Xaos696 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Czyli co? W tym przypadku nie mogę odstąpić od umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 W dokumentach masz wzór odstąpienia i pouczenie. Przynajmniej powinno być. Zgodnie z pouczeniem na stronie: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/ wynika, że nie możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaos696 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 A z tego co mówił konsultant w punkcie obsługi klienta na Łubinowej to zapis ten dotyczy umów przedłużanych. Ponadto w pouczeniu jest o tym ze w przypadku uruchomienia usług przed upływem terminu odstąpienia mam obowiązek zapłaty za korzystanie z usług do momentu złożenia odstąpienia. Nie na nic o tym że nie mogę odstąpić w ogóle. Zresztą jaki miałoby sens umieszczanie zapisu jaki przytoczyłem gdyby odstąpienie nie było możliwe? Wskaż mi proszę w tym linku gdzie konkretnie jest mowa o tym, że nie przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy. Przeczytałem wszystko i nic takiego nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 To gdzie w ustawie i w tym poradniku jest napisane, że zasady te obowiązują tylko osób przedłużających umowy? Całkiem niedawno przenosiłem numer z Plusa do nju (poprzez stronę www), zawierając tym samym zupełnie nową umowę, miałem w pouczeniu, że jeśli uruchomię usługi w dniu podpisania umowy to pozbawiam się prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Ty masz analogiczną sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaos696 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ale ja nie pisze ze w ustawie tak jest. Tak poinformował mnie konsultant w punkcie obsługi. Ja np. takiego punktu w pouczeniu nie mam. Mam tylko to ze jeśli usługi zostaną uruchomione od razu to będę musiał za nie zapłacić proporcjonalnie. I z tym nie dyskutuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 To złóż odstąpienie od umowy, odeślij dekoder z kartą, pilotem, zasilaczem i kablem HDMI jeśli był w zestawie i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaos696 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 I antenę oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 A ja mam pytanko odnośnie okresu wypowiedzenia, umowa zaczęła obowiązywać od 07.05.2014,i nie wiem jaki obowiązuje mnie okres wypowiedzenia, a mam zamiar na dniach wysłać wypowiedzenie, pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 I antenę oczywiście. Antenę nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaos696 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 No właśnie co konsultant to inna odpowiedz. Już się gubię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejpfrut Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Jestem abonentem CP od 7 lat. W marcu kończy mi się poprzednia umowa na pakiet Familijny Max HD. Zadzwoniłem do nich tydzień temu, zgodziłem się na nowe warunki, nowe kanały miały być odblokowane po kilku godzinach. Czekałem 2 dni i nic. Zadzwoniłem kolejny raz, powiedziano mi, że tamta umowa nie została zapisana z powodu "błędu w systemie". Ponownie zgodziłem się na warunki i zapewniono mnie, że kanały zostaną włączone za 3 godziny. Minęła doba i nic. Zadzwoniłem trzeci raz, ponownie powiedziano mi, że umowa nie została zapisana z powodu "błędu w systemie". Kolejny raz potwierdziłem, że chcę te nową umową. Kanały zostały odblokowane, ale bez Cinemax HD. Zadzwoniłem po raz czwarty i odblokowali mi Cinemax HD. Dzisiaj patrzę w ICOK a tam kwota do zapłaty ponad 160 zł i na liście pakietów w umowie po 3 razy występuje Familijny Max HD, Sport HD, Film HD i Cinemax HD. Zatwierdzili trzy razy tę samą umowę. Już to zgłosiłem przez ICOK, ale pewnie nie obejdzie się bez kolejnych telefonów i maili. Jednym słowem: AMATORSZCZYZNA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SovietGangstar Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Dostał ktoś ostatnio pismo z Polsatu o zmianach w umowie? Bo nie mam tego u siebie i nie wiem co jest w środku a nie mam możliwości zeskanować. Umowa z kwietnia tamtego roku. Może jest tam jakiś zapis mówiący o możliwości zerwania umowy bez ponoszenia konsekwencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 