Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, ircios napisał(a):

Problem z kodowaniem, a może też być przyczyną internet mobilny.

Nie widziałem nigdzie takich informacji.

Internetu mobilnego nie mam, mam stacjonarny router z kablówki Vectry.

Można coś z tym fantem zrobić ? Jakoś temu zaradzić ? Przez dwa miesiące nie maiłem tego problemu.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega @ircios już Ci napisał że to problem z kodowaniem. Z mojej strony dodam, że mając stary dekoder TnK HD z kartą do dekodera conax nie obserwuje na tym dekoderze problemów z pikselozą na kanałach TVN. Pytasz co można z tym zrobić? Można spróbować reklamować. Tylko pytanie jak zareaguje na Twoją reklamację Canal+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,
wdzięczny będę za jakąkolwiek podpowiedź.
Posiadam Dekoder 4K ULTRABOX+. Zakupiłem ostatnio konwerter Inverto 5434 IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP UniCable - to ten z wtykiem unicable po środku.
Chciałem zyskać na możliwości nagrywania większej ilości programów itd.

Po wymianie konwertera niestety nie udało mi się skofigurować opcji na jeden kabel Unicable.
Wyniki moich testów i biegania po dachu:
1. Jeśli kabel wychodzi z jednego z dwóch LNB na kowerterze i wchodzi do SAT1 oraz dekoder w konfiguracji minimalnej (jeden kabel)
To mam tak:

nc1.jpg

Czyli wydaje mi sie całkiem dobrze. Jakość często wskakuje też na 100%.

 

Natomiast

2. Ten sam kabel przepięty na wyjście Unicable na konwerterze i konfiguracja dekodera na Unicable z wyborem dokładnie tego konwertera.

nc2.jpg

Na opakowaniu konwertera dokładnie te same częstotliwości, choc jakby kanały zaczynaja sie od 0 a nie od 1

 

Testowałem tez inny kabel bo juz nie wiedziałem gdzie może leżeć problem, lecz rezultat byl identyczny.


Czy coś robie źle? Pomocy:-)

Edytowane przez tecumseh74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli działa przy zwykłej konfiguracji a przy SCR nie to całkiem możliwe że konwerter jest uszkodzony. Kanały 1,2,3,4 podłączone pod sat1 w tunerze i konfiguracja powinna przechodzić. Obstawiam że coś z LNB nie tak.

@tecumseh74No i czy aby napewno wyjście scr w tym konwerterze jest po środku tak jak piszesz,a nie te najdalej od jego szyjki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.04.2023 o 20:04, Jaś Fasola napisał(a):

Jeżeli działa przy zwykłej konfiguracji a przy SCR nie to całkiem możliwe że konwerter jest uszkodzony. Kanały 1,2,3,4 podłączone pod sat1 w tunerze i konfiguracja powinna przechodzić. Obstawiam że coś z LNB nie tak.

@tecumseh74No i czy aby napewno wyjście scr w tym konwerterze jest po środku tak jak piszesz,a nie te najdalej od jego szyjki?

Tez, tak mysle, ze konwerter jest walniety, bo wszystko juz po kilka razy przetesotwalem.

Na pewno do odpowiedniego to wersja IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP - tu nawet jest manuale to niego

https://pl.canalplus.com/dekodery/-/media/e14f31d2b94247f6b244c9714a939d5f.ashx

Srodkowy ma inna ikonke oraz jest zollty oo spodu, posoatale po bokach szare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim przeglądającym,

 

Od wczoraj mam problem z odbiorem niektórych kanałów na C+ online, przez przeglądarkę. Część kanałów działa, część nie. Nie działają C+ premium, C+ sport, ogólnie wszystko od C+. Mam odświeżanie strony i nic, po pewnym czasie pojawia się komunikat, abym dokupił pakiet. To bzdura bo mam umowę na usługi satelitarne i te kanały są dostępne. 

Pojawił się u kogoś ten problem ? i jak z tym postępować ?

BOK - masakra 😱 twierdzą abym zmienił przeglądarkę.

Prośba o pomoc. Może jest tu ktoś rozumny z C+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, maniek357 napisał(a):

to możesz jeszcze sprawdzić na innym źródle internetu (np robiąc hot spota z telefonu). W aplikacji wszystko działa ?

Myślisz, że to internet...to dlaczego część kanałów działa, część nie ?!

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam coraz większe problemy z odbiorem platformy Canal+. Mam 2 dekodery - głowny to 4K z hdd500GB (dualbox? ma taki dysk pod dekoderem podłączany kable esata chyba) a drugi czarno-biały wifibox + bez hdd. Na obu od pewnego czasu losowo nie da się nic oglądać. To już nie pojedyncze piksele czy obraz bez dźwięku lub odwrotnie przy przełączaniu kanałów  - tak było wcześniej. Teraz to już totalna pikseloza, "zamrażający" się obraz, uciekający dźwięk - nie da się oglądać ani słuchać. Sprawdzilem w ustawieniach tego pierwszego : poziom sygnału >90% , jakość waha się pomiedzy 60 a 70 % by nagle spaść na moment do 0%, potem wraca na 70% i znów po chwili 0%. Przez to nic nie da się oglądać.  Nie ma burz, gwałtownych deszczów, śniegu itp. Jest zachmurzone niebo ale do tej pory to nie był problem. Myślałem że to coś nie tak z moją instalacją. Ale wczoraj było wszystko ok. A dzień wcześniej - w sobotę - Eurowizję musiałem oglądać na naziemnej. Więc skoro jednego dnia działa a drugiego nie to chyba nie instalacja?   Gdzie szukać problemu? To wina C+ że sygnał zanika czy też muszę wzywać instalatora? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nic od nich nie dostałem ale jutro ja im naskrobie:)

Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

21 minut temu, Marrr napisał(a):

Mam 2 dekodery - głowny to 4K z hdd500GB (dualbox? ma taki dysk pod dekoderem podłączany kable esata chyba) a drugi czarno-biały wifibox + bez hdd.

Mam taki sam zestaw dekoderów, i poza sporadyczną ,chwilową pikselozą na kanałach tvn , takich problemów nie mam.

Może coś z konwenterem jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem czy ten temat tyczy się też odbioru w aplikacji online Canal+ ale u siebie na Samsungu z Tizenem zaobserwowałem problemy ze streamingiem:

1. Padły streamy wszystkich ośrodków TVP3

2. Aplikacja zacina się i wyłącza przy zaznaczeniu kursorem TVP3 Lublin na liście 

3. Kanałów TVP3 Rzeszów i paczki „czerwonych" Canal+ Now (Canal+ Live) nie można dodać do listy ulubionych. 

Obstawiam że technicy Canal+ coś sknocili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem ale czasem lubię podgladać ośrodki inne niż moje rodzime TVP3 Kraków czy dostępne na satelicie TVP3 Warszawa.  

Co do punktu numer 2 to problem pojawia się przy tworzeniu listy ulubionych gdy po przesuwaniu listy (tej do zaznaczenia symbolem V celem dodania kanałi) przyciskiem w dół kursor zatrzymuje się na kanale TVP3 Lublin. 

Edytowane przez Poland
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...