Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Pawel napisał:

@bugmenot@nieczęstygość dzięki za wyjaśnienia.Nie zgłębiałem nigdy tego tematu. Zawsze się mówiło, że Microsoft czy Apple ogranicza dostępność apek w swoich sklepach a google to wolność pod tym względem albo ja to zbyt ogólnie zrozumiałem.

 

Ale to nie Google blokuję tylko producent, Google to może blokować np. swoje aplikacje np na nowych Huaweiach, a tutaj jak by C+ zgłosił, do Skyworth, że ma CP czy Ipla nie działać, to byś jej w sklepie nie wyszukał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2020 o 15:34, Anita Kaźmierska napisał:

Dostałam informację, że wczoraj wdrożona została poprawka, która umożliwia logowanie na CANAL+ BOX 4K kontem CANAL+ telewizja przez internet założonym w ramach oferty satelitarnej.

Sprawdziłem . Wszystko działa na koncie SAT!. 

Edytowane przez FazaFm
Zmiana treści.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Postanowiłem odstąpić od umowy na Boxa od Canal+, ponieważ nie znalazłem tam nic, co miałbym w samej aplikacji na android tv. Jak się okazuje, dekoder nie kosztuje jednak 299, a pakiety nie są w gratisie.

Taką odpowiedź na zgłoszenie wypowiedzenia umowy, otrzymałem od pracownika C+.

 

"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 18 listopada 2020 roku. Sprawa dotyczyła Serwisu CANAL+.

Przyjęłam Pana odstąpienie od oferty. Anulowałam subskrypcję . Opłacił Pan kwotę 299 zł, na kwotę tą składa się opłata za dekoder 178,51 zł i 120,49 zł za pakiety. Za czas korzystania czyli od 5 do 18 listopada 2020 roku czyli za 13 dni kwota należności za korzystanie z usługi wynosi 52,15 zł. Do zwrotu zleciłam kwotę 68,34 zł na kartę z której pobrana została opłata. Środki zostaną zwrócone do 14 dni.

Kwota za dekoder czyli 178,51 zł zostanie zwrócona dopiero po oddaniu CANAL+ Box-a. Zwrot należy dokonać w terminie 14 dni. Zwrotu można dokonać:

na adres korespondencyjny: CANAL+ Polska S.A., skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa;
w punkcie CANAL+.

Reklamację uznałam.

Może Pan pozostawić u siebie CANAL+ BOX+, opłata nie będzie wtedy zwracana za niego.

W przypadku zwrotu dekodera proszę koniecznie o zachowanie terminu 14 dni, po jego przekroczeniu i oddaniu po terminie, konieczne będzie osobne zgłoszenie o zwrot aktywacji."

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel Właśnie to chciałem napisać. Tańszego o podobnych parametrach raczej nie ma na rynku.

 

Ja właśnie zastanawiam się nad zakupem jakiegoś boxa i cały czas nie wiem czy lepszym wyborem jest ten od C+ czy Mi Box S. Ten drugi jest bardziej uniwersalny, nieoperatorski, ale podobno lubi po czasie się zawieszać i trzeba go odłączać od prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej box C+ jest bardziej uniwersalny z wbudowanym tunerem DVBT i kartą sieciową. Mibox po aktualizacji do 9 chodzi bezproblemowo. Wcześniej czasami faktycznie częściej trzeba go prądem potraktować. Ustawienia HDMI-CEC mają znaczenie w tej kwestii.

 

Gdybym wcześniej wiedział o możliwości zakupu i odstąpienia pewnie wybrałbym C+ boxa. A tak od wczoraj mam Magentę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prościej zainstalować od razu apke HBO GO.

