tylko dane ale nie sądze by wiele się zmieniło w ciagu 12 miesięcy za wyjątkiem 4k LOL . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Dzięki za informacje. Ciężko było BABIE o tym powiedzieć ? Co za ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Grzecznie przecież napisałem Kobiecie, a że nie przebywam tutaj 24h to trochę trwało. A to dużymi literami nie było do Ciebie, tylko do @asiafan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Nie, myślałem o BABIE z punktu CP, z którą rozmawiałem przez telefon. Produkowałem się jak [beep], dzwoniłem do dwóch różnych punktów oraz infolinii. Informowałem, że coś nie gra bo rozmawiałem z infolinią CP i zaprzeczają iż tak można na normalnej umowie rezygnować sobie. Wystarczyło aby dodały jedna z drugą, że istnieje w CP instytucja "TV na próbę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Można jaśniej ?Jakie to są oferty na próbę ? Mnie bardziej chodzi o prawo polskie. Czy mogę podpisać umowę i się z niej wycofać do 10 dni ? Pytałem się telefonicznie w punkcie sprzedaży i mi potwierdzali, że TAK, mam możliwość oddania sprzętu i zrezygnowania z umowy nie ponosząc żadnych kosztów. Do 14 dni na odległość to wiem na 100%, że tak. Ale co z umową na miejscu ? Nie bralem oferty na probe a gosc w APS i tak mowil, ze moge odstapic od umowy, ale ile w tym prawdy ?? Mam problem i to duzy. Zakonczylem normalnie umowe, wypowiedzenie zlozone na 4 miesiace przed terminem, dokonalem wszystkich oplat terminowo, wylaczli mi zgodnie z planem, dekoder oddalem na drugi dzien po wylaczeniu kanalow. Nastepnego dnio poszedlem do punktu podpisac nowa umowe i okazalo sie , ze nie moge bo jakies pieniazki zalegam! SZOK od razu dzwonie na infolinie i okazuje sie ze 96 groszy za zerwanie umowy na dzien przed czasem! Ale tak nie bylo i od razu na lini zgloszona reklamacja bo w tym momencie jestem uziemiony i nie moge wziasc Polsatu! Pan powiedzial , ze zaznaczy za sprawa pilna i tak do trzech dni ktos zadzwoni. Telefonu brak wiec ja dzwonie po 4 dniach i dalej nic nie wiadomo i jeszcze nikt ta reklamacja sie nie zajal. W ogole na polaczeniu bylem przez 13 minut bo ciagle cos sprawdzali i kazali czekac. Na polaczenia telefoniczne stracilem juz 6x tyle. Napisalem maila opisalem sytuacje i dalej nic. Tak to wszystko wyglada w Cyfrowym Polsacie ??? O wyniku reklamcji poinformuje tu. Gdyby o mnie chodzilo to po takim czyms juz wiecej Polsatu bym nie wzial. Wplacilem te 96 groszy a po reklamacji sie zobaczy jak bedzie i tak dzis znowu na telefony wydalem 4 zeta Sprawa jeszcze nie zakonczona jest. Jeszcze nic na temat reklamacji nie dostalem. Doszedl za to list informujacy , ze mam zaplacic 96 groszy data wystawienia 4.07 platnosc do 18.07 a otrzymalem dnia 20.07. To juz stare bo , zeby wziasc Polsat musialem wplacic te 96 groszy. Notka "Kara za rozwiazanie umowy w okresie podstawowym" Moje wypowiedzenie tak bylo napisane i zlozone w APS 03.02.2015 (umowa byla do 2.07.2015) Uprzejemie informuje ze wypowiadam umowe ze skutkiem na koniec okresu podstawowego z zachowaniem 3miesiecznego okresu wypowiedzenia i tu numer umowy Ostatnoia platnosc 2.06 wylaczenie kanalow 2.07 oddanie dekodera 3.07 nota obciazeniowa 4.07 Zadnego bledu z mojej strony nie bylo, Zlozone i przyjete wypowiedzenie na 5 miesiecy przed koncem Oni mowia , ze zerwalem umowe JEDEN DZIEN przed terminem ??!!! Dalej bez zadnej informacji z Polsatu. Czy to jest powazne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Jak już ktoś Ci tutaj wspominał, Cyfrowy Polsat ma 30 dni na odpowiedź na Twoją reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Tak 30 dni lub w ogole moga nie odpowiedziec ?! Serio?! Dzis minal dokladnie 4 tydzien a gdybym nie wplacil tych 96 groszy to bym czekal bo nie moglem wziasc polsatu a sprawa miala byc szybko zalatwiona ehhh. Jak mozna tak traktowac potencjalnych klientow ? A co by bylo gdyby kwota byla jakas duzo wieksza ? Naprawde gdyby to szybko zalatwili bylo by ok a tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 A Ty złożyłeś reklamację (podpisywałeś coś w APS-ie)? Czy może pracownik zrobił zgłoszenie z prośbą o interwencję w wewnętrznym Dziale Wsparcia Sprzedaży? To drugie nie jest reklamacją kliencką i żadnej odpowiedzi Ty nie otrzymasz, a wpłacając sporną zaległość "ukręciłeś sprawie łeb". Napisz przez ICOK reklamację z precyzyjnym żądaniem, czego oczekujesz zgodnie z wymogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Dnia 4.07 jak poszedlem do punktu i sie okazalo , ze nie moge dostac nowej umowy bo cos zalegam to od razu zadzwonilem na infolinie z zapytaniem. Facet powiedzial o tych 96 groszach i powiedzial, ze sam teraz nic nie moze zrobic tylko przyjac reklamacje. Zrobil to i podal numer ktorego i tak nie zapisalem bo po co skoro mowil , ze sprawa bedzie pilna i bedzie zalatwiona do 3 dni. Pozniej zawdzonilem jeszcze raz 7.07 i