Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dziś Multimedia zadzwoniły do mnie w sprawie przedłużenia umowy, która kończy mi się 30.06.2017 (pakiet Bajki 30.05) i dlatego dzwonili. Nie składałem jeszcze żadnego wypowiedzenia.

 

Mój pakiet to Superbox + Bajki + 60mega + 2xcam = 74.91zł.

 

Propozycje:

 

1. Za samo przedłużenie 81,91 (7 zł więcej za to samo) :) tutaj ewentualnie dostałbym Filmbox i 120 mega (w tej cenie).

2. To co mam + HBO 99,81 - to mnie nie interesuje

3. Superbox + HD +120 84,90

 

Za Maxbox + HD + 120 jak zapytałem to zawołali 98,91. :)

 

To co bym chciał to Maxbox + HD + 120 i powiedziałem, że jestem gotów dać 85 zł. Na co Pani, że nie może bo takie są przygotowane propozycje :) Czy ta cena za to jest osiągalna?

 

Czy ktoś mógłby wysłać na PW przykład wypowiedzenia jakie wysyłał? Z góry dziękuję.

Edytowane przez mygen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co chcesz możesz mieć spokojnie za 60-70 złotych. W wypowiedzeniu piszesz swoje dane z numerem klienta, dane MM, a w treści wystarczy napisać, że wypowiadasz umowę na świadczenie usług telewizji i internetu z zachowaniem okresu wypowiedzenia. To w zupełności wystarczy. Śpiesz się masz czas do końca kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co chcesz możesz mieć spokojnie za 60-70 złotych. W wypowiedzeniu piszesz swoje dane z numerem klienta, dane MM, a w treści wystarczy napisać, że wypowiadasz umowę na świadczenie usług telewizji i internetu z zachowaniem okresu wypowiedzenia. To w zupełności wystarczy. Śpiesz się masz czas do końca kwietnia.

Na jaki adres pisać wypowiedzenie? Standardowy czy dać jakiś dopisek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź z EBOK odnośnie problemów z EPG:

 

"Problem z EPG na dekoderach IPS3000 jest nam znany. Przewodnik jest maksymalnie od 24h do przodu lub do 3 dni, normalnie powinien być do 7 dni w przód. Na dekoderach IPS3000 co jakiś czas występuje taki problem, został on zgłoszony do dostawcy oprogramowania. Obecnie trwają prace nad nowym oprogramowaniem do tych dekoderów. Do czasu aż one się nie zakończą problem nie będzie rozwiązany."

Edytowane przez klient
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A inne zmiany bedą na tym dekoderze? Ja bym dodał rok produkcji,reżyseria,obsada oraz nr. odcinka,danego serialu czy filmu. Jak przełączam z kanału na kanał to jakiś czas jest czarny ekran nie wczyta danego kanału, tylko trzeba w przód lub w tył dać wtedy dany kanał załapie. Też tak macie na tym IPS 3000?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniąc dzisiaj na infolinię usłyszałem komunikat, że w Kaliszu, Płocku i Płońsku zmienione zostały częstotliwości nadawania kanałów cyfrowych. Wygląda na to, że kolejne dwa miasta dostały pełną paczkę.

 

Te dwie ostatnie dzisiaj w nocy. Ktoś z Płocka dziś na Facebooku pisał, że nie ma telewizji, a pewnie nie przestroił odbiornika. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co się dzieje ostatnimi czasy w kablówce Multimedia woła o pomstę do nieba. Jednym oferują wszystko co możliwe, inni dostają pełną ofertę pomalutku jak żółw, inni czekają na swoją kolej i brak informacji kiedy zmiany nastąpią, inni mają całkowity brak dostępu do usług, na infolinię dodzwonić się nie idzie, konsultanci mają klientów gdzieś, z prezesami nie ma kontaktu, panuje jeden wielki chaos w firmie Multimedia, nikt nic nie wie. Jednym słowem, czas najwyższy rozwiązać umowę z MMP, niech szukają sobie innych klientów, co w obecnym chaosie, który panuje będzie im bardzo trudno. :-|

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, a ja nie mam żadnych problemów, kontaktowałem się z infolinią wiele razy i nigdy nie miałem problemów. TV jakoś specjalnie się nie przejmuję, bo oglądam jej coraz mniej, natomiast necik, na którym najbardziej mi zależy działa bosko. Życzyłbym sobie żeby wszystko pozostało tak jak jest teraz.
Daro1 z prezesami to ty nie porozmawiasz w żadnej firmie telekomunikacyjnej, no ale próbować możesz. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, a ja nie mam żadnych problemów, kontaktowałem się z infolinią wiele razy i nigdy nie miałem problemów. TV jakoś specjalnie się nie przejmuję, bo oglądam jej coraz mniej, natomiast necik, na którym najbardziej mi zależy działa bosko. Życzyłbym sobie żeby wszystko pozostało tak jak jest teraz.

Daro1 z prezesami to ty nie porozmawiasz w żadnej firmie telekomunikacyjnej, no ale próbować możesz. ;)

 

To może i u ciebie necik działa bezproblemowo, ja mam problemy, a zgłaszanie usterek nie przynoszą skutku, bo Multimedia moją miejscowość już dawno olała.

 

Zamienią na HD wszystkie kanały SD.

 

Tak, a możesz napisać, u kogo dokonają tej podmiany i kiedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irytują mnie takie posty. Jak już ktoś pisze o tych "sensacjach" typu podmiana SD na HD albo ze beda jakies nowosci to niech przynajmniej napisze jakie jest źródło tych sensacji i gdzie to nastąpi. Może jakiś wróżbita wie kiedy będzie pełna oferta w Wysokiem Mazowieckiem ? Równie dobrze mogę napisać, że w lipcu spadnie śnieg albo, że UFO wyląduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...