Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witajcie,

 

mam problem, bo od kilku dni nie mogę oglądać (jakość zero, czerwony komunikat o błędzie NSS1) kilku kanałów, mianowicie: Canal+ Family, Canal+ Kuchnia, Planete+, AleKino+. Pozostałe kanały w mojej ofercie są okej, ich jakość to około 80%-85%. Mój dekoder to WiFi PremiumBox+.

 

Jak myślicie, o co może tu chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kfm877 za tak szybki odzew. Masz rację z tym 11.411H. Jak teraz spojrzałem na listę kanałów na tej częstotliwości, to faktycznie pokrywa się idealnie z tymi, których nie mam u siebie.

 

TVP1 jest. Poziom: 76%, jakość: 73% (mniej niż się pochwaliłem), BER: 1.0E-9. Przewód pojedynczy, antena 90 cm we Wrocławiu.

 

Chyba czeka mnie wycieczka na dach i korekta ustawień anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, od kilu dni mam problem z zacinającymi się kanałami:

TVN, TVN Turbo, HBO2,HBO3, Kino Polska, dokładnie nie wiem co jeszcze bo nie wszystkie oglądam ale z HBO i Canały+ obierają normalnie tak samo jak 4K

Są momenty, że jest w miarę Ok a za chwile nie da się oglądać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, alpin napisał(a):

Witam, od kilu dni mam problem z zacinającymi się kanałami:

TVN, TVN Turbo, HBO2,HBO3, Kino Polska, dokładnie nie wiem co jeszcze bo nie wszystkie oglądam ale z HBO i Canały+ obierają normalnie tak samo jak 4K

Są momenty, że jest w miarę Ok a za chwile nie da się oglądać ?

Najlepiej sprawdzić na dekoderze jaki jest poziom sygnału i chociaż orientacyjnie złapiesz jak to wygląda na wskaźniku. Jak będzie niski to masz odpowiedź, że trzeba sprawdzić antenę, konwerter czy przewody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na dekoderze na tych kanałach co tną i wygląda to tak: jakość 75-80% i za chwile pokazuje 0% i tak w kółko.

Przewody i połączenia pod kontem zwarcia sprawdzałem. Mam zamontowanego Switcha do którego idzie sygnał z konwertera i próbowałem różnych kombinacji z zamiana połączeń ale bez skutku.

Mam wskaźnik sygnału taki wychylny i po bezpośrednim podłączeniu pokazuje przykładowa sygnał na skali 7 ale juz przy samym dekoderze pokazuje 5 .

Po drodze jest switch i dwa gniazdka jedno nie używane a z drugiego idzie kabel do dekodera  i tu pokazuje 5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urządzenia LTE będące w pobliżu dekodera / złączeń kabla SAT potrafią powodować zakłócenia. Sam miałem taki przypadek - kabel przeprowadzony przez okno przelotką okienną - przy korzystaniu z telefonu w pobliżu tego okna pojawiały się zakłócenia właśnie na kanałach TVN. Częstotliwość LTE 1800 (Orange) chyba pokrywała się z częstotliwością pośrednią transpondera TVN. Zmiana technologii w telefonie np na 3G - problem ustępował. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...