mariuszpk Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 To i tak dobrze że przyjmują reklamację. W Orange moja mama kupiła telefon i Internet. Gość wszystko wytłumaczył, cenniki pokazywał z ofertą łączona. A na zbiorczej fakturze policzyli wszystko osobno. Na infolinii dowiedziała się, że to jej wina a nie pracownika. Bo trzeba było sprawdzić, widziały gały co brały. I oni z automatu nie łączą ofert tylko trzeba poinformować o takim zamiarze pracownika jak się chce płacić mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Jest taka sprawa z opłatami, co do tego mam pytanie. Myślę że do tego tematu to powinno pasować. Mamy taki przykładową sytuację. Jest abonament na pakiet mini za 14.90 zapłacony za 6 miesięcy z góry (np. maj, czerwiec lipiec aż do października) Następuje przedłużenie w kwietniu, ale umowa wchodzi dopiero od maja na kwotę 9.90 na 12 miesięcy. Więc z tego wynika że jest 5 zł nadpłaty licząc od maja, więc do października będzie to około 30 zł. Jeśli będzie się robić opłatę po październiku na 9,90 to trzeba jej już wtedy dokonywać? czy te 30 zł będzie jakoś rozłożone na X, XI,XII i kolejne miesiące do przodu, więc wtedy kolejna opłate na 9.90 robimy gdzieś w marcu/kwietniu przyszłego roku? Tak to wygląda w praktyce? czy inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Kasa jest przypisana do konta nie do dekodera. Następne opłaty będą pobierane z tej górki i nie będziesz musiał płacić za następne miesiące. Możesz też poprosić o wypłatę kasy na prywatne konto w banku lub przenieść pieniądze na inne konto. Np żony w cp. Wtedy wymagane jest wysłanie pisma. Będą pobierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Z tym "smartDOM" radzę uważać.(...) pobrano 19,90.(...) skorygowano opłatę na 9,90. W kwietniu znów to samo Ja miałem 4 kolejne faktury korygowane, zanim wpisali w tym bałaganie stosowne rabaty (SuperSmartDom czy jak się to zwie). Zresztą opisywałem wszystko w wątku z Paszportem. U mnie dodatkowo były problemem z odpowiednim naliczaniem rabatu na 3 usługę - telefon w plusie. Teraz już jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas83 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Witam, Chciałbym prosić o poradę odnośnie mojej sytuacji. Mianowicie interesuje mnie oferta SmartDOM i myślę o połączeniu razem 3 usług, które aktualnie są zarejestrowane na 3 różne osoby 1 . Telefon, który chcę przenieść do Plusa (obecnie umowa jest na mnie, kończy się w sierpniu) 2 . TV, który chciałbym wziąć na siebie (obecnie na partnerkę, umowa kończy się w czerwcu) 3 . Internet, jak wyżej (obecnie na osobę trzecią, która grzecznościowo udzieliła swojego konta w Plusie i korzystamy z oferty 50% obniżki w Cyfrowym Polsacie, umowa kończy się w maju 2016) Jak to zorganizować rozsądnie? Myślałem o cesjach, ale podobno przy cesji traci się rabat na usługi "SmartDOMowe". A może poczekać na wygaśnięcie umów i wtedy jakoś po kolei brać na siebie? Najgorsza sprawa to chyba ten internet w CP. W każdym razie, liczę na cenne podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Moja umowa kończy się 2 maja. Mam pytanie - czy sygnał będzie wyłączony w nocy z 1/2 maja czy z 2/3 maja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Rozwiązanie umowy mam wyznaczone na 2 maja - wg pisma z Polsatu. Interesuje mnie kiedy zaniknie sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Mój wujek niedawno przedłużył umowę w APS-ie Cyfrowego Polsatu - dostał ofertę na 29 miesięcy / 6 gratis z wymianą dekodera na PVR HD 7000 i pakietem F. Max + Sport HD + Film HD, po 6 miesiącach zostaje: F. Max HD + Sport HD + MR HD = 69,90 zł/mies. Aneks został zawarty tydzień temu. Czy obowiązuje 10-dniowy termin