kinga Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 A czy CP nie powinien mnie o tym fakcie poinformować? (telefonicznie, mailowo albo w jakiś inny sposó Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Informował, planszami na kanale dla abonentów itp. Każde zdanie rozpoczynamy z dużej litery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinga Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 No tak, widocznie przeoczyłam. W związku z tym jeżeli złożę rezygnację to jaka kara będzie mi naliczona? Jak mogę to obliczyć? Bo na infolinii co godzinę podają mi inną kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 A kto ogląda te brednie reklamowe, gdzie ta sama de-bilna muzyczka leci od pięciu lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Poza tym ja nie spotkałem się jeszcze z taka informacją...oprócz forum>Satkuriera EDIT: A najciekawsze,że w regulaminie jest zapis o obowiązku poinformowania abonenta(jeśli dobrze pamiętam)-a przynajmniej w którymś był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinga Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 W mojej umowie jest zapis, że o wszelkich zmianach i ich terminach powinni mnie poinformować przez ICOK albo drogą mailową. Niestety takich informacji nie otrzymywałam przez ponad 3 lata trwania mojej umowy. Czy mogę w związku z tym złożyć reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 czy w promocji TCJ23 pakiety VOD i IPLA MIX są dostępne przez cały czas umowy czy tylko przez 5 m-cy(umowa 15/5) bo z tego co dzisiaj wyczytałem to do pakietu fam maxhd jest 5 pakietów bez możliwości rezygnacji, te pakiety to Film hd, Sport hd, Cinemax hd, Pakiet VOD, IPLA MIX ? Nie jestem pewna kodu promocji, ale ja 27.09 podpisałam właśnie taką umowę (15/5), gdzie VOD+IPLA MIX stanowią pakiet ruchomy w cenie 10zł, który po darmowych miesiącach mogę włączać i wyłączać. Czyli płacić 59,9zł minimum za Max HD+Sport+Film+Cinemax lub 69,9 za Max HD+Sport+Film+Cinemax+VOD+IPLA MIX. Wcześniej miałam umowę 12/5 na pakiet MAxHD+jeden pakiet dodatkowy(Film lub Sport) za 59,9. Ja mam "filmową bez elastyczności" i IPLA MIX oraz VOD mam na cały okres umowy za 69.90 zł, ale musiałem zadzwonić do BOK-u o wysłanie "promocyjnych warunków umowy, część ogólna" bo nie dostałem i dopiero tam doczytałem resztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beginka Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Ja też nie dostałam całej umowy - tylko jednostronne Potwierdzenie Zmiany Warunków Umowy na ICOK, gdzie jest dosłownie kilka zdań. Zaniepokojona twoją wiadomością zaraz napisałam do CP o przesłanie pełnej kopii umowy. Jednak w ICOK (w Usługi/Telewizja) mam "Minimalny obowiązek abonamentowy" bez IPlA i VOD, a jak wchodzę w "Modyfikuj usługę" to mogę oba pola odznaczyć. Czyli elastyczność jest. Może zobacz, jak to u Ciebie wygląda w ICOK, bo "Promocyjne warunki umowy" to dość ogólny dokument, może dla abonentów z elastycznością i bez. [EDIT] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 A czy CP nie powinien mnie o tym fakcie poinformować? (telefonicznie, mailowo albo w jakiś inny sposó CP informuje zgodnie z regulaminem. W regulaminie, który otrzymałaś masz zapis, który cały czas jest aktualny: 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. W związku z powyższym CP wypełnia swój prawny obowiązek i usilnie się stara, aby ta informacja dotarła do jak najmniejszej grupy abonentów (skutecznie w mojej skromnej ocenie). Na kanale LOVE nie wiem czy scroll leciał, ale podczas wyłączenia HBO i Cinemax'ów w wersji SD scrolle były. Jednak sprytnie wcześniej podmieniono kanały SD na HD jednocześnie te pierwsze przesuwając na odległą pozycję na liście. W ten sposób wielu się nie zorientowało, że mogą "uciec" z CP. W mojej umowie jest zapis, że o wszelkich zmianach i ich terminach powinni mnie poinformować przez ICOK albo drogą mailową. Niestety takich informacji nie otrzymywałam przez ponad 3 lata trwania mojej umowy. Czy mogę w związku z tym złożyć reklamację? Podejrzewam, że mówisz o zapisie o zmianie pakietów w ramach elastyczności i te zmiany mogą być składane przez abonenta oprócz APS-ów, telefonicznie, poprzez ICOK i wtedy jeszcze można było e-mailem. Reklamację możesz złożyć, ale odpowiedź będzie negatywna dla Ciebie. Reklamację można składać do "wydarzeń" mających miejsce do 12 miesięcy wstecz. No tak, widocznie przeoczyłam. W związku z tym jeżeli złożę rezygnację to jaka kara będzie mi naliczona? Jak mogę to obliczyć? Bo na infolinii co godzinę podają mi inną kwotę. Za Familijny HD + 1 kara wynosi 8zł za każdy miesiąc pozostający do końca zobowiązania. Do tego trzeba doliczyć karę za