Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, kamil176 napisał:

Druga sprawa, znalazłem w necie, że są 3 opcje ustawień dźwięku przestrzennego w Android 10: automat, brak takiego dźwięku i manual. Poniżej podrzucam screen. W boxie mam tylko automat i brak. Da się jakoś 'dorzucić' to ustawienie manualnego wyboru? Jakiś launcher ma na to wpływ? Ja korzystałem póki co tylko z domyślnego launchera. Z góry dzięki za pomoc.

Nie ma na to wpływu żaden launcher ja mam Wolf Launcher i mam tylko dwie opcje tak jak napisałeś . Dorzucić się tego nie da .

Edytowane przez arunia23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, arunia23 napisał:

Nie ma na to wpływu żaden launcher ja mam Wolf Launcher i mam tylko dwie opcje tak jak napisałeś . Dorzucić się tego nie da .

Dzięki za info. Kurcze, dają nowego Androida, to co im przeszkadzało dorzucić wszystkie opcje? Zamiast zrobić raz a porządnie to wygląda jak na odwal... Ciekawe czym to jest spowodowane, że opcje są ograniczone.

 

A jak z powrotem na Androida 9? Da się to jakoś zrobić? Dla mnie obecnie box jest praktycznie bezużyteczny, bo głównie zależy mi na dźwięku 5.1. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kamil176 napisał:

A jak z powrotem na Androida 9? Da się to jakoś zrobić? Dla mnie obecnie box jest praktycznie bezużyteczny, bo głównie zależy mi na dźwięku 5.1. :(

Jak masz boxa na gwarancji i kupionego u oficjalnego dystrybutora Canal Plus. To idź do obojętnie jakiego punktu i powiedz że wyjście optyczne nie działa jak trzeba . Nikt Ci tego nie sprawdzi wymienią Ci boxa od ręki z tytułu rękojmi bo tak robią i dostaniesz nowego z Androidem 9 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio wystarczy iść z fakturą i "wadliwym" dekoderem w ręku do dowolnego punktu Canal+ i od razu wymieniają na miejscu na nowy? 😱 Nie będzie całej procedury reklamacyjnej i czekania z 1-2 tygodnie? :P Wątpię, żeby w każdym punkcie mieli te boxy nowe, zapakowane czekające tylko na wymianę dla klienta, bo sprzedawać nie mogą. Ale tak czy siak dzięki za podpowiedź. ;) Mimo wszystko, że nie można wgrać poprzedniego Androida, to trochę kiepska sprawa. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kamil176 napisał:

Serio wystarczy iść z fakturą i "wadliwym" dekoderem w ręku do dowolnego punktu Canal+ i od razu wymieniają na miejscu na nowy? 😱

Nie trzeba nawet faktury warunek jest tak jak pisałem . Box musi być kupiony i przedstawiciela Canal Plus albo dystrybutora . Nie chodzi mi o sklepy RTV Euro AGD bo takie Boxy kupione u nich reklamujesz u nich . Ja oddawałem swojego w Punkcie Canal Plus w Krakowie . Owszem boxa nie mieli na miejscu ale za dwa dni miałem do odebrania nowy zaplombowany . Nie ma żadnej procedury wysyłania na serwis itp . Od ręki wymieniają !! Box jest nadal dostępny ale tylko u Canal Plus i z umową na Canal Plus online . Nie zostały do końca wycofane .

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, kamil176 napisał:

 Czyli w takiej sytuacji jedyne co mi pozostaje to wysyłka do sklepu i czekanie 1-2 tygodnie na wymianę? :/

Jedynie chyba tak . Ale z wymianą może być problem bo w sumie boxa masz sprawnego No chyba że opiszesz dokładnie sytuację to uda się coś wskórać . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedewszystkim wymiana jest bez sensu, bo co z tego, ze mu wymienia na boxa z android 9, jesli go podlaczy i natychmiast mu sie zaktualizuje do android 10 i bedzie mial to samo?

 

Godzinę temu, kamil176 napisał:

Kurcze, dają nowego Androida, to co im przeszkadzało dorzucić wszystkie opcje? Zamiast zrobić raz a porządnie to wygląda jak na odwal... Ciekawe czym to jest spowodowane, że opcje są ograniczone.

ta trzecia opcja nic nie daje, jesli masz boxa z trzecia opcja to zobacz co robi. w twoim przypadku nic by nie dala. nie sluzy do tego, co myslisz. musisz dojsc czemu logitech nie informuje boxa, ze umie 5.1 bo to jest przyczyna; jak masz to podpiete, co z czym i jakimi kablami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, catnip napisał:

przedewszystkim wymiana jest bez sensu, bo co z tego, ze mu wymienia na boxa z android 9, jesli go podlaczy i natychmiast mu sie zaktualizuje do android 10 i bedzie mial to samo?