4 czy 5 kanalow VOD, najgorsza oferta VOD. Najslabsze pozycje. Chyba 151-155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Po jakim czasie od nie zapłaconego rachunku będzie wyłączony dostęp do oglądania kanałów CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Czy ktoś z Was otrzymuje z CP co miesiąc fakturę za usługi albo jakikolwiek inny dowód sprzedaży. Ja dostaję tylko wypełniony druk przelewu bankowego z kwotą i zastanawiam się na podstawie jakiego dokumentu księgowego Polsat życzy sobie ode mnie co miesiąc 59,90 zł na konto i jak taką wpłatę księguje. Oczywiście jest umowa ale to nie jest żaden dokument sprzedaży. Byłbym wdzięczny za oświecenie bo nie jestem w tym biegły. Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Jeśli chodzi o usługę TV CP nie musi wystawiać faktury VAT osobie fizycznej, wynika to z przepisów prawa. Faktura VAT służy do dokumentacji sprzedaży firma-firma. Osoba fizyczna może poprosić wystawienie faktury i wtedy przedsiębiorca Ci nie może odmówić. CP sprzedaży swoich usług nie musi także rejestrować za pomocą kasy fiskalnej (sposób dokumentowania sprzedaży firma-osoba fizyczna), dlatego Twój obowiązek płatniczy wynika wprost z umowy z formie bezrachunkowej, a CP rozlicza się z fiskusem za pomocą ewidencji sprzedaży VAT. Po jakim czasie od nie zapłaconego rachunku będzie wyłączony dostęp do oglądania kanałów CP ? O ile mnie pamięć nie myli to po 14 dniach pojawia się blokada, ale już pierwszego dnia po terminie częstotliwość pojawiania się komunikatu windykacyjnego na ekranie TV jest wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Planuję dobrać CP do nc+, aby mieć Polsat Sport. Orientuje się Ktoś jaka jest cena anteny satelitarnej w CP przy podpisywaniu umowy? Na stronie nie ma ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 A widziałeś wątek dla nowych abonentów?Tam masz wszystko dokładnie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allbch Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 22.01.2015 przez telefon przedłużyłem umowę z cyfrowym polsatem- do tej pory nie otrzymałem potwierdzenia zmiany warunków umowy - miałem otrzymać droga elektroniczną, Pisałem 10.02.2014 w icoku- nie dostałem żadnej odpowiedzi, dzisiaj dzwoniłem na infolinię i miła Pani stwierdziła że do 14 dni otrzymam ale nie bardzo wierzę... Czy to tylko ja czy inni mają podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Sprawdzałeś w ICOK? Zakładka usługi/telewizja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allbch Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Tak sprawdziłem - nie ma, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiffe Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja czekam od 20 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Pewnie osoba zapisująca zamówienie nie zaznaczyła opcji wysłania mejlem, albo ten mejl źle wpisała. Orientuje się ktos jak jest z umowami po przejściu na czas nieokreslony? Jeśli ktos ma umowę na mini hd ze zniżką i płaci cały czas 9.90 albo mniej, to po przejsciu na czas nieokreslony kwota mu się podniesie do 14.90? I co z pakietem mini hd, wycofali go? Na stronie CP już go nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Pewnie osoba zapisująca zamówienie nie zaznaczyła opcji wysłania mejlem, albo ten mejl źle wpisała. Orientuje się ktos jak jest z umowami po przejściu na czas nieokreślony? Jeśli ktos ma umowę na mini hd ze zniżką i płaci cały czas 9.90 albo mniej, to po przejściu na czas nieokreślony kwota mu się podniesie do 14.90? I co z pakietem mini hd, wycofali go? Na stronie CP już go nie widać. To, że nie ma pakietu Mini HD na stronie CP to nie znaczy, że go nie ma. Jest cały czas dostępny, jeżeli miałeś umowę na pakiet Mini HD za 9,90 zł miesięcznie (DRH6) to gdy po tych 6 miesiącach nie złożysz dyspozycji przejścia na pakiet Darmowy HD nadal będziesz płacił za pakiet Mini HD 9,90 zł przy umowie na czas nieokreślony. Jak przejdziesz na Darmowy HD a później z powrotem na Mini HD, wtedy już będzie cię to kosztować 16,90 zł miesięcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Jeśli rachunek jest zapłacony kilka dni po terminie to są doliczane jakieś odestki do kolejnego rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.