internet. Pakiet abonamentowy 200MB to standardowo 29zł (Ty masz 1zł, różnica między tymi kwotami to wysokość kary za każdy miesiąc do końca zobowiązania), pakiet cykliczny 49zł (tu się nic nie zmienia). Nie pamiętam tylko jak liczona (czy w ogóle jest liczona) kara za dodatkowy pakiet 1GB za TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja też nie dostałam całej umowy - tylko jednostronne Potwierdzenie Zmiany Warunków Umowy na ICOK, gdzie jest dosłownie kilka zdań. Zaniepokojona twoją wiadomością zaraz napisałam do CP o przesłanie pełnej kopii umowy. Jednak w ICOK (w Usługi/Telewizja) mam "Minimalny obowiązek abonamentowy" bez IPlA i VOD, a jak wchodzę w "Modyfikuj usługę" to mogę oba pola odznaczyć. Czyli elastyczność jest. Może zobacz, jak to u Ciebie wygląda w ICOK, bo "Promocyjne warunki umowy" to dość ogólny dokument, może dla abonentów z elastycznością i bez. [EDIT] U mnie niestety nie ma możliwości odznaczenia ipli i vod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Skoro w umowie (potwierdzeniu zmiany warunków umowy) masz wymienione 5 pakietów dodatkowych i zapisany obowiązek na 5 pakietów dodatkowych, to ni mniej ni więcej oznacza to, że musisz mieć przez cały okres umowy wszystkie wymienione pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Kupiłam pakiet Familijny Max HD z pakietami Film i Sport HD przez 6 miesięcy gratis, przy czym po 2 miesiącach nie działają mi kanały HBO i Cinemaxy. Pytanie, czy wchodzą one w ten pakiet Film HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Nie Ostatnie ostrzeżenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felczy Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Co oznacza - Okres podstawowy trwania umowy: 24 miesiące? Czy równa to się z prawdziwą długością umowy czy np. jeżeli miałbym darmowe 6 miesięcy to to się dolicza i robi się wtedy 30 miesięcy (bo słyszałem takie plotki)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 To złe plotki słyszałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Okres podstawowy liczy się od dnia podpisania do końca... okresu podstawowego, czyli zaczynasz umowę 21 listopada 2014 roku, to jeśli Okres Podstawowy wynosi 24 miesiące to umowa kończy się o 00:00 21 listopada 2016 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felczy Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 OK, dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potentator Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Mam pytanie bo mam modem ztf mf 669 i gdzies zgubilem plastikowa oslonke na usb, czy przy zdawaniu sprzetu beda jakies problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Pytanie: dlaczego Cyfrowy Polsat nie wystawia faktur za abonament ? (sam od siebie, a jedynie na pisemne żądanie). Nie kumam tego totalnie. Ten podmiot ma w Polsce specjalne przywileje fiskalne czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 A od kiedy wystawianie faktur za usługi odnawialne ( takie, w których co miesiąc kwota jest taka sama) ma sens? Co miesiąc płacisz tę samą kwotę, więc po kiego grzyba CP ma generować takie faktury? Po drugie możesz zlecić, żeby wysyłali Tobie cyklicznie FAKTURĘ na meila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1919 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Nie do końca jest to taka sama kwota. Jeśli ktoś korzysta z wypożyczalni filmów itp, to ma różne kwoty. Jednak także uważam, że skoro można ją zlecić, to bez sensu, żeby każdemu była wystawiania, bo nie każdy jej potrzebuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekz Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Wyłączenia pakietu (konkretnie VOD) na koniec jego 6-miesięcznego okresu bezpłatnego można dokonać wysyłając taka dyspozycję za pośrednictwem ICOK czy nie? Regulamin świadczenia usług wg mnie nie precyzuje tego jednoznacznie. Wysłałem taką dyspozycję 6 dni temu i ani widu, ani słychu jakiejś odpowiedzi czy zmiany widocznej w ICOK (oprócz automatu, że dotarło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Mam umowę z CP na pakiet MINI HD jeszcze 2 m-ce(czyli spóźniłem się z okresem 3-mc wypowiedzenia). Jeśli bym teraz zrezygnował z CP, to jakie koszta poniosę w związku z rezygnacją(nr. promocji 65EQ)? Czy jest możliwość przejścia, czy podpisania nowej umowy na promocję KA52? Załatwię to w APS, czy lepiej dzwonić do CP? Napisałem tutaj, bo za bardzo nie chcę rozwiązania umowy z CP, a ten MINI HD za 4,90zł bym brał w ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Zadzwoń do Działu Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu,tel. 22 212 71 28 lub 22 212 71 24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.