Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.05.2022 o 23:37, kemot7 napisał:

Cześć

 

Mam podobny problem z wyjściem optycznym. Prawdopodobnie od samego początku gniazdo nie działało. Niestety nie sprawdziłem tego, ponieważ całość podłączona była z amplitunerem po HDMI. Dodatkowo gniazdo świeciło na czerwono i to też mnie zmyliło. Jednak niedawno potrzebowałem podłączyć do optyka przetwornik C/A. Jeden odesłałem bo nie radził sobie, drugi, znacznie tańszy (dzięki maryn3) też nie działał. Ale nie działał tylko z tym konkretnym urządzeniem. Po podłączeniu go do drugiego boxa (identyczne oprogramowanie i ustawienia) wszystko pracuje bez problemu (jest dźwięk). Przetestowałem więc dokładnie tego felernego boxa (podłączając optykiem bezpośrednio pod amplituner) i niestety, mimo, że końcówka "świeci", w głośnikach jest głucha cisza.

Sprzęt jeszcze na gwarancji (7 maja mija rok). 

Rozumiem, że żadne resety do ustawień fabrycznych raczej nie pomogą. Pozostaje serwis. 

Chyba, że mogę go jeszcze jakoś uratować samemu?

 

Pozdrawiam

Tomek

 

Dzięki za pomoc i wskazówki.

 

Trochę to trwało (również z mojej winy, ponieważ nie wysłałem sprzętu od razu), ale finalnie dostałem nowego boxa. Widać optyk był faktycznie padnięty. 
Teraz działa bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem irytujący problem po aktualizacji do 10. Często jest tak, że aplikacja "send files" nie widzi boxa. Nie pomaga ponowne uruchomienie aplikacji na telefonie, wyczyszczenie danych podręcznych. Na androidzie 9 nigdy nie było takiego problemu. Ostatnio usunąłem aplikacje z telefonu, zainstalowałem ponownie i działało. Dzisiaj znów chce przesłać plik i to samo nie widzi boxa. Jest może jakiś inny zamiennik tej aplikacji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio u mnie też jakieś problemy gdy włączam Canal +4K. Obraz co jakiś czas się zatrzymuje nawet po paru sekundach,albo robi się biały i restartuje.Irytuje też ostatnio, gdy po wyjściu z jakiegoś kanału przez kilka sekund nie można przełączyć na następny - w tym samym czasie leci sam głos kanału.

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2022 o 21:02, bulbulator85 napisał:

Na infolini kazali zrobić reset do ustawień fabrycznych, a gdyby to nic nie dało, to oddać do punktu sprzedaży. Popróbowałem jeszcze ze zmianą ustawień audio aplikacji/dekodera i telewizora. Efektów brak. Później spróbowałem podłączyć BOXa do innego wejścia HDMI i w jakiś magiczny sposób warczenie na MUX2 ustało. Czasami nie miałem dźwięku przez jakiś czas po włączeniu TV, ale to może być być jakaś niezgodność tego philipsowskiego EasyLinka z BOXem. TV jest już wiekowy, więc trudno oczekiwać 100% zgodności ze sprzętem nowszym o 8-9 lat. Póki co sprawa rozwiązana.

Również mam ten problem na starym philipsie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2021 o 17:17, Rambo19900 napisał:

Ściągasz folder ze strony skyworth dajesz na USB i resetujesz boxa. Proste chociaż niewielu o tym wie. Postawiłem boxa na nowo z czarnego ekranu. Nic nie dało się zrobić.

Wgrywasz folder na pena. Wyłączasz boxa . Najlepiej z prądu. Podpinasz pena . Włączasz boxa i automatycznie robi się reset do ustawień początkowych. 

Według mnie spieprzyli go brandowaniem. Gdyby miał czystego Androida było by o niebo lepiej. Mógłby mieć od razu zainstalowana apke c+ i tyle. Wyłączyłem ten launcher i jest dobrze. Nawet bardzo dobrze. Iptv działa bez zarzutu. Nawet player TVN działa lepiej na tym niż na nowym Samsungu za 5000

 

Witam, przez swoją głupotę Launcher Managerem doprowadziłem do "czarnego ekranu" :/ chcę reanimować box przez doprowadzenie do ustawień fabrycznych. Skąd można pobrać firmware do boxa i postawic go ponownie "na nogi" ? jakieś linki do plików?  Z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chipochipowyszukiwanie głosowe działa??
Zacytuje sam siebie z poradnika Launcher Managera.
 

Cytat

Instrukcja w przypadku wystąpienia czarnego ekranu.
Może się to pojawić w 2 sytuacjach:
- wyłączenie oryginalnego launchera bez instalacji alternatywnego
- instalacja alternatywnego launchera, który na boxie nie jest wykrywany jako launcher (zainstaluj jeden z polecanych)

 

Kliknij przycisk mikrofonu na pilocie.

Powiedz "Otwórz ustawienia". Otworzy się menu ustawień AndroidTV.

Przejdź do menu APLIKACJE, następnie ZOBACZ WSZYSTKIE APLIKACJE, wyszukaj na liście pozycję LAUNCHER MANAGER, wejdź, kliknij OTWÓRZ.

