Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po kablu w boxie mam prędkość internetu 7Mb/s, ping ponad 2200. Łącze symetryczne 140/140Mb/s.

Co ciekawe - upload jest w porządku. Oczywiście prędkość na innych urządzeniach jest ok, router po restarcie, wykluczona jest jest jego usterka.

To jest jakaś kpina a nie aktualizacja.

Mam jeszcze 2 sztuki C+ Box, boję się je włączyć...

Da rade powrócić do poprzedniej wersji Androida?

Edytowane przez sebap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo, macie po upgrade'u do 10. problem z odtwarzaniem dźwięku z danego kanału jeszcze chwilę po wyjściu z tego kanału tv? Wie ktoś może jak się z tym uporać? Ktoś kiedyś miał tu pamiętam taką przypadłość, ale to długo przed upgade'em, ale nie mogę odszukać tego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wszystkiego teraz wynika że nie potrzebnie to zrobili, aktualizacja fajna rzecz, pod warunkiem że niczego nie [beep], ja nigdy nie podłączałem boxa po lanie więc nie wiem jak mój się zachowuje, ale wifi działa oki, zauważyłem tylko że dużo rzre swapu od ponownego uruchomienia, ma ustawione programowo 350Mb  i po uruchomieniu już przynajmniej 100 jest zajęte. Mm nadzieje że ci ludzie którzy są odpowiedzialni za tą aktualizacje czytają to forum , bo to są jakieś jaja !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, sebap napisał:

Po kablu w boxie mam prędkość internetu 7Mb/s, ping ponad 2200. Łącze symetryczne 140/140Mb/s.

Co ciekawe - upload jest w porządku. Oczywiście prędkość na innych urządzeniach jest ok, router po restarcie, wykluczona jest jest jego usterka.

To jest jakaś kpina a nie aktualizacja.

Mam jeszcze 2 sztuki C+ Box, boję się je włączyć...

Da rade powrócić do poprzedniej wersji Androida?

Robiłeś w boxie powrót do ustawień fabrycznych? Wieczorem jak będę w domu, to zadzwonię na info. tech, c+. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, metrix napisał:

Robiłeś w boxie powrót do ustawień fabrycznych?

No właśnie chciałem tego uniknąć ale nie wiem czy to coś da bo sugerują się tą odpowiedzią.

 

W dniu 8.05.2022 o 14:27, Mikman napisał:

@catniprestartowałem boxa, przewróciłem do ustawień fabrycznych, a WiFi jak nie działało dobrze, tak nie działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, hamster napisał:

A ja wstępnie zauważyłem, że wreszcie zaczęło działać AFR - częstotliwość odświeżania obrazu w telewizorze zmienia mi się w zależności od materiału wideo. Tego mi brakowało. To duży progres. Teraz pora na szersze testy.

Tak też to zauważyłem. Teraz nie ma problemu z płynością jak przełączam się na kanały DVB-T z różnych muxów w aolikacji Livechannels. Super to dla mnie świetna poprawka.

Edytowane przez kiltel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kiltel napisał:

Super informacja, że jest aktualizacja do Androida 10. Wrzucam link do apki livetv z KT1 https://we.tl/t-zHzEdd8O7M Sprawdźcie czy wszystko działa w niej prawidłowo bo mnie teraz nie ma w domu.

Dla zainteresowanych - kanały się pojawiają, EPG jest bardziej rozbudowane niż na apce boksowej i na Live Channels ze Sklepu Play, ale nie ma możliwości przełączania kanałów góra/dół pilotem (apka wychodzi do launchera) ani zmiany ustawień. Także niestety, nic się nie zmieniło w tej kwestii w porównaniu do wcześniejszej wersji softu.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, metrix napisał:

Witam,

 

Mam najnowszy soft z android 10 na czele. Niestety po tym dobrodziejstwie mam problem z połączeniem siecią wifi. Box widzi sieć wifi ale nie może się z nią połączyć,  zasięg jest bardzo dobry, Router jest bardzo blisko, światłowód. Dla testów podłączyłem mobilny router LTE i działało bezproblemowo. Proszę o pomoc :)

Może jest jakiś problem z konkretnym modelem routera i po aktualizacji jest jakiś "konflikt" oprogramowania ?. Korzystam ze światłowodu od Orange. Mam router Funbox 3.0, aktualizacja do 10 zrobiona i wi-fi działa normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, hamster napisał:

AFR to funkcjonalność znana mi z dużo starszych tv boxów. Gwarantuje płynność odtwarzania materiałów wideo, bez względu na ustawienia częstotliwości obrazu w systemie. Np. mamy ustawione 60 hz i załączymy tv naziemną - częstotliwość ekranu zmienia się na 25 lub 50 hz w zależności od kanału. Gdy wyłączymy kanał, częstotliwość ekranu powraca do 60 hz. Dostosowanie jest tzw. pełne (np. przy 25 fps ustawia 25 hz a nie 50 hz). Działa w każdej aplikacji bez dodatkowych ustawień. Można to załączyć przez aplikację Activity launcher - Opcje zaawansowane - .PlaybackActivity - Pełne (funkcja jest normalnie ukryta).

Ooo, widzę że dzieje się cud na moich oczach. Czy to znaczy, że będę mógł oglądać płynnie Netflixa i UPC bez zmiany za każdym razem ustawień 25/50 Hz? Wow. 

Jak zainstalować tę aplikację Activity Launcher? Jest w sklepie Google Play czy trzeba szukać APK z zewnętrznego źródła? Ma ktoś screena jak dokładnie wygląda ta aplikacja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, electro69 napisał:

Może jest jakiś problem z konkretnym modelem routera i po aktualizacji jest jakiś "konflikt" oprogramowania ?. Korzystam ze światłowodu od Orange. Mam router Funbox 3.0, aktualizacja do 10 zrobiona i wi-fi działa normalnie.

Korzystam z TP LINK DECO M4. Konflikt softów raczej wątpliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie okazało się, że był problem z internetem dostawcy. Zacząłem kombinować się okazało się, że na boxie przed aktualizacją też jest problem. Zaktualizowałem pozostałe 2 sztuki C+ Box i po jakimś czasie problem znikł i na wszystkich wszystko jest ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje uwagi po aktualizacji boxa C+ na andka 10 została ograniczona funkcjonalność pilota tv przez HDMI mianowicie stracił obsługę EPG dedykowanym przyciskiem na pilocie tv przy andku 9 działał.

Także jest podstawowa obsługa jak z oryginalnego pilota.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam problem po aktualizacji C+Boxa do 10 wersji androida obraz jest dziwnie skalowany wygląda jak z włączoną opcją zoom próbowałem różne ustawienia rozdzielczość ale bez zmian, zrobiłem reset ustawień nic nie pomaga macie jakieś pomysły? Na poprzedniej wersji wszystko śmigało aż miło :/ tv z obsługą 4k LG z web os 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lotus napisał:

Ooo, widzę że dzieje się cud na moich oczach. Czy to znaczy, że będę mógł oglądać płynnie Netflixa i UPC bez zmiany za każdym razem ustawień 25/50 Hz? Wow. 

Jak zainstalować tę aplikację Activity Launcher? Jest w sklepie Google Play czy trzeba szukać APK z zewnętrznego źródła? Ma ktoś screena jak dokładnie wygląda ta aplikacja? 

Polecam ściągnąć instalację apk Activity Launcher np. ze strony f-droid.org i zamieścić w folderze udostępnionym w sieci lokalnej np. poprzez smb albo ftp. Można też umieścić plik w swojej chmurze Dropbox, Onedrive itp. Później na boxie instalujemy ze sklepu menadżer plików X-plore i w nim wchodzimy na udostępniony folder LAN/ftp albo logujemy się na chmurę by uruchomić instalację apk. Oczywiście są też inne metody, ale ta wydaje mi się dogodna.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, hamster napisał:

AFR to funkcjonalność znana mi z dużo starszych tv boxów. Gwarantuje płynność odtwarzania materiałów wideo, bez względu na ustawienia częstotliwości obrazu w systemie. Np. mamy ustawione 60 hz i załączymy tv naziemną - częstotliwość ekranu zmienia się na 25 lub 50 hz w zależności od kanału. Gdy wyłączymy kanał, częstotliwość ekranu powraca do 60 hz. Dostosowanie jest tzw. pełne (np. przy 25 fps ustawia 25 hz a nie 50 hz). Działa w każdej aplikacji bez dodatkowych ustawień. Można to załączyć przez aplikację Activity launcher - Opcje zaawansowane - .PlaybackActivity - Pełne (funkcja jest normalnie ukryta).

Nie wiem jak u innych ale po zmianie na pełne - APV zgłasza błąd kabla HDMI i nie odpala filmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...