Jump to content

emarti

Users
  • Content Count

    1091
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Dobra

About emarti

  • Rank
    Połowa mocy ;)
  • Birthday 04/03/1979

Informacje o profilu

  • Location
    Nord

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli jeśli ktoś nie miał HBO za 0 zł lub w ogóle nie miał tego kanału to nie ma szans na otrzymanie go w tej cenie przy przedłużeniu umowy?
  2. Jedną z zasad przy przedłużaniu umowy jest nie kontaktowanie się samemu z DUK bo wtedy przestawia się siebie jako osobę której jednak zależy na dalszej umowie a wypowiedzenie jest tylko jako straszak aby wyrwać coś dobrego.
  3. To trochę lipa bo np. jutro będę dzwonił po punktach i np. znajdę go w którymś ale nie wiadomo kiedy zadzwonią z DUK a w punkcie to raczej nie będą go trzymali dla mnie w nieskończoność. Podobnie gdy najpierw poczekam na kontakt z DUK. Konsultantowi mam wtedy powiedzieć "poczekaj tylko znajdę punkt w którym mają Technicolora...". Chyba że można jeszcze inaczej... Konsultant wysyła info o wymianie dekodera ogólnie do wszystkich autoryzowanych punktów w mojej okolicy i gdy znajdę sprzęt to udaje się do takiego punktu.
  4. Zastanawiam się gdy wynegocjuje przy przedłużeniu umowy zamianę obecnego dekodera na dekoder 4K to w jaki sposób "dogadać się" z konsultantem że interesuje mnie tylko Technicolor i chciałbym go poszukać w punktach i tam go odebrać? Czy jest w ogóle możliwe coś takiego czy muszę konsultantowi wskazać konkretny punkt w którym dokonam odbioru sprzętu? No chyba że zdecyduje się na przesłanie go przez Platformę ale nie wiem czy będzie możliwy zapis że mają wysłać tylko Technicolora. Pytanie bardziej do osób którym zależało na tym modelu i jak to rozwiązali w przypadku przedłużania umowy i wymiany sprzętu.
  5. Pytanko mam. Jeśli jestem na okresie bezterminowym i abonament wzrósł o 9 zł do kwoty 93.99 zł to w przypadku negocjacji przedłużenia umowy będzie przez DUK brana ta kwota miesięcznej płatności czy poprzednia wynikająca z zawartej poprzedniej umowy - 84.99 zł?
  6. Tu się akurat zawsze dziwiłem. Skoro taki czy inny teledysk nawet skrajnie niszowego artysty "jednego klipu" został nakręcony i później emitowany na antenie np. niemieckiej Vivy to gdzieś ten teledysk musi być zachowany, zapisany w wersji oryginalnej bo przecież nie wydaje mi się aby po kilku latach ktoś robił porządki i bezpowrotnie oryginał usunął. Dlatego mnie to dziwi że mając tak bogate archiwum przeróżnych wykonawców np. Eurodance nie powstała żadna telewizja która by zaczeła emitować te klipy lub przynajmniej wprowadzić jakieś pasmo raz na tydzień w jednym ze swoich już istniejących stacji TV.
  7. Zawsze należy wysyłać takie listy jako polecone. Dawno temu przerabiałem dwukrotnie "zaginięcie" zwykłego listu z wypowiedzeniem do Cyfrowego Polsatu. Polecony dotarł bez problemu.
  8. Jeżeli masz Multiroom w obecnej ofercie za 0 zł to z pewnością dadzą Ci go dalej za 0 zł.
  9. W trakcie trwania właśnie przedłużonej umowy można walczyć o dopełnienie do Extra? Wówczas to chyba tylko z BOK a nie z DUK pozostaje a cała zabawa na całego zacznie się po dwóch latach, tak? A zastanawia mnie to dlaczego mają w ofercie to "dopełnienie" gdzie zawsze wyjdą gorzej dla siebie cenowo niż trzymać w ofercie tylko Extra?
  10. Ale też rozumiem że osoba mając Extra nie ma szans na zejście przy przedłużeniu do Comfort z dopełnieniem do Extra bo to by było wbrew logice dla firmy. Taką kombinacje mają osoby które miały z początku Comfort i otrzymały dopełnienie do Extra czy się mylę?
  11. Jeśli tak miał to nic dziwnego że otrzymał propozycję przedłużenia na tych samych warunkach. Jeśli jednak miał wcześniej abo za ten pakiet za "standardowe" ~80 zł to dalej będę uważał że zejście do poziomu ~55 zł to błąd konsultanta i zapewne tłumaczył się z tego przed przełożonymi.
  12. A skąd masz pewność że nie był to błąd konsultanta? Błędy zdarzają się wszystkim w każdej dziedzinie więc może i tu był błąd z czego musiała się potem tłumaczyć i jak piszesz "dla większości nie była osiągalna..." to może tłumaczyć że nie było to normalne na porządku dziennym skoro za wiele osób nie otrzymało takiej oferty. Cieszę się że dostałeś coś "ponad normę" i sam bym się cieszył gdyby coś podobnego mnie spotkało. No i też zastanawia mnie dlaczego wiedząc że masz to wzięcia coś co jest hitem nie zdecydowałeś się klepnąć tego od razu tylko za trzecim razem po kontakcie tej babki? Chyba nie liczyłeś że JESZCZE coś niżej możesz zejść z ceną?
  13. Oczywiście zdarzają się takie przypadki że ma się szczęście trafić na błąd konsultanta który być może z braku doświadczenia rozdaje na prawo i lewo oferty poniżej pasa dla swojej firmy z ucieszą dla klienta by potem ponieść z tego tytułu konsekwencje jednak przyznasz że nie ma tutaj zbyt wiele osób które mogą pochwalić się w dużej ilości czymś podobnym do Twojej oferty.
×
×
  • Create New...