Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli wychodzi na to że będą kolejne zmiany po przejściu na MPEG4 i cennik jest inny w umowach o różnych terminach typu 18 miesięcy. A zazwyczaj jakie pudła dają jako MR na teraz? Bo ja teraz nic nie biorę zbieram tylko dane ale nie sądze by wiele się zmieniło w ciagu 12 miesięcy za wyjątkiem 4k LOL .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, myślałem o BABIE z punktu CP, z którą rozmawiałem przez telefon.

Produkowałem się jak [beep], dzwoniłem do dwóch różnych punktów oraz infolinii.

Informowałem, że coś nie gra bo rozmawiałem z infolinią CP i zaprzeczają iż tak można na normalnej umowie rezygnować sobie.

Wystarczyło aby dodały jedna z drugą, że istnieje w CP instytucja "TV na próbę".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jaśniej ?

Jakie to są oferty na próbę ?

 

Mnie bardziej chodzi o prawo polskie. Czy mogę podpisać umowę i się z niej wycofać do 10 dni ? Pytałem się telefonicznie w punkcie sprzedaży i mi potwierdzali, że TAK, mam możliwość oddania sprzętu i zrezygnowania z umowy nie ponosząc żadnych kosztów.

Do 14 dni na odległość to wiem na 100%, że tak. Ale co z umową na miejscu ?

 

Nie bralem oferty na probe a gosc w APS i tak mowil, ze moge odstapic od umowy, ale ile w tym prawdy ??

 

Mam problem i to duzy.

 

Zakonczylem normalnie umowe, wypowiedzenie zlozone na 4 miesiace przed terminem, dokonalem wszystkich oplat terminowo, wylaczli mi zgodnie z planem, dekoder oddalem na drugi dzien po wylaczeniu kanalow. Nastepnego dnio poszedlem do punktu podpisac nowa umowe i okazalo sie , ze nie moge bo jakies pieniazki zalegam! SZOK od razu dzwonie na infolinie i okazuje sie ze 96 groszy za zerwanie umowy na dzien przed czasem! Ale tak nie bylo i od razu na lini zgloszona reklamacja bo w tym momencie jestem uziemiony i nie moge wziasc Polsatu! Pan powiedzial , ze zaznaczy za sprawa pilna i tak do trzech dni ktos zadzwoni. Telefonu brak wiec ja dzwonie po 4 dniach i dalej nic nie wiadomo i jeszcze nikt ta reklamacja sie nie zajal. W ogole na polaczeniu bylem przez 13 minut bo ciagle cos sprawdzali i kazali czekac. Na polaczenia telefoniczne stracilem juz 6x tyle. Napisalem maila opisalem sytuacje i dalej nic. Tak to wszystko wyglada w Cyfrowym Polsacie ??? O wyniku reklamcji poinformuje tu. Gdyby o mnie chodzilo to po takim czyms juz wiecej Polsatu bym nie wzial.

 

Wplacilem te 96 groszy a po reklamacji sie zobaczy jak bedzie i tak dzis znowu na telefony wydalem 4 zeta :)

 

 

Sprawa jeszcze nie zakonczona jest. Jeszcze nic na temat reklamacji nie dostalem.

 

Doszedl za to list informujacy , ze mam zaplacic 96 groszy data wystawienia 4.07 platnosc do 18.07 a otrzymalem dnia 20.07. To juz stare bo , zeby wziasc Polsat musialem wplacic te 96 groszy.

 

Notka "Kara za rozwiazanie umowy w okresie podstawowym"

 

Moje wypowiedzenie tak bylo napisane i zlozone w APS 03.02.2015 (umowa byla do 2.07.2015) Uprzejemie informuje ze wypowiadam umowe ze skutkiem na koniec okresu podstawowego z zachowaniem 3miesiecznego okresu wypowiedzenia i tu numer umowy

 

Ostatnoia platnosc 2.06 wylaczenie kanalow 2.07 oddanie dekodera 3.07 nota obciazeniowa 4.07

 

Zadnego bledu z mojej strony nie bylo, Zlozone i przyjete wypowiedzenie na 5 miesiecy przed koncem Oni mowia , ze zerwalem umowe JEDEN DZIEN przed terminem ??!!!

 

 

Dalej bez zadnej informacji z Polsatu. Czy to jest powazne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak 30 dni lub w ogole moga nie odpowiedziec ?! Serio?!

