Mikman Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 U mnie podczas oglądania zrestartowało (bez jakiejkolwiek informacji) tuner, potem zrobił się upgrade pilota i po uruchomieniu dekoder nie działa prawidłowo. Znaczy nie działa WiFi, sieć wykrywa........trwa łączenie........zapisana i koniec. Wybieram ręcznie połącz, mieli, mieli i nagle jest komunikat "Nie udało się znaleźć sieci". W głównym menu mam komunikat "Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny". Po podłączeniu kabla LAN działa wszystko ok. Znaczy upgrade spaprał WiFi, a akurat tam gdzie jest ten dekoder kabla nie ma opcji podłączyć. Szczerze, dziękuję za taką aktualizację. Do tej pory było wszystko ok. Mój model to HY40A2, jeśli ma to znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Po aktualizacji do Android 10 u mnie fatalnie działa Polsat Box Go (wcześniej w ogóle nie było problemów); wiele razy materiał jest zatrzymywany (w tym samym czasie nic nie da się zrobić przy użyciu pilota). Po kilku sekundach wszystko rusza (w tym pilot też odzyskuje "sprawność"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 mikman zrestartuj boxa, przestaw troche, nic nie spapralo, to samo moglo sie zdarzyc na android 9 tylko miales farta, jesli nie trafiles i juz przestancie z tymi modelami. nie ma roznych modeli, jest jeden, ma rozne oznaczenia w zaleznosci gdzie sie patrzy. sa dwa piloty. z netflixem lub bez. grreg2084 jest aktualizacja polsat box go w sklepie play, sprawdz czy masz i poprawi, masz miec wersje 2.3.0. normalnie dziala, nic nie tnie. przyciecia mozesz miec, bo box cos robi akurat w tle, aktualizuje apki; szczegolnie jesli dlugo nie restartowales i dopiero aktualizacja ci go zrestartowala to teraz nagle poczul zew i ruszyl z zaleglymi zadaniami. daj mu sie troche poukladac. poza tym zaraz, jak to polsat? polsat na dekoderze canal plus? bez sensu herezje. wszyscy z android 10 po aktualizacji wejdzcie do sklepu play, zobaczcie czy nie macie zaleglych aktualizacji aplikacji to jest jak ze smartfonami, po aktualizacji jeszcze rozne rzeczy robi w tle, trzeba mu dac chwile, zeby skonczyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Jak ktoś uzywał jedynej optymalnej rozdzielczości 4k2k-50Hz, to musi się z nią pożegnać. Box po aktualizacji już jej nie obsługuje. Czyli albo oglądamy sport z przycinającym obrazem w 60Hz, albo przełączamy się na 1080p 50 Hz (ta opcja jest dostępna) i cieszymy się dekoderem Full HD. Super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 W dniu 22.01.2022 o 16:00, marcin_3 napisał: W ustawieniach ekranu przełącz HDR Policy na adaptive i wtedy będziesz miał obraz bez Hdr-a taki jaki powinien być. Jak materiał będzie z Hdr-em załączy się automatycznie co powinno być normą. Zgłosiłem im błąd ale wątpię czy poprawią. Można też wyłączyć w opcjach uśpienie i wtedy tuner włącza się od razu. Do czasu całkowitego wyłączenia z prądu albo restartu będzie ok, ceną za to będzie to że box cały czas pracuje i pobiera około 4 wat. Widzę, że od stycznia nie udało im się poprawić tak prostego błędu... W dobie energooszczędności - takie niedopatrzenie to poważna wada dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) 16 minut temu, Emilio1985 napisał: Jak ktoś uzywał jedynej optymalnej rozdzielczości 4k2k-50Hz, to musi się z nią pożegnać. Box po aktualizacji już jej nie obsługuje. obsluguje. ba, teraz nawet jest domyslna i box pamieta ustawienia. takze po restarcie itp. szukaj przyczyny u siebie, cos namieszales w ustawieniach. 14 minut temu, Nasir napisał: Widzę, że od stycznia nie udało im się poprawić tak prostego błędu... skad ten wniosek? przeciez wlasnie leci aktualizacja Edytowane 6 Maja 2022 przez catnip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) 20 godzin temu, catnip napisał: teraz nawet jest domyslna i box pamieta ustawienia. takze po restarcie itp. szukaj przyczyny u siebie, cos namieszales w ustawieniach. U mnie domyślna to 1080p 50 Hz. 4k 50 Hz wogóle nie ma na liście. Wczesniej była. Nic nie było z mojej strony zmieniane, żadne kable, telewizor. Opcja zniknęła po aktualizacji. PS. Sprawa rozwiązana. W ustawieniach telewizora (Android TV) wszedłem w Zaawansowane ustawienia video i aktywowałem opcje "Zaawansowany standard HDMI". Rozdzielczość 4k 50 Hz wróciła. Ciekawe, ze gdy Box miał Androida w wersji 9, to ta opcja wydawała się nie mieć zadnego znaczenia. Może troche offtopic, ale do czego właściwie służy ten zaawansowany standard HDMI w telewizorach z Androidem? Edytowane 7 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 u mnie mam 4k-60, 4k-50, 4k-30, 4k-25, 4k-24 mozna wybrac co sie chce i wszystko dziala. jaki model tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) 19 godzin temu, catnip napisał: u mnie mam 4k-60, 4k-50, 4k-30, 4k-25, 4k-24 mozna wybrac co sie chce i wszystko dziala. Już ogarnąłem temat. Rozwiazanie podalem w poprzedniej wypowiedzi. Edytowane 7 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 17 minut temu, Emilio1985 napisał: Może troche offtopic, ale do czego właściwie służy ten zaawansowany standard HDMI w telewizorach z Androidem? 