Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To i tak dobrze że przyjmują reklamację. W Orange moja mama kupiła telefon i Internet. Gość wszystko wytłumaczył, cenniki pokazywał z ofertą łączona. A na zbiorczej fakturze policzyli wszystko osobno. Na infolinii dowiedziała się, że to jej wina a nie pracownika. Bo trzeba było sprawdzić, widziały gały co brały. I oni z automatu nie łączą ofert tylko trzeba poinformować o takim zamiarze pracownika jak się chce płacić mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taka sprawa z opłatami, co do tego mam pytanie. Myślę że do tego tematu to powinno pasować.

 

Mamy taki przykładową sytuację. Jest abonament na pakiet mini za 14.90 zapłacony za 6 miesięcy z góry (np. maj, czerwiec lipiec aż do października) Następuje przedłużenie w kwietniu, ale umowa wchodzi dopiero od maja na kwotę 9.90 na 12 miesięcy. Więc z tego wynika że jest 5 zł nadpłaty licząc od maja, więc do października będzie to około 30 zł. Jeśli będzie się robić opłatę po październiku na 9,90 to trzeba jej już wtedy dokonywać? czy te 30 zł będzie jakoś rozłożone na X, XI,XII i kolejne miesiące do przodu, więc wtedy kolejna opłate na 9.90 robimy gdzieś w marcu/kwietniu przyszłego roku?

Tak to wygląda w praktyce? czy inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasa jest przypisana do konta nie do dekodera. Następne opłaty będą pobierane z tej górki i nie będziesz musiał płacić za następne miesiące. Możesz też poprosić o wypłatę kasy na prywatne konto w banku lub przenieść pieniądze na inne konto. Np żony w cp. Wtedy wymagane jest wysłanie pisma.

 

 

Będą pobierać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym "smartDOM" radzę uważać.

(...) pobrano 19,90.(...) skorygowano opłatę na 9,90.

W kwietniu znów to samo

 

Ja miałem 4 kolejne faktury korygowane, zanim wpisali w tym bałaganie stosowne rabaty (SuperSmartDom czy jak się to zwie). Zresztą opisywałem wszystko w wątku z Paszportem.

U mnie dodatkowo były problemem z odpowiednim naliczaniem rabatu na 3 usługę - telefon w plusie.

Teraz już jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym prosić o poradę odnośnie mojej sytuacji. Mianowicie interesuje mnie oferta SmartDOM i myślę o połączeniu razem 3 usług, które aktualnie są zarejestrowane na 3 różne osoby :)

 

1 . Telefon, który chcę przenieść do Plusa (obecnie umowa jest na mnie, kończy się w sierpniu)

2 . TV, który chciałbym wziąć na siebie (obecnie na partnerkę, umowa kończy się w czerwcu)

3 . Internet, jak wyżej (obecnie na osobę trzecią, która grzecznościowo udzieliła swojego konta w Plusie i korzystamy z oferty 50% obniżki w Cyfrowym Polsacie, umowa kończy się w maju 2016)

 

Jak to zorganizować rozsądnie? Myślałem o cesjach, ale podobno przy cesji traci się rabat na usługi "SmartDOMowe". A może poczekać na wygaśnięcie umów i wtedy jakoś po kolei brać na siebie? Najgorsza sprawa to chyba ten internet w CP. W każdym razie, liczę na cenne podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek niedawno przedłużył umowę w APS-ie Cyfrowego Polsatu - dostał ofertę na 29 miesięcy / 6 gratis z wymianą dekodera na PVR HD 7000 i pakietem F. Max + Sport HD + Film HD, po 6 miesiącach zostaje: F. Max HD + Sport HD + MR HD = 69,90 zł/mies. Aneks został zawarty tydzień temu. Czy obowiązuje 10-dniowy termin na cofnięcie przedłużenia umowy, czy z racji tego, że to aneks, jest to niemożliwe? Chodzi o to, iż wujek uznał, że to jest słaba oferta w porównaniu do tego, co ja mam - płacę tyle samo, ile on, a mam jeszcze Film HD i Cinemax HD oraz lepszy dla wujka (rzecz gustu oraz upodobań) dekoder Sagemcom ESI-88. Tak mi się wydaje, że się już tego cofnąć nie da, a PVR HD 7000, gdy coś z nim będzie się działo, można wymienić w APS-ie na inny model PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty na przedłużenie umowy w APS-ach nie są objęte ofertą "telewizja na próbę" i w związku z tym nie ma możliwości rezygnacji z umowy bezkarnie.

Co do drugiego pytania, to każdemu abonentowi przysługuje bezpłatna wymiana dekodera uszkodzonego elektrycznie. W przypadku Twojego wujka będzie możliwa wymiana na aktualnie dostępny dekoder PVR na stanach magazynowych APS. Z Sagemcom ESI-88 obecnie jest ciężko i będzie jeszcze trudniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 maja skończyła mi się umowa. Jednocześnie posiadam dekoder do naziemnej i płaciłem za jej odbiór 1 zł/mc. Po wejściu w ICOK pokazuje mi się info, że do zapłaty w przyszłym miesiącu mam 14,90 zł. Mam już nową umowę z Cyfrowym Polsatem, więc powinienem mieć opłatę za naziemną 1 zł. Czy opłata zostanie skorygowana, czy muszę pisać jakąś reklamację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro skończyła się umowa uprawniająca to umowa uprawniona utraciła benefit.

