Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli zestaw jest na Ciebie zarejestrowany i jest to dekoder HD, to bez problemu podpiszesz na ten dekoder umowę zgodnie z ofertami z puli dla obecnych abonentów. Jeśli jest to dekoder SD, to najpierw trzeba go wymienić na dekoder HD lub zapomnieć o nim i skorzystać z ofert dla nowych klientów z nowym dekoderem HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli jest to dekoder niezarejestrowany na nikogo to nic z tego nie będzie? Czyli ma rozumieć zostaje czyjaś cesja nie można sobie od kogoś kupić zestawu dekoder HD + karta i od tak na siebie zarejestrować? Nie ma takiej opcji jak na Nc+ że kupujesz bez umowy a potem przechodzisz na umowę na na tym co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie: ile przed końcem umowy można zejść z pakietu Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD na pakiet Familijny Max HD? Umowa jest na 15m-cy. I od jakiego pakietu jest czynsz za dekoder Dekoder PVR HD 7000? Chociaż ten dekoder mam już trzecią umowę.

A czy u was też jest taki problem że jak powieje wiaterek to przestawia się talerz i spada wtedy jakość i znowu trzeba ustawiać antenę? I dlatego chcę zmienić na niższy pakiet.

 

Pozdrawiam ksiaze351

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W APS-ie w ostatnim cyklu rozliczeniowym, w DUK być może 2-3 miesiące przed zakończeniem okresu podstawowego (głowy jednak nie daję) umowy będziesz mógł zmniejszyć minimalne zobowiązanie pakietowe.

 

Skoro byle wiaterek przestawia Ci antenę, to należy ją prawidłowo zamocować i/lub zmienić jej lokalizację. Normalnie się takie rzeczy nie dzieją. U mnie nawet po wczorajszej, jak również po poprzednich wichurach i burzach sygnał "wrócił" bez problemu po rozpogodzeniu się. Zajmij się więc Twoją instalacją antenową, a nie szukaj winy u operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już możesz. Ale niepóźniej niż przynajmniej tydzień przed dniem 21 listopada. Tak, aby poczta wypowiedzenie doręczyła CP właśnie przed dniem 21 listopada. Albo też wygodniej jest złożyć dwa, trzy dni przed dniem 21 listopada w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem i to duzy.

 

Zakonczylem normalnie umowe, wypowiedzenie zlozone na 4 miesiace przed terminem, dokonalem wszystkich oplat terminowo, wylaczli mi zgodnie z planem, dekoder oddalem na drugi dzien po wylaczeniu kanalow. Nastepnego dnio poszedlem do punktu podpisac nowa umowe i okazalo sie , ze nie moge bo jakies pieniazki zalegam! SZOK od razu dzwonie na infolinie i okazuje sie ze 96 groszy za zerwanie umowy na dzien przed czasem! Ale tak nie bylo i od razu na lini zgloszona reklamacja bo w tym momencie jestem uziemiony i nie moge wziasc Polsatu! Pan powiedzial , ze zaznaczy za sprawa pilna i tak do trzech dni ktos zadzwoni. Telefonu brak wiec ja dzwonie po 4 dniach i dalej nic nie wiadomo i jeszcze nikt ta reklamacja sie nie zajal. W ogole na polaczeniu bylem przez 13 minut bo ciagle cos sprawdzali i kazali czekac. Na polaczenia telefoniczne stracilem juz 6x tyle. Napisalem maila opisalem sytuacje i dalej nic. Tak to wszystko wyglada w Cyfrowym Polsacie ??? O wyniku reklamcji poinformuje tu. Gdyby o mnie chodzilo to po takim czyms juz wiecej Polsatu bym nie wzial.

 

Wplacilem te 96 groszy a po reklamacji sie zobaczy jak bedzie i tak dzis znowu na telefony wydalem 4 zeta :)

 

 

Sprawa jeszcze nie zakonczona jest. Jeszcze nic na temat reklamacji nie dostalem.

 

Doszedl za to list informujacy , ze mam zaplacic 96 groszy data wystawienia 4.07 platnosc do 18.07 a otrzymalem dnia 20.07. To juz stare bo , zeby wziasc Polsat musialem wplacic te 96 groszy.

