henryk1944 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Nie zawsze większej średnicy antena pomoże,gdyż bardzo dużo zależy od konwertera.Cała instalacja odbiorcza,nawet wykonanie i długość kabla mają wpływ na jakość odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Mity niektóre nadal są żywe. Każdy kolejny dekoder wymusza dodanie centymetrów czaszy, aby odbiór był prawidłowy. @sebastianp17 - ustaw prawidłowo antenę wraz ze skrętem konwertera (nawet stare "powizyjne" sześćdziesiątki mogą zapewnić spokojny odbiór) i kończymy temat problemów technicznych z odbiorem w temacie umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka1906 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Prośba o pomoc. Moi rodzice posiadają CP ,umowa z ...2009 ,która dzięki kolejnym aneksom wygasa w kwietniu .Pakiet ten nazywa sie Familijny HD do tego dodatki takie jak :Extra HD ,Sport HD ,HBO i Cinemax czyli wg mnie obecny Premium i płacą za to 89,90Pln. Umowa jest na mamę natomiast tato posiada dwie umowy w plusie na telefon w cenie 2X39,90. Chcieli by skożystać z oferty Smart Dom i płacić połowę ceny za tv i stąd pytania. 1)Czy te owe dwie umowy za 39,90 mogą być uznane jako suma i spełnić miniumum (59,90pln)wymagane aby kupić tv za pół ceny? 2) Jeżeli tak , to co trzeba zrobić aby obnizyć abonament tv ? Czy wystarczy podejśc z umową do APS i to zmienić czy raczej wypowiedzieć obecną umowę ,oddać dekoder i poprostu od maja podpisać nową za 50 proc ceny ? 3) Czy to że tv jest na mamę a telefony na tatę koliduje z promocją Smart Dom? Obie umowy musza być na tą samą osobę? Sorki jeśli trochę gmatwam ale ja mam Nc+ a Polsatu totalnie nie ogarniam ,staram się tylko pomóc rodzicom. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 1) Nie. 2) Wypowiedzieć obecną umowę. 3) Koliduje z promocją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Od 29.12.2014 r. we wszystkich umowach akwizycyjnych (nowe umowy) na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy - 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 No w końcu zagościła normalność po tylu latach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Prośba o pomoc.Pakiet ten nazywa sie Familijny HD do tego dodatki takie jak :Extra HD ,Sport HD ,HBO i Cinemax czyli wg mnie obecny Premium i płacą za to 89,90Pln. Umowa jest na mamę natomiast tato posiada dwie umowy w plusie na telefon w cenie 2X39,90. Chcieli by skożystać z oferty Smart Dom i płacić połowę ceny za tv Tak szczerze to w Twoim przypadku z tym SmartDomem byłoby sporo kombinowania. Najlepiej wypowiedz umowę, poczekaj na telefon z Działu Utrzymania Klienta. Jeśli Twoi rodzice koniecznie potrzebują Premium to można ugrać umowę 5 miesięcy za 0 zł, 7 miesięcy za 89,9 zł, co da im średnią miesięczną ok. 52,5 zł czyli rabat będzie 40 procentowy a kombinowania znacznie mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Od 29.12.2014 r. we wszystkich umowach akwizycyjnych (nowe umowy) na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy - 1 miesiąc. Sprawa dotyczy oczywiście umów zawartych od 25 grudnia 2014r. zgodnie z obowiązującym nowym "prawem konsumenckim". Umowy zawarte przed tą datą obowiązują dotychczasowe zapisy w umowach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Witam Teściowej kończy się umowa w CP, czy może ona dać takie rozporządzenie w CP aby telefon w sprawie umowy był do mnie i abym to ja uzgadniał warunki jej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 @luuukasz Jeżeli chodzi tylko o uzgodnienie warunków to nie ma żadnego problemu, wystarczy że teściowa wskaże Ciebie jako osobę decyzyjną, może podać twój numer tel i konsul do Ciebie zadzwoni. Umowę już wynegocjowaną musi jednak "podpisać" teściowa. Jeżeli chciałbyś za teściową zrobić wszystko tzn i negocjować i podpisać, to musi teściowa napisać Ci upoważnienie które należałoby przesłać do Cyforowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Musi do CP wysłać jakieś pisemko aby ze mną uzgadniali warunki umowy? Czy wystarczy tylko, że poda w systemie mój numer telefonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Jeżeli tylko uzgadniać to najlepiej jakby do niej zadzwonili i ona sama powiedziała im, żeby kontaktowali się z Tobą, podając jednocześnie Twój numer telefonu. Ew. można po prostu zmienić nr telefonu na Twój np. poprzez ICOK i jak do Ciebie zadzwonią to się przedstawisz i powiesz, że jesteś osobą decyzyjną, też powinno przejść, chociaż lepsza ta pierwsza opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ale Ty mi tu przedstawiasz swoje przypuszczenia, a ja potrzebuje informacji jak to załatwić, rozegrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Boże tak trudno samemu zadzwonić do CP, powiedzieć, że chce się negocjować ofertę? A po drugie bez wysłania wypowiedzenia to Ty możesz sobie negocjować, że hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Jeśli chcesz być upoważnioną osobą do negocjowania i zawierania umów w czyimś imieniu to musisz mieć upoważnienie abonenta. Takie upoważnienie musi wysłać abonent do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 swojadroga załatwie to wszystko w punkcie CP? Czy wysyłać trzeba upoważnienie listownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jeśli chcesz mieć pewność, że pełnomocnictwo będzie szybko i na pewno w telefonicznym BOK respektowane to wysyłaj pocztą na Łubinową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Kupiłem moduł CAM CI i obecny abonent ma "zadeklarowane: pakiet Familijny za 42,90, pakiet Bajeczka za 8,90 oraz pakiet HD za 30 zł. Czy ja muszę wycofać tę deklarację czy jeśli nie zapłacę to będę ode mnie wymagać tych wpłat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 W Pre-Paidzie z deklaracją pakiet/y są uruchamiane po zaksięgowaniu na koncie wymaganej wpłaty. Brak wpłaty = brak dostępu do kanałów, jednak bez kar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ok, dziękuję, zatem nie robię nic, poczekam na cesję i uruchomię Darmowy HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Z tego co pamiętam, to aby móc uruchomić pakiet Darmowy HD musi być zdjęta deklaracja uruchomienia pakietów. Dopytaj w BOK dla pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniutek Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Wczoraj przyszła umowa. Zamawiane przez stronę CP. Miało być 6 miesięcy gratis, a w umowie wpisali 4 mimo, że konsultant kilka razy powtarzał, że 6 miesięcy w prezencie. Dzwoniłem na infolinię, przyjęli zgłoszenie reklamacyjne i ciekawe, czy coś w tym zakresie się rozwiąże. No to miło nas przywitali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jeżeli konsultant kilka razy powtarzał o 6 mies gratis, a w umowie 4 mies uwzględnią reklamację. Od 25 grudnia przepisy są inne konsumenckie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam, skąd mogę pobrać listę kanałów dla pakietu familijnego abym mógł je sobie wydrukować, bo jakoś nie mogę znaleźć, ktoś podpowie gdzie mam szukać, stronka lub link, z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9265 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam.Chciałem zapytać,czy jeśli chcę sprawdzić ofertę dla mnie w CP na stronie ICOK to odpowiedź dostanę na e-mail czy będą do mnie dzwonić.Jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.