-
Postów
5657 -
Dołączył
Informacje o profilu
-
Płeć
Kobieta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Zuzia
Ekspert (10/11)
1.7 tys.
Reputacja
-
Kiedy to pisałam, było pod podanym linkiem kilka programów z ową "gwiazdą", a teraz już ich nie ma. Szybko poszło.
- 11503 odpowiedzi
-
- Platforma CANAL+
- Polsat Box
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Upflix.pl podaje, że mają obecnie 790 tytułów. Jak już coś dodadzą, często brak tłumaczenia. To serwis upadający, także nie ma co się dziwić.
-
Na dzień dzisiejszy mamy taką ilość tytułów: 574 (filmy) i 259 (seriale). W tym 147 filmów jest oznaczonych do usunięcia w najbliższym czasie. Tylko nie piszcie o jakości, bo arcydzieł światowego kina praktycznie nie ma. Serwis jak był mizerny, takim pozostał.
-
Popatrzcie na plan roczny. Czyli od startu usługi nastąpiło pogorszenie w ofercie, zamiast kilku są tylko 2 ekrany i dodali zwiastuny. Pomijając kulawy support i błędy na stronach pomocy.
-
Właśnie. Poza tym "Królowe życia" wcześniej były do oglądania za darmo w Vod.pl, są teraz w Player.pl. Ci od VOD też powinni stracić pracę?
- 11503 odpowiedzi
-
- Platforma CANAL+
- Polsat Box
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
The Criterion Channel - dla koneserów kina
Zuzia odpowiedział(a) na Zuzia temat w Streaming i usługi VOD
Kilka dni temu do serwisu premierowo trafił film "Tótem". A ze starszych produkcji, między innymi film Martina Scorsese "After hours", który ma dodatkowo wersję z komentarzem (z udziałem również reżysera). Ponadto udostępniono siedem usuniętych scen z filmu, łącznie 8 minut. -
Program, z którego korzystasz nie może pobrać pliku z profilu przeznaczonego dla aplikacji IOS tylko umie wyświetlić parametry. A pobiera najwyższy dostępny (WEB), czyli 65,8 MB. Tymczasem wideo z lepszym bitrate istnieje. Via HLS.
-
Viaplay - pytania, problemy, komentarze
Zuzia odpowiedział(a) na Anita Kaźmierska temat w Streaming i usługi VOD
Od początku mieli zapis w regulaminie o gospodarstwie domowym, ale nie w tym rzecz, chodzi o to, że od strony klienta nie mają opcji do zarządzania urządzeniami. Netflix takie coś wprowadził zanim wdrożył restrykcje na dzielenie. -
Ten serwis to porażka. Support nie działa. Prześledźcie sobie: https://www.skyshowtime.com/pl/help/article/why-do-i-need-to-verify-my-skyshowtime-email-address Podane kroki prowadzą donikąd, nie da się zweryfikować lub aktualizować maila, skutek utrata dostępu do konta. Dodam jeszcze, że ten niedorobiony bot na czacie zamiast pomóc pokazuje jakieś [beep]skie obrazki. Jedne z nich.
-
Viaplay - pytania, problemy, komentarze
Zuzia odpowiedział(a) na Anita Kaźmierska temat w Streaming i usługi VOD
A propos gróźb, że wezmą się za dzielenie kont. Chyba najpierw musieliby dodać opcję zarządzania urządzeniami, której nie mają nigdzie od początku istnienia usługi. Druga sprawa, polski użytkownik nie czeka na pakiet z reklamami tylko na polskie tłumaczenia (w przypadku sportu, na stabilnie działające transmisje, pomijając już archaiczną jakość). Nie wiem jak można świadczyć VOD na naszym rynku i nagminnie dodawać kontent bez tłumaczenia. Powinien być jakiś przepis, który nie pozwałaby na podobne praktyki. -
CANAL+ online - oferta dla subskrybentów
Zuzia odpowiedział(a) na kingofsouth temat w Streaming i usługi VOD
Rzuciłam okiem na 540p, profil 2,5 Mbps, 50 FPS da się wytrzymać na małym wyświetlaczu, smartfonie, czy tablecie. Po przeskalowaniu, na czymś większym, nie da się oglądać. Wystarczy spojrzeć na logo. -
Premium może i ma sens, ale tylko dla IOS. Wygląda na to, że ten system jest uprzywilejowany, co nie jest niczym dziwnym jeśli chodzi o urządzenia spod znaku jabłuszka. Kolejny przykład: https://www.youtube.com/watch?v=H_3JiTfmuzg [info] Available formats for H_3JiTfmuzg: ID EXT RESOLUTION FPS CH │ FILESIZE TBR PROTO │ VCODEC VBR ACODEC ABR ASR MORE INFO ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 140 m4a audio only 2 │ 3.11MiB 130k https │ audio only mp4a.40.2 130k 44k medium, IOS, m4a_dash 251 webm audio only 2 │ 3.55MiB 148k https │ audio only opus 148k 48k medium, WEB, webm_dash 399 mp4 1920x1080 25 │ 25.59MiB 1065k https │ av01.0.08M.08 1065k video only 1080p, WEB, mp4_dash 270 mp4 1920x1080 25 │ ~ 59.44MiB 2468k m3u8 │ avc1.640028 2468k video only IOS 137 mp4 1920x1080 25 │ 36.12MiB 1503k https │ avc1.640028 1503k video only 1080p, IOS, mp4_dash 614 mp4 1920x1080 25 │ ~ 46.97MiB 1951k m3u8 │ vp09.00.40.08 1951k video only IOS 248 webm 1920x1080 25 │ 27.40MiB 1140k https │ vp09.00.40.08 1140k video only 1080p, IOS, webm_dash 616 mp4 1920x1080 25 │ ~105.59MiB 4385k m3u8 │ vp09.00.40.08 4385k video only Premium, IOS 356 webm 1920x1080 25 │ 65.82MiB 2739k https │ vp9 2739k video only 1080p Premium, WEB, webm_dash Profil ~4 Mbps po HLS jest przeznaczony dla aplikacji IOS. W przeglądarce poleci 356. Amatorzy pobierania za free nie dostaną najlepszej jakości używając jakiś programów do pobierania.
-
CANAL+ online - oferta dla subskrybentów
Zuzia odpowiedział(a) na kingofsouth temat w Streaming i usługi VOD
@shevchenko1987 niestety, wykrywa i komunikuje security level L3. -
CANAL+ online - oferta dla subskrybentów
Zuzia odpowiedział(a) na kingofsouth temat w Streaming i usługi VOD
Tu o system chodzi, bo pod Debianem z Edge mam i tak 540p dla kanałów telewizyjnych. -
Dzięki @Delta21 za sprawdzenie na Apple TV. Zapomniałam napisać, że przed pobieraniem trzeba ustawić "Pytaj za każdym razem" o jakość, bo wtedy pokazuje wagę pliku przed pobraniem. A domyślnie pobiera 480p. W przeglądarce tutaj się ustawia: https://www.youtube.com/account_downloads W apce też powinna być opcja. @jaan dla mnie jeszcze nie wszystko jest jasne, bo Apple TV ma tvOS, a profil jest dla IOS. Trochę popatrzyłam i odkryłam M3U8/HLS z ~5 Mbps (356 ma 4 Mbps).