Dzięki za informacje. Minęło z 5 dni od kupna i dalej nie mam aktualizacji. Wydaje mi się, że chyba już tak raz zrobiłem jak to opisałeś ale jak będę miał dostęp do boxa, to jeszcze raz spróbuje. Nie wiem co jest grane często mam takiego pecha do sprzętu, że coś musi być z nim nie tak jak powinno ;), a specjalnie kupiłem tego boxa od Xiaomi bo oni przynajmniej w miarę regularnie go aktualizują co w świecie boxów z androidem jest raczej rzadkością. Czytałem też zagraniczne forum gdzie ktoś 2 miesiące temu wrzucił posta z ostatnią aktualizacją, że ją dostał, a później ktoś inny miesiąc później napisał, że ja też dostał, ale tydzień po kupnie boxa. Także ani ładu, ani składu w tych aktualizacjach nie ma. Pozostaje czekać, ale jak nic nie dostanę w ciągu maks. 2 miesięcy, to chyba oddam go na gwarancję.