krasus1111 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Mam router mikrotika z ap oraz same ap z ubiquiti przed aktualizacją nie było problemu po aktualizacji nie łączy się z żadnym z nich nawet jak sieci otwarte. Robię AP z telefonu i się łączy. Jest jakaś opcja downgrade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 @lotus kurde faktycznie. Wczoraj sprawdzilem tylko YT i Prime Video i zalozylem ze kazda apka bedzie tak działac. Przed chwila przetestowalem C+ Online oraz Viaplay i też jest ok. W przypadku Netfixa przy niektorych tytulach to działa, np "Zachowaj spokój" lub "Fauda", "Lupin", a przy niektorych nie... ciekawe. Niby oznaczaloby to, że jak sie nie zmienia, to materiał jest w 50fps, ale widać przycinki, więc tak nie jest. Bądź tutaj mądry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasus1111 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 znalazłem rozwiązanie. Niestety wpływające na pogorszenie bezpieczeństwa. Mianowicie hasło może składać się tylko z liter (cyfry i znaki specjalne w haśle powodują rak możliwości połączenia z WiFi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol_84 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Dzień dobry, Ja mam taki problem oglądałem HBO Max (nowego Bonda) i co 6-10 minut obraz się zamrażał. Musiałem cofnąć film i szło dalej. Box jest połączony do AP przez WIFI. Router TP-Link, ostatnio był wymieniany, bo poprzedni starszy model uległ awarii. W poprzednim AP nie było funkcji Smart Connect, a w nowym jest, może tu jest problem. Problemów z logowanie do sieci ja w postach wyżej nie mam. Macie jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metrix Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 2 godziny temu, karol_84 napisał: Ja mam taki problem oglądałem HBO Max (nowego Bonda) i co 6-10 minut obraz się zamrażał. Musiałem cofnąć film i szło dalej. Box jest połączony do AP przez WIFI. Router TP-Link, ostatnio był wymieniany, bo poprzedni starszy model uległ awarii. Jaki model? @Mikman To nie jest dobre rozwiązanie, oba routery z włączonymi wifi mają na siebie wpływ, co w efekcie osłabia ich zasięg. Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 10 godzin temu, WebMat napisał: Ogólnie jestem zadowolony z aktualizacji oprogramowania. Większość błędów została naprawiona, szczególnie tych najbardziej wkur... denerwujących. W końcu box pamięta ustawienia refresh rate/Hz, jak na razie nie pyta o ponowne parowanie pilota, można ustawić dynamiczny refresh rate, Wydarzenia 24 przestały się zacinać w NTC. Przestrzeń kolorów już wcześniej zmieniłem na RGB 8bit w Activity Launcher, ale dobrze, że dostęp jest teraz także w ustawieniach. O czym się chyba nie pisze poprawiono także działanie HDMI-CEC. Wcześniej przy aktywnej tej funkcji box ciągle wymuszał na amplitunerze własne źródło sygnału. Przełączenie np. na satelitę, gdy włączony był box z HDMI-CEC było niemal niemożliwe, bo po 2 sekundach wracał obraz z boxa. Teraz box jest grzeczny, wymusza przełączenie źródła tylko, gdy się go wyburza/uruchamia. Brakuje jednak rozwiązania, aby po uśpieniu/wyłączeniu boxa amplituner przełączał się automatycznie na poprzednie źródło lub na zadane. Nie jest to błąd, ale może ktoś ma na to wypróbowane rozwiązanie lub zewnętrzną aplikację. Wtedy działałoby to jak kiedyś odtwarzacze DVD na eurozłączu, że same zmieniały źródło, a po ich wyłączeniu wracały do telewizji. Jeżeli chodzi o dźwięk, to naprawiano najważniejszą kwestię, czyli passthrough oryginalnego dźwięku Dolby. Traci się wówczas możliwość regulacji głośności przez box, ale dzięki temu amplituner powinien otrzymać nienaruszony strumień audio. Wtedy to amplituner zajmuje się dekodowaniem dźwięku, a nie stosunkowo tani box, który musi go potem jeszcze przesłać dalej. Niestety problem jest w przypadku dźwięku, który nie jest w Dolby. Ustawienia OFF/LINE/RF przynajmniej u mnie niczego nie zmieniają. Box niepotrzebnie koduje je w Dolby (i to ze złym miksem), jakby nie mógł go przekazywać przez bezstratny PCM. Dźwięk jest głośniejszy niż przy innych trybach, trzeba go specjalnie ściszać, bo amplituner "myśli", że to dźwięk Dolby (który w założeniu ma wytyczne dotyczące poziomu dynamiki). Wygląda to tak jakby ktoś z programistów myślał, że jak dźwięk jest zawsze w Dolby to jest lepiej. Tak, ale tylko jeżeli idzie on w tym kodeku bezpośrednio ze źródła. A tak, powinno iść bez straty do amplitunera i ewentualnie on może dokonać konwersji na Dolby. W przypadku NTC tak jak przed aktualizacją tam o dziwo jest dobrze, czyli dźwięk nie-Dolby idzie w bezstratnym PCM. Po wyjęciu z gniazdka/wyłączeniu prądu box nie poprosił o ponowne parowanie pilota i to jest