 

Dzis minal dokladnie 4 tydzien a gdybym nie wplacil tych 96 groszy to bym czekal bo nie moglem wziasc polsatu a sprawa miala byc szybko zalatwiona ehhh. Jak mozna tak traktowac potencjalnych klientow ? A co by bylo gdyby kwota byla jakas duzo wieksza ? Naprawde gdyby to szybko zalatwili bylo by ok a tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty złożyłeś reklamację (podpisywałeś coś w APS-ie)? Czy może pracownik zrobił zgłoszenie z prośbą o interwencję w wewnętrznym Dziale Wsparcia Sprzedaży? To drugie nie jest reklamacją kliencką i żadnej odpowiedzi Ty nie otrzymasz, a wpłacając sporną zaległość "ukręciłeś sprawie łeb". Napisz przez ICOK reklamację z precyzyjnym żądaniem, czego oczekujesz zgodnie z wymogami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.07 jak poszedlem do punktu i sie okazalo , ze nie moge dostac nowej umowy bo cos zalegam to od razu zadzwonilem na infolinie z zapytaniem. Facet powiedzial o tych 96 groszach i powiedzial, ze sam teraz nic nie moze zrobic tylko przyjac reklamacje. Zrobil to i podal numer ktorego i tak nie zapisalem bo po co skoro mowil , ze sprawa bedzie pilna i bedzie zalatwiona do 3 dni. Pozniej zawdzonilem jeszcze raz 7.07 i poprosilem o ten numer reklamcji i otrzymalem wiec reklamacja chyba zgloszona DA/2015/07.04 to poczatek numeru zgloszenia.

Facet mowil o reklamacji nie zgloszeniu. Do tego jeszcze opisalem cala sprawe wraz numerem i wyslalem na ich maila, nic procz potwierdzenia jeszcze nie otrzymalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego mialem zadac w tamtej chwili? Przede wszystkim wyjasnienia zaleglosci skoro wszystko odbylo sie jak nalezy, chodzi o zakonczenie umowy. Mysle , ze oni odpowiedza data bedzie do 30 dni a list dotrze z opoznieniem 3 tygodniowym tak bylo przy notce o tych 96 groszach.

 

Teraz jeszcze dwie sprawy ktorych klient CP napewno by sie nie spodziewal.

 

Pierwsza; gdy oddaje sie dekoder otrzymuje sie potwierdzenie zwrotu, wszystko ladnie pieknie sa pieczatki podpisy a na nim BRAK DATY !

 

Druga; to sprawa samego rozwiazania umowy oddaje pismo (w APS) plus kopie gosc z CP przyjmuje drukuje swoje sa pieczatki podpisy i oddaje moje nie podbite , kto by pomyslal rozwiazujac umowe pierwszy raz z CP, ze majac wydruk, pieczatki podpisy ŻĄDAĆ pieczatki na swoim pismie. Mialem juz kilka roznych abonamentow i wszyskie zakonczone bez zadnych komplikacji. Wrocmy do CP jak sie okazalo , ze sa problemy to czytam na dole "Uwaga! Potwierdzenia wazne tylko z orginalnym wnioskiem zlozonym przez Abonenta!"

Dlaczego oddal niczego nie swiadomemu klientowi pan w APS nie podbite ? Licza na to, ze ktos sie nie dopatrzy ?!

 

Ale to tylko tak na marginesie bo nie jest to w moim wypadku tak wazne, ale tak naprawde prawie kazdego tak moga zrobic.

 

Jak moze nie byc daty kiedy zostal zwrocony dekoder ? Dlaczego pracownik nie podbija orginalnego wniosku , ktory zostal mu wreczony? I jeszcze jedno przez dwa dni nie chciano przyjac wniosku o rozwiazanie umowy tlumaczac to awaria choc punkt pracowal normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostalem dzis do zaplaty 679,25 zl za 4 dni spoznienia z oddaniem dekoderow, mam pytanie liczy się data stempla czy data dostarczenia. I czy moge sie odwolac na pismie? I czy to cos da.

 

Nie spiesza sie z odpowiedziami, u mnie dzis mija 32 dzien i zadnego odzewu na zlozona reklamacje dnia 4.07.2015.

 

Tak z ciekawosci spytam sprawdz czy masz date zdania dekodera na swoim pismie ktore dostales zwracajac dekoder(y), bo u mnie daty zdania dekodera nie ma!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam takie pytanie. Może już to było wyjaśniane.

 

Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta? Jak wyglądają procedury? Czy wystarczy że ktoś z rodziny pójdzie do salonu i przedstawi akt zgonu, czy może trzeba to wysłać pocztą wraz z pisemnym wypowiedzeniem? Umowa może być rozwiązana bez kary, czy trzeba płacić abonament do końca umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz rezygnację z wszystkimi danymi zmarłej osoby, nr umowy itp. i należy koniecznie dołączyć ksero aktu zgonu.

Inaczej! Składasz tylko pisemną informację, że osoba ta - abonent waszej telewizji - zamieszkała tu nie żyje. Własnoręczny odpis. (Na zgłoszeniu nie ma wymogu zamieszczania danych osobowych osoby zgłaszającej). W załączeniu jw. należy dołączyć kserokopię aktu zgonu osoby zmarłej. Wszystko.

 

To jedyna czynność, która w tym przypadku jest uproszona do minimum, i to obojętnie u jakiego operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...