Jump to content

Sentence

Beginner Editor
  • Content Count

    7656
  • Joined

Community Reputation

125 Rewelacyjna

About Sentence

  • Rank
    Początkujący Redaktor

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sentence

    Kanały VIVA

    Przeniesiono. Kontynuuję dyskusję w odpowiednim wątku. emarti napisał: "Tu się akurat zawsze dziwiłem. Skoro taki czy inny teledysk nawet skrajnie niszowego artysty "jednego klipu" został nakręcony i później emitowany na antenie np. niemieckiej Vivy to gdzieś ten teledysk musi być zachowany, zapisany w wersji oryginalnej bo przecież nie wydaje mi się aby po kilku latach ktoś robił porządki i bezpowrotnie oryginał usunął. Dlatego mnie to dziwi że mając tak bogate archiwum przeróżnych wykonawców np. Eurodance nie powstała żadna telewizja która by zaczeła emitować te klipy lub przynajmniej wprowadzić jakieś pasmo raz na tydzień w jednym ze swoich już istniejących stacji TV." O prawach do teledysków szerzej pisała Arctic_Air w listopadzie 2019: "Ad. 1 Przy likwidacji spółek majątek trwały ( licencje ze względu na amortyzację mimo, że nazywa się je dobrami niematerialnymi traktuje się jako majątek trwały) może być sprzedany lub podzielony między udziałowców proporcjonalnie do udziałów. Czyli można by w tym przypadku powiedzieć, że licencje z likwidowanego kanału mogą być dalej w obrocie, ale już jako własność innego podmiotu. [...] Jeśli chodzi o Vivę to ciekawa sprawa, bo z tego co pamiętam głównymi udziałowcami ( założycielami ) Vivy niemieckiej były koncerny muzyczne a pomysł na stację wniósł Pan Górny ( chyba tylko polskie nazwisko ) i miała to być kontra do MTV, które na rynku niemieckim żądało dużych opłat za emisję teledysków. Finalnie główny konkurent przejął ich. Z tego co wiem nie wciągali VIVA GMBH do struktur Viacom , ale nie wiem też czy wyciągnęli licencje. Co ciekawe szefową VIACOM d/s. sprzedaży kontentu na rynki zagraniczne jest teraz Polka Agata Ziomek bardzo fajna dziewczyna. To wszystko opisane wyżej dotyczy sytuacji kontentu oryginalnego."
  2. Uważam, że wymóg z nadawaniem 33% polskich produkcji powinien być całkowicie zniesiony. Od wielu lat większość stacji emituje mało dziś znaczące programy (TV Puls i PULS2 chociażby) oraz ciągle te same polskie filmy (kanały CANAL+ i Polsatu). Ten czas mógłby być przeznaczony na nowsze produkcje, niekoniecznie polskie.
  3. Wkrótce serial obyczajowy z 1979 pt. „W słońcu i w deszczu”. Ostatnia emisja miała miejsce aż 8 lat temu w TVP1.
  4. W tej chwili emitowany jest dramat pt. „Mama”, który został nakręcony w dość nietypowym formacie.
  5. Wiem, dlatego pozwalają sobie na więcej, niestety.
  6. Czy ktoś pamięta, jak onegdaj kanał matka nazywany był przez spikerów EJ-EX-EN, natomiast dziś po prostu AXN? Ogólnie zbliżony technicznie do stacji TV Puls, która pozwalałaby sobie na znacznie więcej, gdyby nie zapisy ustawy medialnej. W AXN Ciągle pojawiające się belki dźwiękowe, przyspieszone napisy końcowe, dzielone na pół z zapowiedziami.
  7. Jak miałby wyglądać ten spis? Jakiś koncept?
  8. Minął szmat czasu od usunięcia forum Medialink, później powstanie forum SAT Kurier, kolejne lata leciały i tak do dziś. Zmieniała się ekipa, niestety wśród nas nie ma już niektórych osób z którymi wymienialiśmy się poglądami i tworzyliśmy forum. Inni po prostu odeszli, usuwając swoje konto, czy pozostawiając je i znikając. Niewielu zostało takich kilkunastoletnich bywalców, jednak forum cały czas ma się dobrze.
  9. Precyzyjnie. O ile TVP Kultura poszła w krótkie metraże innych studiów (być może CANAL+/Ale kino+ i TVN Fabuła mają na wyłączność teraz Studio Munka), tak Kino Polska zostało z niczym. Czasami coś z krótkich metraży pokazują, aby wypełnić czas do pełnej godziny nad ranem i tyle.
  10. Wczorajsza wersja dramatu gangsterskiego „Scarface” nad wyraz zredukowana w tłumaczeniu. Oglądając ten sam film wcześniej w TV Puls (tłumaczone jota w jotę każde słowo, jak być powinno), następnie w TVN7, miałem wrażenie, jakbym oglądał inny, znacznie lżejszy dramat.
  11. TVP Kultura ostatnio stała się jeszcze bardziej ambitna, a co za tym idzie - zabrakło miejsca na filmy telewizyjne z archiwum TVP, które gościły od początku istnienia tej stacji, a teraz jest ich zauważalnie mniej. I nie ma to związku ze "Szkołą z TVP", bo wraz z końcem maja "Szkoła z TVP" znika, a w ramówce bez rewolucyjnych zmian. Mamy powtórki cykli reportaży "Szlakiem miejsc niezwykłych" i "Zakochaj się w Polsce", które są lub były na kilku kanałach tematycznych TVP. Był to jedyny kanał w Polsce, który regularnie przypominał klasykę produkcji TVP.
  12. Sentence

    Wszystko o TVP

    Dwa kolejne filmy dokumentalne, związane z koronawirusem pojawią się premierowo w TVP1 i TVP2. „Bergamo. Miasto śmierci” (prod. Szwajcaria, 2020) w PN, 1 06, godz. 7:40-7:59, TVP1; „Walka z koronawirusem” (Wielka Brytania, 2020) w ŚR, 3.06, godz. 3:35-4:19, TVP2.
  13. Dokument „Zabawa w chowanego” także w WP, w czwartek, godz. 23:00. Czas przeznaczony na ten film, to 120 min., więc najprawdopodobniej będzie przerywany reklamami.
  14. Sprawa porwania małej Moniki 26 lat temu, w którą zaangażowany był Polsat, tworząc specjalny dokument związany z tą sprawą pt. „Moniko, gdzie jesteś?”, wyemitowany 15.06.2010, godz. 23:10, może mieć bliski finał, bowiem do rodziny zgłosiła się 27-letnia kobieta, mieszkająca w Ameryce. Cały artykuł: https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/legnica-dziecko-porwane-z-wozka-odnalazlo-sie-po-26-latach/y8phbrs
  15. Sentence

    TVP 3

    Alicja Popiel wróciła do programu TVP3 „Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie”.
×
×
  • Create New...