duży plus. Niestety jeżeli box był uśpiony przed utratą zasilania, to w dalszym ciągu po ponownym uruchomieniu box włącza się wybudzony. Czyli przy każdym wyłączeniu prądu trzeba nadal brać pilota i ręcznie usypiać boxa. W kontekście HDMI-CEC na szczęście nie ma to wpływu na amplituner, który w takich momentach się nie włącza i już nie przełącza źródła na boxa. Pozostał błąd (lub być może właściwość, której nie da się zmienić), iż box niejako wygładza niektóre krawędzie w obrazie, nie jest on idealnie ostry. Nie wiem czy w tym przypadku kwestia telewizora ma znaczenie, ale na innych źródłach (satelita, Blu-ray, NTC, obraz z laptopa, telefonu) tego efektu nie ma. Na pierwszy rzut oka widać to po logo ekranowym np. TVP1 HD, gdzie równe kratki "|T|V|P|" box sobie delikatnie wygładza w poziomie. I tak samo sobie wygładza też krawędzie postaci, figur, innych elementów w obrazie. To taki trochę efekt jakby to był obraz malowany farbą olejna? U mnie coś takiego występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bison616 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 34 minuty temu, vizir napisał: To taki trochę efekt jakby to był obraz malowany farbą olejna? U mnie coś takiego występuje Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 8 (2021) przy użyciu Tapatalk Ten dekoder tak ma, na początku szukałem opcji żeby to wyłączyć ale chyba się nie da. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metrix Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 11 minut temu, bison616 napisał: Ten dekoder tak ma Box od canal+ nie jest przystosowany do nowoczesnych tv 4K,nadaje się super do tv FULL HD. To są moje obserwacje po ponad rocznym użytkowaniu tego sprzętu. Wszelkie apki, lanchery to tylko pudrowanie. Nie da się malucha zrobić mercedesa. Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 12 godzin temu, Emilio1985 napisał: @Nolan hmm... ciekawe. Czyli na wszystkich apkach odświeżanie dostosowuje się do materiału, a na PV wywala problem? Sprawdź na innym kablu oraz innym porcie HDMI. Jaki masz tv? Prime Video przełącza sie na 24Hz. Moze Twój telewizor nie obsluguje tego odświeżania? W ustawieniach boxa masz mozliwosc ręcznego przestawienia sie na rozdzielczosc z odswieżaniem 24 Hz? Tak na wszystkich śmiga. w VLC filmy idą w 24 Hz 4K i 1080p TV obsługuje 24Hz w boxie jest 24 Hz kabel inny bez zmian. wygląda jakiś certyfikat w APV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mic Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 17 godzin temu, Nolan napisał: Amazon Prime Video nie działa. Pokazuje błąd HDMI Ja miałem dokładnie taki sam błąd na kablu / switchu HDMI z obsługą HDCP 1.1 (nawet na Android 9 przed aktualizacją). Wszystkie inne portale VOD działały bez problemu. Dopiero wymiana kabla / switcha HDMI na takie z obsługą HDCP 2.2 doprowadziły do uruchomienia Prime Video. Także polecam szukać winy w tych okolicach gdyż aplikacja Prime jest pod tym kątem bardzo "wymagająca". https://www.primevideo.com/help/ref=atv_hp_nd_cnt?nodeId=GU85HKX66NVFNQ9Y Cytat Upewnij się, że używane urządzenie zewnętrzne jest podłączone do telewizora lub wyświetlacza za pomocą kabla HDMI zgodnego ze standardem HDCP 1.4 (dla treści HD) i HDCP 2.2 (dla treści UHD i/lub HDR). Edytowane 12 Maja 2022 przez mic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arunia23 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) Ja jestem zadowolony z tej aktualizacji wszystko działa jak należy wifi aplikacje i optyk wszystko okej . Box nawet troszku jest szybszy . Co najważniejsze działa nadal Wolf Launcher i widgety można się pobawić z wyglądem bo oryginalny launcher Canal Plus odstrasza. Swoją drogą Wolf daje drugie życie temu boxowi od wyglądu po działanie tej nakładki Edytowane 12 Maja 2022 przez arunia23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metrix Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 9 godzin temu, arunia23 napisał: Box nawet troszku jest szybszy . Co najważniejsze działa nadal Wolf Launcher i widgety można się pobawić z wyglądem bo oryginalny launcher Canal Plus odstrasza. Potwierdzasz moje spostrzeżenie, ze box działa super na tv nieco starszych bez 4K. Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arunia23 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 9 godzin temu, metrix napisał: ze box działa super na tv nieco starszych bez 4K. Do tego był właśnie kupiony Tv jeden z pierwszych Full HD 13 lat i dzielnie się trzyma a box go odmłodził Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 No ja mam TV full HD i największą bolączką jest klatkowanie na Netflix. A może przez Kodi zadziałałoby poprawne? Ktoś próbował? W zasadzie kupiłem tego boxa z myślą o płynnym działaniu Netflixa, YT, HBO max i Player. Wszystko ok gdyby nie ten Netflix. Problem się powtarza bo na Ultrabox 4k od C+ Netflix też klatkuje. A może powinienem napisać do Netflixa? Mają jakiś dział pomocy technicznej? Reagują na takie rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metrix Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 8 godzin temu, lotus napisał: No ja mam TV full HD i największą bolączką jest klatkowanie na Netflix. A może przez Kodi zadziałałoby poprawne? Ktoś próbował? W zasadzie kupiłem tego boxa z myślą o płynnym działaniu Netflixa, YT, HBO max i Player. Wszystko ok gdyby nie ten Netflix. Jaką masz prędkość i rodzaj internetu? Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 @metrix 300 mbps od UPC. Box podłączony kablem więc to nie to. Stary TV LG ogarnia Netflix bez klatkowania. Te nowe boxy klatkują. Oczywiście Netflix przestaje klatkować na tym sprzęcie jak się ręcznie ustawi 25 Hz, ale za każdym razem tak przestawiać ręcznie to tak średnio w dzisiejszych czasach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metrix Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 8 godzin temu, lotus napisał: @metrix 300 mbps od UPC. Box podłączony kablem więc to nie to. Stary TV LG ogarnia Netflix bez klatkowania. Dziwi mnie klatkowanie w ultraboxie, sam go posiadam i nie ma tego problemu. Być może to kwestia ustawień tv? Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 @metrix tylko, że w tym telewizorze nie ma opcji ustawiania odświeżania. Wszystko inne na ultraboksie działa poprawnie, kanały tv, paski informacyjne przesuwają się płynnie, mecze są płynne. Wszystkie filmy na HBO i Canal+ działają płynnie, czy to na zwykłych kanałach czy w VOD. Tylko Netflix klatkuje. Kiedyś nie klatkował wcale, później połowa filmów zaczęła klatkować. Teraz już wszystkie klatkują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) To problem jest w aplikacji Netflix. Próbowałeś reinstalować? Edytowane 12 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinylos Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Witam wszystkich, jak to jest w końcu z tym wyjściem optycznym i 5.1 ? próbowałem każdej możliwej konfiguracji ustawień systemowych, odtwarzacza i za chiny nie chce wypluć pełnoprawnego DD. Głośniki to Logitech Z906, pomoże ktoś ? Dodam, że próbowałem również po hdmi przez audio extractora ale bez rezultatu ( dźwięk z konsoli ps5 przy jego użyciu idzie w dolby ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 4 godziny temu, lotus napisał: No ja mam TV full HD i największą bolączką jest klatkowanie na Netflix. A może przez Kodi zadziałałoby poprawne? Ktoś próbował? W zasadzie kupiłem tego boxa z myślą o płynnym działaniu Netflixa, YT, HBO max i Player. Wszystko ok gdyby nie ten Netflix. Problem się powtarza bo na Ultrabox 4k od C+ Netflix też klatkuje. A może powinienem napisać do Netflixa? Mają jakiś dział pomocy technicznej? Reagują na takie rzeczy? To może ustaw sobie odswieżanie na 60 Hz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 4 godziny temu, lotus napisał: @metrix tylko, że w tym telewizorze nie ma opcji ustawiania odświeżania. Wszystko inne na ultraboksie działa poprawnie, kanały tv, paski informacyjne przesuwają się płynnie, mecze są płynne. Wszystkie filmy na HBO i Canal+ działają płynnie, czy to na zwykłych kanałach czy w VOD. Tylko Netflix klatkuje. Kiedyś nie klatkował wcale, później połowa filmów zaczęła klatkować. Teraz już wszystkie klatkują... Jak napisał kolega wyżej ustaw 60Hz i powyłączaj "upłynniacze" w tv jeśli tego nie robiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) @metrixdzięki za info. Rozłączę je. Przypomniałem sobie, że mi leżą dwa nanoroutery TL-WR702N, które kiedyś kupiłem jak potrzebowałem do tunerów Polsatu. Teraz będą jak znalazł, mam nadzieję. Natomiast wpadł mi też taki pomysł - czy coś takiego podłączone do USB w boxie by ruszyło jako WiFi: TP-LINK KARTA WIFI NA USB NANO 150MB/S (TL-WN725N)? Cena przyzwoita i problem byłby rozwiązany. Edytowane 12 Maja 2022 przez Mikman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
androidNewbie Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Wam również przestało działać uruchamianie Live Channels przyciskiem Guide na pilocie telewizora po aktualizacji do Androida 10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam82 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Tak przestał działać a dziś zauważyłem, że obraz z Live Channels zaczął przycinać aż do zamrożenia ramki obrazu i tak na każdym kanale. Więcej szkody z tą aktualizacją niż pożytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.