cabott Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Dzięki @swojadroga za hinta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Wplacilem te 96 groszy a po reklamacji sie zobaczy jak bedzie i tak dzis znowu na telefony wydalem 4 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Mam jedno pytanko . Jeśli ktoś posiada zestaw pre paid własny kupiony na allegro jako zestaw zabytek nie ważne czy dekoder SD czy HD .Czy z takiego zestawu można przejść na abo czy nie jest to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jeśli zestaw jest na Ciebie zarejestrowany i jest to dekoder HD, to bez problemu podpiszesz na ten dekoder umowę zgodnie z ofertami z puli dla obecnych abonentów. Jeśli jest to dekoder SD, to najpierw trzeba go wymienić na dekoder HD lub zapomnieć o nim i skorzystać z ofert dla nowych klientów z nowym dekoderem HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 A jeśli jest to dekoder niezarejestrowany na nikogo to nic z tego nie będzie? Czyli ma rozumieć zostaje czyjaś cesja nie można sobie od kogoś kupić zestawu dekoder HD + karta i od tak na siebie zarejestrować? Nie ma takiej opcji jak na Nc+ że kupujesz bez umowy a potem przechodzisz na umowę na na tym co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Dekoder musi być zarejestrowany na Ciebie. Jeśli wcześniej był rejestrowany na inną osobę, to konieczna jest cesja na Twoją osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Czy moglibyście podesłać listę kanałów w pakietach dla umów zawieranych do 4 maja 2015? Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 To nie tak działa. Ważny jest dzień podpisania umowy, bo z tego dnia obowiązuje lista kanałów gwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 2 maja 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Udzieliłem Ci jednej, wspólnej odpowiedzi w wątku o zmianach w ofercie: viewtopic.php?f=7&t=13382&p=1112861&sid=e3d01dd016914a07d5b71a962c7e5134#p1112861 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Witam Mam pytanie: ile przed końcem umowy można zejść z pakietu Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD na pakiet Familijny Max HD? Umowa jest na 15m-cy. I od jakiego pakietu jest czynsz za dekoder Dekoder PVR HD 7000? Chociaż ten dekoder mam już trzecią umowę. A czy u was też jest taki problem że jak powieje wiaterek to przestawia się talerz i spada wtedy jakość i znowu trzeba ustawiać antenę? I dlatego chcę zmienić na niższy pakiet. Pozdrawiam ksiaze351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 W APS-ie w ostatnim cyklu rozliczeniowym, w DUK być może 2-3 miesiące przed zakończeniem okresu podstawowego (głowy jednak nie daję) umowy będziesz mógł zmniejszyć minimalne zobowiązanie pakietowe. Skoro byle wiaterek przestawia Ci antenę, to należy ją prawidłowo zamocować i/lub zmienić jej lokalizację. Normalnie się takie rzeczy nie dzieją. U mnie nawet po wczorajszej, jak również po poprzednich wichurach i burzach sygnał "wrócił" bez problemu po rozpogodzeniu się. Zajmij się więc Twoją instalacją antenową, a nie szukaj winy u operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxelm2 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Cześć wszystkim. Mam pytanie kiedy mam słać wypowiedzenie aby zakończyć współpracę z Polsatem? W Listopadzie czy Grudniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Wysłać możesz nawet dziś, a w piśmie uwzględnij że odłączenie ma nastąpić z końcem ostatniego obowiązkowego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Już możesz. Ale niepóźniej niż przynajmniej tydzień przed dniem 21 listopada. Tak, aby poczta wypowiedzenie doręczyła CP właśnie przed dniem 21 listopada. Albo też wygodniej jest złożyć dwa, trzy dni przed dniem 21 listopada w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Mam problem i to duzy. Zakonczylem normalnie umowe, wypowiedzenie zlozone na 4 miesiace przed terminem, dokonalem wszystkich oplat terminowo, wylaczli mi zgodnie z planem, dekoder oddalem na drugi dzien po wylaczeniu kanalow. Nastepnego dnio poszedlem do punktu podpisac nowa umowe i okazalo sie , ze nie moge bo jakies pieniazki zalegam! SZOK od razu dzwonie na infolinie i okazuje sie ze 96 groszy za zerwanie umowy na dzien przed czasem! Ale tak nie bylo i od razu na lini zgloszona reklamacja bo w tym momencie jestem uziemiony i nie moge wziasc Polsatu! Pan powiedzial , ze zaznaczy za sprawa pilna i tak do trzech dni ktos zadzwoni. Telefonu brak wiec ja dzwonie po 4 dniach i dalej nic nie wiadomo i jeszcze nikt ta reklamacja sie nie zajal. W ogole na polaczeniu bylem przez 13 minut bo ciagle cos sprawdzali i kazali czekac. Na polaczenia telefoniczne stracilem juz 6x tyle. Napisalem maila opisalem sytuacje i dalej nic. Tak to wszystko wyglada w Cyfrowym Polsacie ??? O wyniku