 

Notka "Kara za rozwiazanie umowy w okresie podstawowym"

 

Moje wypowiedzenie tak bylo napisane i zlozone w APS 03.02.2015 (umowa byla do 2.07.2015) Uprzejemie informuje ze wypowiadam umowe ze skutkiem na koniec okresu podstawowego z zachowaniem 3miesiecznego okresu wypowiedzenia i tu numer umowy

 

Ostatnoia platnosc 2.06 wylaczenie kanalow 2.07 oddanie dekodera 3.07 nota obciazeniowa 4.07

 

Zadnego bledu z mojej strony nie bylo, Zlozone i przyjete wypowiedzenie na 5 miesiecy przed koncem Oni mowia , ze zerwalem umowe JEDEN DZIEN przed terminem ??!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę podpisać umowę z CP na pakiet FamilijnyHD +SportHD +FilmHD +CinemaxHD za 59,90zł (mam już dość ciuciu babki z nc+ i ich [beep]kimi ofertami przedłużeniowymi).

Czy są jakieś kruczki na które trzeba zwracać uwagę czy oferta na ich stronie jest ostatecznie wiążąca i nie ma się czego bać ?

Niby głupie pytanie ale mam doświadczenie z nc+ i też czarno na białym wszystko było, a później dodatkowe opłaty bądź brak kanałów.

 

Z 6 miesięcznym okresem darmowym ta oferta wydaje się więcej niż atrakcyjna.

Czy tak jest defacto ?

 

EDIT

Jak jest z oddaniem sprzętu w ciągu 14 dni ?

Zamówię CP i nagle nc+ się ocknie i na okresie w którym mam czas na oddanie dekodera (14 dni) zaskoczy mnie ofertą na której mi zależy.

Czy wówczas mogę odesłać bądź oddać dekoder CP anulując tym samym umowę z CP czy są jakieś problemy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jaśniej ?

Jakie to są oferty na próbę ?

 

Mnie bardziej chodzi o prawo polskie. Czy mogę podpisać umowę i się z niej wycofać do 10 dni ? Pytałem się telefonicznie w punkcie sprzedaży i mi potwierdzali, że TAK, mam możliwość oddania sprzętu i zrezygnowania z umowy nie ponosząc żadnych kosztów.

Do 14 dni na odległość to wiem na 100%, że tak. Ale co z umową na miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga już Ci napisał jasno.

Na miejscu, jak będzie taka promocja, że możesz wziąć TV na próbę, to tak.

W przeciwnym przypadku nie.

Prawo polskie nie daje możliwości do odstąpienia od umowy zawartej w lokalu przedsiębiorcy (tutaj czytaj: punkt sprzedaży).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem jakimś niedowiarkiem czy człowiekiem szukającym dziury w całym ale pytając po raz 3 w punkcie sprzedaży (autoryzowany) CP powiadomiono mnie o tym iż już podobne sytuacje mieli.

Facet nie miał sygnału i unieważnili umowę bez konsekwencji nie wpisując nawet powodu.

Dzwoniłem na ogólną infolinię i również otrzymałem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości ale skoro mi kobieta mówi 3x do słuchawki to samo, że będę mógł bez konsekwencji U NIEJ W PUNKCIE oddać sprzęt rezygnując z umowy to po co miałaby mnie robić w wała ?

Tym bardziej, że mówiłem iż jestem po rozmowie z infolinią i co na ten temat sądzą.

Może sobie tylko znanymi sposobami wpisują coś w system, nie wiem ciężko mi tutaj polemizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W salonie Plusa gość widział nową umowe i potwierdził że spełniam warunki Smartdomu.

Więc pytanie jeśli się bierze najwyższy pakiet jaka jest cena dekodera miesięczna bo chyba nie będę jego właścicielem jest tylko udostępniany na czas umowy? Bo chyba wychodzi na to że dekoder na własność dużo drożej mnie może wynieść .

 

oraz

 

Wziąłem sobie ulotke i tam jest podane że dekoder za 1zł i ile tutaj za utrzymanie? Te dekodery były dostępne pod 1 TV widziałem 1 mniejszy od drugiego. MR to chyba 5zł miesięcznie dodatkowo płatne a za dekoder 29zł no chyba że w APSie da rabat ale nie pytałem tylko słyszałem że są takie opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...