poprosilem o ten numer reklamcji i otrzymalem wiec reklamacja chyba zgloszona DA/2015/07.04 to poczatek numeru zgloszenia. Facet mowil o reklamacji nie zgloszeniu. Do tego jeszcze opisalem cala sprawe wraz numerem i wyslalem na ich maila, nic procz potwierdzenia jeszcze nie otrzymalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 A czego żądałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 A czego mialem zadac w tamtej chwili? Przede wszystkim wyjasnienia zaleglosci skoro wszystko odbylo sie jak nalezy, chodzi o zakonczenie umowy. Mysle , ze oni odpowiedza data bedzie do 30 dni a list dotrze z opoznieniem 3 tygodniowym tak bylo przy notce o tych 96 groszach. Teraz jeszcze dwie sprawy ktorych klient CP napewno by sie nie spodziewal. Pierwsza; gdy oddaje sie dekoder otrzymuje sie potwierdzenie zwrotu, wszystko ladnie pieknie sa pieczatki podpisy a na nim BRAK DATY ! Druga; to sprawa samego rozwiazania umowy oddaje pismo (w APS) plus kopie gosc z CP przyjmuje drukuje swoje sa pieczatki podpisy i oddaje moje nie podbite , kto by pomyslal rozwiazujac umowe pierwszy raz z CP, ze majac wydruk, pieczatki podpisy ŻĄDAĆ pieczatki na swoim pismie. Mialem juz kilka roznych abonamentow i wszyskie zakonczone bez zadnych komplikacji. Wrocmy do CP jak sie okazalo , ze sa problemy to czytam na dole "Uwaga! Potwierdzenia wazne tylko z orginalnym wnioskiem zlozonym przez Abonenta!" Dlaczego oddal niczego nie swiadomemu klientowi pan w APS nie podbite ? Licza na to, ze ktos sie nie dopatrzy ?! Ale to tylko tak na marginesie bo nie jest to w moim wypadku tak wazne, ale tak naprawde prawie kazdego tak moga zrobic. Jak moze nie byc daty kiedy zostal zwrocony dekoder ? Dlaczego pracownik nie podbija orginalnego wniosku , ktory zostal mu wreczony? I jeszcze jedno przez dwa dni nie chciano przyjac wniosku o rozwiazanie umowy tlumaczac to awaria choc punkt pracowal normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Ktoś się orientuję czy jeżeli mam telefon w Plusie to można podpisać 2 umowy z CP za pół ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Jedną! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter345 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Dostalem dzis do zaplaty 679,25 zl za 4 dni spoznienia z oddaniem dekoderow, mam pytanie liczy się data stempla czy data dostarczenia. I czy moge sie odwolac na pismie? I czy to cos da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Nic to nie da, bo masz cały miesiąc na oddanie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter345 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Sprobuje jeszcze jutro w UOKIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 A niby co ma UOKiK Ci pomóc jak w umowie masz jasno zapisane, że masz 30 dni na oddanie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Pisz do nich z prośbą o umożenie. Zawsze warto spróbować. UOKIK nic tutaj nie pomoże, jak posał @bober1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Dostalem dzis do zaplaty 679,25 zl za 4 dni spoznienia z oddaniem dekoderow, mam pytanie liczy się data stempla czy data dostarczenia. I czy moge sie odwolac na pismie? I czy to cos da. Nie spiesza sie z odpowiedziami, u mnie dzis mija 32 dzien i zadnego odzewu na zlozona reklamacje dnia 4.07.2015. Tak z ciekawosci spytam sprawdz czy masz date zdania dekodera na swoim pismie ktore dostales zwracajac dekoder(y), bo u mnie daty zdania dekodera nie ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter345 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Mam bowiem pocztą wysłałem ,od nich potwierdzenia odbioru niemam akurat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Cześć mam takie pytanie. Może już to było wyjaśniane. Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta? Jak wyglądają procedury? Czy wystarczy że ktoś z rodziny pójdzie do salonu i przedstawi akt zgonu, czy może trzeba to wysłać pocztą wraz z pisemnym wypowiedzeniem? Umowa może być rozwiązana bez kary, czy trzeba płacić abonament do końca umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Napisz rezygnację z wszystkimi danymi zmarłej osoby, nr umowy itp. i należy koniecznie dołączyć ksero aktu zgonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ok. Mnie nikt nie umarł. Tak tylko pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Napisz rezygnację z wszystkimi danymi zmarłej osoby, nr umowy itp. i należy koniecznie dołączyć ksero aktu zgonu. Inaczej! Składasz tylko pisemną informację, że osoba ta - abonent waszej telewizji - zamieszkała tu nie żyje. Własnoręczny odpis. (Na zgłoszeniu nie ma wymogu zamieszczania danych osobowych osoby zgłaszającej). W załączeniu jw. należy dołączyć kserokopię aktu zgonu osoby zmarłej. Wszystko. To jedyna czynność, która w tym przypadku jest uproszona do minimum, i to obojętnie u jakiego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.