Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, zerojedynkaX napisał(a):

Dziwne że ten dodatek inflacyjny nie dotyczy wszystkich. Ja podpisywałem umowę w sierpniu 2022 ...

Klauzule w MM pojawiły się chyba późną jesienią 2022. Ja przedłużałem na BF2022 czyli pod koniec listopada i już klauzula pojawiła się na umowie. Po kilku miesiącach dostałem info o podwyżce na które złożyłem reklamację.

1 godzinę temu, Wojtasekole napisał(a):

... Chciałbym wiedzieć jakich rzędów podwyzki mam się spodziewać ,,,

W 2023 było to około 15%. Obecnie inflacja spada, więc wskaźnik GUS powinien być korzystniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a propo nowych kanałów to warto wspomnieć są dostępne w grupie Vectra czyli Jambox tzn. Nuta Gold i Regio tv. Dlaczego u nas nie udostępnili, my gorsi czy co ? dziwna polityka sie zrobiła i nic dobrego nie wróży. A wracając do tematu inflacja to mi  podnieśli o 20 zł od października, następna w lipcu, umowa na rok.

Edytowane przez andyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, zerojedynkaX napisał(a):

Bardziej dziwne jest dla mnie to że Vectra nie udostępnia Multimedii takich kanałów jak History,History2, National Geographic Wild i temu podobne. Kanały te są obecne w większości sieci kablowych w Polsce. O co tu chodzi ?

Multimedia nie może od tak sobie udostępnić kanałów Vectrze. Są wiążące umowy z Multimedia i musiałaby Vectra podpisać swoje, żeby te kanały do nic weszły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie. Pisałem o udostępnianiu Multimedii kanałów Vectra . Wszak to jedna rodzina , jeden kupił drugiego, ta sama lista programów przy skanowaniu telewizora, ten sam internet, tylko programy jakoś zakodowane dla Multimedii od Vectry. 16 programów radiowych dostępnych dla Multimedii choć Multimedia nic w swoich wykazach programów o tym nie wspomina.....😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, za 80 zł proponują maxbox + eleveny + hbo + BSM + 300mb + oczywiście klauzula. Oferta bez wypowiedzenia Umowa jak chce może być na 12 lub 24m. Netflix dodatkowo HD na 1 urządzenie 10 zł, na 2 urządzenia 24 zł ale FHD. Kontrolnie złożyłem wypowiedzenie. Da radę coś ugrać więcej? Pytałem, klauzuli nie da się obejść. W moim bloku net większy niż 300mb nie istnieje (dziwne bo vectra oferuje bodajże 600mb). 
Czy ktoś z Gdyni dostawał podwyżkę rewaloryzacyjną? Babka na infolinii mówiła, że to może być podwyżka nawet dwa razy do roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2023 o 13:35, Wojtasekole napisał(a):

Możesz napisać jakie masz wykupione pakiety itd. oraz jaka cena początkowa na umowie ?

https://www.szybkiplik.pl/Y3ZRA3kB8n tu ceny po waloryzacji 

Maxbox + HD +HBO MAX + Net 300mb wifi(bez routera)+Filmbox extra + Moduł Cam 
cena na poczatki byla 105 zł

Edytowane przez andyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy grudzień, umowę z MM mam do końca stycznia 2024.

Aktualnie mam:

- Internet 300/20mbit z samym modemem (bez routera) za 32,00 zł

- Internet mobilny 2GB (mega stara oferta na sieci Plus, z modemem USB 3G 🤣 ) za 2,00 zł

- Telefon nolimit rozmowy i sms za 1 zł 

 

Internet mobilny i telefon są mi zbędne więc ciśnienia na ich zachowanie zero.

 

Razem za całość płacę 35 zł miesięcznie. Umowa jest z lutego 2022 i nie mam klauzury waloryzacyjnej 

 

W przypadku, gdy przejdę na umowę na czas nieokreślony z tego co czytam będę płacił za Internet stacjonarny +4,99 zł.

Nie mogę nigdzie doczytać, czy płacił bym więcej za Internet mobilny i telefon.

 

Jak myślicie, co zrobić? Zostawić tak jak jest wszystko i przejść na umowę na czas nieokreślony czy złożyć wypowiedzenie i czekać na jakąś ofertę (i na klauzurę waloryzacyjną)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kiler napisał(a):

Ja bym chyba został na nieokreślonej umowie. Nawet przy 5 złotych podwyżki ofertą pozostaje dobra, a te klauzule mogą spowodować, że będzie finalnie drożej.

 

 

Właśnie coraz bardziej się skłaniam do tego, żeby tak to zrobić. 

Tylko nie mogę nigdzie w umowie doczytać jaki był by wzrost (jeśli w ogolę) za te  usługi dostępu mobilnego i telefonu po okresie promocyjnym.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2023 o 21:35, rafmik napisał(a):

Jak myślicie, co zrobić? Zostawić tak jak jest wszystko i przejść na umowę na czas nieokreślony czy złożyć wypowiedzenie i czekać na jakąś ofertę (i na klauzurę waloryzacyjną)?

