Jump to content

axelmateuss

Users
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralna

About axelmateuss

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona
  1. Zleciłem włączenie 1 listopada, a wyłączenie kilka dni później, gdzieś 10 chyba. Pakiet zarezerwowali do wyłączenia z końcem listopada (czyli w miesiącu aktywacji, a nie z końcem grudnia). Zdarzało im się to u mnie już wielokrotnie i nigdy nie było opłat (bo to wciąż miesiąc aktywacji). Tym razem jednak na rachunku grudniowym przyszła rzeczona "opłata uzupełniająca" w kwocie równej opłacie za opcję za cały miesiąc. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  2. Mi do rachunku wystawionego na początku grudnia doliczyli 15,90 zł za Eleven wyłączony w miesiącu zlecenia, także tak - łatają. Przy reklamacji (bo to przecież ich błąd, nie mój) powołali się na rzekomy zapis regulaminu, który umożliwia naliczenie "opłaty dodatkowej" w takich sytuacjach.
  3. Czy wiecie może, czy z kontem w CA i sławną ulotką udałoby się dostać dekoder 4K za 0 dla stałego abonenta? Bo tak pomyślałem, że w obliczu ofert z Ultraboksem dla nowych za 0 przy pakiecie Extra, może i obecnym coś by zaoferowali?
×
×
  • Create New...