Jump to content

Zuzia

Users
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutralna

About Zuzia

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Kobieta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kanały FilmBox odblokowane. Oficjalna informacja pojawiła się na Twitterze UPC:
  2. Jest coś więcej: Era 4K wreszcie nadejdzie do UPC Polska? Latem nowy dekoder Horizon
  3. Chyba nawet sami pracownicy z tego nie korzystają, pytałam ich na Społeczności UPC o kilka rzeczy, które można ustalić w minutę o ile ma się tę ofertę komórkową i przez miesiące cisza. Baza wiedzy też niekompletna w tym temacie.
  4. Przypominam, że każdy pakiet internetowy z UPC ma darmowy bonus w postaci 35 kanałów DVB-C. Nie jest to celowy prezent, a efekt likwidacji filtrów przed wdrożeniem DOCSIS 3.1. Wyjątkiem są nieliczne lokalizacje, gdzie podstawowe kanały TV świadczy spółdzielnia.
  5. Największym konkurentem dla UPC na rynku kablówek jest Vectra. Słyszałam, że u nich też podobno jest wzrost sprzedaży (jeśli się mylę niech ktoś wrzuci link do jakiegoś sprawozdania).
  6. Ten wzrost sprzedaży nie jest dany na zawsze. Wielu klientów zawarło umowy z UPC, kiedy jeszcze, aż tak rażąco nie odstawało od oferty konkurencji.
  7. Vectra prześcignęła UPC również pod względem uploadu, dają obecnie więcej, niż UPC w swoim najwyższym pakiecie: https://media2.pl/telekomunikacja/159655-Dwa-razy-szybciej.-Vectra-podkreca-predkosc-wysylania-danych.html
  8. Owszem jest otwarty, chyba jest zbyt głośny więc na razie nie zamykają. Chciałam nawet podrzucić im kilka testów, żeby pokazać, że u mnie już dość przyzwoicie działa, ale moje konto ma tam obecnie status zbanowanego.
  9. Może to i lepiej, wyobrażam sobie co działoby się na forum na przykład Vectry
  10. UPC Polska ma politykę komunikacji z klientem na mało profesjonalnym poziomie, prześledźcie sobie jakie wsparcie było we wspomnianym temacie na ich oficjalnym forum: https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/wysoki-ping-w-grach-na-serwerach-zagranicznych/m-p/37258#M4880
  11. @mattem problemy występowały na adresie przypisanym do Liberty Global (UPC do nich należy) i nie jest znana ich dokładna przyczyna, nie podano żadnych oficjalnych komunikatów. Zresztą nawet zakładając, że zawaliło wyłącznie Level 3, końcowego klienta nie interesują takie szczegóły. Zadaniem UPC jest przyjąć zgłoszenia abonentów oraz uruchomić swoje kanały i ponaglić kogo trzeba.
  12. @mattem jakoś inni korzystający z Level 3 dawali radę w tym samym czasie (choćby warszawski ATMAN, Netia, T-Mobile itd. testy są na forum Mediaświat oraz Społeczności UPC). Problemy na styku operatorskim nie powinny zajmować abonenta, operator powinien przyjmować zgłoszenia i na nie reagować. UPC zajęło się tematem dopiero po burzy jaka przeszła po forach i na Wykopie.
  13. O ile mi wiadomo UPC zmobilizowane sławą na Wykopie zajęło się sprawą, którą zgłaszano im już w październiku: https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/wysoki-ping-w-grach-na-serwerach-zagranicznych/m-p/37437#M4926 Jako abonentkę cieszy mnie, że widać już poprawę, ale też martwi, że normalnie kanały jakby nie są wystarczające tylko trzeba dodatkowo motywować.
  14. Temat o zapchanym styku jest już na Wykopie: https://www.wykop.pl/link/5282389/upc-i-zapchany-styk-level3-kiedy-naprawa/
  15. @Azar Vectra jeszcze nie wprowadziła DOCSIS 3.1 i nie podniosła uploadu w całej sieci, a kiedy tak się stanie może być różnie. Vectra to największa konkurencja pod względem ilości klientów. Może teraz nie mają rewelacyjnego uploadu (ograniczenia technologii kablowej robią swoje), ale starają się prześcignąć UPC więc niewykluczone, że dadzą więcej. Wtedy sobie do nich przejdę. A teraz muszę niedostatki łatać przez LTE, gdzie mam lekko 40 Mbps, tyle ile jest dopiero w 1 Gpbs w UPC, którego u mnie zresztą nie ma i nie wiadomo, kiedy będzie.
×
×
  • Create New...