Wybierz menu ENABLE STOCK LAUCHER i kliknij klawisz HOME.

Gotowe. Oryginalny launcher ponownie włączony.
LINK do poradnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Matheusz napisał:

@chipochipowyszukiwanie głosowe działa??

To dobry tip, ale ja też wolałbym wiedzieć więcej np. gdzie jest firmware jeśli box padnie na "amen" i jak to zrobić aby go wgrać jak @Rambo19900.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chipochipo, @niespor firmware'u chyba nie ma w necie. :/ Jedynie co ja znalazłem to pliczek, który po wrzuceniu na pendrive'a, wymusza reset ustawień boxa, nawet gdy nie możesz nic zrobić na boxie. Niestety, ten plik jest chyba usunięty ze strony producenta. Dajcie znać jaka obecnie stronka uploadująca jest najpewniejsza, to tam wrzucę. Chciałem na MEGA, ale trzeba założyć konto. Jest jakaś dobra stronka, na której można wrzucić coś bez tworzenia konta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2022 o 19:27, catnip napisał:
7 minut temu, kamil176 napisał:

@chipochipo, @niespor Chciałem na MEGA, ale trzeba założyć konto. Jest jakaś dobra stronka, na której można wrzucić coś bez tworzenia konta?

 

Sorki, coś mam nie tak z cytowaniem 🙂

Przecież pliki można wrzucić np na swoje konto Google dysk czy dowolnie inną chmurę i udostępnić innym sam plik. 

Zaznacza się opcję udostępniania pliku tylko osobom które posiadają link - jeśli dobrze pamiętam. Nie ma obaw że ktoś usunie plik, lub wejdzie na konto, bo link jest tylko do tego pliku 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mike102 napisał:

Sorki, coś mam nie tak z cytowaniem 🙂

Przecież pliki można wrzucić np na swoje konto Google dysk czy dowolnie inną chmurę i udostępnić innym sam plik. 

Zaznacza się opcję udostępniania pliku tylko osobom które posiadają link - jeśli dobrze pamiętam. Nie ma obaw że ktoś usunie plik, lub wejdzie na konto, bo link jest tylko do tego pliku 😉

O dyskach Google itp., wiem. ;) Jakbym chciał to umieścić na tego typu serwery to bym tam umieścił i nie pytał o serwisy uploadujące. :P

 

Tutaj ten pliczek:

https://megawrzuta.pl/download/d87b3aa29c2110e7ec22df00fa4a22e2.html

 

Ktoś podawał swego czasu instrukcję, cytuję:

Cytat

Odłącz boxa (wyłącz zasilanie).

 Umieść wyodrębniony folder z załączonego pliku na karcie pamięci, w tym plik w środku (tak więc ścieżka to \skyworth\autotest_command).  Użyj karty pamięci sformatowanej w systemie FAT lub FAT32).

 Podłącz kartę pamięci do portu USB 

 Włącz urządzenie i poczekaj, aż urządzenie się ponownie wyłączy. Powinno to spowodować przywrócenie ustawień fabrycznych.  

 

Edytowane przez kamil176
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, arkadius86 napisał:

Znalezione 0 kanałów. Reset dekodera był. Najnowszy soft wgrany. Antena jak była tak jest. Nie wiem.

Mieszkasz może w województwie łódzkim? Z tego co pamiętam to na SatKurier była informacja, że niektórzy z tego województwa będą musieli opócz ewentualnego przeszukania od nowa kanałów zmienić ustawienia anteny bo się chyba nadajniki coś pozmieniały. Skoro dalej nie wyszukuje kanałów, to masz chyba 2 wyjścia. Podpinasz boxa do całkiem innej anteny (u kogoś z rodziny, kolegi itd.) i zobacz czy tam działa czy nie jeśli działa, to będziesz musiał zmienić ustawienia samej anteny. 

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Matheusz napisał:

@chipochipowyszukiwanie głosowe działa??
Zacytuje sam siebie z poradnika Launcher Managera.
 

 

Dziękuję bardzo za pomoc! 👌👍 dekoder wrócił do żywych ;)

10 godzin temu, kamil176 napisał:

O dyskach Google itp., wiem. ;) Jakbym chciał to umieścić na tego typu serwery to bym tam umieścił i nie pytał o serwisy uploadujące. :P

 

Tutaj ten pliczek:

https://megawrzuta.pl/download/d87b3aa29c2110e7ec22df00fa4a22e2.html

 

Ktoś podawał swego czasu instrukcję, cytuję:

 

 

Również dziękuję za pomoc! na szczęście obeszło się bez resetu dekodera, ale sam plik może się kiedyś przydać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie 😊 Zwracam się z prośbą o pomoc w następującym problemie. BOX któregoś razu (po kilku spadkach napięcia i wyłączeniach prądu przez warunki pogodowe) odmówił chęci współpracy i nie ładuje systemu/oprogramowania. Po uruchomieniu wyświetla się ekran C+, następnie ładowanie Androida, znów plansza C+ i zatrzymuje się na "Android Recovery".