reklamcji poinformuje tu. Gdyby o mnie chodzilo to po takim czyms juz wiecej Polsatu bym nie wzial. Wplacilem te 96 groszy a po reklamacji sie zobaczy jak bedzie i tak dzis znowu na telefony wydalem 4 zeta Sprawa jeszcze nie zakonczona jest. Jeszcze nic na temat reklamacji nie dostalem. Doszedl za to list informujacy , ze mam zaplacic 96 groszy data wystawienia 4.07 platnosc do 18.07 a otrzymalem dnia 20.07. To juz stare bo , zeby wziasc Polsat musialem wplacic te 96 groszy. Notka "Kara za rozwiazanie umowy w okresie podstawowym" Moje wypowiedzenie tak bylo napisane i zlozone w APS 03.02.2015 (umowa byla do 2.07.2015) Uprzejemie informuje ze wypowiadam umowe ze skutkiem na koniec okresu podstawowego z zachowaniem 3miesiecznego okresu wypowiedzenia i tu numer umowy Ostatnoia platnosc 2.06 wylaczenie kanalow 2.07 oddanie dekodera 3.07 nota obciazeniowa 4.07 Zadnego bledu z mojej strony nie bylo, Zlozone i przyjete wypowiedzenie na 5 miesiecy przed koncem Oni mowia , ze zerwalem umowe JEDEN DZIEN przed terminem ??!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Chcę podpisać umowę z CP na pakiet FamilijnyHD +SportHD +FilmHD +CinemaxHD za 59,90zł (mam już dość ciuciu babki z nc+ i ich [beep]kimi ofertami przedłużeniowymi). Czy są jakieś kruczki na które trzeba zwracać uwagę czy oferta na ich stronie jest ostatecznie wiążąca i nie ma się czego bać ? Niby głupie pytanie ale mam doświadczenie z nc+ i też czarno na białym wszystko było, a później dodatkowe opłaty bądź brak kanałów. Z 6 miesięcznym okresem darmowym ta oferta wydaje się więcej niż atrakcyjna. Czy tak jest defacto ? EDIT Jak jest z oddaniem sprzętu w ciągu 14 dni ? Zamówię CP i nagle nc+ się ocknie i na okresie w którym mam czas na oddanie dekodera (14 dni) zaskoczy mnie ofertą na której mi zależy. Czy wówczas mogę odesłać bądź oddać dekoder CP anulując tym samym umowę z CP czy są jakieś problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Czy mogę oddać dekoder i zerwać umowę bez podania przyczyny w ciągu 10 dni jeżeli podpiszę i odbiorę umowę w punkcie CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Jeśli jest/będzie to oferta z grupy ofert na próbę, to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Można jaśniej ? Jakie to są oferty na próbę ? Mnie bardziej chodzi o prawo polskie. Czy mogę podpisać umowę i się z niej wycofać do 10 dni ? Pytałem się telefonicznie w punkcie sprzedaży i mi potwierdzali, że TAK, mam możliwość oddania sprzętu i zrezygnowania z umowy nie ponosząc żadnych kosztów. Do 14 dni na odległość to wiem na 100%, że tak. Ale co z umową na miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 @swojadroga już Ci napisał jasno. Na miejscu, jak będzie taka promocja, że możesz wziąć TV na próbę, to tak. W przeciwnym przypadku nie. Prawo polskie nie daje możliwości do odstąpienia od umowy zawartej w lokalu przedsiębiorcy (tutaj czytaj: punkt sprzedaży). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Nie jestem jakimś niedowiarkiem czy człowiekiem szukającym dziury w całym ale pytając po raz 3 w punkcie sprzedaży (autoryzowany) CP powiadomiono mnie o tym iż już podobne sytuacje mieli. Facet nie miał sygnału i unieważnili umowę bez konsekwencji nie wpisując nawet powodu. Dzwoniłem na ogólną infolinię i również otrzymałem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości ale skoro mi kobieta mówi 3x do słuchawki to samo, że będę mógł bez konsekwencji U NIEJ W PUNKCIE oddać sprzęt rezygnując z umowy to po co miałaby mnie robić w wała ? Tym bardziej, że mówiłem iż jestem po rozmowie z infolinią i co na ten temat sądzą. Może sobie tylko znanymi sposobami wpisują coś w system, nie wiem ciężko mi tutaj polemizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam panowie jak pojawia sie nowe kanaly sportowe w CP (JAKBY) to ile i jaki pakiet zasila?z gory dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 @kaeres - W moim podpisie masz link do wątku z ofertami dla nowych klientów z zaznaczonymi ofertami z opcją "na próbę", gdzie do 10 dni możesz oddać sprzęt i odstąpić od umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 W salonie Plusa gość widział nową umowe i potwierdził że spełniam warunki Smartdomu. Więc pytanie jeśli się bierze najwyższy pakiet jaka jest cena dekodera miesięczna bo chyba nie będę jego właścicielem jest tylko udostępniany na czas umowy? Bo chyba wychodzi na to że dekoder na własność dużo drożej mnie może wynieść . oraz Wziąłem sobie ulotke i tam jest podane że dekoder za 1zł i ile tutaj za utrzymanie? Te dekodery były dostępne pod 1 TV widziałem 1 mniejszy od drugiego. MR to chyba 5zł miesięcznie dodatkowo płatne a za dekoder 29zł no chyba że w APSie da rabat ale nie pytałem tylko słyszałem że są takie opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.