Przeszedłbym na nieokreślony. I gdy przywalą klauzulę złożyłbym wypowiedzenie, licząc, że w ramach negocjacji anulują podwyżkę.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2023 o 17:13, rafmik napisał(a):

 

 

Właśnie coraz bardziej się skłaniam do tego, żeby tak to zrobić. 

Tylko nie mogę nigdzie w umowie doczytać jaki był by wzrost (jeśli w ogolę) za te  usługi dostępu mobilnego i telefonu po okresie promocyjnym.

 

 

A nie masz tego w umowie swojej? Powinien być akapit odpowiedni. A jak nie to dzwoń na infolinie (a najlepiej dwa razy zadzwoń dla pewności - tak mi doradziła konsultantka z miejscowego biura obsługi).

A nowej nie podpisywać, siedzieć na starej umowie do momentu jak zaczną grozić podwyżkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Grobel napisał(a):

A nie masz tego w umowie swojej? Powinien być akapit odpowiedni. 

 

Właśnie grzebię i widzę tylko to +4,99 za internet stacjonarny.

Jeśli idzie o net mobilny to mam 

Cytat

Wielkość opłaty za Abonament za Pakiet/Plan Taryfowy Mobilnet 2GB z uwzględnieniem przyznanego rabatu wynosić będzie 2,00 z

 

I nic więcej nie widzę jeśli idzie o ten rabat.

 

 

Wyślę im chyba wiadomość przez formularz kontaktowy. Jak coś będzie podkładka.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dostałem propozycje przedłużenia umowy i rzekomo w moim regionie nie ma klauzuli inflacyjnej. Ponad miesiąc temu pytałem o to w regionalnym BOKU i też wspomnieli że jeszcze tego u nas nie ma.

Regionalizacja umów? Czy po prostu te spółki skazane na sprzedaż żyją własnym życiem? Ktoś coś więcej może wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie:

Jakiś czas temu pytałem na forum o to czy zostać na umowie na czas nieokreślony, czy ją przedłużać z nową ofertą.

Aktualna oferta: 

Internet 300/20mbit z samym modemem (bez routera) za 32,00 zł - Internet mobilny 2GB (mega stara oferta na sieci Plus, z modemem USB 3G ) za 2,00 zł - Telefon nolimit rozmowy i sms za 1 zł

 

Wg supportu z maila, za zostanie na czasie określonym płacił bym +4,99

 

 

 

Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię i tak:

 

Nowa oferta (to samo co mam teraz): Internet HFC 300mbit + Internet mobilny 2GB + telefon komórkowy nolimit rozmowy i sms: 43,00 zł + 9,98 opłaty aktywacyjnej + w promocji klauzura waloryzacyjna 🤣

 

 

Jak podpytałem jak by to wyglądało z zastaniem na czasie nieokreślonym z obecną umową to:

 

- Internet stacjonarny +4,99

- telefon nolimit za 1,00 zł tak długo jak mam umowę na internet stacjonarny

- internet mobilny (który teraz jest za 2,00 zł) był by za 39,99 zł 🤪

 

Ale bez problemu można złożyć wypowiedzenie na jedną z usług, więc złożyłem wypowiedzenie na sam internet mobilny.

Więc na czasie nieokreślonym będę miał:

Internet stacjonarny za 32,01 + 4,99 = 37,00

telefon nolimit za 1 zł

Całość 38,00 zł miesięcznie

Więc zostaję na starej umowie, już na czas nieokreślony od 1 marca.

 

 

BTW:

Zapomniałem zapytać jak rozmawiałem na infolinii jak rezygnuję z usługi (tutaj internet mobilny), to muszę im oddać sprzęt (tutaj modem GSM 3G na usb). Da się to zrobić wysyłkowo, trzy trzeba do stacjonarnego BOK w kolejce stać? :(

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy i ile osób to robiło ale ja wysłałem skargę do UOKIK na te klauzule waloryzacyjne i dostałem odpowiedź, że temat tych klauzul w Vectra/MMP jest im znany i prowadzą postępowanie w ramach swoich kompetencji. Dziękują też za zgłoszenie bo to kolejny dowód w sprawie.

Ale oczywiście w indywidualnej sprawie nic nie pomogą bo od tego jest Rzecznik Konsumentów. A tam skarżyć się nie będę bo trzeba by zacząć od reklamacji do samej MMP, ich odmowy i kolejnej skargi do RK i trochę mi się nie chce kopać z koniem bo zapewne nic to nie da.

Liczę po prostu że kiedyś w końcu UOKIK przywali im jakąś solidną karę. Do samych klauzul nic nie mam (są wszakże legalne), mam do braku możliwości bezkarnego wycofania się z umowy w razie ich zastosowania.

Gdyby taka możliwość była to raczej by się pięć razy zastanowili zanim by ich użyli.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...