Oczywiście do wyboru mamy "Try again" i "Factory reset" jednak BOX nie reaguje na pilota i nie ma możliwości wyboru/akceptacji żadnej z opcji. Plik "ratunkowy" z pendrive'a też nie przynosi efektu. Czy ktoś może podpowiedzieć jak wybrać reset w "Recovery" lub wgrać na nowo system żeby przywrócić BOXa do żywych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.05.2022 o 11:42, androidNewbie napisał:

Również mam ten problem na starym philipsie. 

 

W dniu 23.05.2022 o 21:02, bulbulator85 napisał:

Na infolini kazali zrobić reset do ustawień fabrycznych, a gdyby to nic nie dało, to oddać do punktu sprzedaży. Popróbowałem jeszcze ze zmianą ustawień audio aplikacji/dekodera i telewizora. Efektów brak. Później spróbowałem podłączyć BOXa do innego wejścia HDMI i w jakiś magiczny sposób warczenie na MUX2 ustało. Czasami nie miałem dźwięku przez jakiś czas po włączeniu TV, ale to może być być jakaś niezgodność tego philipsowskiego EasyLinka z BOXem. TV jest już wiekowy, więc trudno oczekiwać 100% zgodności ze sprzętem nowszym o 8-9 lat. Póki co sprawa rozwiązana.

 

U mnie na starym Philipsie również występowało warczenie po przełączeniu kanału. Pomogło całkowite wyłączenie dźwięku przestrzennego w ustawieniach Androida na Boxie.

Za to u mnie CEC zachowuje się dziwnie. Mam ustawione wybudzanie i usypianie zarówno przez tv jak i box. Jeśli wybudzę zestaw pilotem od tv to nie działa mi sterowanie po HDMI-CEC, natomiast jeśli wybudzę pliotem od boxa to działa poprawnie. Na Androidzie 9 żadnych takich problemów nie uświadczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2022 o 11:00, snow napisał:

Rozparował mi się pilot z dekoderem. Czy można jakoś wymusić parowanie ? Nie reaguje na pilota

 

W dniu 21.05.2022 o 11:26, MAciejK napisał:

@snow Pod klapką baterii pilota jest instrukcja parowania. Przez trzy sekundy przytrzymujesz przyciski Back oraz Apps (ten z dziewięcioma kwadracikami).

@snow poradziłeś sobie z tym pilotem? U mnie po aktualizacji nie było problemu aż nie wyłączyłem boxa całkiem(miał opcję uśpienia). Launcher nie boxowy, box nigdy nie aktywowany. Po wyłączeniu różne czynione cuda nie pozwoliły uruchomić pilota. Telefonem obczaiłem, że nie widać blutootha z boxa. Skończyło się na przywróceniu ustawień fabrycznych i aktualizacji aplikacji canal+. Pilot zaczął działać. Ustawiłem swój laucher i pozostałe rzeczy. Po wyłączeniu i włączeniu boxa (nie uśpieniu) bluetooth przestał działać. Po dość wielu próbach doszedłem do tego, że tylko wtedy jak uruchomię boxa z włączonym fabrycznym launcherem (tzn aplikacją Canal+, pilot (bluetooth) startuje (uruchomienie apki canal+ na już włączonym urządzeniu nie pomaga). Jednak wtedy tylko mogę wyłączyć tą aplikację bo jedyne co chce robić to czeka na aktywację. No i pilot działa. Znów ustawiłem opcję usypiania. Ale chciałbym jednak aby się wyłączał. Zresztą to nie wyjście wystarczy, że wyłączą prąd na chwilę i będę robił procedurę uruchamiania fabrycznego pilota, a właściwie działania bluetootha.

No i pytanie czy ktoś używa boxa z A10, nieaktywowanego i ze zmienionym laucherem i ma takie problemy z pilotem? No i czy wyłącza całkiem boxa. 

 

dodane:

Męczę teraz ponad pół godziny. Wyłączam, włączam łącznie z zasilaczem. Zmierzyłem nawet pobory prądów. Wydawało mi się, że pobiera więcej bo jest dość ciepły na czuwaniu, ale pobiera, 2,5W - czuwanie a na opcji z wyłączaniem miernik pokazuje 0W. No i działa. Naprawiło się. Nic z tego nie rozumiem. A przed chwilą fanaberie. 

Edytowane przez adam555
uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Slawek189 napisał:

Czy komuś też pojawiły się w launcherze te dziwne aplikacje? Android 10

https://zapodaj.net/0b6af25d8382b.jpg.html

 

Druga rzecz, czy nie ma sposobu na ominięcie blokady +18 w dvb-t bez resetu urządzenia?

tak też je miałem ale dodałem do ukrytych i już mnie nie drażnią 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

nabyłem tego boxa z myślą o DVB-T2 i ewentualnych aplikacjach typu player, itp., no i napotkałem mały problem po podłączeniu anteny z mojej kablówki, znalazł mi wszystkie kanały tylko pierwsze 30 jest OK, a kolejne nazwy rozpoznał ikonki niektóre też, ale kanał jest czarny, dźwięku też nie ma co może być powodem ???, dodam, że na TV działa OK i na Boxie z Play też OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...