Jump to content

Ramzesthemaster

Users
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About Ramzesthemaster

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To trzeba mieć DLNA w tv, jeśli kojarzę. Nie mam. Spoko. Chciałem tylko się dowiedzieć co z tym dźwiękiem i czy to normalne 😄
  2. Dzięki panowie za wyjaśnienia. Tak myślałem, że jakieś blokady mają. Niemniej, dość dziwne, że w ogóle się włącza. Wracam na początku września do chaty to jeszcze raz włączę i zobaczymy co dalej. Na tv przez laptop->HDMI-tv na pewno działa, bo jeśli są dwa ciekawe mecze to przynoszę do pokoju drugi tv i podłączam pod niego lapka.
  3. Z dumy nie pęknij. Aplikacji to używam w smartfonie. Na laptopie odtwarzam NC+ go z przeglądarki. Nie wiedziałem jedynie dlaczego tego samego nie można zrobić na tv, wszak przeglądarka to przeglądarka. No i u mnie to działa. Tylko dźwięku nie ma.
  4. Czyli co, w przeglądarce internetowej na telewizorze nc+ go nie powinno w ogóle działać?
  5. Wiedziałem. Ale nadal nie wiem dlaczego nie mam dźwięku.
  6. Poszukuję pomocy. Na urządzeniach mobilnych wszystko śmiga elegancko. Kupiłem nowy telewizor Samsung 50NU7462. Włączyłem w tv przez przeglądarkę nc+ go i wszystko fajnie ale dźwięku nie ma. Nigdzie nie jest sprzęt wyciszony. Czy to jakaś ,,autoblokada", aby nie oglądać poprzez przeglądarki na telewizorach(wszak nie jest to urządzenie mobilne) czy u Was normalnie odbiera dźwięk? Szczerze to miałem nadzieję zainstalować na tv apkę nc+gp 🤣
  7. Ja swoją już przedłużyłem. Teraz pora na ojca. Ojciec od kilku lat leci na dwóch kartach cameleon w ramach multiroom. Niestety, te dekodery dość mocno się zawieszają. Jesienią będzie przedłużał umowę. I tu pytanie. Czy jest możliwość wymiany dekoderów na nowsze przy jednoczesnym zatrzymaniu obu kart cameleon? Nie chcemy, aby wymienili dekodery na nowe wraz ze sparowanymi do nich kartami.
  8. Koniec umowy w październiku. Dzwonią od miesiąca. Dwie rozmowy, druga bardzo niemiła (konsultant robił ze mnie głupka) i poszedłem z wypowiedzeniem do POK. Dzisiaj telefon z ofertą, która mnie satysfakcjonuje. Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE 69,99(później 76,99), Eleven Sports 11,90, Filmbox Pack 0, MISTRZOWSKA PIŁKA 0, MULTIROOM STANDARD 0, NAJEM TURBOBOX+ 5zł. Łącznie 86.99, czyli tyle co płacę teraz, a nie miałem od stycznia mistrzowskiej piłki. Dodatkowo miałem stary dekoder i multiroom ciągnąłem kablem. Teraz dadzą jakiś dekoderek wifi. Jaki ten dekoder nie będzie to zawsze lepszy niż kabel z pokoju do pokoju. Jedyne co s[beep]yłem to nie wyżebrałem HBO na pół roku. Kompletnie o tym zapomniałem. Co prawda filmów zbytnio nie oglądam ale pewnie przez te pół roku z 5 razy bym się na HBO zatrzymał. Mam jednak pytanie. Od konsultanta dowiedziałem się, że kanały C+ Sport 3 i 4 są dublem tego co na 1 i 2. Tłumaczył mi, że na Sport3 i 4 będą jedynie duble tego co puszczają na Sport1 i 2 po to, aby odsprzedawać transmisje innym platformom. Prawda to? Powiedział mi także, że C+ Sport3 i 4 są dostępne tylko przy wariancie C+(8). Nie są mi potrzebne seriale i dokument, więc zdecydowałem się wziąć tylko C+(6). Nadmienię, że pakiet z serialami i dokumentem oferowano za 96zł, więc 10 zł drożej niż to co mam teraz do zaakceptowania. Nie chcę tylko, aby się zaraz okazało, że zaczną na Sport3 i 4 puszczać transmisje z czegoś czego nie będzie na pozostałych kanałach.
  9. Umowa do października. Dzwonią od miesiąca. W końcu odebrałem i usłyszałem, że mogę utrzymać to co mam aktualnie w tej samej cenie. Konsultantka mało przyjazna. Od razu mi narzuciła, że to super oferta, nie ma co się zastanawiać, bo lepszej nie dostanę. Ja od razu powiedziałem, że nie podejmę decyzji o przedłużeniu wcześniej niż w połowie wakacji. Aktualnie mam i proponują, aby przy tym zostać za 85zł: Extra + z 6C+, MR, wynajem dekodera, Eleveny. Umowa na kolejnych 15 miesięcy, jeśli dobrze pamiętam. Ja z tych, którym zależy głównie na sporcie. Patrząc na to co NC+ może zaoferować kibicom to sam zaoferowałem konsultantce 50 zł za dotychczasowe usługi. Nie przystała 😉
×
×
  • Create New...