Twoja umowa trwająca do 2 maja była tzw. P1, a DVB-T była P2. Teraz można powiedzieć, że DVB-T jest P1, a nowa SAT jest P2, tyle tylko, że nic z tego ne masz.

Jednym słowem - przekombinowałeś. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie po zawarciu nowej umowy znikają dostępy do wszystkich kanałów? Umowę zawarłem 2 maja, mija 12 dzień i śmigają mi wszystkie kanały bez wyjątku :D Nie, żebym miał coś przeciwko, ale chciałem wiedzieć, kiedy mogą dodatkowe kanały zniknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do pytania kolegi wyżej, a poza tym mam pytanie o Multiroom, otóż w sobotę podpisałem umowę na Familijny HD z opcją dodatkową Max HD 2 mies za darmo z opłatą za Multiroom 15zł/mies. Czy zgodnie z tym artykułem: https://satkurier.pl/news/115365/zmiany- ... d-705.html przysługuje mi zniżka do 10zł/mies za MR? Dodam że jest to trzeci produkt w ramach programu SmartDom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie po zawarciu nowej umowy znikają dostępy do wszystkich kanałów? Umowę zawarłem 2 maja, mija 12 dzień i śmigają mi wszystkie kanały bez wyjątku :D Nie, żebym miał coś przeciwko, ale chciałem wiedzieć, kiedy mogą dodatkowe kanały zniknąć

Około 30 dni lub do 30-tu dni.Tylko,jeżeli technicy się rozpędzą możesz stracić dostęp do wszystkich kanałów i wtedy pozostaje infolinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hruszcz - teoretycznie nadanie techniczne pakietu Premium (rozumiem, że taki posiadasz), powinno zostać zastąpione właściwym w dniu podłączenia dekodera, po podpisaniu umowy. W praktyce wygląda to różnie. Mogą zniknąć w każdej chwili. Jeśli bardzo chcesz mieć uruchomiony prawidłowy pakiet to ponów uprawnienia i zostaw włączony kanał "Polsat Sport News". ;)

 

@bart18 - skoro w sobotę podpisałeś umowę, to oferty dla obecnych abonentów nie są jeszcze dla Ciebie dostępne miedzy innymi dlatego, że obecnie jesteś w okresie bezpłatnym (promocyjnym). Skoro masz umowę w ramach SmartDOM (czyli na 24 miesiące), to sensowne oferty z gratisami będziesz miał za około 18 miesięcy.

 

@Teno - Aby móc skorzystać z ofert opisanych w artykule musisz najpierw podpisać aneks do umowy. Skoro jednak jesteś w okresie bezpłatnym (promocyjnym), to ofert jeszcze nie będzie.

 

W kwestii porządkowej. O ofertach dla obecnych abonentów rozmawiamy we właściwym wątku, który znajduje się tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania ponieważ umowę aneksowałem telefonicznie i nigdzie nie widzę szczegółów (a wg konsultanta umowa miała się pojawić na ICOK).

Pod koniec stycznia przedłużyłem umowę na takich warunkach:

- 15/5 za 59,90 (darmowo do 30.06.2015)

- Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD

 

Pyt 1.

Mam na koncie też Pakiet VOD i IPLA MIX. Czy one będą płatne po darmowym okresie promocyjnym i powinienem je wyłączyć?

 

Pyt 2.

(Być może ma zw. z pyt 1.)

Na ICOK jest informacja o treści "Miesięczna opłata po okresie promocyjnym: od 30.06.2015 : 69,90 zł"

Umawiałem się na 59,90zł. Czy te 10zł więcej ma związek z VOD i IPLĄ?

 

------ EDIT ------

 

Znalazłem chyba identyczną ofertę na stronie Polsatu i jest tam przy zamówieniu taka notatka:

 

Przez pierwsze 6 miesięcy korzystasz z Familijnego Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD, a także z IPLA MIX oraz Pakietu VOD, i nic za nie nie płacisz.

Po 6 miesiącach pakiet w ofercie elastycznej możesz modyfikować w trakcie całej umowy.

Możesz wybierać z poniższych wariantów:

 

- Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + IPLA MIX + Pakiet VOD za 69,90 zł/mies.

- Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 59,90 zł/mies.

 

Zawierasz umowę na Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + IPLA MIX + Pakiet VOD za 69,90 zł/mies. Aby płacić 59,90 zł/mies. należy wyłączyć IPLA MIX i Pakiet VOD.1

 

Więc chyba o to własnie chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby za nie płacić, należy chęć wyłączenia pakietów dodatkowych zgłosić najpóźniej na 24h przed zakończeniem okresu promocyjnego. Wyłączenie pakietów następuje zawsze zgodnie z cyklem rozliczeniowym następującym po zgłoszeniu lub z końcem okresu promocyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam pytanie o płatności. W związku z tym że wysłałem wypowiedzenie dostałem 8 miesięcy gratis. Dziś podpisałem umowę przedłużeniową z podmianą dekodera. Najbliższy okres rozliczeniowy mam 23 maja, więc umowa powinna wtedy wejść w życie ponieważ wystarczy jeden dzień między podpisaniem umowy a najbliższym okresem.

Więc pytanie jest taki. Jeszcze nie mam zapłacone w tym miesiącu. Na telewizorze pojawia się komunikat że do 23 mam zapłacić. W takim razie mam to jeszcze zapłacić? . Czy już nie. Mam dylemat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...