10 bitowa głębia kolorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 47 minut temu, catnip napisał: obsluguje. ba, teraz nawet jest domyslna i box pamieta ustawienia. takze po restarcie itp. szukaj przyczyny u siebie, cos namieszales w ustawieniach. skad ten wniosek? przeciez wlasnie leci aktualizacja Nie mam możliwości sprawdzenia. Czy ten dekoder zapamiętuje teraz (po tej aktualizacji) ustawienia adaptive HDR? Czy też po wyłączeniu - znowu za każdym razem pojawia się tryb HDR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) 19 godzin temu, Dr.STech napisał: 10 bitowa głębia kolorow Hm... Faktycznie, po aktualizacji w Boxie pojawiła sie opcja ustawienia przestrzeni kolorów. Wcześniej chyba tego nie było. W zaleznosci od włączenia lub wyłączenia zaawansowanego standardu HDMI mam wrazenie że ilość opcji sie tam zmienia. I chyba to jest jakoś powiazanie z rozdzielczościami. Dlatego ta 4k 50Hz znikała. Dobra. Mniejsza. Grunt że działa 19 godzin temu, Nasir napisał: Nie mam możliwości sprawdzenia. Czy ten dekoder zapamiętuje teraz (po tej aktualizacji) ustawienia adaptive HDR? Mam ustawiony Adaptive. Zrobiłem restart dekodera. Po restarcie HDR się nie włączył. Chyba to naprawili. Edytowane 7 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Godzinę temu, Emilio1985 napisał: U mnie domyślna to 1080p 50 Hz. 4k 50 Hz wogóle nie ma na liście. Wczesniej była. Nic nie było z mojej strony zmieniane, żadne kable, telewizor. Opcja zniknęła po aktualizacji. PS. Sprawa rozwiązana. W ustawieniach telewizora (Android TV) wszedłem w Zaawansowane ustawienia video i aktywowałem opcje "Zaawansowany standard HDMI". Rozdzielczość 4k 50 Hz wróciła. Ciekawe, ze gdy Box miał Androida w wersji 9, to ta opcja wydawała się nie mieć zadnego znaczenia. Może troche offtopic, ale do czego właściwie służy ten zaawansowany standard HDMI w telewizorach z Androidem? Skoro jest telewizor z androidem to dekoder można wywalić bo w telewizorze instalujemy apk.canal+ i oglądamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 40 minut temu, Emilio1985 napisał: Mam ustawiony Adaptive. Zrobiłem restart dekodera. Po restarcie HDR się nie włączył. Chyba to naprawili. Czy jeszcze ktoś z telewizorem 4k mógłby to potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 56 minut temu, Emilio1985 napisał: Mam ustawiony Adaptive. Zrobiłem restart dekodera. Po restarcie HDR się nie włączył. Chyba to naprawili. Czy ustawienia tych opcji mają jakiekolwiek znaczenie jeśli telewizor jest tylko full hd ?. Czy wtedy powinna być włączona opcja "adaptive". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 W przypadku tv full HD ustawienie to nie ma znaczenia, ponieważ dekoder i tak nie przełączy się w tryb HDR (dostępny tylko w tv 4K). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 36 minut temu, amstat napisał: Skoro jest telewizor z androidem to dekoder można wywalić bo w telewizorze instalujemy apk.canal+ i oglądamy. No niby tak, ale u mnie był problem z kanałami sportowymi (50 fps). Niestety bardzo mocno klatkowały, a na wbudowanym Android TV nie ma możliwości zmiany odświeżania. Pomagało włączenie opcji Tunelowanie Audio w ustawieniach C+, ale wtedy rozjezdżał się obraz z dźwiękiem, szczególnie na kanałach w 25 fps. Jak nie urok, to... Problem został całkowicie rozwiązany po aktualizacji TV z Android TV 9 na 11. Włączenie opcji Tunelowanie audio nie desynchronizuje już obrazu i dźwięku. Kanały 25 i 50 fps chodzą płynnie, bez zacięć. I faktycznie mógłbym C+ Box schować do szuflady, gdyby nie Viaplay, gdzie na transmisjach sportowych jest podobny problem z klatkowaniem, a w ustawieniach nie ma Tunelowania audio. Tylko dla tej apki trzymam przystawke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 (edytowane) Sprawdziłem przed chwilą i dalej nie ma aktualizacji do androida 10. Mam coraz większe obawy, że wycofali tą aktualizacje ze względu na jakiejś błędy Edytowane 7 Maja 2022 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 też nie mam, może lecą partiami, żeby im zaraz nie klęknęło za dużo boxów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Może być taj jak z dekoderami 4k od ADB. Partiami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Ale to jest aktualizacja androida a nie canal+box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Czyli problem z wchodzeniem w tryb hdr po wyłączeniu boxa - nie rozwiązano? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 (edytowane) 4 godziny temu, electro69 napisał: Mam coraz większe obawy, że wycofali tą aktualizacje ze względu na jakiejś błędy call center mowi, ze reszta w przyszlym tygodniu. logiczne, ze w weekend nie leci, bo kto ci pomoze na przyklad w niedziele? infolinia tech nie dziala, punkty zamkniete. 28 minut temu, Nasir napisał: nie rozwiązano? przeciez ci potwierdzano, ze rozwiazano. nie czytasz co ci pisza? Edytowane 7 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Jedna osoba potwierdziła. Poza tym, wydawało się, że jest to jednak problem aplikacji a nie systemu Android. Tym bardziej, że aplikacja C+ na MI Boxie działa bez problemu HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 A czy w Canal+ Online coś jest nadawane w HDR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.