Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy w promocji TCJ23 pakiety VOD i IPLA MIX są dostępne przez cały czas umowy czy tylko przez 5 m-cy(umowa 15/5) bo z tego co dzisiaj wyczytałem to do pakietu fam maxhd jest 5 pakietów bez możliwości rezygnacji, te pakiety to Film hd, Sport hd, Cinemax hd, Pakiet VOD, IPLA MIX ?

Nie jestem pewna kodu promocji, ale ja 27.09 podpisałam właśnie taką umowę (15/5), gdzie VOD+IPLA MIX stanowią pakiet ruchomy w cenie 10zł, który po darmowych miesiącach mogę włączać i wyłączać. Czyli płacić 59,9zł minimum za Max HD+Sport+Film+Cinemax lub 69,9 za Max HD+Sport+Film+Cinemax+VOD+IPLA MIX. Wcześniej miałam umowę 12/5 na pakiet MAxHD+jeden pakiet dodatkowy(Film lub Sport) za 59,9.

Ja mam "filmową bez elastyczności" i IPLA MIX oraz VOD mam na cały okres umowy za 69.90 zł, ale musiałem zadzwonić do BOK-u o wysłanie "promocyjnych warunków umowy, część ogólna" bo nie dostałem i dopiero tam doczytałem resztę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie dostałam całej umowy - tylko jednostronne Potwierdzenie Zmiany Warunków Umowy na ICOK, gdzie jest dosłownie kilka zdań. Zaniepokojona twoją wiadomością zaraz napisałam do CP o przesłanie pełnej kopii umowy.

 

Jednak w ICOK (w Usługi/Telewizja) mam "Minimalny obowiązek abonamentowy" bez IPlA i VOD, a jak wchodzę w "Modyfikuj usługę" to mogę oba pola odznaczyć. Czyli elastyczność jest. Może zobacz, jak to u Ciebie wygląda w ICOK, bo "Promocyjne warunki umowy" to dość ogólny dokument, może dla abonentów z elastycznością i bez.

 

[EDIT]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy CP nie powinien mnie o tym fakcie poinformować? (telefonicznie, mailowo albo w jakiś inny sposóB)

CP informuje zgodnie z regulaminem. W regulaminie, który otrzymałaś masz zapis, który cały czas jest aktualny:

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

W związku z powyższym CP wypełnia swój prawny obowiązek i usilnie się stara, aby ta informacja dotarła do jak najmniejszej grupy abonentów (skutecznie w mojej skromnej ocenie). Na kanale LOVE nie wiem czy scroll leciał, ale podczas wyłączenia HBO i Cinemax'ów w wersji SD scrolle były. Jednak sprytnie wcześniej podmieniono kanały SD na HD jednocześnie te pierwsze przesuwając na odległą pozycję na liście. W ten sposób wielu się nie zorientowało, że mogą "uciec" z CP.

 

W mojej umowie jest zapis, że o wszelkich zmianach i ich terminach powinni mnie poinformować przez ICOK albo drogą mailową. Niestety takich informacji nie otrzymywałam przez ponad 3 lata trwania mojej umowy. Czy mogę w związku z tym złożyć reklamację?

 

Podejrzewam, że mówisz o zapisie o zmianie pakietów w ramach elastyczności i te zmiany mogą być składane przez abonenta oprócz APS-ów, telefonicznie, poprzez ICOK i wtedy jeszcze można było e-mailem.

Reklamację możesz złożyć, ale odpowiedź będzie negatywna dla Ciebie. Reklamację można składać do "wydarzeń" mających miejsce do 12 miesięcy wstecz.

 

No tak, widocznie przeoczyłam. W związku z tym jeżeli złożę rezygnację to jaka kara będzie mi naliczona? Jak mogę to obliczyć? Bo na infolinii co godzinę podają mi inną kwotę.

 

Za Familijny HD + 1 kara wynosi 8zł za każdy miesiąc pozostający do końca zobowiązania. Do tego trzeba doliczyć karę za internet. Pakiet abonamentowy 200MB to standardowo 29zł (Ty masz 1zł, różnica między tymi kwotami to wysokość kary za każdy miesiąc do końca zobowiązania), pakiet cykliczny 49zł (tu się nic nie zmienia). Nie pamiętam tylko jak liczona (czy w ogóle jest liczona) kara za dodatkowy pakiet 1GB za TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie dostałam całej umowy - tylko jednostronne Potwierdzenie Zmiany Warunków Umowy na ICOK, gdzie jest dosłownie kilka zdań. Zaniepokojona twoją wiadomością zaraz napisałam do CP o przesłanie pełnej kopii umowy.

 

Jednak w ICOK (w Usługi/Telewizja) mam "Minimalny obowiązek abonamentowy" bez IPlA i VOD, a jak wchodzę w "Modyfikuj usługę" to mogę oba pola odznaczyć. Czyli elastyczność jest. Może zobacz, jak to u Ciebie wygląda w ICOK, bo "Promocyjne warunki umowy" to dość ogólny dokument, może dla abonentów z elastycznością i bez.

 

[EDIT]

U mnie niestety nie ma możliwości odznaczenia ipli i vod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączenia pakietu (konkretnie VOD) na koniec jego 6-miesięcznego okresu bezpłatnego można dokonać wysyłając taka dyspozycję za pośrednictwem ICOK czy nie? Regulamin świadczenia usług wg mnie nie precyzuje tego jednoznacznie.

 

Wysłałem taką dyspozycję 6 dni temu i ani widu, ani słychu jakiejś odpowiedzi czy zmiany widocznej w ICOK (oprócz automatu, że dotarło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę z CP na pakiet MINI HD jeszcze 2 m-ce(czyli spóźniłem się z okresem 3-mc wypowiedzenia). Jeśli bym teraz zrezygnował z CP, to jakie koszta poniosę w związku z rezygnacją(nr. promocji 65EQ)? Czy jest możliwość przejścia, czy podpisania nowej umowy na promocję KA52? Załatwię to w APS, czy lepiej dzwonić do CP?

Napisałem tutaj, bo za bardzo nie chcę rozwiązania umowy z CP, a ten MINI HD za 4,90zł bym brał w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...