A jak uda się ominąć aktywację dekodera + zainstaluje się inny launcher, to dalej nie ma opcji, żeby np. pominąć aktualizację?

 

10 minut temu, catnip napisał:

 

ta trzecia opcja nic nie daje, jesli masz boxa z trzecia opcja to zobacz co robi. w twoim przypadku nic by nie dala. nie sluzy do tego, co myslisz. musisz dojsc czemu logitech nie informuje boxa, ze umie 5.1 bo to jest przyczyna; jak masz to podpiete, co z czym i jakimi kablami?

Podpięte przez optyk bezpośrednio z boxa do subwoofera (w tych głośnikach wszystko jest wpięte do suba, tak samo panel zarządzający głośnikami). Na Andku 9 śmigało aż miło. Jak optyk był w TV to na boxie nie działało 5.1 nawet na Androidzie 9, ale wpięte bezpośrednio do boxa działało. Jak wepnę optyk do TV i z TV włączę Netflixa to 5.1 działa. Z boxa nie wykrywa.

 

Niestety nie mam boxa z trzecią opcją, pewnie nikt nie ma. Znalazłem w necie, że na (prawdopodobnie czystym) Androidzie 10 jest po prostu taka opcja. Z ciekawości, co ta opcja daje? Myślałem, że będzie jakaś możliwość wyboru Dolby albo nazwijmy to Stereo. Nawet jak na Androidzie 9 poprawnie to wszystko działało to denerwowało, że gdy coś nie było nadawane w 5.1, ale głośniki wykrywały Dolby i był dźwięk tylko w 2.1, to nie można było przełączyć się na np. 4.1 (żeby z tył leciało to samo co z przodu) albo na wirtualne 5.1. Trzeba było przełączać się z Passthrough na Decode (teraz tych opcji nie ma) i wtedy było Stereo. Trochę denerwujące, bo trzeba było wchodzić w opcje i przeklikać to wszystko za każdym razem, gdy chciało się zmienić tryb dźwięku. W ogóle dzięki za zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kamil176 napisał:

A jak uda się ominąć aktywację dekodera + zainstaluje się inny launcher, to dalej nie ma opcji, żeby np. pominąć aktualizację?

nie, to aktualizacja systemu, nie ominiesz.

 

3 minuty temu, kamil176 napisał:

Z ciekawości, co ta opcja daje?

to samo co auto, tylko pojawiaja sie dodatkowo przelaczniki ze mozesz wybrac poszczegolne typy, czyli np. mozesz wlaczyc dolby digital ale wylaczyc dolby digital plus. takze dla twojego przypadku bez zmian, jesli auto nie dziala, to ten manual takze by nie ruszyl.

 

box masz jak do tv podlaczany? jaki tv? mysle, ze tu jest problem. mozesz przepiac boxa na inne wejscie hdmi? masz w ustawieniach tv dla hdmi jakies opcje od audio 5.1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli zablokuje, to mu polowa boxa i uslug google przestanie dzialac, bo google tak to sprytnie wystawia, ze ta sama domena jest uzywana do dostarczania innych waznych uslug google.

czyli nie ominie.

google przewidzialo takie kombinacje :)

probowac moze, ale skonczy sie, ze wiekszosc aplikacji i sklep google sie wyloza.

Edytowane przez catnip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę lat temu jak się bawiłem innym boxem to z tego co pamiętam zasadniczo wszystko działalo jak się zablokowało tylko android.googleapis.com/packages/ota-api itd (na DD-WRT przykładowo można użyć tylko keywordu, a nie blokować całą domenę).

Ale jak jest teraz nie wiem.

Alternatywą może być jeszcze takie zapchanie boxa, żeby nie mial miejsca na ściągnięcie update ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, ale wymuszają te aktualizacje. Dobrze, że na telefonach tak nie ma. Porażka.

 

16 minut temu, catnip napisał:

to samo co auto, tylko pojawiaja sie dodatkowo przelaczniki ze mozesz wybrac poszczegolne typy, czyli np. mozesz wlaczyc dolby digital ale wylaczyc dolby digital plus. takze dla twojego przypadku bez zmian, jesli auto nie dziala, to ten manual takze by nie ruszyl.

Dzięki za wyjaśnienia. Faktycznie, nawet gdyby mi wszystko poprawnie działało, to nie pozwala automatycznie przejść z Dolby do Stereo na głośnikach. I tak trzeba byłoby wchodzić w opcje i klikać. :/

16 minut temu, catnip napisał:

 

box masz jak do tv podlaczany? jaki tv? mysle, ze tu jest problem. mozesz przepiac boxa na inne wejscie hdmi? masz w ustawieniach tv dla hdmi jakies opcje od audio 5.1?

