Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@wally79 Jesli nic się nie zmieniło, to mozna oglądać C+ Online na trzech urządzeniach jednocześnie, pod warunkiem że jednym z nich będzie dekoder C+ Box. Tylko musi byc chyba oryginalny launcher (tzn. bez Wolf Launcher). Pozostałe dwa urządzenia - dowolne.

 

A i oczywiscie dotyczy to tylko wykupionej usługi C+ Online.

 

Jesli korzystasz z C+ Online w ramach abonamentu tv sat, to wtedy limit to dwa urządzenia jednoczesnie. Przynajmniej tak było jakiś czas temu.

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem, ale przypuszczam, że na 3 dekoderach zadziała jedynie, jeśli masz wykupiony dostęp do pakietu online, a nie korzystasz z opcji dla abonentów telewizji satelitarnej.
Właśnie o takie rozwiązanie mi chodzi. I zastanawiam się czy te 3 dekodery bez problemu będą pozwalały mi na oglądanie w ramach zakupu pakietu online na jednym koncie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Emilio1985 napisał:

@artpaw6 w przypadku korzystania z wtyczki Netflix w KODI, to nie jest to takie oczywiste. Czasami trzeba pogrzebać w ustawieniach.

no sorki kolego ale od kiedy grzebanie w ustawieniach ma coś wspólnego z certyfikatem ? Box o którym piszemy posiada Certyfikacja: DRM Widevine L1, Netflix 4k i wtyczka oferuje to samo i mało tego bo jak już piszesz o wtyczce to cię zaskoczę bo np na coreElec nawet jak boxy nie mają DRM Widevine L1  a L3 to na tamtym systemie ta sama wtyczka netflix w kodi oferuje 1080p a nie jak na androidzie z L3 marne 480p 

1 godzinę temu, the4anoni napisał:

Ktoś poleci przydatne widżety do wolf launcher?

ja mam tylko jeden Widgety Chronus_Pro i polecam 

Edytowane przez artpaw6
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, artpaw6 napisał:

no sorki kolego ale od kiedy grzebanie w ustawieniach ma coś wspólnego z certyfikatem ? Box o którym piszemy posiada Certyfikacja: DRM Widevine L1, Netflix 4k i wtyczka oferuje to samo i mało tego bo jak już piszesz o wtyczce to cię zaskoczę bo np na coreElec nawet jak boxy nie mają DRM Widevine L1  a L3 to na tamtym systemie ta sama wtyczka netflix w kodi oferuje 1080p a nie jak na androidzie z L3 marne 480p 

ja mam tylko jeden Widgety Chronus_Pro i polecam 

Mialem na myśli grzebanie w ustawieniach wtyczki Netflix w KODI. Poczytaj sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2022 o 09:06, vizir napisał:

To taki trochę efekt jakby to był obraz malowany farbą olejna? U mnie coś takiego występuje emoji848.png

 

Właśnie dokładnie tak, w punkt to opisałeś. Jakby ktoś nałożył jakiś delikatny filtr jak na zdjęciu w aplikacji do social mediów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, itale napisał:
Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację?
 

Ktoś o tym pisał wcześniej, przejrzyj poprzednie posty

Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 8 (2021) przy użyciu Tapatalk
 

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, artpaw6 napisał:

Box o którym piszemy posiada Certyfikacja: DRM Widevine L1, Netflix 4k i wtyczka oferuje to samo i mało tego bo jak już piszesz o wtyczce to cię zaskoczę bo np na coreElec nawet jak boxy nie mają DRM Widevine L1  a L3 to na tamtym systemie ta sama wtyczka netflix w kodi oferuje 1080p a nie jak na androidzie z L3 marne 480p 

Na Androidzie z L3 maks. to 540p, a z tym CoreELEC faktycznie ciekawostka, bo jest Full HD. Podobnie na każdym desktopowym Linuksie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, itale napisał:

Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację?