na cofnięcie przedłużenia umowy, czy z racji tego, że to aneks, jest to niemożliwe? Chodzi o to, iż wujek uznał, że to jest słaba oferta w porównaniu do tego, co ja mam - płacę tyle samo, ile on, a mam jeszcze Film HD i Cinemax HD oraz lepszy dla wujka (rzecz gustu oraz upodobań) dekoder Sagemcom ESI-88. Tak mi się wydaje, że się już tego cofnąć nie da, a PVR HD 7000, gdy coś z nim będzie się działo, można wymienić w APS-ie na inny model PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Oferty na przedłużenie umowy w APS-ach nie są objęte ofertą "telewizja na próbę" i w związku z tym nie ma możliwości rezygnacji z umowy bezkarnie. Co do drugiego pytania, to każdemu abonentowi przysługuje bezpłatna wymiana dekodera uszkodzonego elektrycznie. W przypadku Twojego wujka będzie możliwa wymiana na aktualnie dostępny dekoder PVR na stanach magazynowych APS. Z Sagemcom ESI-88 obecnie jest ciężko i będzie jeszcze trudniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 No to jest tak jak myślałem, dziękuję za informacje Na drugi raz wujek po prostu musi wysłać wypowiedzenie, DUK daje znacznie lepsze oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 2 maja skończyła mi się umowa. Jednocześnie posiadam dekoder do naziemnej i płaciłem za jej odbiór 1 zł/mc. Po wejściu w ICOK pokazuje mi się info, że do zapłaty w przyszłym miesiącu mam 14,90 zł. Mam już nową umowę z Cyfrowym Polsatem, więc powinienem mieć opłatę za naziemną 1 zł. Czy opłata zostanie skorygowana, czy muszę pisać jakąś reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Skoro skończyła się umowa uprawniająca to umowa uprawniona utraciła benefit. Twoja umowa trwająca do 2 maja była tzw. P1, a DVB-T była P2. Teraz można powiedzieć, że DVB-T jest P1, a nowa SAT jest P2, tyle tylko, że nic z tego ne masz. Jednym słowem - przekombinowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Po jakim czasie po zawarciu nowej umowy znikają dostępy do wszystkich kanałów? Umowę zawarłem 2 maja, mija 12 dzień i śmigają mi wszystkie kanały bez wyjątku Nie, żebym miał coś przeciwko, ale chciałem wiedzieć, kiedy mogą dodatkowe kanały zniknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Dołączam się do pytania kolegi wyżej, a poza tym mam pytanie o Multiroom, otóż w sobotę podpisałem umowę na Familijny HD z opcją dodatkową Max HD 2 mies za darmo z opłatą za Multiroom 15zł/mies. Czy zgodnie z tym artykułem: https://satkurier.pl/news/115365/zmiany- ... d-705.html przysługuje mi zniżka do 10zł/mies za MR? Dodam że jest to trzeci produkt w ramach programu SmartDom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teno Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Czy po tych zmianach moge teraz dobrac sport hd do rodzinnego hd? jestem jeszcze na darmowych miesiacach. http://m.satkurier.pl/115365 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Po jakim czasie po zawarciu nowej umowy znikają dostępy do wszystkich kanałów? Umowę zawarłem 2 maja, mija 12 dzień i śmigają mi wszystkie kanały bez wyjątku Nie, żebym miał coś przeciwko, ale chciałem wiedzieć, kiedy mogą dodatkowe kanały zniknąć Około 30 dni lub do 30-tu dni.Tylko,jeżeli technicy się rozpędzą możesz stracić dostęp do wszystkich kanałów i wtedy pozostaje infolinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 @hruszcz - teoretycznie nadanie techniczne pakietu Premium (rozumiem, że taki posiadasz), powinno zostać zastąpione właściwym w dniu podłączenia dekodera, po podpisaniu umowy. W praktyce wygląda to różnie. Mogą zniknąć w każdej chwili. Jeśli bardzo chcesz mieć uruchomiony prawidłowy pakiet to ponów uprawnienia i zostaw włączony kanał "Polsat Sport News". @bart18 - skoro w sobotę podpisałeś