4 godziny temu, majkel1201 napisał:

Mam to coś. Zalogowałem się na swoje konto sat. Niestety brak full opcji co mnie nie dziwi. Jak teraz uzyskać dostęp na full? Zmiana email nic nie daje 

Po zalogowaniu się kontem sat masz ofertę taką jak na sat a raczej namiastkę oferty sat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od czwartku jestem nieszczęśliwym posiadaczem CANAL+ BOX. Niestety urządzenie w takiej postaci nie spełnia moich oczekiwań. Urządzenie zostało zakupione głównie by móc odbierać kanały naziemne... a tu okazuje się, że urządzenie widzi wszystkie kanały natomiast jest możliwość odbierania tylko podstawowych multipleksów. Nie mam możliwości odbierania kanałów z multipleksów lokalnych czy też czeskich drogą DVB T2... co jest powodem takiego stanu rzeczy i czy ta sytuacja się zmieni? W takiej postaci jest to dla mnie półprodukt. Nie rozumiem dlaczego CANAL+ informuje klientów o możliwości odbioru kanałów drogą naziemną dzięki DVB-T oraz DVB-T2, a potem okazuje się, że mam możliwość oglądania kanałów tą drogą tylko w 30%. Mieszkam w okolicach Katowic gdzie drogą naziemną mogę oglądać ponad 100 kanałów. Czuję się mocno oszukany, tak jak wcześniej wspomniałem, zakupiłem to urządzenie głównie pod kątem odbioru telewizji naziemnej. Urządzenie miało służyć jako rozwinięcie możliwości TV sypialni i miałem być przygotowany pod odbiór DVB-T2... W salonie oczywiście wszystko odbieram bezpośrednio na telewizorze. Jestem w kontakcie z CANAL+ i tam chyba Panowie też za bardzo nie są w temacie bo każą resetować urządzenie co wiadomo nic to nie da. Instalowałem apkę Live Channels i niestety też to nic nie daje. Czy Canal+ robi to zgodnie z prawem? Najgorsze w tym wszystkim, że kupiłem tego kota w worku i nie mam co z nim zrobić, nie mogę odstąpić od umowy ponieważ pełny nadzei kupiłem to urządzenie w salonie i nie ma możliwości zwrotu. Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kingofsouth napisał:

@pawko89, do naziemnej TV wystarczy anetna pokojowa ;)

Po co było brać ten dekoder? :P

Oczywiście, że wystarczy ale chciałem już sobie zakupić pod kątem DVB T2 do sypialni. Tu mam TV bez smarta i bez DVBT2 więc myślałem, że będzie fajne urządzenie dla mnie. Ale tu sie zawiodłem i to dość mocno. Pod kątem multimedialnym android fajnie tu wypada ale pod kątem oglądania naziemnej Canal+ poleciał mocno w kulki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, pawko89 napisał:

Witam, od czwartku jestem nieszczęśliwym posiadaczem CANAL+ BOX. Niestety urządzenie w takiej postaci nie spełnia moich oczekiwań. Urządzenie zostało zakupione głównie by móc odbierać kanały naziemne... a tu okazuje się, że urządzenie widzi wszystkie kanały natomiast jest możliwość odbierania tylko podstawowych multipleksów. Nie mam możliwości odbierania kanałów z multipleksów lokalnych czy też czeskich drogą DVB T2... co jest powodem takiego stanu rzeczy i czy ta sytuacja się zmieni?

Wcale nie odbiera multipleksów w DVBT2 czy tylko zagranicznych i lokalnych ?Odbiera kanały TVP testowego multipleksu z Katowic  ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Dr.STech napisał:

Zrób ustawienia fabryczne, a nie z góry zakładaj, że nie pomogą.

Jak zrobisz wróć i się pochwal, że działa.

Nie no uwielbiam takie sytuacje. Wiem, że wyjdę na głupka. Ale ta prosta sprawa o którą prosił technik pomogła. Zrobiłem to specjalnie dla Ciebie i się udało :) także jakby ktoś miał ten sam problem co ja to faktycznie reset pomaga.

8 minut temu, Pawel napisał:

Wcale nie odbiera multipleksów w DVBT2 czy tylko zagranicznych i lokalnych ?Odbiera kanały TVP testowego multipleksu z Katowic  ?

 

 

Po resecie odbiera już wszystko. Lokalne muxy TVS, TVT, testowy DVB-T2 oraz czeskie DVB-T2 :) Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Pawel napisał:

To prościej zainstalować od razu apke HBO GO.

Po zalogowaniu się kontem sat masz ofertę taką jak na sat a raczej namiastkę oferty sat.

Ok, Ale kupując to cudo już miałem mieć dostęp do HBO przez miesiąc. Mój błąd polegał na tym że zalogowałem się na swoje konto sat i teraz chce to wycofać żeby wykorzystać miesiąc abonamentu z HBO wliczony w cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...