 

wHkV0OJ.jpg

 

 

 

 

 

Oprócz tego obraz śnieży. Musiałem wyłączyć automatyczne wybieranie najwyższej rozdzielczości. Jak wyłączyłem 4K to działa prawidłowo, ale nie jest to dla mnie rozwiązanie, bo mam sprzęt który wyświetla 4K i chce żeby to działało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vizir

U mnie ten komunikat pojawił się raz podczas aktualizacji do androida 10. Minęło parę dni i cisza nie widzę go (może dlatego, że na codzień do obslugi nie korzystam z pilota od boxa tylko pilota od tv). Nie wiem jak teraz ale jak na początku po aktualizacji sprawdzałem wersję oprogramowania pilota, to była ta stara czyli nie wiem co jest grane ale niektórzy chyba mają "pecha" podczas aktualizacji i jest jakiś błąd z tym pilotem bo już parę osób zgłaszało ten sam problem i nie ma tutaj znaczenia czy jest to pilot bez czy z przyciskiem "netlfix".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Drze napisał:

Oprócz tego obraz śnieży. Musiałem wyłączyć automatyczne wybieranie najwyższej rozdzielczości. Jak wyłączyłem 4K to działa prawidłowo, ale nie jest to dla mnie rozwiązanie, bo mam sprzęt który wyświetla 4K i chce żeby to działało. 

Spróbuj ustawić inną paletę kolorów. Opcje te znajdziesz w tym samym miejscu gdzie rozdzielczosci.

 

3 godziny temu, itale napisał:

Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację?

 

wHkV0OJ.jpg

 

 

 

 

 

Kiedy dostałeś aktualizacje? 

 

Zostaw na kilka godzin pilot bardzo blisko dekodera. Najlepiej na noc, albo jak pójdziesz do pracy.

 

@electro69 te opcje o ktorej mowilem masz w ustawieniach c+ boxa, tam gdzie rozdzielczosc. Jest to nowa opcja, ktora pojawila sie wraz z aktualizacja. Jeśli nie masz tam zadnej takiej opcji, to możliwe ze dlatego ze tv jest full hd.

 

Byc moze koledze @Drze obraz sie krzaczy, bo cos jest nie tak z przestrzenia kolorow. 

 

NIc mnie nie zaskoczy.

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, itale napisał:

Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację?

 

 

 

 

 

 

 

Mam dokładnie to samo.

Edytowane przez szunaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Emilio1985 napisał:

Mialem na myśli grzebanie w ustawieniach wtyczki Netflix w KODI. Poczytaj sobie w internecie.

z tym że nie wiem co mam sobie poczytać bo już ci napisałem że ustawienia nie mają nic wspólnego z cetyfikatem . Co do Kodi i wtyczek to zęby na tym zjadłem więc czytać nie mam o czym . Zapraszam na forum Polish Team Wizard to sobie pogadamy tam o KODI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy awaria tv online dotyczy także BOX 4K?

Wróciłem z pracy i gdy przechodzę do LIVE TV to info: materiał wideo o tej tematyce nie jest teraz dostępny. Uruchamiałem ponownie, nawet resetowałem (co skutkowało aktualizacją) i nadal lipa.

Znalazłem już info, że coś się w C+ wyłożyło ale nie wiem czy to dotyczy również boxów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, piotrekj66 napisał:

Czy  na tym dekoderze można zainstalować aplikacje Amazon Prime Video? U brata nie wyszukuje jej przez sklep google na dekoderze. U mnie na TV Sony ta sama aplikacja jest w sklepie dostępna.

Nie maja apki na android tv, tez mnie to zdziwiło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, piotrekj66 napisał:

Dlaczego nie ma w sklepie?

 

8 godzin temu, Drze napisał:

Nie maja apki na android tv 

Instalacja tylko i wyłącznie z pliku apk. Plus taki, że działa dobrze.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...