Próbowałem dwa różne HDMI i dwa różne porty (jeszcze są ze 3 inne porty w tym TV, ale wątpię, żeby nagle dwa porty były uszkodzone). Tak swoją drogą, jak box jest podpięty optykiem z głośnikami to co ma do tego HDMI? W ustawieniach TV z tego co pamiętam, to nie ma opcji ustawiania dźwięku i formatów, gdy jest zewnętrzne źródło. Chyba taka możliwość jest jedynie z źródeł telewizora typu dysk, telewizja i ubogi Smart, ale jeszcze sprawdzę. TV jest z 2014 roku. Samsung, model napiszę jak będę przy TV. Jeszcze może uda mi się dziś podpiąć tego boxa pod ten sam zestaw głośników u znajomego, to zobaczymy co i jak. Dam znać później. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze tv wrzuca w edid po hdmi informacje do boxa, ze nie umie 5.1

box dostaje info po hdmi i odcina 5.1 takze po spdif

jesli w tv nie da sie jakos tego zmienic, sprobuj podpiac pod inny tv, ktory ma dolby to potwierdzi

to by trzeba bylo zglosic do canal plus

nie powinno byc takiej zaleznosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możena wstrzymać aktualizacje. Należy odpalić ja ręcznie i od razu zatrzymać. Pozostanie wstrzymana na zawsze (do momentu aż sami jej nie uruchomimy ponownie). Sam tak zrobiłem i cały czas używam starego Androida.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem na monitorze i niestety to samo, więc chyba można stwierdzić, że to nie wina HDMI ani TV. Byłem u znajomego, który ma te same głośniki i ... tam 5.1 działa. :| Czyli wygląda, jakby to była wina głośników. Tylko dziwne jest to, że włączając Netflixa z TV, a nie boxa, dźwięk jest u mnie poprawny, jest Dolby 5.1. Tak samo na Androidzie 9 na boxie też wszystko działało. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Ten sam box na jednych głośnikach działa, a na drugich nie, a głośniki to te same modele. Co by mogło być nie tak z głośnikami?

 

Zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz. Mianowicie gdy włączony jest dźwięk systemowy, to na moich głośnikach po zresetowaniu do ustawień fabrycznych, w trakcie konfigurowania, każde kliknięcie w dół lub w górę było z dźwiękiem do czasu aż załadował się launcher Canal+. Od tego momentu dźwięku klikania praktycznie nie ma, jedynie jak przytrzymam dłużej przycisk w dół lub w górę i przewija się kilka pozycji w menu naraz, to wtedy słychać ten dźwięk. Dziwne, bo to nie jest Dolby i powinno działać normalnie. U znajomego wszystko działa prawidłowo. Jakieś pomysły?

Edytowane przez kamil176
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vizir

jesli nie mylisz aktualizacji apki canal+ box z androidem to i tak bedziesz musial zaktualizowac :)

bo albo zaktualizujesz do android 10 albo canal+ 4k bedziesz ogladal tylko w hd, wlacz podglad jakosci to zobaczysz ze masz 1920/1080 na android 9.

zreszta nie wiem jaki jest sens kombinowac i katowac sie innymi bugami i starym oesem, dziesiatka wprowadza duzo fixow kosztem moze paru specyficznych sytuacji u niektorych

nie warto.

 

kamil176

podtrzymuje moja teorie

poszedles do kumpla, kumpel ma inny tv, tv po hdmi pozwala na dolby, wystawil w edid 5.1 i box odblokowal 5.1

zabralbys swoje glosniki do kumpla i tez by pewnie latalo.

u cidbie ani monitor kompa ani tv nie wspieraja 5.1 po hdmi i stad zdechlo na boxie.

ale mam pomysl

potrzebujesz dac po drodze jakis switch hdmi albo emulator edid, cos co osuzka boxa ze 5.1 jest na hdmi i moim zdaniem ruszy

przynajmniej do czasu az naprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem bardzo zadowolony z tej aktualizacji. Box teraz po włączeniu  ładuje się niemal błyskawicznie. Przedtem trzeba było czekać ok. 40 sekund zanim załaduje się ekran główny teraz trwa to ok. 5 sekund. Nawet myślałem, że ustawienia się zmieniły po aktualizacji i jest włączona opcja "uśpienia" ale tak nie było. Drugim plusem jest to, że zapamiętuje ostatnią włączoną aplikację czyli np. jak oglądam dvbt, to po ponownym włączeniu boxa na następny dzień włącza się od razu "live Channels" (dobra opcja dla dziadków, którzy głównie korzystają z dvbt).

Edytowane przez electro69
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem po aktualizacji do 10.Nie wiem jak ustawić aby szybko BOX się uruchamiał. U mnie to trwa może 60 sekund.

Wyświetla biały ekran ,potem kółeczko coś tam mieli i po około minucie jest gotowy do oglądania.

Może ktoś pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...