umowę, to oferty dla obecnych abonentów nie są jeszcze dla Ciebie dostępne miedzy innymi dlatego, że obecnie jesteś w okresie bezpłatnym (promocyjnym). Skoro masz umowę w ramach SmartDOM (czyli na 24 miesiące), to sensowne oferty z gratisami będziesz miał za około 18 miesięcy. @Teno - Aby móc skorzystać z ofert opisanych w artykule musisz najpierw podpisać aneks do umowy. Skoro jednak jesteś w okresie bezpłatnym (promocyjnym), to ofert jeszcze nie będzie. W kwestii porządkowej. O ofertach dla obecnych abonentów rozmawiamy we właściwym wątku, który znajduje się tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Mam dwa pytania ponieważ umowę aneksowałem telefonicznie i nigdzie nie widzę szczegółów (a wg konsultanta umowa miała się pojawić na ICOK). Pod koniec stycznia przedłużyłem umowę na takich warunkach: - 15/5 za 59,90 (darmowo do 30.06.2015) - Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD Pyt 1. Mam na koncie też Pakiet VOD i IPLA MIX. Czy one będą płatne po darmowym okresie promocyjnym i powinienem je wyłączyć? Pyt 2. (Być może ma zw. z pyt 1.) Na ICOK jest informacja o treści "Miesięczna opłata po okresie promocyjnym: od 30.06.2015 : 69,90 zł" Umawiałem się na 59,90zł. Czy te 10zł więcej ma związek z VOD i IPLĄ? ------ EDIT ------ Znalazłem chyba identyczną ofertę na stronie Polsatu i jest tam przy zamówieniu taka notatka: Przez pierwsze 6 miesięcy korzystasz z Familijnego Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD, a także z IPLA MIX oraz Pakietu VOD, i nic za nie nie płacisz.Po 6 miesiącach pakiet w ofercie elastycznej możesz modyfikować w trakcie całej umowy. Możesz wybierać z poniższych wariantów: - Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + IPLA MIX + Pakiet VOD za 69,90 zł/mies. - Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 59,90 zł/mies. Zawierasz umowę na Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + IPLA MIX + Pakiet VOD za 69,90 zł/mies. Aby płacić 59,90 zł/mies. należy wyłączyć IPLA MIX i Pakiet VOD.1 Więc chyba o to własnie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Tak, ma związek, Pakiet VOD i IPLA MIX w wielu obecnych promocjach są płatne 10 zł miesięcznie i po okresie bezpłatnym należy je wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Aby za nie płacić, należy chęć wyłączenia pakietów dodatkowych zgłosić najpóźniej na 24h przed zakończeniem okresu promocyjnego. Wyłączenie pakietów następuje zawsze zgodnie z cyklem rozliczeniowym następującym po zgłoszeniu lub z końcem okresu promocyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 @swojadroga Ale wystarczy to odznaczyć i zaakceptować zmiany czy jednak trzeba pisać do BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Przez ICOK możesz to zrobić, odznaczając "ptaszki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Dziękuję za wyjaśnienie Zrobione. W ICOK jest potwierdzenie o odłączeniu tych pakietów 30.06.2015r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Cześć mam pytanie o płatności. W związku z tym że wysłałem wypowiedzenie dostałem 8 miesięcy gratis. Dziś podpisałem umowę przedłużeniową z podmianą dekodera. Najbliższy okres rozliczeniowy mam 23 maja, więc umowa powinna wtedy wejść w życie ponieważ wystarczy jeden dzień między podpisaniem umowy a najbliższym okresem. Więc pytanie jest taki. Jeszcze nie mam zapłacone w tym miesiącu. Na telewizorze pojawia się komunikat że do 23 mam zapłacić. W takim razie mam to jeszcze zapłacić? . Czy już nie. Mam dylemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Takie pytanie skieruj do Biura Obsługi (222127222), to będzie 100% pewności co do opłat czy ich braku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.