watchman Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Nie sprawdzałem, ale przypuszczam, że na 3 dekoderach zadziała jedynie, jeśli masz wykupiony dostęp do pakietu online, a nie korzystasz z opcji dla abonentów telewizji satelitarnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) @wally79 Jesli nic się nie zmieniło, to mozna oglądać C+ Online na trzech urządzeniach jednocześnie, pod warunkiem że jednym z nich będzie dekoder C+ Box. Tylko musi byc chyba oryginalny launcher (tzn. bez Wolf Launcher). Pozostałe dwa urządzenia - dowolne. A i oczywiscie dotyczy to tylko wykupionej usługi C+ Online. Jesli korzystasz z C+ Online w ramach abonamentu tv sat, to wtedy limit to dwa urządzenia jednoczesnie. Przynajmniej tak było jakiś czas temu. Edytowane 15 Maja 2022 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Nie sprawdzałem, ale przypuszczam, że na 3 dekoderach zadziała jedynie, jeśli masz wykupiony dostęp do pakietu online, a nie korzystasz z opcji dla abonentów telewizji satelitarnej.Właśnie o takie rozwiązanie mi chodzi. I zastanawiam się czy te 3 dekodery bez problemu będą pozwalały mi na oglądanie w ramach zakupu pakietu online na jednym koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) @wally79 wystarczy jeden dekoder C+ Box, zebys mogl korzystać na 3 urzadzeniach jednoczesnie. https://pl.canalplus.com/pomoc/na-ilu-urzadzeniach Edytowane 15 Maja 2022 przez Emilio1985 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 5 godzin temu, Emilio1985 napisał: Co do Netflixa przez Kodi, to niskie rozdzielczosci moga byc spowodowane brakiem certyfikacji. ............ Canal + box 4K ma certyfikat więc o jakim ty braku cetyfikacji piszesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 @artpaw6 w przypadku korzystania z wtyczki Netflix w KODI, to nie jest to takie oczywiste. Czasami trzeba pogrzebać w ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the4anoni Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Ktoś poleci przydatne widżety do wolf launcher? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Emilio1985 napisał: @artpaw6 w przypadku korzystania z wtyczki Netflix w KODI, to nie jest to takie oczywiste. Czasami trzeba pogrzebać w ustawieniach. no sorki kolego ale od kiedy grzebanie w ustawieniach ma coś wspólnego z certyfikatem ? Box o którym piszemy posiada Certyfikacja: DRM Widevine L1, Netflix 4k i wtyczka oferuje to samo i mało tego bo jak już piszesz o wtyczce to cię zaskoczę bo np na coreElec nawet jak boxy nie mają DRM Widevine L1 a L3 to na tamtym systemie ta sama wtyczka netflix w kodi oferuje 1080p a nie jak na androidzie z L3 marne 480p 1 godzinę temu, the4anoni napisał: Ktoś poleci przydatne widżety do wolf launcher? ja mam tylko jeden Widgety Chronus_Pro i polecam Edytowane 15 Maja 2022 przez artpaw6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Netflix ma dziurawe DRM, Kodi niema dostępu do L1, L3 zaszytego w boxie, to leci programowo udając Chrome i L3, Netflix też może odpalić VMP i uwalić linuxa. Tylko oficjalna apka ma dostęp do funkcji DRM w sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 1 godzinę temu, artpaw6 napisał: no sorki kolego ale od kiedy grzebanie w ustawieniach ma coś wspólnego z certyfikatem ? Box o którym piszemy posiada Certyfikacja: DRM Widevine L1, Netflix 4k i wtyczka oferuje to samo i mało tego bo jak już piszesz o wtyczce to cię zaskoczę bo np na coreElec nawet jak boxy nie mają DRM Widevine L1 a L3 to na tamtym systemie ta sama wtyczka netflix w kodi oferuje 1080p a nie jak na androidzie z L3 marne 480p ja mam tylko jeden Widgety Chronus_Pro i polecam Mialem na myśli grzebanie w ustawieniach wtyczki Netflix w KODI. Poczytaj sobie w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 W dniu 12.05.2022 o 09:06, vizir napisał: To taki trochę efekt jakby to był obraz malowany farbą olejna? U mnie coś takiego występuje Właśnie dokładnie tak, w punkt to opisałeś. Jakby ktoś nałożył jakiś delikatny filtr jak na zdjęciu w aplikacji do social mediów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itale Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) 2 godziny temu, itale napisał: Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? Ktoś o tym pisał wcześniej, przejrzyj poprzednie posty Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 8 (2021) przy użyciu Tapatalk Edytowane 16 Maja 2022 przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 13 godzin temu, artpaw6 napisał: Box o którym piszemy posiada Certyfikacja: DRM Widevine L1, Netflix 4k i wtyczka oferuje to samo i mało tego bo jak już piszesz o wtyczce to cię zaskoczę bo np na coreElec nawet jak boxy nie mają DRM Widevine L1 a L3 to na tamtym systemie ta sama wtyczka netflix w kodi oferuje 1080p a nie jak na androidzie z L3 marne 480p Na Androidzie z L3 maks. to 540p, a z tym CoreELEC faktycznie ciekawostka, bo jest Full HD. Podobnie na każdym desktopowym Linuksie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drze Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 1 godzinę temu, itale napisał: Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? Oprócz tego obraz śnieży. Musiałem wyłączyć automatyczne wybieranie najwyższej rozdzielczości. Jak wyłączyłem 4K to działa prawidłowo, ale nie jest to dla mnie rozwiązanie, bo mam sprzęt który wyświetla 4K i chce żeby to działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 @vizir U mnie ten komunikat pojawił się raz podczas aktualizacji do androida 10. Minęło parę dni i cisza nie widzę go (może dlatego, że na codzień do obslugi nie korzystam z pilota od boxa tylko pilota od tv). Nie wiem jak teraz ale jak na początku po aktualizacji sprawdzałem wersję oprogramowania pilota, to była ta stara czyli nie wiem co jest grane ale niektórzy chyba mają "pecha" podczas aktualizacji i jest jakiś błąd z tym pilotem bo już parę osób zgłaszało ten sam problem i nie ma tutaj znaczenia czy jest to pilot bez czy z przyciskiem "netlfix". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, Drze napisał: Oprócz tego obraz śnieży. Musiałem wyłączyć automatyczne wybieranie najwyższej rozdzielczości. Jak wyłączyłem 4K to działa prawidłowo, ale nie jest to dla mnie rozwiązanie, bo mam sprzęt który wyświetla 4K i chce żeby to działało. Spróbuj ustawić inną paletę kolorów. Opcje te znajdziesz w tym samym miejscu gdzie rozdzielczosci. 3 godziny temu, itale napisał: Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? Kiedy dostałeś aktualizacje? Zostaw na kilka godzin pilot bardzo blisko dekodera. Najlepiej na noc, albo jak pójdziesz do pracy. @electro69 te opcje o ktorej mowilem masz w ustawieniach c+ boxa, tam gdzie rozdzielczosc. Jest to nowa opcja, ktora pojawila sie wraz z aktualizacja. Jeśli nie masz tam zadnej takiej opcji, to możliwe ze dlatego ze tv jest full hd. Byc moze koledze @Drze obraz sie krzaczy, bo cos jest nie tak z przestrzenia kolorow. NIc mnie nie zaskoczy. Edytowane 16 Maja 2022 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) 4 godziny temu, itale napisał: Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? Mam dokładnie to samo. Edytowane 16 Maja 2022 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Czy na tym dekoderze można zainstalować aplikacje Amazon Prime Video? U brata nie wyszukuje jej przez sklep google na dekoderze. U mnie na TV Sony ta sama aplikacja jest w sklepie dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Z pendrive np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 20 godzin temu, Emilio1985 napisał: Mialem na myśli grzebanie w ustawieniach wtyczki Netflix w KODI. Poczytaj sobie w internecie. z tym że nie wiem co mam sobie poczytać bo już ci napisałem że ustawienia nie mają nic wspólnego z cetyfikatem . Co do Kodi i wtyczek to zęby na tym zjadłem więc czytać nie mam o czym . Zapraszam na forum Polish Team Wizard to sobie pogadamy tam o KODI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 3 godziny temu, PawelTSW napisał: Z pendrive np. Dlaczego nie ma w sklepie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Czy awaria tv online dotyczy także BOX 4K? Wróciłem z pracy i gdy przechodzę do LIVE TV to info: materiał wideo o tej tematyce nie jest teraz dostępny. Uruchamiałem ponownie, nawet resetowałem (co skutkowało aktualizacją) i nadal lipa. Znalazłem już info, że coś się w C+ wyłożyło ale nie wiem czy to dotyczy również boxów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drze Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 4 godziny temu, piotrekj66 napisał: Czy na tym dekoderze można zainstalować aplikacje Amazon Prime Video? U brata nie wyszukuje jej przez sklep google na dekoderze. U mnie na TV Sony ta sama aplikacja jest w sklepie dostępna. Nie maja apki na android tv, tez mnie to zdziwiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) 10 godzin temu, piotrekj66 napisał: Dlaczego nie ma w sklepie? 8 godzin temu, Drze napisał: Nie maja apki na android tv Instalacja tylko i wyłącznie z pliku apk. Plus taki, że działa dobrze. Edytowane 17 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.